Ik gok dat een telefoontap een minder zwaar middel is dan een huiszoeking en dat daar dus andere regels voor gelden (als schijnt er in NL verschrikkelijk veel illegaal getapt te worden).quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:28 schreef Mercer het volgende:
[..]
Maar op basis van vermoedens is ook die telefoontap gezet. Dan kan je dus op diezelfde basis een bezoekje brengen met een speurhond. Ik zou dat niet zo raar vinden. Maar ongetwijfeld zullen er mensen zijn die daar anders over denken.
Hoe zie je dat voor je dan? Neukpolitie, verplichte abortus bij een iq van <80?quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:28 schreef Emi22 het volgende:
[..]
Natuurlijk is het niet minder erg, maar wel minder onverwacht. Dit soort dingen komen toch vaker voor onder laaggeschoolde paupers...
We stellen overal eisen aan, maar niet aan ouderschap. Niet dat ik dat per se een goed idee zou vinden, maar hoeveel ellende zou voorkomen kunnen worden als er daarvoor ook gekeken werd naar de geschiktheid en verantwoordelijkheid van kandidaten?
quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoe zie je dat voor je dan? Neukpolitie, verplichte abortus bij een iq van <80?
quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:28 schreef Emi22 het volgende:
[..]
...Niet dat ik dat per se een goed idee zou vinden...
arbortus is beetje laat niet?quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoe zie je dat voor je dan? Neukpolitie, verplichte abortus bij een iq van <80?
Ja goed. Er bestaan natuurlijk ook wel hulpverleningsinstanties als jeugdzorg die in een uiterst geval tot uit huis plaatsing van kind kunnen overgaan bij slecht ouderschap. Al is het helemaal nog niet bekend of dit gezin in beeld was bij hen.quote:
Kom eens met wat voorbeelden en bewijzen van deze bewering?quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:28 schreef Emi22 het volgende:
[..]
Natuurlijk is het niet minder erg, maar wel minder onverwacht. Dit soort dingen komen toch vaker voor onder laaggeschoolde paupers...
Ik zou liever grondrechten toekennen aan toekomstige kinderen, let op, niet aan een foetus, maar een toekomstige blik op zijn leven. Een minimale levensstandaard bijvoorbeeld, zonder dergelijke garantie kan letterlijk alles en iedereen een ongelimiteerd aantal kinderen nemen, waarna zij bijna gebonden zijn bovengenoemde gedrag te herhalen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja goed. Er bestaan natuurlijk ook wel hulpverleningsinstanties als jeugdzorg die in een uiterst geval tot uit huis plaatsing van kind kunnen overgaan bij slecht ouderschap. Al is het helemaal nog niet bekend of dit gezin in beeld was bij hen.
Dit soort dingen zijn gelukkig nog altijd incidenten.
Lijkt op een soort van sociaal-Darwinisme idd....quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kom eens met wat voorbeelden en bewijzen van deze bewering?
Al is het &^*&^het kind van weetikveelwie, wat maakt de afkomst nou uit?
Omdat ze Jennefer heet is het wel oké dat ze vermoord werd
Rustig vrouwmens..quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
nee abortus/arbortus , kies maar.quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:45 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Er omheen vouwen in met een golf bedoel je?
Lees je het stuk dat je quote wel?quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dit zijn toch ook laaggeschoolde paupers. Zo aan de ex van haar zus te zien. Sowieso die zus alleen al. Maar ik heb vast weer vooroordelen nu.quote:
Ja, een uiterst nobel, vaag en onuitvoerbaar idee.quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:44 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Ik zou liever grondrechten toekennen aan toekomstige kinderen, let op, niet aan een foetus, maar een toekomstige blik op zijn leven. Een minimale levensstandaard bijvoorbeeld, zonder dergelijke garantie kan letterlijk alles en iedereen een ongelimiteerd aantal kinderen nemen, waarna zij bijna gebonden zijn bovengenoemde gedrag te herhalen.
Ja. En zo was die moordenaar van Milly Boele een politieagent.quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:55 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Dit zijn toch ook laaggeschoolde paupers. Zo aan de ex van haar zus te zien. Sowieso die zus alleen al. Maar ik heb vast weer vooroordelen nu.
Ja, maar waarom vermeld je dat?quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja. En zo was die moordenaar van Milly Boele een politieagent.
dat het vermoeden nog wel eens wordt gewekt dat dit soort dingen alleen maar gebeuren bij tokkies en laaggeschoolden.quote:
Nee, maar als je je kind Jennefer noemt, dan vraag je er wel om, wat mij betreft.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:01 schreef Caland het volgende:
[..]
dat het vermoeden nog wel eens wordt gewekt dat dit soort dingen alleen maar gebeuren bij tokkies en laaggeschoolden.
Dat zijn dan de kortzichtige mensen die dat denken. Alhoewel ik wel denk dat het vaker bij tokkies en laaggeschoolden voorkomt.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:01 schreef Caland het volgende:
[..]
dat het vermoeden nog wel eens wordt gewekt dat dit soort dingen alleen maar gebeuren bij tokkies en laaggeschoolden.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:02 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nee, maar als je je kind Jennefer noemt, dan vraag je er wel om, wat mij betreft.
Surveillant ja, MBO 2 niveau ofzo....quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja. En zo was die moordenaar van Milly Boele een politieagent.
Waar om?quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:02 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nee, maar als je je kind Jennefer noemt, dan vraag je er wel om, wat mij betreft.
Omdat hier wordt gedaan alsof het redelijk logisch is dat je in zo'n milieu verdoemd bent tot een bestaan tussen criminelen. Net als dat eindeloze gezeik over dr naam dat ze geen Jennifer maar Jennefer heet, echt dat je er uberhaupt langer dan 2 seconden bij nadenkt, alsof het de schuld is van haar naam of naamgevers.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |