Laten we nou niet het voorbeeld van de supermarkten gaan volgenquote:Op maandag 10 oktober 2011 11:09 schreef Lithia het volgende:
De pepernoten komen al sinds augustus, dan kan dit ook.
Dat mogen ze zelf beslissen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:10 schreef internal het volgende:
[..]
Laten we nou niet het voorbeeld van de supermarkten gaan volgen
Wacht ik hamster even wat ... wat zei je?quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:10 schreef internal het volgende:
[..]
Laten we nou niet het voorbeeld van de supermarkten gaan volgen
Bedenk eens wat voor druk dat die man geeft, hij doet het voor het eerst dit jaar dus misschien moeten we het wat rustig aan doen, zie het als inwerken!quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:18 schreef Myraela het volgende:
De pepernootjes liggen er ook al weer een maand, kan makkelijk.
Goed punt wel.quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:19 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Bedenk eens wat voor druk dat die man geeft, hij doet het voor het eerst dit jaar dus misschien moeten we het wat rustig aan doen, zie het als inwerken!
De negertjes moeten gewoon hetzelfde doen als vorig jaar, en het jaar daarvoor, en daarvoor en daarvoor....quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:19 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Bedenk eens wat voor druk dat die man geeft, hij doet het voor het eerst dit jaar dus misschien moeten we het wat rustig aan doen, zie het als inwerken!
Okay okay wat jij wil oktober, dat je nog niet begonnen bent over ikoon en iconenquote:
Die zijn slechts bijzaak je weet hoe zo'n administratie het vergt, en dat allemaal nog in een boek niet in een database... Ik denk dat goedheilig meneer het daar druk zat mee heeft...quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:20 schreef zovty het volgende:
[..]
De negertjes moeten gewoon hetzelfde doen als vorig jaar, en het jaar daarvoor, en daarvoor en daarvoor....
quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:37 schreef Patje1987 het volgende:
Mensen die nu al een Sinterklaas UI hebben!
quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:39 schreef OverRated het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik ga denk ik een mijter op mijn zeehont painten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |