Ik heb het al gelezen, en nu?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:13 schreef bubalus het volgende:
[..]
was de bron vergetenhttp://www.destentor.nl/regio/deventer/9633097/Met-z'n-tienen-in-zwanger-in-caravan.ece
Lees dat eens door zou ik zeggen
Wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:19 schreef Leandra het volgende:
En gaan ze van een volgended huurwoning de huur wel betalen?
Waarom neem jij deze mensen niet in huis op?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:47 schreef Big-Ern het volgende:
[..]
Het gaat bij jou ook werkelijk altijd en alleen maar over geld he?
Heb het programma gezien ja ! Diep respect heb ik voor dat echtpaar, heel bijzonder!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:13 schreef lipper het volgende:
Ik heb deze week gewerkt met een man die 16 kinderen heeft. Hij zat in het progamma je zal het maar zijn.
Hij doet letterlijk en figuurlijk zijn eigen boontjes doppen. En ze zijn keurig opgevoed(vind ik)!
Jahaaa rustig maar!!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:21 schreef Pietverdriet het volgende:
Het gaat er ook niet om dat ze veel kinderen hebben, maar dat ze asociaal zijn, huur niet betaalden en huis uitwoonden.
Nou gebeurt dat uitwonen bij zo'n gezin wat sneller, zeker als het een standaard eensgezinswoning is waarvoor hun gezin eigenlijk veel te groot is.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:21 schreef Pietverdriet het volgende:
Het gaat er ook niet om dat ze veel kinderen hebben, maar dat ze asociaal zijn, huur niet betaalden en huis uitwoonden.
Wat heeft dat er mee te maken?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waarom neem jij deze mensen niet in huis op?
Zoals ik eerder al uitrekende, hebben ze met de kinderbijslag en de bijstand net minder dan 2000 per maand te besteden.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:12 schreef Flow3r het volgende:
kinderbijslag voor 8 kinderen moet genoeg zijn om een aardig stulpje van te huren
Maar die anti-conceptie mag misschien niet vanwege hun geloofsovertuiging. En ja, dan blijven de babietjes komen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:18 schreef Leandra het volgende:
Dat iemand veel kinderen heeft wil niet automatisch zeggen dat de kinderen het slecht hebben of zich misdragen, een gezin van 10 kan prima een hele stabiele omgeving zijn.
Als een gezin echter door zaken als huurachterstand en dergelijke in de problemen komt dan is het meestal geen stabiele situatie meer, en in dit geval zijn het wel heel veel kinderen die er onder te lijden hebben.
Goede anticonceptie kost een keer wat, maar als je de huur niet kunt betalen dan lijkt me dat het lastig is nog een extra kind te bekostigen.
Daar moeten ze dan ook wel 10 man van te eten geven en kleden.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zoals ik eerder al uitrekende, hebben ze met de kinderbijslag en de bijstand net minder dan 2000 per maand te besteden.
Ongelooflijk.....wie gaat die lui nu eens een schop onder hun kont geven?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:07 schreef DrMabuse het volgende:
"Na anderhalf jaar in een caravan te hebben geleefd, beschikken de Verwerda's nu over een ruime woning. Die is nog erg kaal. Vader Hans, op de foto met zijn levenspartner en zes van de acht jonge kinderen, baalt van de hoge huur. Toch overheerst bij hem het gevoel van tevredenheid.foto Ab Hakeboom"
En toch weer gaan zitten zeiken.
Pak slaag en werken voor je geld.
WERKEN!
Ook bij gelovigen kan men bepaalde vormen van anti-conceptie toepassen, al was het maar het bijhouden van de eisprong, als ze geen thermometer kunnen betalen dan wil ik die wel doneren.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:31 schreef spuitje het volgende:
[..]
Maar die anti-conceptie mag misschien niet vanwege hun geloofsovertuiging. En ja, dan blijven de babietjes komen.
Ben wel blij voor die kinderen dat ze nu weer in een gewoon huis wonen. Nu nog wat meubeltjes erin en de familie kan weer even vooruit.
Piet het is ondertussen allang bekend dat ongepast gedrag loont.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:40 schreef Pietverdriet het volgende:
Zo zie je maar weer dat dit soort gedrag beloond wordt.
Dit dus inderdaad, echt een stimulans om te werken voor je centen en daarmee wat op te bouwen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:40 schreef Pietverdriet het volgende:
Zo zie je maar weer dat dit soort gedrag beloond wordt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |