Ik vraag me toch af of Ben zelf gelooft of hij geselecteerd wordt of dat hij dit gewoon doet als een soort publiciteitsdingetje.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:14 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ja waarom niet eigenlijk. Als het nummer maar goed genoeg is.
Tja, hij kan natuurlijk ook moeilijk zeggen dat er zelf niet in gelooft. En als het om de publiciteit gaat heeft ie het nu al slim aangepakt. Een item in Boulevard lijkt me goede reclame voor je nog uit te komen single.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:18 schreef Hendrikpostbez het volgende:
[..]
Ik vraag me toch af of Ben zelf gelooft of hij geselecteerd wordt of dat hij dit gewoon doet als een soort publiciteitsdingetje.
Ja hij zei ook dat als het niet geselecteerd wordt hij het sowieso uit gaat brengen. Dus niet geselecteerd of zelfs gediskwalificeerd worden zou hem een worst zijn.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:31 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Tja, hij kan natuurlijk ook moeilijk zeggen dat er zelf niet in gelooft. En als het om de publiciteit gaat heeft ie het nu al slim aangepakt. Een item in Boulevard lijkt me goede reclame voor je nog uit te komen single.
Dan is het gewoon slimquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:32 schreef Hendrikpostbez het volgende:
[..]
Ja hij zei ook dat als het niet geselecteerd wordt hij het sowieso uit gaat brengen. Dus niet geselecteerd of zelfs gediskwalificeerd worden zou hem een worst zijn.
Die hadden pas een goed nummer! Maar de allerbeste inzending vond ik nog altijd Edsilia Rombley met Hemel en Aarde. Kippenvelquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan is het gewoon slim
Ik sprak Franklin Brown ('t Was als de eerste keer...) toevallig vandaag en die vond het een prima nummer, die was positief verrast.
Hij zingt alles 50 keer en hij schreeuwt zo hard omdat senioren vergeetachtig en doof zijn:quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:17 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik hoor 50 x "Zonder Jou"Kennelijk verder geen tekst of zo.
Het liedje onderscheidt zich volgens Ben Cramer. Nou, volgens mij helemáál niet. Echt niet origineel. En hij is toch echt te oud om daar te gaan zingen...
Prima liedje voor hem, maar was echt niets voor het Songfestival geweestquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |