Mijn eerste rit gaat altijd over de saaiste stukken snelweg van Nederland dus dan is het nogal makkelijk om je telefoon erbij te pakkenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:00 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb altijd een handsfreeset bij me en om te sms'en heb ik eigenlijk nooit behoefte aan..
Ik vermaak me meestal wel met het slappe gelul van Evers staat opquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:47 schreef Viezze het volgende:
[..]
Mijn eerste rit gaat altijd over de saaiste stukken snelweg van Nederland dus dan is het nogal makkelijk om je telefoon erbij te pakken
Mijn eigen auto pleurt het nieuws, files en flitsers er automatisch doorheenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:11 schreef Viezze het volgende:
Radio vind ik in de auto fijner, omdat je dan ook files en flitsers meekrijgt. Als ik eigen muziek heb opstaan vergeet ik rond het hele en halve uur dan de radio weer aan te zetten
Ik ben die luxe gewend dat mij verteld wordt waar ik naar toe moet rijden, verstand op 0. Nu moet ik ook echt op gaan lettenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:42 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Meerkerk/Almere/Breda/Contactweg komt zo vaak voor dat ik daar gewoon blind naar toe kan rijden, bij de andere ritjes kijk ik meestal alleen op die printjes als ik van de snelweg af ben
En bellen en smsen hoor je natuurlijk niet te doen onder het rijden!!
Daar kom ik ook nog wel eens, best aardige lui daar ookquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:32 schreef Irritatie100 het volgende:
Nou, ik ga eens slapen, morgen om 8 uur sta ik paraat in Charlois! Welterusten lieve collega's van me!
Je moest hem ook wassen in Lisserbroek en dan afleveren in Lisse?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:30 schreef Bhuddy het volgende: Daarna van Kampen naar Lisse(rbroek) in een afgeragde Passat. Vermoeiend, maar leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |