SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hierVoor vrienden is het kortweg Wauw
Ja dat had ik dus ook alquote:Op maandag 10 oktober 2011 18:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
@jelly:
Je zoekt ze wel uit hoor -_-
oke sorry voor de beschuldiging, ik heb zelf een paar keer gehad dat ik gewoon geblokt werd zonder dat duidelijk was waaromquote:Op maandag 10 oktober 2011 18:26 schreef formerjellybean het volgende:
Sterker nog heb ik ook al tegen hem gezegd , en dat snapt die niet en wil die niet snappen.
Wat blijkt een vriend van me blijkt hem ook te kennen en die zegt ook al dat het hem ook al te kennen en die zegt juist dat ik er heel goed aan heb gedaan om alles af te schermen omdat hij echt qua karakter al een stalkerachtige jongen is, dat heeft die al met gewone mensen en hij vind het eigenlijk een heel eng idee dat die een oogje op me heeft.
Ja kan ik begrijpen , maar bij mij was al bij dat die hier was dat die een beetje ongezond bezig was met mijn statusupdates en ik daar ook echt de creeps van kreeg dat ik juist ook dat blocken deed. Bij hem is het gewoon echt ook dat zag ik ook al dat die regelrecht negeert wat ik zei en gewoon ook echt zijn zin opdrong, hij negeerde het gewoon echt.quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
oke sorry voor de beschuldiging, ik heb zelf een paar keer gehad dat ik gewoon geblokt werd zonder dat duidelijk was waarom. dus vandaar dat ik dacht oh nee weer zo'n kutwijf
.
Je zit er wel mee, of niet.quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:35 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja kan ik begrijpen , maar bij mij was al bij dat die hier was dat die een beetje ongezond bezig was met mijn statusupdates en ik daar ook echt de creeps van kreeg dat ik juist ook dat blocken deed. Bij hem is het gewoon echt ook dat zag ik ook al dat die regelrecht negeert wat ik zei en gewoon ook echt zijn zin opdrong, hij negeerde het gewoon echt.
Guteabendquote:
Hoi fayequote:
Ja het is heel vervelend als iemand gewoon de hint niet snapt en stalkerigachtig gedrag vertoont.Het is net alsof je dan tegen een muur praatquote:
Casanovaquote:
Hosselaarquote:
maar als iemand dat over jou zou zeggen, dan hou je je mond dicht.quote:
Mrrraaauuwwquote:Op maandag 10 oktober 2011 18:43 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
maar als iemand dat over jou zou zeggen, dan hou je je mond dicht.
don't even get me started.
Ik heb geen idee waar je op doelt maar ok. Je zult wel gelijk hebbenquote:Op maandag 10 oktober 2011 18:45 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Je wou zeggen dat het niet zo is?
jij zegt "slijmbal."quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:45 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je op doelt maar ok. Je zult wel gelijk hebben
Misschien wel, misschien niet. Detroit zou ik er sowieso buiten laten tenzij iemand wilt datenquote:Op maandag 10 oktober 2011 18:47 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
jij zegt "slijmbal."
Maar als iemand dat over jou had gezegd, had je niet gezegd slijmbal. Misschien had je het zelfs even meegespeeld en vervolgens was je weer begonnen over hoe leuk Detroit wel niet is.
Dat over je vriend moest ik gewoon even kwijt. Ze zeggen dat ik te veel kusjekroel over mijn vriend, maar jij kan er ook wat van.quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:51 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Misschien wel, misschien niet. Detroit zou ik er sowieso buiten laten tenzij iemand wilt datenMaar in deze context niet. En in diezelfde context zeggen tijn en heloef hosselaar en casanova, maar ik word eruit gepikt. Volgens mij hebben we allebei een andere context voor ogen
Oh mij niet hoorquote:Op maandag 10 oktober 2011 18:56 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dat over je vriend moest ik gewoon even kwijt. Ze zeggen dat ik te veel kusjekroel over mijn vriend, maar jij kan er ook wat van.
Achja, verliefdheid doet ons allemaal veranderen in dwazen.
Zo veelquote:
krijgen is makkelijk, houden is lastigquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo veelwe kunnen iig praten dus dat is iig al een goed begin. Nu nog op een constructieve manier waarop wij singles een man/vrouw veriseren
Niet voor mensen in deze topicquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:08 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
krijgen is makkelijk, houden is lastig
Dat is waar,maar misschien kunnen die makkelijker houden?quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niet voor mensen in deze topic
ssssssssst wil je dat alsjeblieft dat hier niet nu zeggen. Straks worden we nog bang voor een relatie.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:08 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Factquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:08 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Als man is allebei lastig.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:08 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Versieren leuker kunnen we het niet maken wel makkelijker.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:10 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dat is waar,maar misschien kunnen die makkelijker houden?
Klopt, als vrouw is 't makkelijker. Tis voor een vrouw meer een kwestie van de weirdo's eruit vissen. Voor ons mannen valt er niet veel te vissenquote:
Er valt veel te vissen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klopt, als vrouw is 't makkelijker. Tis voor een vrouw meer een kwestie van de weirdo's eruit vissen. Voor ons mannen valt er niet veel te vissen
Mja, ik zou het toch eens willen ervaren. Misschien zeg ik dat dan ook, maar dat wil ik wel wetenquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:20 schreef Myraela het volgende:
Relaties zijn overgewaard, van mij hoeft et niet zo nodig.
Je hebt het nu misquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:25 schreef tijnbrein het volgende:
Het is volgens mij een vooroordeel dat het voor vrouwen makkelijker is om iemand aan de haak te slaan. Of heb ik het nu mis?
Dat is geen vooroordeel; dat is een feitquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:25 schreef tijnbrein het volgende:
Het is volgens mij een vooroordeel dat het voor vrouwen makkelijker is om iemand aan de haak te slaan. Of heb ik het nu mis?
Als ik naar mijn omgeving kijk lijkt het makkelijker.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:25 schreef tijnbrein het volgende:
voor vrouwen is het misschien wel wat makkelijker, maar ook voor een man met de juiste instelling kan het ook simpel zijn.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:25 schreef tijnbrein het volgende:
Dat is ook makkelijker voor vrouwen, maakt niet uit hoe die eruit zien.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:25 schreef tijnbrein het volgende:
Zoiets is wel een keer wetenschappelijk bewezen. De achterliggende theorie is dat vrouwen maar één eicel hebben en mannen miljarden zaadcellen, en dat het voor mannen evolutionairtechnisch gezien beter is om zoveel mogelijk in het rond te neuken en voor vrouwen is het optimaal om 'de beste' eruit te pikken. Ofzoiets.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ik naar mijn omgeving kijk lijkt het makkelijker.
Of het ook zo is, tsja zou kunnen.
Wat je nu zegt werkt hetzelfde voor mannen hoor.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:27 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat is geen vooroordeel; dat is een feitAls je als meisje een relatie wil hoef je alleen maar je leuk te kleden, naar buiten te gaan en een paar jongens een hint geven. Voor je het weet is het gelukt
Als die vent enorm lelijk is kan ie hinten tot ie een ons weegt.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat je nu zegt werkt hetzelfde voor mannen hoor.
Mannen moet pro-actiever zijn dan vrouwen. Als vrouwen zich passief opstellen krijgen ze nog genoeg aandacht van het andere geslacht, terwijl mannen hier meer moeite voor moeten doen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
dat geldt toch ook voor een oerlelijke vrouw?quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Als die vent enorm lelijk is kan ie hinten tot ie een ons weegt.
Een lelijke vrouw wordt wel door iedereen besprongen?quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Een enorm lelijk mokkel past er dan perfect bij.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Leer mij de juiste instelling, oh wijze vrouwquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
voor vrouwen is het misschien wel wat makkelijker, maar ook voor een man met de juiste instelling kan het ook simpel zijn.
Echt niet, ik zie er niet uit in een rokjequote:Op maandag 10 oktober 2011 19:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als die man uitstraling heeft en zelfvertrouwen valt dat nog wel mee denk ik. En wat is enorm lelijk?quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Zet spoilers de volgende keerquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:33 schreef gewoonfaye het volgende:
[ afbeelding ]
deze kan hinten wat ze wil
Neuh.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een lelijke vrouw wordt wel door iedereen besprongen?
Volgens mij zou 90% van de mannen hier haar doen, dus je punt is verworpen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:33 schreef gewoonfaye het volgende:
[ afbeelding ]
Is daar sowieso nog iets bij mogelijk?quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:33 schreef gewoonfaye het volgende:
[ afbeelding ]
Een advertentie op een feederforum en ze is aan de man.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:33 schreef gewoonfaye het volgende:
[ afbeelding ]
Mogelijk is een maagverkleining en een dieet.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is daar sowieso nog iets bij mogelijk?behalve vol stoppen met eten.
Dit voor mij zelfs een brug te ver. Wat een brugquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:34 schreef minibeer het volgende:
[..]
Volgens mij zou 90% van de mannen hier haar doen, dus je punt is verworpen.
Dat soort mensen tellen niet mee. Mensen moeten wel een beetje standaard hebben.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Neuh.
Of ja, door de echt wanhopige gasten.
lolly in de waffel en zuigen maarquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is daar sowieso nog iets bij mogelijk?behalve vol stoppen met eten.
Preventief ruimen ookquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:35 schreef kedge het volgende:
[..]
Mogelijk is een maagverkleining en een dieet.
Niet mijn lollyquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:36 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
lolly in de waffel en zuigen maar
Conclusie: mannen zijn veel meer op seks ingesteld.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ze hebben ooit een test gedaan, een knappe man en een knappe vrouw moesten op straat een willekeurige voorbijganger een vraag stellen en de antwoorden turven.
De vraag was:"Wil je met me neuken?"
Conclusie:
Als de man het vroeg was het antwoord altijd "Nee"
Als de vrouw het vroeg was het antwoord altijd "Ja"
Dan is het wel gelijk.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat soort mensen tellen niet mee. Mensen moeten wel een beetje standaard hebben.
Conclusie:Voor een vrouw is het veel makkelijker iemand in bed te krijgen dan het voor een man isquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Conclusie: mannen zijn veel meer op seks ingesteld.
Of ze diegene ook leuk vinden is van ondergeschikt belang.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ze hebben ooit een test gedaan, een knappe man en een knappe vrouw moesten op straat een willekeurige voorbijganger een vraag stellen en de antwoorden turven.
De vraag was:"Wil je met me neuken?"
Conclusie:
Als de man het vroeg was het antwoord altijd "Nee"
Als de vrouw het vroeg was het antwoord altijd "Ja"
Dat is een logisch vervolg daar van.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Conclusie:Voor een vrouw is het veel makkelijker iemand in bed te krijgen dan het voor een man is
Ik zou er achteraf echt veel spijt van hebben, maar ik ben en blijf een manquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:41 schreef tijnbrein het volgende:
Zouden jullie ja zeggen als je op straat wordt aangesproken door een aantrekkelijk iemand die wil neuken?
Had jij al eens een relatie gehad dan?quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:20 schreef Myraela het volgende:
Relaties zijn overgewaardeerd, van mij hoeft et niet zo nodig.
Een fatsoenlijke vrouw doet zoiets niet, dus mijn antwoord is: Neequote:Op maandag 10 oktober 2011 19:41 schreef tijnbrein het volgende:
Zouden jullie ja zeggen als je op straat wordt aangesproken door een aantrekkelijk iemand die wil neuken?
Door lelijke mannen. Denk ik.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een lelijke vrouw wordt wel door iedereen besprongen?
Nee.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:41 schreef tijnbrein het volgende:
Nee, echt niet. Ook niet als het gemeend is.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:41 schreef tijnbrein het volgende:
Een relatie is voor mij geluk delen. Het is geen must, maar ik vind het wel ontzettend leuk, al heb ik ook momenten dat ik liever uit het raam springquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:20 schreef Myraela het volgende:
Relaties zijn overgewaardeerd, van mij hoeft et niet zo nodig.
Lelijk en wanhopig.quote:
Makkelijker betekent niet dat het dan per definitie makkelijk is natuurlijk.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Conclusie:Voor een vrouw is het veel makkelijker iemand in bed te krijgen dan het voor een man is
Daarnaast moet je wel heel wanhopig als je van al die mannen mij uitkiest om te neuken.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:43 schreef tijnbrein het volgende:
Ik zou het niet durven om ja te zeggen en het niet geloven dat ze dat echt wilt.
Kijk dat is dus het verschil tussen (de meeste) mannen en vrouwenquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, echt niet. Ook niet als het gemeend is.
Er zijn vast feeders die dat diggen. Beetje lastig vinden alleen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:33 schreef gewoonfaye het volgende:
[ afbeelding ]
Soort zoekt soort, echt zo.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Lelijk en wanhopig.
Gaat meestal hand in hand, maar goed.
Ze hebben zoiets getest met mannen. Ook niet veel mannen zeiden ja. Weinig tot geen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:45 schreef minibeer het volgende:
[..]
Kijk dat is dus het verschil tussen (de meeste) mannen en vrouwen
Dat lijkt mij ookquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Daarnaast moet je wel heel wanhopig als je van al die mannen mij uitkiest om te neuken.
Niet dat je niet wanhopig bent als je het bij een knappe vent doet maar goed.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Een advertentie op een feederforum en ze is aan de man.
Iets met een lijn enzo.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Er zijn vast feeders die dat diggen. Beetje lastig vinden alleen.
Misschien via speciale morbide obesitas datingsites.
Keertje een docu over gezien. Die mensen zijn echt ziek in hun hoofdquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Er zijn vast feeders die dat diggen. Beetje lastig vinden alleen.
Misschien via speciale morbide obesitas datingsites.
Nee, ik heb een relatie afgewezen, hoewel het wel een toffe gast was, zou het gewoon niet kunnen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Had jij al eens een relatie gehad dan?
Ik niet.quote:
Ik denk dat als je als vrouw op zaterdagavond uit zou gaan met als doel een ONS, dat je dan ongeveer 99,9% kans op succes hebt en dan heb je het nog voor het kiezen. Voor mannen ligt dat percentage een heel stuk lager en hoe hoog dat percentage is, is afhankelijk van een hoop factoren.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Makkelijker betekent niet dat het dan per definitie makkelijk is natuurlijk.
Als je jezelf qua innerlijk zo geweldig vindt, hoe kun je dat dan zeggen?quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Daarnaast moet je wel heel wanhopig als je van al die mannen mij uitkiest om te neuken.
Niet dat je niet wanhopig bent als je het bij een knappe vent doet maar goed.
Misschien omdat gelukkig niet iedereen puur (of vooral) op uiterlijk is ingesteld.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En toch zie ik regelmatig knappe jongens lopen met lelijke meisjes en vice versa.
Overeenkomsten:quote:
Dat hangt er helemaal vanaf hoe kieskeurig je bent en wat je smaak is.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:49 schreef TheGame het volgende:
[..]
Ik denk dat als je als vrouw op zaterdagavond uit zou gaan met als doel een ONS, dat je dan ongeveer 99,9% kans op succes hebt en dan heb je het nog voor het kiezen. Voor mannen ligt dat percentage een heel stuk lager, afhankelijk van een hoop factoren.
Maar ze kennen mijn innerlijk toch niet?quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je jezelf qua innerlijk zo geweldig vindt, hoe kun je dat dan zeggen?
Nee, dan denk ik dat het voor vrouwen nog steeds 99,9% is en dan hebben ze het nog voor het kiezen. Voor mannen is hun "succes-rate" wel afhankelijk van hoe kieskeurig ze zijn.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat hangt er helemaal vanaf hoe kieskeurig je bent en wat je smaak is.
Zo zie ik ook, ik selecteer sowieso wel meer op innerlijk. Het is niet zo dat ik me aangetrokken voel tot ieder uiterlijk, maar gecombineerd met de juiste persoonlijkheid dan ben ik qua uiterlijk niet echt kieskeurig.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:50 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Misschien omdat gelukkig niet iedereen puur (of vooral) op uiterlijk is ingesteld.
Je hebt ook mensen die elkaar ontmoeten en die zich dan tot elkaar als persoon aangetrokken voelen, dat heb je echt.
Want wat is nou "lelijk"? Dat verschilt van persoon tot persoon - Als je aan zo'n knap/onaantrekkelijk stelletje tegen de knappe persoon zegt dat je zijn/haar partner lelijk vindt zal die het hoogstwaarschijnlijk niet met je eens zijn.
Komt nog wel.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik niet.![]()
Ik val niet op mijn eigen categorie.
Uitzonderingen zijn er altijd maar als ik kijk naar mijn omgeving zie ik wel vaak het soort zoekt soort verhaal. Qua intelligentie maar ook qua uiterlijk. Jij wilt ook geen relatie met een superdom of héél lelijk persoon.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En toch zie ik regelmatig knappe jongens lopen met lelijke meisjes en vice versa.
Oh, verkeerd begrepen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar ze kennen mijn innerlijk toch niet?
Juist veel mannen zeiden ja, ze hebben 't meermalen getestquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ze hebben zoiets getest met mannen. Ook niet veel mannen zeiden ja. Weinig tot geen.
Maar dat kan inderdaad zijn omdat ze dachten dat het een grap was of iets dergelijks.
De locatie en tijd verschilt denk ik. Als het in de kroeg zou zijn dan zullen de antwoorden heel anders zijnquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Juist veel mannen zeiden ja, ze hebben 't meermalen getest
Ik betwijfel het.quote:
categorie als in uiterlijk?quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:57 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Haha, maar geef eens een voorbeeld van een bekend iemand. Wie is van jouw categorie?
QFTquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Superdom en heel lelijke mensen zijn toch net zo goed uitzonderingen?quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:53 schreef mrk.n het volgende:
Uitzonderingen zijn er altijd maar als ik kijk naar mijn omgeving zie ik wel vaak het soort zoekt soort verhaal. Qua intelligentie maar ook qua uiterlijk. Jij wilt ook geen relatie met een superdom of héél lelijk persoon.
Ik heb werkelijk geen flauw idee.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:57 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Haha, maar geef eens een voorbeeld van een bekend iemand. Wie is van jouw categorie?
Kijk maar eens in een prachtwijk daar zie je er genoegquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Superdom en heel lelijke mensen zijn toch net zo goed uitzonderingen?
Ik zie best vaak heel lelijke mensen rondlopen of ik vind mensen gewoon heel snel heel lelijk, kan ook. Zeg 't maar. Superdom bedoel ik mee mbo allerlaagste niveau, je hebt vast wel een paar van zulke mensen in je omgeving. Die zijn overal, daar word je op een gegeven moment wel zat van.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Superdom en heel lelijke mensen zijn toch net zo goed uitzonderingen?
quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:00 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik zie best vaak heel lelijke mensen rondlopen of ik vind mensen gewoon heel snel heel lelijk, kan ook. Zeg 't maar. Superdom bedoel ik mee mbo allerlaagste niveau, je hebt vast wel een paar van zulke mensen in je omgeving. Die zijn overal, daar word je op een gegeven moment wel zat van.
Kut, dat heb ik weerquote:
Dat beoordelen via opleidingsniveau vind ik een beetje achterhaald.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:00 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik zie best vaak heel lelijke mensen rondlopen of ik vind mensen gewoon heel snel heel lelijk, kan ook. Zeg 't maar. Superdom bedoel ik mee mbo allerlaagste niveau, je hebt vast wel een paar van zulke mensen in je omgeving. Die zijn overal, daar word je op een gegeven moment wel zat van.
Same herequote:
Soort bindingsangst? Klinkt dan meer alsof je relaties als overgewaardeerd wil zien uit een soort van zelfbescherming.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, ik heb een relatie afgewezen, hoewel het wel een toffe gast was, zou het gewoon niet kunnen.
Ah, juist.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Overeenkomsten:
-We zeggen allebei dat feeders haar wel willen
-Obesitasdatingsite/feedersforum ach bijna hetzelfde
You get it now?
Ik ken ook een paar meiden die een mbo niveau 1 opleiding doen. Ik vind ze allemaal vrij dom overkomen. Ééntje zei bridge (!) terwijl ze bird/vogel bedoelde, ja sorry, dan ben ik d'r wel klaar mee.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat beoordelen via opleidingsniveau vind ik een beetje achterhaald.
Ik ken mensen die een MBO 1 opleiding doen, omdat ze een leerstoornis hebben.
Zijn verder geen domme mensen.
Misschien als je knappe vrouwen neemt. Voor lelijke of normaal uitziende vrouwen werkt het echt niet zo denk ik.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:52 schreef TheGame het volgende:
[..]
Nee, dan denk ik dat het voor vrouwen nog steeds 99,9% is en dan hebben ze het nog voor het kiezen. Voor mannen is hun "succes-rate" wel afhankelijk van hoe kieskeurig ze zijn.
Niet in het programma dat ik heb gezien.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Juist veel mannen zeiden ja, ze hebben 't meermalen getest
En hoe slim ben jij dan wel niet?quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:06 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik ken ook een paar meiden die een mbo niveau 1 opleiding doen. Ik vind ze allemaal vrij dom overkomen. Ééntje zei bridge (!) terwijl ze bird/vogel bedoelde, ja sorry, dan ben ik d'r wel klaar mee.
Dat die dom zijn betekent dat niet dat ze allemaal dom zijn.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:06 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik ken ook een paar meiden die een mbo niveau 1 opleiding doen. Ik vind ze allemaal vrij dom overkomen. Ééntje zei bridge (!) terwijl ze bird/vogel bedoelde, ja sorry, dan ben ik d'r wel klaar mee.
Now we're talking. Ikzelf heb het probleem dat er leuke meiden zát zijn. Zet mij 5 minuten in de eerste de beste winkelstraat en ik heb voor iedere vinger aan m'n hand een potentiële date geteld. Maar én ik durf er niet op af te gaan, én ik stel me ook niet open voor spontane aandacht. Pure zelfbescherming inderdaad, helaas maar waar.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Soort bindingsangst? Klinkt dan meer alsof je relaties als overgewaardeerd wil zien uit een soort van zelfbescherming.
Je kunt wel kritiek op ze hebben, maar daar kunnen ze zelf toch niks aan doen?quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:06 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Oke dat is wel het toppunt van dom.quote:
In ieder geval slim genoeg om bird en bridge uit elkaar te houden. Gelukkig ook maar. Verder zijn 't wel leuke meiden hoor.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En hoe slim ben jij dan wel niet?
Die heeft haar havo diploma, volgens mij acteert ze.quote:
Die doet HAVO.quote:
Voor normale vrouwen werkt het denk ik ook zo. Lelijke vrouwen zullen hun eisen bij moeten stellen, maar kunnen denk ik wel makkelijker succes boeken dan een lelijke man.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien als je knappe vrouwen neemt. Voor lelijke of normaal uitziende vrouwen werkt het echt niet zo denk ik.
Dat zegt dus nog helemaal nietsquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:10 schreef mrk.n het volgende:
[..]
In ieder geval slim genoeg om bird en bridge uit elkaar te houden. Gelukkig ook maar. Verder zijn 't wel leuke meiden hoor.
Volgens mij is zij gewoon bang om dom over te komen door haar mond te houden of toe te geven een antwoord niet te weten, en flapt ze er dus maar zonder na te denken gewoon iets uit. Ik geloof oprecht dat zij minder stupide is dan ze overkomt in de media. Een hoogvlieger zal ze nooit worden, maar zo veel zijn dat er sowieso niet. Mezelf incluis overigens.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke dat is wel het toppunt van dom.
Ze heeft t wel goed bekekenquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Die doet HAVO.
Daarom mensen beoordelen aan de hand van opleindingsniveau is soms wat te kortzichtig.
Vaak genoeg ook niet.
De media geeft inderdaad een vertekend beeld.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:12 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Volgens mij is zij gewoon bang om dom over te komen door haar mond te houden of toe te geven een antwoord niet te weten, en flapt ze er dus maar zonder na te denken gewoon iets uit. Ik geloof oprecht dat zij minder stupide is dan ze overkomt in de media. Een hoogvlieger zal ze nooit worden, maar zo veel zijn dat er sowieso niet. Mezelf incluis overigens.
Dat geloof ik ook wel. Maar dus niet dat het dan ineens makkelijk is.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:12 schreef TheGame het volgende:
[..]
Voor normale vrouwen werkt het denk ik ook zo. Lelijke vrouwen zullen hun eisen bij moeten stellen, maar kunnen denk ik wel makkelijker succes boeken dan een lelijke man.
Daar zijn de eerste voorwaarden al.quote:Ik heb het dan wel over het scenario dat ze echt actief opzoek gaan en dus zelf mannen gaan aanspreken ipv zelf wachten tot ze aangesproken worden.
tv-kutje mis niets aanquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ben ik dom als ik niet weet wie dat is?
Strawberry, wat is jouw (complete/hele) visie op dit gebied dan?quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook wel. Maar dus niet dat het dan ineens makkelijk is.
[..]
Daar zijn de eerste voorwaarden al.
Ze heeft het heel goed bekeken.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:13 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ze heeft t wel goed bekekenZe is wel bekend geworden ermee. Maar ik oordeel over het algemeen niet over opleiding. Want intelligentie staat los van je opleiding
ff checken. Mpj zou jij mij dom noemen?
nee hoor, ik wist t ook pas sinds vandaagquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Google/Youtube 'fucking vet'quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, jij bent juist heel slimquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Neequote:Op maandag 10 oktober 2011 20:15 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ze heeft het heel goed bekeken.
Nee, jij mij?
Bij de meeste denk ik wel. Ik ben echt niet slim ofzo maar dat is wel heel ergquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nou...dat zou voor mij ook al een flinke afknapper zijn moet ik zeggen.
Lijkt mij ook best wel een tof mens. Beetje ongeleid projectiel, maar heej, wat was je zelf op je 19e?quote:
Ik ben 17 en ik ben niet zo hoor.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:17 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Lijkt mij ook best wel een tof mens. Beetje ongeleid projectiel, maar heej, wat was je zelf op je 19e?
heloef nog nietsquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:17 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Lijkt mij ook best wel een tof mens. Beetje ongeleid projectiel, maar heej, wat was je zelf op je 19e?
Dat vrouwen gemiddeld genomen makkelijker seks kunnen krijgen dan mannen, maar dat dit niet betekent dat het voor vrouwen makkelijk is zoals vaak wordt beweerd. Mannen hebben als nadeel dat ze de eerste stap moeten zetten, maar als voordeel dat ze meer kunnen compenseren met innerlijk (zelfvertrouwen, humor etc). Als je als vrouw nooit benaderd wordt lijkt me dat ook behoorlijk lastig. Relatie laat ik maar even buiten beschouwing, want daar komt zoveel meer bij kijken.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Strawberry, wat is jouw (complete/hele) visie op dit gebied dan?
Ik ben 27 en toen ik 17 was vond ik dat ookquote:
Ja zeg ik lijk voor geen meter op haar.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:19 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik ben 27 en toen ik 17 was vond ik dat ook
Huh, wat heb je in die tussentijd gedaan? Je hebt geen enkele diploma's? En studie nu?quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:17 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nee
Maar je had t zo over opleidingsniveau. Ik ben tot nu toe nooit verder gekomen dan vmboPoint proven
Waarom moeten mannen de eerste stap zetten?quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat vrouwen gemiddeld genomen makkelijker seks kunnen krijgen dan mannen, maar dat dit niet betekent dat het voor vrouwen makkelijk is zoals vaak wordt beweerd. Mannen hebben ook als nadeel dat ze de eerste stap moeten zetten, maar als je als vrouw nooit benaderd wordt lijkt me dat ook behoorlijk lastig. Relatie laat ik maar even buiten beschouwing, want daar komt zoveel meer bij kijken.
Of bedoelde je dit niet?
Zo raar als britt ben ik nooit geweestquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:18 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
heloef nog niets
Ik was op mijn 19e vrij braaf maar op mijn 15e leek ik wel op britt
Ja vrouwen doe zelf ook eens een keertje watquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:20 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Waarom moeten mannen de eerste stap zetten?
Ik ben op mijn 15e gaan werken, burgerzaken, toen intern bij sociale zaken verschillende functies gehad (wel steeds hoger uiteraard) en zelfs coordinator geweest van een teamquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:19 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Huh, wat heb je in die tussentijd gedaan? Je hebt geen enkele diploma's? En studie nu?
Dat hoeft ook niet, het punt is dat je na verloop van tijd anders over jezelf gaat denken. Toen ik 17 was vond ik mezelf heel wijs en verstandig, achteraf heb ik destijds een hoop dingen anders gedaan dan ik had moeten doen. En zo zal iedereen in meer of mindere mate anders naar zichzelf gaan kijkenquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja zeg ik lijk voor geen meter op haar.
hoe denk je dat ik aan mijn relaties ben gekomenquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja vrouwen doe zelf ook eens een keertje wat
Omdat het zo werkt in 'onze cultuur'. Van mij moet het niet, maar het is toch het verwachtingspatroon.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:20 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Waarom moeten mannen de eerste stap zetten?
Ik was echt te erg.. ik schaam me achteraf doodquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zo raar als britt ben ik nooit geweest
En zogauw je daar niet aan voldoet... dan he'j 't skoap an't driet'n anquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat het zo werkt in 'onze cultuur'. Van mij moet het niet, maar het is toch het verwachtingspatroon.
Ik denk dat het simpeler is. Er worden meer mannen geboren dan vrouwen ---> vrouwen zijn schaarser dan mannen ---> vrouwen selecteren terwijl mannen moeten presteren.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat vrouwen gemiddeld genomen makkelijker seks kunnen krijgen dan mannen, maar dat dit niet betekent dat het voor vrouwen makkelijk is zoals vaak wordt beweerd. Mannen hebben als nadeel dat ze de eerste stap moeten zetten, maar als voordeel dat ze meer kunnen compenseren met innerlijk (zelfvertrouwen, humor etc). Als je als vrouw nooit benaderd wordt lijkt me dat ook behoorlijk lastig. Relatie laat ik maar even buiten beschouwing, want daar komt zoveel meer bij kijken.
Of bedoelde je dit niet?
Oh zo.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:21 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet, het punt is dat je na verloop van tijd anders over jezelf gaat denken. Toen ik 17 was vond ik mezelf heel wijs en verstandig, achteraf heb ik destijds een hoop dingen anders gedaan dan ik had moeten doen. En zo zal iedereen in meer of mindere mate anders naar zichzelf gaan kijken
Hopelijk kom ik ooit eens iemand zoals jou tegen die het initiatief neemt.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:22 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
hoe denk je dat ik aan mijn relaties ben gekomenDe mannen die t initiatief namen moest ik niets van hebben, de mannen bij wie ik t initiatief nam zijn gebleven
Ach iedereen heeft wel zo'n fase denk ikquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:22 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik was echt te erg.. ik schaam me achteraf dood
Fijn als het om afwijzen gaat ben ik dus net een vrouw.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:24 schreef HappyGirl91 het volgende:
Afgewezen worden kan wat dat betreft voor vrouwen grotere betekenis hebben dan voor mannen.
Die betrekken het denk ik eerder op zichzelf als ze een blauwtje lopen, terwijl mannen de oorzaak juist vaker bij de betreffende vrouw zoeken.
Ik vind het geen bindingsangst, ik geloof gewoon niet in relaties. Zie geen voordelen van een relatie, waaeom bij 1 iemand neerleggen, zeker zo jong.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Soort bindingsangst? Klinkt dan meer alsof je relaties als overgewaardeerd wil zien uit een soort van zelfbescherming.
Ik zie elke afwijzing toch nog steeds als iets wat aan mij ligt en niet aan de ander dus ik neem het persoonlijk opquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:24 schreef HappyGirl91 het volgende:
Dit is wel iets om over na te denken voor jullie mannen die altijd lopen te huilen dat vrouwen het zóóó veel makkelijker hebben:
Als een man totaal geen succes zijn heeft in de liefde kan hij het tenminste nog afschuiven op de kieskeurigheid van vrouwen; vrouwen stellen immers altijd te hoge eisen en zijn ontzettend onredelijk.
Als een vrouw geen man kan krijgen is dat veel rotter want mannen worden immers geacht overal op te duiken - als een vrouw dus niemand vindt die op haar wil duiken zal er wel iets gruwelijk mis zijn --> Lelijk?
Afgewezen worden kan wat dat betreft voor vrouwen grotere betekenis hebben dan voor mannen.
Die betrekken het denk ik eerder op zichzelf als ze een blauwtje lopen, terwijl mannen de oorzaak juist vaker bij de betreffende vrouw zoeken.
Het ligt altijd bij jezelf. Als je als man niets scoort en je verwijdt het de kieskeurigheid van de vrouwen dan ben je gewoon dom.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:24 schreef HappyGirl91 het volgende:
Dit geeft een vrouw wel stof tot nadenken. Wellicht moet ze haar eisenlijstje wat korter maken?quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:24 schreef HappyGirl91 het volgende:
Dit is wel iets om over na te denken voor jullie mannen die altijd lopen te huilen dat vrouwen het zóóó veel makkelijker hebben:
Als een man totaal geen succes zijn heeft in de liefde kan hij het tenminste nog afschuiven op de kieskeurigheid van vrouwen; vrouwen stellen immers altijd te hoge eisen en zijn ontzettend onredelijk. (sarcasme)
Als een vrouw geen man kan krijgen is dat veel rotter want mannen worden immers geacht overal op te duiken - als een vrouw dus niemand vindt die op haar wil duiken zal er wel iets gruwelijk mis zijn --> Lelijk?
Zo scheef liggen die verhoudingen toch ook weer niet?quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:23 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik denk dat het simpeler is. Er worden meer mannen geboren dan vrouwen ---> vrouwen zijn schaarser dan mannen ---> vrouwen selecteren terwijl mannen moeten presteren.
Dat is geen binding angst.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:07 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Now we're talking. Ikzelf heb het probleem dat er leuke meiden zát zijn. Zet mij 5 minuten in de eerste de beste winkelstraat en ik heb voor iedere vinger aan m'n hand een potentiële date geteld. Maar én ik durf er niet op af te gaan, én ik stel me ook niet open voor spontane aandacht. Pure zelfbescherming inderdaad, helaas maar waar.
Het ligt in de lijn der verwachting dat je in het totaal van je versierpogingen een aantal keren zult worden afgewezen. Het kan immers niet altijd lukken. Als je alleen máár wordt afgewezen gaat het op een gegeven moment aan je zelfvertrouwen knagen, en reken maar van yes dat ook een kerel dan de oorzaak bij zichzelf gaat zoekenquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:24 schreef HappyGirl91 het volgende:
Als een man totaal geen succes zijn heeft in de liefde kan hij het tenminste nog afschuiven op de kieskeurigheid van vrouwen; vrouwen stellen immers altijd te hoge eisen en zijn ontzettend onredelijk. (sarcasme)
Dan denken we er uiteindelijk toch hetzelfde over. Lelijke vrouwen zullen zich inderdaad, net als mannen, pro-actiever moeten opstellen als ze op zoek zijn naar seks.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat vrouwen gemiddeld genomen makkelijker seks kunnen krijgen dan mannen, maar dat dit niet betekent dat het voor vrouwen makkelijk is zoals vaak wordt beweerd. Mannen hebben als nadeel dat ze de eerste stap moeten zetten, maar als voordeel dat ze meer kunnen compenseren met innerlijk (zelfvertrouwen, humor etc). Als je als vrouw nooit benaderd wordt lijkt me dat ook behoorlijk lastig. Relatie laat ik maar even buiten beschouwing, want daar komt zoveel meer bij kijken.
Of bedoelde je dit niet?
Dat is wel een heel herkenbare omschrijving...quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:29 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Als je alleen máár wordt afgewezen gaat het op een gegeven moment aan je zelfvertrouwen knagen, en reken maar van yes dat ook een kerel dan de oorzaak bij zichzelf gaat zoeken
Ook niet als je verliefd bent en de ander liever niet met andere meiden ziet?quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind het geen bindingsangst, ik geloof gewoon niet in relaties. Zie geen voordelen van een relatie, waaeom bij 1 iemand neerleggen, zeker zo jong.
Mwoah, ik denk dat een man over het algemeen wel sneller de moed bijeen zou weten te rapen om een volgende poging te wagen dan een vrouw, hoor.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:29 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Het ligt in de lijn der verwachting dat je in het totaal van je versierpogingen een aantal keren zult worden afgewezen. Het kan immers niet altijd lukken. Als je alleen máár wordt afgewezen gaat het op een gegeven moment aan je zelfvertrouwen knagen, en reken maar van yes dat ook een kerel dan de oorzaak bij zichzelf gaat zoeken
Maar dat ligt dan toch ook aan jezelf, of niet?quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:29 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Het ligt in de lijn der verwachting dat je in het totaal van je versierpogingen een aantal keren zult worden afgewezen. Het kan immers niet altijd lukken. Als je alleen máár wordt afgewezen gaat het op een gegeven moment aan je zelfvertrouwen knagen, en reken maar van yes dat ook een kerel dan de oorzaak bij zichzelf gaat zoeken
Per 10.000 mensen (jonge leeftijdsgroepen!) zijn er ongeveer 80 mannen meer dan vrouwen. Ik vind dat nogal een scheve verhouding.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zo scheef liggen die verhoudingen toch ook weer niet?
Denk eerder dat het komt door (evolutionaire) verschillen tussen mannen en vrouwen. Niet dat we ons daardoor hoeven laten leiden, maar veel vrouwen vinden nou eenmaal een dominantere man aantrekkelijker dan een onderdanig type en daar horen een beetje dingen als initiatief tonen en leiding nemen bij.
Als ik naar mezelf kijken weet ik dat niet zo snel anders.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:30 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Mwoah, ik denk dat een man over het algemeen wel sneller de moed bijeen zou weten te rapen om een volgende poging te wagen dan een vrouw, hoor.
Er zijn zoveel verschillende redenen waarom je afgewezen kan worden, ze heeft een vriendje, ze komt net uit een langdurige relatie, ze heeft kuthumeur, haar kat is net overleden, etc.. Het ligt heus niet altijd bij jezelf.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:27 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Het ligt altijd bij jezelf. Als je als man niets scoort en je verwijdt het de kieskeurigheid van de vrouwen dan ben je gewoon dom.
Het is ook wel heel erg algemeen wat ze zegt. Iedereen is andersquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ik naar mezelf kijken weet ik dat niet zo snel anders.
Nou ja, in ieder geval een angst voor m'n eigen gevoelens. Of dat dan nou bindingsangst is of niet deert eigenlijk niet zo veel. Het gaat er om dat ik onbewust een eventueel volgend blauwtje uit de weg ga, die steen weet ik inmiddels te liggen...quote:
Jawel.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is ook wel heel erg algemeen wat ze zegt. Iedereen is anders
Het maakt mij niet uit als een man andere vrouwen ziet. Dat maakt liefde tussen mij en hem niet minder sterk. Ik ga dat niet afdwingen door het hem te verbieden.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ook niet als je verliefd bent en de ander liever niet met andere meiden ziet?
Die 0,4% verschil verklaart echt niet de rolverdeling tussen mannen en vrouwen. Dat is idd gewoon evolutionair bepaalt.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:31 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Per 10.000 mensen (jonge leeftijdsgroepen!) zijn er ongeveer 80 mannen meer dan vrouwen. Ik vind dat nogal een scheve verhouding.
Meeste mensen die ik hebben allemaal een relatie.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Jawel.
Maar mijn vrienden spreken ook geen meisjes aan bijvoorbeeld.
Als je nooit iets scoort ligt het per definitie bij jezelf. Niet iedere meid die je tegen komt heeft net een kuthumeur of een zojuist overleden kat.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:32 schreef TheGame het volgende:
[..]
Er zijn zoveel verschillende redenen waarom je afgewezen kan worden, ze heeft een vriendje, ze komt net uit een langdurige relatie, ze heeft kuthumeur, haar kat is net overleden, etc.. Het ligt heus niet altijd bij jezelf.
Ben je dan niet jaloers ofzo?quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het maakt mij niet uit als een man andere vrouwen ziet. Dat maakt liefde tussen mij en hem niet minder sterk. Ik ga dat niet afdwingen door het hem te verbieden.
Misschien leg ik me ooit bij iemand neer, maar voordelen zie ik nog niet.
Dit.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:35 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Als je nooit iets scoort ligt het per definitie bij jezelf. Niet iedere meid die je tegen komt heeft net een kuthumeur of een zojuist overleden kat.
Ja, absoluut, maar je doet het. En ik heb écht een piemelquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:30 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Maar dat ligt dan toch ook aan jezelf, of niet?
Ik ken er ook genoeg met een relatie.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Meeste mensen die ik hebben allemaal een relatie.
Ik zie het niet als verbieden. Als je beide gek op elkaar bent en je ziet beide elkaar liever niet met een ander, dan maak je de afspraak met elkaar om monogaam te zijn. Als het goed is wil je dat dan ook allebei, het is geen verbod. En als je het niet meer wil ben je ook vrij om te gaan.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het maakt mij niet uit als een man andere vrouwen ziet. Dat maakt liefde tussen mij en hem niet minder sterk. Ik ga dat niet afdwingen door het hem te verbieden.
Misschien leg ik me ooit bij iemand neer, maar voordelen zie ik nog niet.
Hoeveel procent verschil zou het dan moeten zijn; zou het het wel willen verklaren?quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:35 schreef TheGame het volgende:
[..]
Die 0,4% verschil verklaart echt niet de rolverdeling tussen mannen en vrouwen. Dat is idd gewoon evolutionair bepaalt.
Voor je eigen gevoelens? ontloop je een blauwtje? Ben je daar echt al mee bezig op zo'n moment? Durf je die mensen wel aan te spreken?quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:33 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nou ja, in ieder geval een angst voor m'n eigen gevoelens. Of dat dan nou bindingsangst is of niet deert eigenlijk niet zo veel. Het gaat er om dat ik onbewust een eventueel volgend blauwtje uit de weg ga, die steen weet ik inmiddels te liggen...
En het stomste is nog dat ik éigenlijk heel graag eens met iemand samen zou willen zijn en dus die ene keer dát ik spontaan aandacht krijg die kans met beide handen zou moeten grijpen
Ja, maar dat bestaat dus vrijwel niet. Als je genoeg vrouwen benadert zijn er altijd wel op zijn minst enkelen bij wie het klikt.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:35 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Als je nooit iets scoort ligt het per definitie bij jezelf. Niet iedere meid die je tegen komt heeft net een kuthumeur of een zojuist overleden kat.
Minstens 20% lijkt mij.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:36 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Hoeveel procent verschil zou het dan moeten zijn; zou het het wel willen verklaren?
Dat is hoe jij in het leven staat. Als het bij jou zo werkt; of zelfs bij 99% van de mensen zo werkt; wil het nog niet automatisch zeggen dat het ook bij iedereen zo werkt.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:37 schreef TheGame het volgende:
[..]
Ja, maar dat bestaat dus vrijwel niet. Als je genoeg vrouwen benadert zijn er altijd wel op zijn minst enkelen bij wie het klikt.
dat valt ook wel weer mee. Of hun vriendinnen zijn ook niet moeders mooistequote:Op maandag 10 oktober 2011 20:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ken er ook genoeg met een relatie.
Maar die zijn knap.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ken er ook genoeg met een relatie.
Maar die zijn knap.
Relax.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet echt nee. Vind ik overigens ook echt geen toffe eigenschap van mensen
quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:40 schreef mrk.n het volgende:
[..]![]()
Ik ken ook genoeg lelijkerds met een relatie.
Jij? Of ken je mensen die dat hebben?quote:
Ja bij ons zijn dat de meiden.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:40 schreef mrk.n het volgende:
[..]![]()
Ik ken ook genoeg lelijkerds met een relatie.
quote:
Okay, maar jij bent vreemdgegaan dus die jaloezie is denk ik niet geheel misplaatstquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:40 schreef mrk.n het volgende:
Relax.Inderdaad, ik zou willen dat mijn vriendin die eigenschap niet had. Vermoeiend soms.
![]()
Achja, 20% van de mannen neuken 80% van de vrouwen... that's the way it is. Voor iedere progressie die jij maakt, maken andere 10x zoveel progressie waardoor je achterstand steeds meer wordt. Waarom zou je je nog meten met andere gasten... als je je zelfvertrouwen uit prestaties enzo moet halen dan gaat het toch niet lukken. Wij zijn het type kerels dat het van iets anders moet hebben... wij moeten het echt uit onszelf halen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
dat valt ook wel weer mee. Of hun vriendinnen zijn ook niet moeders mooistedus er is hoop. Je moet gewoon wat meer zelfvertrouwen krijgen en dat uitstralen. Dat dit niet makkelijk is weet ik ook wel. Ik ben verdomme 11 jaar ouder dan jou. En heb nog steeds weinig ervaring.
Zanger Rinus?quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:42 schreef Myraela het volgende:
Ik ken echt, de lelijkste man die ik ooit gezien heb, die een vriendin heeft.
Maar die vriendin is dan ook de lelijkste vrouw die ik ooit gezien heb.
Die vriendin van de vent die ik ken is niet enorm lelijk.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:42 schreef Myraela het volgende:
quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:42 schreef Myraela het volgende:
Dat kan bijna nietquote:
Jawohl.quote:
Ik heb een jaar met die jongen opgetrokken.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:44 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Ik quote nu jou, maar het is algemeen bedoeld zeg maar
Niet alles draait om uiterlijk hè mensen, dat iemand in jouw ogen lelijk is zegt geen ene reet, waarschijnlijk is het gewoon een toffe kerel met een aantrekkelijke persoonlijkheid, en is dat de reden dat hij een vriendin heeft en een andere, aantrekkelijkere man misschien niet (of niet, kan ook)
Uiteraard, daarom moet je ook niet al die bullshit geloven en gewoon in jezelf geloven dat je wel ene leuk persoon bent. Dat straal je dan uit en dan krijg je vanzelf een relatiequote:Op maandag 10 oktober 2011 20:44 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Niet alles draait om uiterlijk hè mensen, dat iemand in jouw ogen lelijk is zegt geen ene reet, waarschijnlijk is het gewoon een toffe kerel met een aantrekkelijke persoonlijkheid, en is dat de reden dat hij een vriendin heeft en een andere, aantrekkelijkere man misschien niet (of niet, kan ook)
Maar verder niet jaloers?quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb een jaar met die jongen opgetrokken.
Ik snap het gewoon niet.![]()
Ik ben op ieder vlak leuker.
Nou, met 'n paar anderen gegaan toen we nog aan het scharrelen waren, of dat nou meteen vreemdgaan is. Ik weet dat niet, moeilijk te zeggen vind ik. Voor haar voelde dat iig wel zo, maar al zou ik dat niet hebben gedaan, zou ze alsnog wel zo jaloers zijn. Heeft met onzekerheid te maken vermoed ik.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:42 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Okay, maar jij bent vreemdgegaan dus die jaloezie is denk ik niet geheel misplaatst
Meen je dit nou serieus?quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb een jaar met die jongen opgetrokken.
Ik snap het gewoon niet.![]()
Ik ben op ieder vlak leuker.
Nee want ik vind haar niet leuk.quote:
Je hebt jaloers in de zin dat je monogaam wilt zijn en jaloers in de zin van compleet bezitterig en niet-vertrouwend natuurlijk.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:40 schreef mrk.n het volgende:
Relax.Inderdaad, ik zou willen dat mijn vriendin die eigenschap niet had. Vermoeiend soms.
![]()
Ik blijf het onrealistisch vinden dat meiden geil van mij zouden kunnen worden; en dat is toch wel een voorwaarde; maargoed.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:44 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Het idee dat andere wel een relatie hebben en jij niet is gewoon klote af en toe. Tenzij je weet dat de een, een heks is ofzoquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee want ik vind haar niet leuk.
Maar het gaat om het idee.
Ik zou wel liegen tegen jou... ik heb het idee dat als je iets tegen jou zegt in vertrouwen het binnen een paar minuten ergens op fok staatquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:49 schreef Myraela het volgende:
Voor mij is eerlijkheid overigens wel enorm belangrijk. Ik wil niet gaan wantrouwen, dus bij leugens en alles ben ik ook gewoon weg. Is ook nergens voor nodig om te liegen bij mij.
Zou jij het leuk vinden als hij ook met je beste vriendin zou gaan?quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:49 schreef Myraela het volgende:
Voor mij is eerlijkheid overigens wel enorm belangrijk. Ik wil niet gaan wantrouwen, dus bij leugens en alles ben ik ook gewoon weg. Is ook nergens voor nodig om te liegen bij mij.
que?quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:50 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik zou wel liegen tegen jou... ik heb het idee dat als je iets tegen jou zegt in vertrouwen het binnen een paar minuten ergens op fok staat.
Het is wel een lief meisje.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het idee dat andere wel een relatie hebben en jij niet is gewoon klote af en toe. Tenzij je weet dat de een, een heks is ofzo
Ooit denkt iemand dat over jouquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is wel een lief meisje.
Maar het idee is gewoon killing.
Waarom dat?quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:48 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik blijf het onrealistisch vinden dat meiden geil van mij zouden kunnen worden; en dat is toch wel een voorwaarde; maargoed.
Nouja, je stelt het een beetje zwart-wit, maar in zekere zin is het wel zo ja. Ik associëer verliefd zijn eerder met emotionele ellende dan het fijnste gevoel van de wereld. Ondanks dat verliefd zijn eigenlijk harstikke leuk is. Doordat mijn zelfvertrouwen wat dat betreft door de jaren heen wel redelijk richting het nulpunt gereduceerd is ben ik op zo'n moment bang om uit onhandigheid iets onzinnigs te zeggen of op een andere manier op m'n figuurlijke smoel te gaan. Zomaar iemand aanspreken, ookal zie ik dat diegene naar me zit te loeren (en dat gebeurt écht niet wekelijks of maandelijks haha), is niet iets dat ik gemakkelijk zal doen. Ik denk dat het ook te maken heeft met het vertrouwen in vrouwen in het algemeen wat dat betreft, dat is gewoon beschadigd. Ik heb eerder zoiets van joh, laat mij maar alleen, dan kan het ook niet eventueel pijn doen. Let wel: ik begrijp heel goed dat het ook best een keer mee zou kunnen zitten. En ik ben niet dusdanig wanhopig dat alles en iedereen goed genoeg is, dus het kan ook maarzo zijn dat die ander tegen valt, jaquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Voor je eigen gevoelens? ontloop je een blauwtje? Ben je daar echt al mee bezig op zo'n moment? Durf je die mensen wel aan te spreken?
Wat een onzin. Er is echt wel iemand die je jou leuk en geweldig vind. Dat geloof ik zelfs.quote:
Ik geloof dat zelfs, al weet ik niet hoe je eruit ziet en hoe je bent. Er is áááltijd wel iemand, al ben je nog zo onaantrekkelijk en vervelend.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat een onzin. Er is echt wel iemand die je jou leuk en geweldig vind. Dat geloof ik zelfs.
En waarop baseer je dat?quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:50 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik zou wel liegen tegen jou... ik heb het idee dat als je iets tegen jou zegt in vertrouwen het binnen een paar minuten ergens op fok staat.
Ja maar zijn haar is totaal ontploft en futloos.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ooit denkt iemand dat over jouhaha
Gewoon nooit gebeurt terwijl het vaak voorgevallen is dat meiden me niet zagen staan. 1 + 1 = 2; maargoed, als wetenschapper zijnde weet ik dat dat niets uitsluit. Maar eerlijk is eerlijk; voor mijn gevoel is het raar omdat het tegendeel nooit bewezen is op dit moment.quote:
De vraag is, is deze vrouw al bezet? Of te jong/oud enzquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat een onzin. Er is echt wel iemand die je jou leuk en geweldig vind. Dat geloof ik zelfs.
Inderdaad er is altijd wel iemand gek genoeg om van je te houden nu alleen diegene nog vinden.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:55 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik geloof dat zelfs, al weet ik niet hoe je eruit ziet en hoe je bent. Er is áááltijd wel iemand, al ben je nog zo onaantrekkelijk en vervelend.
Oh waar dan?quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar zijn haar is totaal ontploft en futloos.
Zijn kleren zijn gedateerd.
Het is een meeloper en zegt amper wat.
Wat ziet ze in die vent?![]()
Kijk ik heb tenminste nog een grote bek, humor en eigen mening.
Hij totaal niet.
Alles kan kapotquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
De vraag is, is deze vrouw al bezet? Of te jong/oud enz
Ik ben wel vriendinnen geworden met een meisje terwijl we met dezelfde jongen gingen. Dat gaat prima. Als hij mijn vriendenkring zou hosselen zou ik dat niet waarderen nee, maar dat is geen jaloersheid, dat zou gewoon respectloos zijn en maakt alleen maar problemen uiteindelijk.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zou jij het leuk vinden als hij ook met je beste vriendin zou gaan?
Daarop baseerde ik dat; maar oke, ik loog net wel. Mocht ik intensief contact met je hebben zou ik je heus wel dingen in vertrouwen vertellen en er ook wel vanuit gaan dat je dat voor je kon houden. En al bleef het niet zo, dan zou ik daar nog niet zo van wakker liggen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:56 schreef Myraela het volgende:
Ik ben over mezelf enorm eerlijk en open,
Als mensen tegen mij zeggen dat ze me leuk op een foto vinden staan, wil ik het nog net wel geloven. Maar in veel meer dan dat ga ik inderdaad niet snel met ze meequote:Op maandag 10 oktober 2011 20:56 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Maar om een voorbeeld te geven... een meid zij laatst IRL dat ze me leuk op de foto vond staan (over een foto die ik op FB had gezet)... en het eerste wat ik dacht was "yeah right; je wilt gewoon aardig zijn; maar je hoeft niet te gaan liegen".
Jammer dat je dat zegt over een vriend. Blijkbaar ziet zij iets in hem.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar zijn haar is totaal ontploft en futloos.
Zijn kleren zijn gedateerd.
Het is een meeloper en zegt amper wat.
Wat ziet ze in die vent?![]()
Kijk ik heb tenminste nog een grote bek, humor en eigen mening.
Hij totaal niet.
Het enige wat ik lastig zou kunnen stilhouden zou zijn als ik iemand zou zien, maar dan wordt het een beetje mijn leven, maar zelfs als iemand dat stil zou willen houden zou ik dat nog wel doen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:58 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Daarop baseerde ik dat; maar oke, ik loog net wel. Mocht ik intensief contact met je hebben zou ik je heus wel dingen in vertrouwen vertellen en er ook wel vanuit gaan dat je dat voor je kon houden. En al bleef het niet zo, dan zou ik daar nog niet zo van wakker liggen.
Verklaar u nader?quote:
Ach als ik een vriendin zou hebben zouden ze precies hetzelfde zeggen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:00 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Jammer dat je dat zegt over een vriend. Blijkbaar ziet zij iets in hem.
Eigen mening. Waar dan? Grote bek idemquote:
Maar de humor zie je wel.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Eigen mening. Waar dan? Grote bek idem
Whutquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:05 schreef Axel1988 het volgende:
Trouwens; herkent iemand dit:
Ik heb echt een gruwelijke hekel hieraan. Ik stond laatst met een meid op de foto met uitgaan; en werd getagd bij FB... en dat er dan altijd mensen zijn die met van die opmerkingen komen van "mh, haar ogen staan wel wat ver uit elkaar"... "ze heeft wel een vreemd kapsel".... echt zo'n opmerkingen waaruit ik alleen maar op kan maken dat de achterliggende gedachte is "ga je nou maar niets menen; ook al krijg je vrouwelijke aandacht; zo bijzonder is ze helemaal niet". Walgelijk!
Ja dat dan weer welquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar de humor zie je wel.
Dat doet me deugd.
Ken het.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:05 schreef Axel1988 het volgende:
Ik heb echt een gruwelijke hekel hieraan. Ik stond laatst met een meid op de foto met uitgaan; en werd getagd bij FB... en dat er dan altijd mensen zijn die met van die opmerkingen komen van "mh, haar ogen staan wel wat ver uit elkaar"... "ze heeft wel een vreemd kapsel".... echt zo'n opmerkingen waaruit ik alleen maar op kan maken dat de achterliggende gedachte is "ga je nou maar niets menen; ook al krijg je vrouwelijke aandacht; zo bijzonder is ze helemaal niet". Walgelijk!
Ik heb er eerder last van dat alles en iedereen meteen van de hoed en de rand wil weten als ik op platonische basis bij een vrouw op bezoek ga c.q. ben geweestquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:05 schreef Axel1988 het volgende:
Grote bek heb ik eerder in het echte leven.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat dan weer welOf gebrek daaraan
Nog even los van je uiterlijk: Hoe je overkomt op t forum vond ik je in t begin al direct een leuk persoon, toen even een moment dat ik zoiets had van, je bent iets te scherp (of bot, as you wish) maar nou vind ik je wel weer leuk overkomen. Volgens mij heb je verder wel eens gezegd dat je een knappe kop had? Maar dat je lengte niet meespeelde. Daar moet om heen te kijken zijn toch?quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:56 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Gewoon nooit gebeurt terwijl het vaak voorgevallen is dat meiden me niet zagen staan. 1 + 1 = 2; maargoed, als wetenschapper zijnde weet ik dat dat niets uitsluit. Maar eerlijk is eerlijk; voor mijn gevoel is het raar omdat het tegendeel nooit bewezen is op dit moment.
Maar om een voorbeeld te geven... een meid zei laatst IRL dat ze me leuk op de foto vond staan (over een foto die ik op FB had gezet)... en het eerste wat ik dacht was "yeah right; je wilt gewoon aardig zijn; maar je hoeft niet te gaan liegen".
Ik zou die opmerking eerder opvatten als een compliment eigenlijk....quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:06 schreef heloef het volgende:
Er was zelfs iemand die had gereageerd op mijn foto met Gerrie dat ik het gephotoshopped had.
Sommige vrienden van mij doen inderdaad ook heel raar en hypocriet over meisjesquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:05 schreef Axel1988 het volgende:
Misschien als je dat deed had je nu wel wat meer aanspraak hier.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Grote bek heb ik eerder in het echte leven.
Hier een beetje de internetheld uithangen vind ik te makkelijk.
Over jongens zijn ze ook niet al te mild, al doen ze dat "achter je rug om" jammer voor hun, ze zagen niet dat ik 2 meter verder zat. Zo onzichtbaar ben ik.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:08 schreef minibeer het volgende:
[..]
Sommige vrienden van mij doen inderdaad ook heel raar en hypocriet over meisjes
Met wie?quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien als je dat deed had je nu wel wat meer aanspraak hier.
Nouja, moeilijk voor kunnen stellen dat meiden geil van mij zouden kunnen worden; heeft niet zo zeer te maken met dat ik denk dat ik lelijk ben (wat ik dus niet denk). Het is puur een ervaringskwestie. Het voelt onrealistisch om complimenten te krijgen bijvoorbeeld.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:08 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nog even los van je uiterlijk: Hoe je overkomt op t forum vond ik je in t begin al direct een leuk persoon, toen even een moment dat ik zoiets had van, je bent iets te scherp (of bot, as you wish) maar nou vind ik je wel weer leuk overkomen. Volgens mij heb je verder wel eens gezegd dat je een knappe kop had? Maar dat je lengte niet meespeelde. Daar moet om heen te kijken zijn toch?
Ik zeg gewoon niksquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:08 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik heb vooral een grote bek als afweermechanisme vrees ik. Alweer minpunten in de categorie eigenschappen, ik weet het
Wat nou weerquote:
Dat lijkt me geen minpunt, ik heb vaak het gevoel dat ik wel een grotere bek kan gebruiken, maar nee ik blijf altijd beleefdquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:08 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik heb vooral een grote bek als afweermechanisme vrees ik. Alweer minpunten in de categorie eigenschappen, ik weet het
Dit doe je dus verkeerdquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:10 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Nouja, moeilijk voor kunnen stellen dat meiden geil van mij zouden kunnen worden; heeft niet zo zeer te maken met dat ik denk dat ik lelijk ben (wat ik dus niet denk). Het is puur een ervaringskwestie. Het voelt onrealistisch om complimenten te krijgen bijvoorbeeld.
Dat komt wel, als je het mee maaktquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:10 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Nouja, moeilijk voor kunnen stellen dat meiden geil van mij zouden kunnen worden; heeft niet zo zeer te maken met dat ik denk dat ik lelijk ben (wat ik dus niet denk). Het is puur een ervaringskwestie. Het voelt onrealistisch om complimenten te krijgen bijvoorbeeld.
Ik heb een grote bek op de verkeerde momenten.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:11 schreef minibeer het volgende:
[..]
Dat lijkt me geen minpunt, ik heb vaak het gevoel dat ik wel een grotere bek kan gebruiken, maar nee ik blijf altijd beleefd
Gewoon, mijn manier van afweren is door gewoon helemaal niks te zeggen. Hier op fok ben ik een held, maar in het echt ben ik heel stil. Ik doe alles alleen en zo heb ik het graag. Ik vind mensen in mijn leven leuk, maar ik trek altijd mijn eigen weg en als ze het daar niet mee eens zijn, dan rotten ze fijn op.quote:
Ook dat is wel weer herkenbaar. Maat net zoals ik zojuist al zei: sommige complimenten wil ik nog wel geloven, maar zeker niet alle.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:10 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Het wordt vanzelf een minpunt als je daardoor niet meer jezelf bent en soms zelfs achteraf te horen krijgt dat je (onbewust en onbedoeld, maar desondanks) mensen hebt gekwetstquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:11 schreef minibeer het volgende:
[..]
Dat lijkt me geen minpunt, ik heb vaak het gevoel dat ik wel een grotere bek kan gebruiken, maar nee ik blijf altijd beleefd
Niet leuk om te horen maar als het een mooi meisje zou zijn, werd dat ook wel gezegd denk ik eerlijk gezegd.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:05 schreef Axel1988 het volgende:
Oh, ik dacht dat je aan mij verder geen woorden vuil wilde makenquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:12 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Gewoon, mijn manier van afweren is door gewoon helemaal niks te zeggen. Hier op fok ben ik een held, maar in het echt ben ik heel stil. Ik doe alles alleen en zo heb ik het graag. Ik vind mensen in mijn leven leuk, maar ik trek altijd mijn eigen weg en als ze het daar niet mee eens zijn, dan rotten ze fijn op.
Hoezo, dat je daardoor niet meer jezelf bent?quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:13 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Het wordt vanzelf een minpunt als je daardoor niet meer jezelf bent en soms zelfs achteraf te horen krijgt dat je (onbewust en onbedoeld, maar desondanks) mensen hebt gekwetst
Ik kan daar ook niet tegen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:10 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
edit; botte opmerkingen van mij is meestal gewoon wat frustratie wat erdoor sijpelt
Neehoor, zo rot ben ik nou ook weer nietquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:15 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je aan mij verder geen woorden vuil wilde maken
Pics?quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:05 schreef Axel1988 het volgende:
Ik snap het niet echt; ik vond haar gewoon echt een lekkerding, maargoed, wellicht heb ik dan toch een aparte smaak.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:14 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Niet leuk om te horen maar als het een mooi meisje zou zijn, werd dat ook wel gezegd denk ik eerlijk gezegd.
Stuur me eens een DM met foto. Valt vast mee.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:48 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik blijf het onrealistisch vinden dat meiden geil van mij zouden kunnen worden; en dat is toch wel een voorwaarde; maargoed.
Kan.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:16 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik snap het niet echt; ik vond haar gewoon echt een lekkerding, maargoed, wellicht heb ik dan toch een aparte smaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |