Nee, maar verzenden is wel mogelijk. Ff PostNL bellen voor transport van 21 tonquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:07 schreef blup het volgende:
Iemand nog een sik voor in zn achtertuin?
http://link.marktplaats.nl/481303508
Ja ik begrijp het, zeker met de uitleg van greavy erbij.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:09 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Duur grapje hoor, het verwijderen en vooral het niet kunnen inzetten van het treinstel.
Wil jij iemand ongestraft voor deze daad weg moeten laten komen? Ik vind het meer dan terecht. Lekker beboeten, zij leren het sneller af met 20k boete dan 90 euro.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat laatste is een naaistreek en zou niet moeten mogen.
Yep, maar dan accepteer je het ook niet dat de politie om de boel af te maken op het potentiële slachtoffer schiet om de potentiële dader erbij te naaien.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:30 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Iemand die met een geladen pistool naar iemand toesluipt is ook iets van plan.
Nee tuurlijk niet maar wat mijn punt is, is dat de aanzet ertoe ook wel zwaarder mag worden bestraft. Er is uiteraard amper tot geen schade maar er moet wel gestraft worden.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:33 schreef Duvel het volgende:
[..]
Yep, maar dan accepteer je het ook niet dat de politie om de boel af te maken op het potentiële slachtoffer schiet om de potentiële dader erbij te naaien.
Het is simpel. Hij of zij heeft op het moment van betrappen nog niets gedaan. Het enige wat je juridisch gezien mag doen is het afpakken van de bussen en diegene beboeten voor het aanwezig zijn op verboden terrein.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:25 schreef greavy het volgende:
[..]
Wil jij iemand ongestraft voor deze daad weg moeten laten komen? Ik vind het meer dan terecht. Lekker beboeten, zij leren het sneller af met 20k boete dan 90 euro.
"Zelf afhalen"quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:22 schreef greavy het volgende:
[..]
Nee, maar verzenden is wel mogelijk. Ff PostNL bellen voor transport van 21 ton
Het hoort misschien niet, maar het is wel de manier bij problemen. Als het maar even kan word er gewacht met ingrijpen tot er iets op de trein staat.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het is simpel. Hij of zij heeft op het moment van betrappen nog niets gedaan. Het enige wat je juridisch gezien mag doen is het afpakken van de bussen en diegene beboeten voor het aanwezig zijn op verboden terrein.
Het voor iemand iets op de trein spuiten en dan diegene er bij naaien kan gewoon niet. Het is net als dat jij met een groot voorwerp over straat loopt, iemand anders pakt het af, gooit er een ruit mee in en gaat dan jou als dader aanwijzen. Zoiets hoort gewoon niet.
Wanneer je een indringer in huis betrapt en hem een blauw oog slaat, zal de agent ook verklaren dat de indringer van de trap is gevallen of tegen een deur geknald, zodat-ie jou niet kan aanklagen voor mishandeling. Vind je 't dan ook oneerlijk dat die gast erbij is genaaid?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het is simpel. Hij of zij heeft op het moment van betrappen nog niets gedaan. Het enige wat je juridisch gezien mag doen is het afpakken van de bussen en diegene beboeten voor het aanwezig zijn op verboden terrein.
Het voor iemand iets op de trein spuiten en dan diegene er bij naaien kan gewoon niet. Het is net als dat jij met een groot voorwerp over straat loopt, iemand anders pakt het af, gooit er een ruit mee in en gaat dan jou als dader aanwijzen. Zoiets hoort gewoon niet.
Draai het om: wat zou je ervan vinden als jij er het slachtoffer van zou worden?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:45 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Wanneer je een indringer in huis betrapt en hem een blauw oog slaat, zal de agent ook verklaren dat de indringer van de trap is gevallen of tegen een deur geknald, zodat-ie jou niet kan aanklagen voor mishandeling. Vind je 't dan ook oneerlijk dat die gast erbij is genaaid?
Dat is juridisch gezien een hele andere situatie, omdat het hier specifiek gaat om het vernielen van andermans eigendommen waarbij een handje geholpen wordt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:45 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Wanneer je een indringer in huis betrapt en hem een blauw oog slaat, zal de agent ook verklaren dat de indringer van de trap is gevallen of tegen een deur geknald, zodat-ie jou niet kan aanklagen voor mishandeling. Vind je 't dan ook oneerlijk dat die gast erbij is genaaid?
Het ging me meer om het 'medelijden hebben' (oneerlijk.. genaaid) met iemand die overduidelijk kwaad in de zin heeft.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat is juridisch gezien een hele andere situatie, omdat het hier specifiek gaat om het vernielen van andermans eigendommen waarbij een handje geholpen wordt.
Ik kan het me heel moeilijk voorstellen aangezien ik er vrij zeker van ben dat ik nooit graffiti zal spuiten of ergens ga inbreken, maar waarschijnlijk iets in de zin van "Oh, die kerel beschermt z'n huis/eigendommen/vrouw en kinderen en nu is mijn gezicht naar de klote. En terecht". Je recht op rechtvaardigheid verlies je wat mij betreft wanneer je er overduidelijk in den beginne zelf weinig waarde aan hecht.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:48 schreef Duvel het volgende:
[..]
Draai het om: wat zou je ervan vinden als jij er het slachtoffer van zou worden?
Het gaat niet om je blauwe oog, het gaat erom dat je erbij genaaid wordt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:55 schreef Ireyon het volgende:
Ik kan het me heel moeilijk voorstellen aangezien ik er vrij zeker van ben dat ik nooit graffiti zal spuiten of ergens ga inbreken, maar waarschijnlijk iets in de zin van "Oh, die kerel beschermt z'n huis/eigendommen/vrouw en kinderen en nu is mijn gezicht naar de klote. En terecht". Je recht op rechtvaardigheid verlies je wat mij betreft wanneer je er overduidelijk in den beginne zelf weinig waarde aan hecht.
Gezien de huidige regels wordt je er wel bijgenaaid ja. De regels zijn derhalve ook niet optimaal, aangezien het slachtoffer vaker de sjaak is dan de overvallerquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:01 schreef Duvel het volgende:
[..]
Het gaat niet om je blauwe oog, het gaat erom dat je erbij genaaid wordt.
Zie de laatste zin. Ik vind het een prima maatregel om zulke personen duidelijk te maken dat ze niet zo makkelijk met hun overtredingen/misdaden weg kunnen komen in de vorm van een lage boete of het ontvangen van een schadevergoeding.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:01 schreef Duvel het volgende:
[..]
Het gaat niet om je blauwe oog, het gaat erom dat je erbij genaaid wordt.
Maar je kan die boete wel hoger maken bijv:quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Voorbereiding voor die nieuwe brug bij de aansluiting?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:36 schreef greavy het volgende:
Werkzaamheden rondom Den Bosch
Maandag 24 oktober tot en met zondag 30 oktober
Van maandag 24 t/m zondag 30 oktober
Hahah lekker bezig zegquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:26 schreef greavy het volgende:
Het DDZ-rijtuig zou vanochtend de grens overgaan. ZOU. De 6418 van DBS kwam in Hengelo, had er wat mee gesleept, is los naar de tankplaat gereden, getankt, maar is toen weer naar Almelo gegaan, en staat daar helemaal plat. Het DDZ-rijtuig staat nog in Hengelo...
Oorzaak: Wederom geweigerd in Duitsland
Oh. En Syntus maakte er weer een bende van in de achterhoek. Twee Linten reden Winterswijk->Arnhem. Het achterste stelletje had nog maar 1 motor die draaide, het voorste had een stationair draaiende motor en een normaal draaiende...
Uiteindelijk is het te Zevenaar gesplitst, en is het voorste stelletje doorgereden. Te Doetinchem al +20, te Zevenaar +30. Arnhem was met +70. Zevenaar-Arnhem met 40 km/h, de rest met 60 km/h...
En nog eens 3 DM90'jes te Doetinchem defect.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |