Dit inderdaad.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:11 schreef Isabeau het volgende:
Er is een kind vermoord en het enige waar mensen over kunnen praten is de naam die haar ouders haar hebben gegeven.
Al was het een volwassen vrouw van 50, slaat gewoon nergens op zulke reacties.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:11 schreef Isabeau het volgende:
Er is een kind vermoord en het enige waar mensen over kunnen praten is de naam die haar ouders haar hebben gegeven.
Spang je niet, in het echte leven tref je zoveel gekken alleen in een inrichting bij elkaar. Fok! is geen afspiegeling van de samenleving blijkt steeds maar weer.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:13 schreef Deisyy het volgende:
Wat een misselijkmakende reacties hier zeg, alsof haar naam en het gezin waarin Jennefer opgroeide het minder erg maken dat het meisje is vermoord.
Dit dus. Alleen jammer (gezien de foto van de verdachte) dat hij eruit ziet alsof hij inderdaad in staat is om iemands leven te ontnemen. Notabene de vader van de kinderen van haar zus!quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:13 schreef Deisyy het volgende:
Wat een misselijkmakende reacties hier zeg, alsof haar naam en het gezin waarin Jennefer opgroeide het minder erg maken dat het meisje is vermoord.
Hoezo? Milly Boele was alleen thuis en deed open.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:16 schreef BansheeBoy het volgende:
Deze zaak doet in de verte denken aan de zaak des Milly Boeles.²
Ik kan er inderdaad woest om worden. respectloze idioten die geen greintje empathie hebben. Walgelijk, echt walgelijk.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:11 schreef Isabeau het volgende:
Nee.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:20 schreef Phantomesse het volgende:
Ik ben eigenlijk min of meer van mening dat je gps dingetjes moet kunnen injecteren bij kinderen, voor dit soort zaken en dat de gegevens opgeslagen worden en je er alleen bij kunt indien je kind vermist is.
Beetje nonchalant ook. Van die zooi. Als ze binnen 1/2 uur niet blijkt aangekomen te zijn gaat er toch wel wat rinkelen voor een alert?quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:20 schreef Phantomesse het volgende:
Ze nemen het vaak ook te nauw, dit soort situaties. Dan denken ze van Ooooh, is weggelopen, duikt wel weer op. Na 2 dagen gaan ze pas nadenken van Ehmmm, goh... misschien is er iets aan de hand?
Heb me net wel ff aangemeld bij Amber Altert, goed iets wel. Ik ben eigenlijk min of meer van mening dat je gps dingetjes moet kunnen injecteren bij kinderen, voor dit soort zaken en dat de gegevens opgeslagen worden en je er alleen bij kunt indien je kind vermist is. Dus niet om te checken waar je kinderen zijn als ze buiten spelen, dat is weer een beetje ziek.
Tsja, waar ligt de grens. Ik snap dat na dit soort gebeurtenissen de drang om alles 100% te kunnen controleren altijd heel groot is maar het is simpelweg onmogelijk en onwenselijk.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:20 schreef Phantomesse het volgende:
Ze nemen het vaak ook te nauw, dit soort situaties. Dan denken ze van Ooooh, is weggelopen, duikt wel weer op. Na 2 dagen gaan ze pas nadenken van Ehmmm, goh... misschien is er iets aan de hand?
Heb me net wel ff aangemeld bij Amber Altert, goed iets wel. Ik ben eigenlijk min of meer van mening dat je gps dingetjes moet kunnen injecteren bij kinderen, voor dit soort zaken en dat de gegevens opgeslagen worden en je er alleen bij kunt indien je kind vermist is. Dus niet om te checken waar je kinderen zijn als ze buiten spelen, dat is weer een beetje ziek.
Jawelquote:
Jong meisje vermoord.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoezo? Milly Boele was alleen thuis en deed open.
Jennefer loopt weg naar haar vader maar blijkt niet aan te komen.
Wat is de relatie ervan?
Ze denken vaak 'Ah, is 10 jaar. Begint te puberen, opstandig, hormonen, is ergens bij een vriendin of hangt ergens in een speeltuin rond of in een boom waar ze in klimt (ikzelf ging altijd in een hele hoge boom zitten als ik weg wou van huis vroeger en daar bleef ik dan ook wel een paar uur) terwijl ze intussen keihard misbruikt en vermoord wordenquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Beetje nonchalant ook. Van die zooi. Als ze binnen 1/2 uur niet blijkt aangekomen te zijn gaat er toch wel wat rinkelen voor een alert?
Geef het kind een iPhone, die is via gps tot op de meter nauwkeurig op te sporen via internet.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:20 schreef Phantomesse het volgende:
Ja, Dat is ook zo maar verdere gelijkenissen zijn er niet. Behalve dat Rotterdam en Dordrecht dichtbij elkaar liggenquote:
In sommige gevallen heb je geluk dat er een mobieltje is bij sommige kinderen van 10/11 jaarquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:26 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ze denken vaak 'Ah, is 10 jaar. Begint te puberen, opstandig, hormonen, is ergens bij een vriendin of hangt ergens in een speeltuin rond of in een boom waar ze in klimt (ikzelf ging altijd in een hele hoge boom zitten als ik weg wou van huis vroeger en daar bleef ik dan ook wel een paar uur) terwijl ze intussen keihard misbruikt en vermoord worden
In zo'n 99% van de gevallen is dit gelukkig achteraf een juiste gedachte geweestquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:26 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ze denken vaak 'Ah, is 10 jaar. Begint te puberen, opstandig, hormonen, is ergens bij een vriendin of hangt ergens in een speeltuin rond of in een boom waar ze in klimt (ikzelf ging altijd in een hele hoge boom zitten als ik weg wou van huis vroeger en daar bleef ik dan ook wel een paar uur) terwijl ze intussen keihard misbruikt en vermoord worden
Beiden vertrouwden hun moordenaar omdat ze hem kenden.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, Dat is ook zo maar verdere gelijkenissen zijn er niet. Behalve dat Rotterdam en Dordrecht dichtbij elkaar liggen
Ja, net alsof die niet afgepakt wordtquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:26 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Geef het kind een iPhone, die is via gps tot op de meter nauwkeurig op te sporen via internet.
Dit niet snappenquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
'waarschijnlijk?'
je weet toch wel of het haar was of niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |