duurt van mij nog maar 6 jaarquote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:43 schreef sorcees het volgende:
Sorcees droomt nog wel best vaak over zijn gemiste kans om naar Zweden te verhuizen.
In plaats daarvan gaat hij heel regelmatig daar op vakantie, helemaal geweldig maar toch stiekum zout in zijn eigen wond.
Over 20 jaar kan ik misschien toch mijn huis verkopen en alsnog met behoud van AOW en pensioen (voor wat het waard is) een leuke blokhut aan een meertje kopen.
Klopt helemaal hè.... Ik had laatst een microscoop nodig om de erfafscheiding te kunnen vindenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 17:41 schreef pberends het volgende:
[..]
150 meter maar? Hier meestal minder dan 0 millimeter.
Kuddo's aan zeepbel danquote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:34 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
duurt van mij nog maar 6 jaar
Zeker. draaijer zal in de VS veel beter tot z'n recht komen. Dat land is gewoon gemaakt voor mensen zoals hij.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:30 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Ik denk dat jij je daar prima thuis zult voelen, ieder zijn ding.
Mensen met zijn mentaliteit worden daar minder beperkt in hun financiele mogelijkhedenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:15 schreef asfyxiaatje123 het volgende:
Zeker. draaijer zal in de VS veel beter tot z'n recht komen. Dat land is gewoon gemaakt voor mensen zoals hij.
Ach... verhuren is toch niet zo heel moeilijk? Misschien aan een familielid? Niet leeg laten staan... want dan komen er krakers in... altijd leuk... een krakersfeestje in een villaquote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:02 schreef meth77 het volgende:
254.375 huizen te koop
Zal Draaijer niet meevallen de hut te verkopen, en verhuren dat zal niet meevallen vanuit de USA, een beheerskantoor kost erg veel geld
Agree, maar ik heb een vriend in het vastgoed en die gaat helpen wanneer er gebreken e.d. zijn. Die zal het beheer doen tegen een redelijke feequote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:02 schreef meth77 het volgende:
254.375 huizen te koop
Zal Draaijer niet meevallen de hut te verkopen, en verhuren dat zal niet meevallen vanuit de USA, een beheerskantoor kost erg veel geld
Vanwege de grote parkeerplaatsen?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:15 schreef asfyxiaatje123 het volgende:
[..]
Zeker. draaijer zal in de VS veel beter tot z'n recht komen. Dat land is gewoon gemaakt voor mensen zoals hij.
Kan ie ook goed schilderen ?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:41 schreef draaijer het volgende:
[..]
Agree, maar ik heb een vriend in het vastgoed en die gaat helpen wanneer er gebreken e.d. zijn. Die zal het beheer doen tegen een redelijke fee
True, maar ik ga daar lekker hurenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:28 schreef sorcees het volgende:
Huizen kosten in de VS toch geen drol.........
In de huidige markt is dat beter... ook in NLquote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:51 schreef draaijer het volgende:
[..]
True, maar ik ga daar lekker huren
Ligt er maar net aan of je wel of geen starter bent, voor starters is kopen vaak toch echt wel voordeliger (hier in de Achterhoek dan tenminste). Grote tussenwoningen voor 145000 (350m3, woon opp 110m2, 5 kamers) te koop van woningbouwvereningen, vorig jaar oktober gerenoveerd tot energie label b woningen. Dan is dus de keus of huren voor 650+ in de maand (euro 78000 over 10 jaar) of dus een hypotheek van ong 155000 euro waarbij je in 10 jaar bruto aan rente (gerekend met 5,5 % rente ong 78000 betaald en netto zelfs maar 45000. Dus dan zou de woning in die 10 jaar ook nog eens met 30000 in waarde mogen dalen op hetzelfde geld kwijt te zijn.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:59 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
In de huidige markt is dat beter... ook in NL
ik denk dat je dan daar duurder uit bentquote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:51 schreef draaijer het volgende:
[..]
True, maar ik ga daar lekker huren
Tja, maar voor flexibiliteit is het een stuk handiger. Het is ca. 3 jaar. en ik ga niet voor ca. 3 jaar kopen of de kans dat ik opeens naar west-coast moet voor een jaar of wat!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:46 schreef meth77 het volgende:
[..]
ik denk dat je dan daar duurder uit bent
Ik ga de komende jaren niks kopen. Ik probeer mijn huis te verkopen en over een aantal jaar zien we wel weer verderquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:04 schreef sorcees het volgende:
De keuze tussen huren of kopen moet iedereen op basis van zijn eigen omstandigheden zelf maken.
Er is geen algemeen geldig standpunt.
En de verschillende omstandigheden zijn allemaal al meerdere keren hier voorbij gekomen.
En in de tussentijd, deposito?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:05 schreef draaijer het volgende:
[..]
Ik ga de komende jaren niks kopen. Ik probeer mijn huis te verkopen en over een aantal jaar zien we wel weer verder
Ja de overwaarde kun je dan beleggen bij Quality Investments of in aandelen stekenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:05 schreef draaijer het volgende:
[..]
Ik ga de komende jaren niks kopen. Ik probeer mijn huis te verkopen en over een aantal jaar zien we wel weer verder
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:09 schreef meth77 het volgende:
Ja de overwaarde kun je dan beleggen bij Quality Investments of in aandelen steken
Dan zijn de prijzen weer flink lager geworden.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:05 schreef draaijer het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |