De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zeg tochquote:Op maandag 10 oktober 2011 01:59 schreef BBQSausage het volgende:
Hihi ben wel opeens niet meer misselijk, dutjes doen wonderen.
triestquote:Op maandag 10 oktober 2011 01:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
zo'n random gast voegt me toe dus ik vraag wie ben jij wrm voeg je me toe zegt ie om m'n vriendenlijst te vullen.
Ja.
Sorryquote:Op maandag 10 oktober 2011 01:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
zo'n random gast voegt me toe dus ik vraag wie ben jij wrm voeg je me toe zegt ie om m'n vriendenlijst te vullen.
Ja.
Sowieso social mediaquote:Op maandag 10 oktober 2011 01:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ja.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 02:00 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
jij bent bazigste uit mijn vriendenlijstr
Leer mij groene thee te eten.quote:Op maandag 10 oktober 2011 02:00 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ik groene thee
omg hoe gezond zijn we
Oja omdat je klas van 3 leerlingne faaltquote:Op maandag 10 oktober 2011 02:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja maar ik heb die dingen eigenlijk niet nodig he.
Ja ook, maar alleen meisjes en bejaarden hebben dutjes nodig.quote:Op maandag 10 oktober 2011 02:01 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Oja omdat je klas van 3 leerlingne faalt
Restecpquote:Op maandag 10 oktober 2011 02:01 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
1. maak groene thee
2. doe groene thee in een bord
3. pak lepel
Tazz je bent 2 meter praat niet stoerquote:Op maandag 10 oktober 2011 02:01 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja ook, maar alleen meisjes en bejaarden hebben dutjes nodig.
Oja, vandaar die moeheid.quote:Op maandag 10 oktober 2011 02:02 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Tazz je bent 2 meter praat niet stoer
Ow een dis!quote:Op maandag 10 oktober 2011 01:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ja.
Goed zo. Hij vond je vast een knapperd maar is in zijn retoriek veel te lomp. goed voor em hahaha.quote:
I Got You Babe!quote:Op maandag 10 oktober 2011 02:13 schreef Plastic_zak het volgende:
Schenkstroop is altijd in de nacht dronken
ZO DROOG.quote:Op maandag 10 oktober 2011 02:13 schreef BBQSausage het volgende:
[ afbeelding ]
Even een plaatje van UDOWU.
huhquote:Op maandag 10 oktober 2011 02:14 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hihi, zou wat zijn als het vochtig was, dan had dat plaatje voor hele andere ideeën gezorgd.
Het is de loeminadie.quote:Op maandag 10 oktober 2011 02:16 schreef Schenkstroop het volgende:
Even terzijde;
Schenkstroop heeft het niet meegehad in het leven, is slachtoffer van omstandigheden. En dan wordt hij juist gehaat door mensen. Waarom, waarom zijn mensen zo hard
/back2 U gals!
Ik haat je nietquote:Op maandag 10 oktober 2011 02:16 schreef Schenkstroop het volgende:
Even terzijde;
Schenkstroop heeft het niet meegehad in het leven, is slachtoffer van omstandigheden. En dan wordt hij juist gehaat door mensen. Waarom, waarom zijn mensen zo hard
/back2 U gals!
neger partyquote:
jahquote:
spuuglok? w-t-f?quote:Op maandag 10 oktober 2011 02:17 schreef BBQSausage het volgende:
Meisjes met een spuuglok.___________________________!
nope. ze noemen mij meneer. net zo best dunkt me.quote:Op maandag 10 oktober 2011 02:18 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Schenkie, nog geen succes bij de ladies?
maar het was wel leuk met chris en lars.quote:Op maandag 10 oktober 2011 02:23 schreef Schenkstroop het volgende:
wat zei ze op het eind. 'mental lars' ?
quote:Op maandag 10 oktober 2011 02:19 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
nope. ze noemen mij meneer. net zo best dunkt me.
die slaapt p:quote:Op maandag 10 oktober 2011 02:48 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
[..]
Vraag maar aan Marokkaanse Kip.
Kan jij het niet gewoon zeggen?quote:Op maandag 10 oktober 2011 02:57 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
[..]
PM haar. Kan ze je het fijne van een mika uitleggen.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 02:57 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
[..]
PM haar. Kan ze je het fijne van een mika uitleggen.
Oe doe maar sexy, menig mannen fantasie slaat op holquote:Op maandag 10 oktober 2011 03:02 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik heb net gedoucheten nu in bed
Que and Quequote:Op maandag 10 oktober 2011 03:03 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]enta maghrabi?
pz, mika is zak in het marokkaans
dudequote:Op maandag 10 oktober 2011 03:05 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Oe doe maar sexy, menig mannen fantasie slaat op hol
(slaap lekker.)
dankjequote:Op maandag 10 oktober 2011 03:03 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]enta maghrabi?
pz, mika is zak in het marokkaans
dan douche je wel langquote:Op maandag 10 oktober 2011 03:02 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik heb net gedoucheten nu in bed
ahquote:Op maandag 10 oktober 2011 03:07 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nee, ging eerst andere dingen doen.
ben niet moequote:Op maandag 10 oktober 2011 03:09 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
half 9, waarom slaap jij nog niet joh
Niet als je morgen moet opstaan om een uur of 7. Dan geef ik je een grote kans dat je niet helemaal frisjes bent.quote:
grapjasquote:Op maandag 10 oktober 2011 03:12 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
nietals je 2 uur slaapt heb je juist heel veel energie p:
qui betekent wie.quote:Op maandag 10 oktober 2011 03:14 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
[..]
Slordigheidsfoutje!!!! Het moest ja betekenen is het Frans. Ter verbetering: Qui and Qui.
waht waht ?quote:
Omg! mensen luier dan ik, ze bestaanquote:Op maandag 10 oktober 2011 03:15 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
[..]
Ach, vandaag heb ik tot 7 uur 's avonds in bed gelegen.
qui est-cequote:
baws boven baws!quote:Op maandag 10 oktober 2011 03:16 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Omg! mensen luier dan ik, ze bestaan
Zekers te weten. Lui zijn is mijn derde naam.quote:Op maandag 10 oktober 2011 03:16 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Omg! mensen luier dan ik, ze bestaan
Heb je toch nog wat geleerd vandaagquote:Op maandag 10 oktober 2011 03:17 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
[..]
qui = wie. oui = ja. Een stukje educatie om kwart over drie in de nacht. Nooit mis.
jatog man. jeweettoch.quote:
wie is dat ?quote:
Nee, om 5:00 ga ik slapen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 03:23 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Je bent van plan hele nacht wakker te blijven? En wat bereik je hiermee? xd
quote:
huhquote:Op maandag 10 oktober 2011 03:24 schreef Schenkstroop het volgende:
hee er was ooit een marokkaan die zei 'gaydar' tegen mij ofzo. wat betekent dat?
dat wil jij niet jongen. ik bescherm jou (en mij). goed toggg!quote:Op maandag 10 oktober 2011 03:27 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Waar blijven die pics van jou?
winkel is pas 8 uur openquote:Op maandag 10 oktober 2011 03:27 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik wilde eigenlijk heel vroeg bij le supermarché zijn in de ochtend (7.00). maar dat ga ik vast niet redden (b...-in)
tschuss! au revoir!
Zo is het maar net.quote:Op maandag 10 oktober 2011 03:21 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Heb je toch nog wat geleerd vandaag
Hoe kom jij trouwens op dit forum?
ah so ditdatzuszo *begrijpt*quote:
Zo erg zal het toch niet zijnquote:Op maandag 10 oktober 2011 03:28 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
dat wil jij niet jongen. ik bescherm jou (en mij). goed toggg!
ik denk aan anderen
Zo lelijk kan je toch niet zijn?quote:Op maandag 10 oktober 2011 03:28 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
dat wil jij niet jongen. ik bescherm jou (en mij). goed toggg!
ik denk aan anderen
Niet die met die witte kroon en blauwe gloed..quote:
watte is gmta ?quote:
ken ik niet.quote:Op maandag 10 oktober 2011 03:29 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Niet die met die witte kroon en blauwe gloed..
ooooowww.. pfff. ik met me 'goed man thanks anyway"quote:
ok.quote:Op maandag 10 oktober 2011 03:28 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
[..]
Zo is het maar net.
Was iets aan het opzoeken via Google. En kwam op deze forum terecht.
jah ditdatzuszoquote:Op maandag 10 oktober 2011 03:31 schreef MarokkaanseKip het volgende:
als je allebei ong hetzelfde zegt of denkt
om half 4 in de ochtend mag je falenquote:Op maandag 10 oktober 2011 03:31 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
ooooowww.. pfff. ik met me 'goed man thanks anyway"
wrmwrmquote:Op maandag 10 oktober 2011 03:32 schreef Plastic_zak het volgende:
ik kan 3 dagen niet naar de supermarkt
ja.. andere dimensie roept me ik moet gaan.quote:Op maandag 10 oktober 2011 03:33 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
om half 4 in de ochtend mag je falen
pijnlijk segquote:Op maandag 10 oktober 2011 03:35 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
omdat ze al dicht zijn als ik klaar ben met stage
Ja, dan zou ik maar gaan slapen als ik jou was. Mika redt het wel in zijn eentje.quote:Op maandag 10 oktober 2011 03:38 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
half 9 opstaan dan 1.5 uur reizen voor 2 uur arabisch
H-avingquote:Op maandag 10 oktober 2011 03:39 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
m
dan denken de haters dat ik bagger
Dat moet je ook niet doen hequote:Op maandag 10 oktober 2011 08:26 schreef Flippiee het volgende:
Verdomme, had wekker gezet, toen weer in slaap gevallen, nu verslapen voor werkAl weten ze dat ik op maandag ook wel eens les heb en dus later begin maja maja
oh sorry dit dat enzoquote:Op maandag 10 oktober 2011 10:14 schreef coban het volgende:
[..]
Verpest mijn blijheid geluk alles nou niet
Ik troll je ook maar dit datquote:
Echt? Ook niemand ontvoerd aangerand enzo?quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:21 schreef Intronic het volgende:
Coban ik heb niemand vermoord vannacht.
Er is vast wel een ik-weet-niet-of-ik-konijnen-nou-wel-of-niet-leuk-vind praatgroepquote:Op maandag 10 oktober 2011 10:31 schreef Patje1987 het volgende:
Na dit weekend heb ik een beetje gemengde gevoelens omtrent konijnen, ik vind konijnen niet zo heel tof eigenlijk en toen ik ze als kind had heb ik er ook niet echt naar om gekekenNiet dat de konijnen het slecht hadden want mijn moeder verzorgde ze
.
Nu was ik op een verjaardag van mijn neefje en hij heeft een konijn en dat dier is echt baas
Dus ik ben in de war
Nectar is back en hij vroeg zich af waar renzedia was.quote:
Dat is dus geen goed nieuws hequote:Op maandag 10 oktober 2011 10:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Goed nieuws zo op de vroege ochtend![]()
Plastic_zak
Neequote:Op maandag 10 oktober 2011 10:34 schreef coban het volgende:
[..]
Echt? Ook niemand ontvoerd aangerand enzo?
Ben trots op je
quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:43 schreef Patje1987 het volgende:
Je weet dat je geen DM's openbaar mag maken?
Het is maar 4 dagen helaasquote:Op maandag 10 oktober 2011 10:41 schreef coban het volgende:
Die lul reageert ook niet dus ik weetniet of het permban is
Ik plaag maarquote:Op maandag 10 oktober 2011 10:53 schreef coban het volgende:
Tis gelukkig maar 4 dagen.
Niet zo haten op hem allemaal
Ach Ik heb sowieso niet veel met zulke huppelkutten in hun nickelson jas en bbquote:Op maandag 10 oktober 2011 10:56 schreef coban het volgende:
Laatst was ook topic over, maar hebben jullie ook zo'n hekel aan van die wijven die elkaar om de 3 minuten gaan omhelzen en dingen zeggen als OH SCHATJE IK HEB JE GEMISSSST KUSKUSKSUKSUS
Goed aangepaktquote:Op maandag 10 oktober 2011 10:59 schreef coban het volgende:
Haha naja ik had dus een 'normale' vriendin die dat steeds deed en was echt een helik zei gwn rotop ik ben niet lesbisch dus doe maar geen moeite
Was ook niet erg effectief
dus Ik zou een knuffel krijgen?quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:58 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Goodmawnin'
Ja ik! Vooral omdat ik zelf niet zo ben en niet weet of er 1,2,3,4 kusjes aankomen ..
Ik knuffel alleen en dat is wanneer ik je heel lief vind
hoek die snol.quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:59 schreef coban het volgende:
Haha naja ik had dus een 'normale' vriendin die dat steeds deed en was echt een helik zei gwn rotop ik ben niet lesbisch dus doe maar geen moeite
Was ook niet erg effectief
Nja Ik denk dat Ik eerder eng Ben met mijn zwarte kleding met dood en.verderf.erop en mijn zwarte metal gitaar in mijn handenquote:Op maandag 10 oktober 2011 11:03 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Haat is de nieuwe liefde Stefan
Besides: ik ben zo een engerd, van mij wil je geen knuffel.
Ik wist niet dat jij een hoofddoek droegquote:Op maandag 10 oktober 2011 11:04 schreef coban het volgende:
Ah al die hoofddoek rokjes en alles komt er ook nog bij
Mja voel me zo inspiraaatieloos
Haha nu welquote:Op maandag 10 oktober 2011 11:06 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij een hoofddoek droeg
Ben je moslim?quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:10 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Wojo.
Ik ben weer het kafirmeisje.
Uhuhquote:Op maandag 10 oktober 2011 11:12 schreef Intronic het volgende:
Oké nu ga ik echt stoppen met roken, heb er teveel last van nu.
Ja doe maar.quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:12 schreef Intronic het volgende:
Oké nu ga ik echt stoppen met roken, heb er teveel last van nu.
Ja absoluut. Ik dacht dat het wel bekend was nuquote:Op maandag 10 oktober 2011 11:12 schreef coban het volgende:
[..]
Ben je moslim?
Heyyy helemaal nieett
Ik ken gnoeg meisjes met hoofddoek die het goed zouden kunnen doen bij de wallen
Haha sorry wist nietquote:Op maandag 10 oktober 2011 11:14 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja absoluut. Ik dacht dat het wel bekend was nu
Zulke meisjes ken ik ook..
Ik nietquote:Op maandag 10 oktober 2011 11:15 schreef stefanhaan het volgende:
Ik zou een prostituee met een hoofddoek toch links laten liggen
ja oké ligt er ook wel aan ja. Heb wel paar echt knappe moslima's gezienquote:
Meisjes zonder hoofddoek zijn OOK moslima hequote:Op maandag 10 oktober 2011 11:19 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
ja oké ligt er ook wel aan ja. Heb wel paar echt knappe moslima's gezien
Gewaagd hoorquote:Op maandag 10 oktober 2011 11:21 schreef coban het volgende:
Ik ga rode hoofddoek opdoen. Als jullie ergens roodkapje zien mogen jullie heyyy coban zeggen.
ohquote:Op maandag 10 oktober 2011 11:20 schreef coban het volgende:
[..]
Meisjes zonder hoofddoek zijn OOK moslima he
Hahah oehhquote:Op maandag 10 oktober 2011 11:20 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Mijn afkomst is geheim Cob.
Ik vind moslima's lekkerder dan Nederlandse meisjes.
Maar hey, dat is mijn pottensmaak.
Moslim en lesbi?quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:20 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Mijn afkomst is geheim Cob.
Ik vind moslima's lekkerder dan Nederlandse meisjes.
Maar hey, dat is mijn pottensmaak.
Jazeker.quote:
Ik ken hem. Past er zeker wel bij jaquote:Op maandag 10 oktober 2011 11:24 schreef coban het volgende:
[..]
Jazeker.
Jammer dat er niet zo'n smiley is die wenkbrouwen zo dingenst van wietwieeew
quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:22 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
ohnu heb je mijn beeld daarover verpest
die heb Ik op MSN voor als ik hossel enzo, gr gr.quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:24 schreef coban het volgende:
[..]
Jazeker.
Jammer dat er niet zo'n smiley is die wenkbrouwen zo dingenst van wietwieeew
strijk je al mijn overhemden ook.even? Gr gr.quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:25 schreef coban het volgende:
Ik ben echt een debiel.
Wil ik gaan strijken zonder stekker in stopcontact
Ik fikte mijn hoofddoek bijna. Mja ik wil ze best strijken voor je.quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:26 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
strijk je al mijn overhemden ook.even? Gr gr.
het zijn er wel 21 ofsoquote:Op maandag 10 oktober 2011 11:26 schreef coban het volgende:
[..]
Ik fikte mijn hoofddoek bijna. Mja ik wil ze best strijken voor je.
ligt eraan hoe vies alles isquote:Op maandag 10 oktober 2011 11:28 schreef coban het volgende:
Ik vind strijken eigenlijk wel leukstofzuigen ook
Alleen omdat je direct resultaat ziet weetje
tell me bout it, Ik moest bekeren van jequote:Op maandag 10 oktober 2011 11:30 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Shiiiiit ik moet ook nog strijken.
Maar nu ga ik even ontbijt/lunch ofzo bij IKEA.
Voor diegene die het vroeg: nee ik ben niet lesbisch.
Het is al moeilijk genoeg om Islam en Liefde te combineren. Dat lesbische hoeft er niet bij.
eerder wou je niet meetenquote:Op maandag 10 oktober 2011 11:33 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Stefan .fucking liar. Jij bood zelf aan.
je moet nog keer bakken voor me danquote:
Jouw UIquote:
Lolquote:Op maandag 10 oktober 2011 11:40 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja zat ff te kloten hier
Zag ik nou net een sinterklaas ikoon...
4 dagen banquote:Op maandag 10 oktober 2011 12:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Rustig hier!
P_z heeft zeker een ban
quote:
Hij ging al DMen naar diverse mensen. Mooi wel, heb hem meteen op block gemieterd. Mafkeesquote:
Ik had hem al op block staan.quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij ging al DMen naar diverse mensen. Mooi wel, heb hem meteen op block gemieterd. Mafkees_!
Ik had nog geen last van hem op de DMquote:
Nu ook niet meer dus?quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had nog geen last van hem op de DM_!
Mijn ook nuquote:Op maandag 10 oktober 2011 12:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij ging al DMen naar diverse mensen. Mooi wel, heb hem meteen op block gemieterd. Mafkees_!
Ik ook.quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:15 schreef Rezania het volgende:
Hij is aan het lurken, dat weet ik zeker.
quote:
Awww en dan ziet hij dat we blij doen omdat hij ban heeft.quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:15 schreef Rezania het volgende:
Hij is aan het lurken, dat weet ik zeker.
Ik zit erover te denken om nog ff te gaan liggenquote:
Gewoon doen! Het weer is er in ieder geval wel naarquote:Op maandag 10 oktober 2011 12:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zit erover te denken om nog ff te gaan liggen
ik welquote:Op maandag 10 oktober 2011 12:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had nog geen last van hem op de DM_!
Whehe, nah, ik kreeg maar een klein aantal DM'squote:Op maandag 10 oktober 2011 12:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Dus eigenlijk hebben wij juist meer last van P_z nu hij een ban heeft dan toen hij nog postrechten had?![]()
Hier gaat iets mis!
Dit topic is dood.quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:42 schreef Ezechielk het volgende:
Dit topic sluit automatisch over 9 posts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |