Ja we moesten vervoer van ons huis naar de boot hebben en dat is maar een paar honderd meter dus om dat met een auto te doen is ook zo zonde. Toen kwam mijn vriend met het bakfietsidee. Heb er een paar nachten over moeten slapen maar zie de lol er nu wel van inquote:Op maandag 7 november 2011 07:20 schreef martine1984 het volgende:
[..]
leuk leuk leuk! Het is voor ons een beetje ver fietsen anders had ik dat ook echt leuke optie gevonden.
Een ijsbruidstaart is erg lekker. Voor ons geen optie... Mn lief werkt bij t bedrijf waar ze gemaakt worden, zou te voor de hand liggend zijn.
Huwelijksnachtén dus.quote:Op maandag 14 november 2011 19:26 schreef martine1984 het volgende:
hotelkamer geboekt voor 2 nachtjes! Super de luxe kamer met sauna, jacuzzi en stoomdouche. Heb nu al zin in de huwelijksnacht!
Haha heel slim. Volgens mij val je de huwelijksnacht zelf meteen in slaap en dan is het zonde om zo'n kamer maar voor 1 nacht te boekenquote:Op maandag 14 november 2011 19:26 schreef martine1984 het volgende:
hotelkamer geboekt voor 2 nachtjes! Super de luxe kamer met sauna, jacuzzi en stoomdouche. Heb nu al zin in de huwelijksnacht!
ik ben helemaal nog niet into het trouwen maar vind het zo leuk om mee te lezen! wel laatst een nichtje van mij getrouwd en zij had toch iets handigs aan haar jurk! die had gewoon een mooi sleepje, maar in de avond kon ze hem van achteren een beetje 'optrekken', zodat ze gewoon gympen eronder aan kon zonder dat de jurk dan ineens te lang was! (je zag de schoenen niet hoor, de jurk bleef wel tot op de grond, maar niet meer die irritante sleep de hele tijd achter je aan)quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:31 schreef Lily1987 het volgende:
[..]
Hm dat is ook weer zo. Lastig. Misschien weet de coupeuse een oplossing.
oh, dat bedoelde ik dus hierboven denk ik hahaquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:42 schreef BBQ-kip het volgende:
Een danslus? Zodat je je sleep/jurk omhoog kan vastmaken als je gaat dansen?
Dat had een vriendin van me, was erg handig
Wil je zelf vreselijk graag een rij die langskomt om te feliciteren? Het hoeft niet natuurlijkquote:Op zondag 6 november 2011 18:37 schreef Lily1987 het volgende:
[..]
Jeetje, wij hebben er zo'n 130 's avonds die we nog een handje moeten schudden maar ik ga er toch echt niet langer dan een uur staan. Bij ons komt wel bijna alles te gelijk binnen omdat de meesten met het geregelde busvervoer zullen komen...dus ik hoop dat ze door hebben dat ze alleen even hoeven te feliciteren en dan weer door mogen lopen om het niet op te houden. Gedurende de avond lopen we wel rond om met iedereen een praatje te maken.
Ouders zetten wij er denk ik niet bij. Iedereen die hen wil feliciteren kan dat op eigen initiatief doen. En als mensen niet weten wie mijn (schoon)ouders zijn, dan hoeven ze ook niet te feliciteren denk ik dan maar. Al is het vooral een keuze uit tijdnood![]()
Ja ze te lezen hadden jullie dat ook. Geslaagd plan?
ja, daarom zeg ik dus ook dat ik eerst wat dingen in het echt wil passen. Maar dan graag in een grote, relaxte zaak, waar ik me niet bezwaard voel als ik niks koop.quote:Op vrijdag 18 november 2011 20:16 schreef martine1984 het volgende:
ik vond het juist heel prettig om naar een winkel te gaan om jurken te passen.
Dat punt staat echter niet ter discussie.quote:Dus ik zou je af raden om een jurk via internet te kopen.
Zou niet weten hoe het anders moet. Gasten komen grotendeels te gelijk binnen. Zullen allemaal willen feliciteren en cadeau overhandigen. Dan gaat er natuurlijk een rij ontstaan.quote:Op vrijdag 18 november 2011 18:59 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Wil je zelf vreselijk graag een rij die langskomt om te feliciteren? Het hoeft niet natuurlijk
Hm ja ik neig er nu ook steeds meer naar om haar niet uit te nodigen. Hoe volwassen ze ook overkomt, ze is het inderdaad nog niet. En denk dat ik mijn dochter ook niet bij zoiets zou willen hebben.quote:Op zondag 20 november 2011 20:21 schreef martine1984 het volgende:
lily ik heb er bewust voor gekozen om mn moeder en schoonmoeder niet op mn vrijgezellenfeest uit te nodigen. Ik geef mn beste vriendin een lijst met de meiden die ik er bij wil hebben. Dat zijn goede vriendinnen. Ik zou je nichtje niet uit nodigen voor je vrijgezellenfeest, maar dat is omdat ik van menig ben dat een vrijgezellenfeest echt iets is voor volwassen.
Maarre volgens mij plan jij echt een grootse bruiloft, zo'n eentje die je op tv ziet. Leuk!
Wij hadden eigenlijk dezelfde situatie: 110 gasten die tegelijkertijd aankwamen op de feestlocatie na de ceremonie. Ik wilde pertinent geen rij, omdat ik dat voor onszelf én de gasten zo saai vond en bovendien kon ik nog niet zo lang stilstaan na een rugoperatie. We hebben in de brief van de ceremoniemeesters laten zetten dat we geen rij wilden. Onze gasten waren eerder op de feestlocatie dan wij (als je er zelf eerder bent dan hollen de eerste direct op je af en dan heb je alsnog een rij) en daar werden ze vast van taart en champagne voorzien. Wij zijn als laatste binnengekomen en zijn toen gewoon rond gaan lopen. Mensen zagen zelf wel dat we bij ze langskwamen en na 1,5 uur hadden we iedereen gehad terwijl zij gewoon lekker aan het genieten waren van hapjes en drankjes. Bovendien kon mijn man wat langer blijven hangen bij zijn vrienden en familie en ik bij de mijne bijvoorbeeld.quote:Op zondag 20 november 2011 10:08 schreef Lily1987 het volgende:
[..]
Zou niet weten hoe het anders moet. Gasten komen grotendeels te gelijk binnen. Zullen allemaal willen feliciteren en cadeau overhandigen. Dan gaat er natuurlijk een rij ontstaan.
Dit vond ik echt een super idee, ik had het schaamteloos van je willen jattenquote:Op maandag 21 november 2011 14:43 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Bij ons kreeg iedereen een ballon die wij doorprikten nadat we waren geweest, dat stelt mensen gerust dat ze niet over het hoofd gezien worden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |