Met 50 euro per vierkante meter ook. Let wel: een 2 keer zo diepe tuin kost de gemeente niets extra's!quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:40 schreef sorcees het volgende:
met 200 euro per m2 is alles wel gedekt, de rest is puur inkomsten voor de gemeente, over de ruggen van de huizenkopers.
Ik moet er volgend jaar ook uit. Jij zegt dat de einddatum in mijn huurcontract dus niet rechtsgeldig is?quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:36 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Dat is gezien de huurbescherming niet vast te leggen.
Tuinonderhoud is wel goedkoop. Gewoon een keer onkruid verwijderen, heg snoeien, gras maaien en misschien een paar plantjes kopen.quote:Tuinonderhoud is redelijk normaal als je ergens woont, goedkoop daarentegen is het niet, in veel gevallen vragen ze meer huur dan ze aan hypotheek (aftrekbaar!) betalen.
Klopt, beter is een vast bedrag voor aansluiting aan nuts en infrastruktuur per woonhuis en dan 4 euro per m2 voor het grondstuk.quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:46 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Met 50 euro per vierkante meter ook. Let wel: een 2 keer zo diepe tuin kost de gemeente niets extra's!
Die nutsvoorzieningen betaal je gewoon maandelijks voor (vast recht), en infrastructuur betaal je ook via algemene belastingen. Helaas heeft onze overheid nooit genoeg, en zelfs met de huidige torenhoge belastingen bouwen ze ook nog torenhoge schulden op.quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:57 schreef sorcees het volgende:
[..]
Klopt, beter is een vast bedrag voor aansluiting aan nuts en infrastruktuur per woonhuis en dan 4 euro per m2 voor het grondstuk.
wacht maar tot gemeentes echt geld nodig hebbenquote:Op maandag 10 oktober 2011 10:46 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Met 50 euro per vierkante meter ook. Let wel: een 2 keer zo diepe tuin kost de gemeente niets extra's!
Dat kunnen ze toch veel beter bij alle inwoners wegharken dan bij de paar mensen per jaar die nieuw in die gemeente komen wonen?quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:27 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
wacht maar tot gemeentes echt geld nodig hebben
het grondbedrijf was in gemeentes altijd goed voor een jaarlijkse bak met geld, vrij te besteden, het best draaiende commerciële deel van de gemeente.quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:28 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Dat kunnen ze toch veel beter bij alle inwoners wegharken dan bij de paar mensen per jaar die nieuw in die gemeente komen wonen?
Komt doordat er een grote som geld over de balk gesmeten wordt! En dat moet over de rug van de burgers worden terugverdiend. Nederland (de belastingbetaler en/of huizenbezitter) draait overal voor op. Natuurlijk steunen wij Griekenland! En jaarlijks gemiddeld 5 miljard aan MISLUKTE automatiseringsprojecten van de overheid..en het dan NOG niet voor elkaar hebbenquote:Op maandag 10 oktober 2011 12:16 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Die nutsvoorzieningen betaal je gewoon maandelijks voor (vast recht), en infrastructuur betaal je ook via algemene belastingen. Helaas heeft onze overheid nooit genoeg, en zelfs met de huidige torenhoge belastingen bouwen ze ook nog torenhoge schulden op.
En ondertussen kost de HRA de rijksoverheid vele malen meer, dan de gemeenten ophalen aan de verkoop van kleine stukjes zand... Dat kan niet zo blijven doorgaan.quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:34 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
het grondbedrijf was in gemeentes altijd goed voor een jaarlijkse bak met geld, vrij te besteden, het best draaiende commerciële deel van de gemeente.
Dat wil met niet kwijt
Kan best rechtsgeldig zijn, zoek maar eens op 'leegstandswet'.quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:54 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik moet er volgend jaar ook uit. Jij zegt dat de einddatum in mijn huurcontract dus niet rechtsgeldig is?
Niet dat ik mij er niet aan ga houden hoor, de verhuurder is altijd een zeer schappelijke man geweest dus dan ben ik dat ook.
[..]
Wel een hilarisch stukje met twee zwervers in koefnoen en de open huizendagquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:23 schreef michaelmoore het volgende:
253.783 huizen te koop
geen verkopen op de warme appeltaartdag,nou ja als t maar lekker was dan![]()
Gewoon live opgenomen toen xeno op huisbezoek gingquote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:31 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Wel een hilarisch stukje met twee zwervers in koefnoen en de open huizendag
Net zoals er kopers zijn die even wachten met zoeken... Dat is van alle tijden.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:18 schreef raptorix het volgende:
Overigens zeggen de aantallen ook niet alles, er zijn ook mensen die hun woning terug trekken uit de verkoop
En potentiële kopers die wachten met kopen tot de prijzen nog verder zakkenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:11 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Net zoals er kopers zijn die even wachten met zoeken... Dat is van alle tijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |