Geen ideequote:Op zondag 9 oktober 2011 22:14 schreef xFriendx het volgende:
Wat zegt die vent nou als laatste in het rijtje van Whatsapp en zo?
dat deed ikquote:
Ik had hem met KPNquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:15 schreef tralalala het volgende:
UPC = geen Amber ALert
Ziggo = wel Amber Alert?
UPC hier, niets gezien.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:15 schreef tralalala het volgende:
UPC = geen Amber ALert
Ziggo = wel Amber Alert?
Je let gewoon niet opquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:15 schreef tralalala het volgende:
UPC = geen Amber ALert
Ziggo = wel Amber Alert?
Ik heb UPC!quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:15 schreef tralalala het volgende:
UPC = geen Amber ALert
Ziggo = wel Amber Alert?
Wtf is een porretje?quote:
Alles goed verder?quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:16 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik ontdekte het filmpje van Undercover in Nederland in een klooster dat uitkijkt over de zee
In de ochtend van de 9e Oktober 2011 overhandigde Stegeman zijn camera aan Peter
Dezelfde nacht nog werd hij aangevallen door boze campinghouders
De in brand geschoten camera zonk op de zeebodem
Tien dagen later werd Alberto half bewusteloos
op het strand gevonden, de camera nog in de arm geklemd
Hij beschreef daarin een wereld van kleine onderwater-wezens
Niet veel groter dan zijn duim
NIEMAND geloofde hem, maar weet je?
Ik denk dat het verhaal van Alberto Stegeman best 's waar kan zijn...
ik had ook amber alert, het was gewoon in de strem geembeddedquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:15 schreef tralalala het volgende:
UPC = geen Amber ALert
Ziggo = wel Amber Alert?
faceplacequote:
quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:16 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik ontdekte het filmpje van Undercover in Nederland in een klooster dat uitkijkt over de zee
In de ochtend van de 9e Oktober 2011 overhandigde Stegeman zijn camera aan Peter
Dezelfde nacht nog werd hij aangevallen door boze campinghouders
De in brand geschoten camera zonk op de zeebodem
Tien dagen later werd Alberto half bewusteloos
op het strand gevonden, de camera nog in de arm geklemd
Hij beschreef daarin een wereld van kleine onderwater-wezens
Niet veel groter dan zijn duim
NIEMAND geloofde hem, maar weet je?
Ik denk dat het verhaal van Alberto Stegeman best 's waar kan zijn...
*midden Nederland*quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:17 schreef tralalala het volgende:
Of alleen het lelijke westen van Nederland had een Amber Alert
omdat alle priesters die aan kindertjes zitten uit het zuiden komenquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:17 schreef tralalala het volgende:
Of alleen het lelijke westen van Nederland had een Amber Alert
Kan kloppen, ik heb UPC.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:15 schreef tralalala het volgende:
UPC = geen Amber ALert
Ziggo = wel Amber Alert?
Ik heb mn Facebook vandaag toevallig nog verwijderd, deed er toch weinig mee en gezeur met privacy en allerlei onzin op die walls. Dat verklaart wel waarom een 'porretje' mij niets zegt.quote:
Ik vandaag toevallig Hyvesquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:18 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik heb mn Facebook vandaag toevallig nog verwijderd, deed er toch weinig mee en gezeur met privacy en allerlei onzin op die walls. Dat verklaart wel waarom een 'porretje' mij niets zegt.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:18 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik heb mn Facebook vandaag toevallig nog verwijderd, deed er toch weinig mee en gezeur met privacy en allerlei onzin op die walls. Dat verklaart wel waarom een 'porretje' mij niets zegt.
ow een bontkraag, dan weet je al hoe laat het isquote:Jennefer is op zaterdagavond 8 oktober 2011 weggelopen sindsdien ontbreekt ieder spoor. Jennefer draagt een grijs vest met bruine bontkraag een spijker legging, witte laarzen en een roze pet.
Tienjarig kind wat weglooptquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:18 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ow een bontkraag, dan weet je al hoe laat het is
you've got no friendsquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:18 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Jennefer?quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:18 schreef donald_dick het volgende:
[..]
met haar loverboyquote:
En Jennefer ook echt.... dat hoort gewoon Jennifer te zijn, zelfs spellingscontrole in chrome geeft een rood lijntje onder Jenneferquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:18 schreef donald_dick het volgende:
[..]
En Jennefer als kettinkje om haar hals natuurlijk.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:18 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Download nu een pop-up!!!quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:20 schreef donald_dick het volgende:
Wie wil dat nou niet, de AMBER Alert Screensaver!
http://www.amberalertnederland.nl/ReceiveAlert.aspx?lang=nl
pics!quote:
niks gezienquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:20 schreef tralalala het volgende:
Amber ALert is in Ede al drie keer geweest ofzo
Had hij maar naar carglass moeten gaanquote:
Yup, zie link in me sig.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:22 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Hilversum
Trouwens kom jij in Entrada te wonen? Dat is bij mij letterlijk om de hoek
quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:22 schreef OverRated het volgende:
ALS JE DE AIRCONDITIONING AANZET kan zon STERRETJE UITSCHEUREN11
ik heb straatkennis, ik steel van de rijke tata'squote:
Kunnen ze mijn sterretje repareren? Ik ben iets te wild geweest vannacht.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:21 schreef Studiotje het volgende:
Carglass repareert, Carglass vervangt.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:22 schreef OverRated het volgende:
Elk nadeel heeft z'n voordeel, als het sterretje scheurt past er misschien een camera in.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:22 schreef OverRated het volgende:
in het zuiden is het vast goedkoperquote:
quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:23 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Elk voordeel heeft z'n nadeel, als het sterretje scheurt past er misschien een camera in.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Kunnen ze mijn sterretje repareren? Ik ben iets te wild geweest vannacht.
Oke!quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:23 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Kunnen ze mijn sterretje repareren? Ik ben iets te wild geweest vannacht.
donald duck is afgezetquote:
Nice, ik woon in de Monseigneur van de weteringstraat, dat straatje achter de Andorra coffeeshop.quote:
in de randstad is alles duurderquote:
Voor betaling in natura door Alberto doe ik ook veel hoor.quote:
zit daar vol met verslaafdenquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:24 schreef rene90 het volgende:
Dat je drugs kan kopen vind ik dan niet zo boeiend...
Wat een kleine wereldquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:23 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Nice, ik woon in de Monseigneur van de weteringstraat, dat straatje achter de Andorra coffeeshop.
Is er dan een ander bedrijf?quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:24 schreef OverRated het volgende:
Kijk dan hoe effectief die Carglass reclames zijn: Je ziet een kapot autoruit en iedereen roept CARGLASS, sterretjes bla bla bla. Niemand denkt nog aan een ander bedrijf
zijn er dan andere bedrijven die het doenquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:24 schreef OverRated het volgende:
Kijk dan hoe effectief die Carglass reclames zijn: Je ziet een kapot autoruit en iedereen roept CARGLASS, sterretjes bla bla bla. Niemand denkt nog aan een ander bedrijf
Autotaalglas.nlquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:24 schreef OverRated het volgende:
Carglass was nog de duurste ook. Terwijl de andere net zo goed zijnquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:24 schreef OverRated het volgende:
Voornamelijk dat het kan vind ik niet zo boeiend, is wel logisch. Je plakt het onder je ballen en klaar.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
zit daar vol met verslaafden
nog eem voorbeeld waarom de randstad kut isquote:
ff carspotten en je weet het!quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:25 schreef donald_dick het volgende:
nice, ik zag het kenteken in het glas staan
Jaquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:24 schreef donald_dick het volgende:
[..]
zijn er dan andere bedrijven die het doen
Koos kom er maar inquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:25 schreef Studiotje het volgende:
Waar zijn de hoofdsteunen in z'n auto?
in een condoom stoppen en dan in je doos/anus stoppenquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:25 schreef rene90 het volgende:
[..]
Voornamelijk dat het kan vind ik niet zo boeiend, is wel logisch. Je plakt het onder je ballen en klaar.
Die blokkeren het zichtquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:25 schreef Studiotje het volgende:
Waar zijn de hoofdsteunen in z'n auto?
Bij bassie en adriaan waren ze er ook altijd uitgehaaldquote:
dan liever in mn doos dan in mn anusquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:26 schreef donald_dick het volgende:
[..]
in een condoom stoppen en dan in je doos/anus stoppen
Of dat..., zelfs telefoons worden zo meegenomenquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:26 schreef donald_dick het volgende:
[..]
in een condoom stoppen en dan in je doos/anus stoppen
Geloof nooit dat het zuiver is als het überhaupt coke is...quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
dat zakje is zo'n 250 euro waard...
Onderzoek van dichtbijquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Alberto neemt het mee voor 'onderzoek'
Veel geld uit de kasquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
dat zakje is zo'n 250 euro waard...
mannen hebben geen doosquote:
en na de opnames is het zakje leegquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:27 schreef Palomar het volgende:
alberto zo dat zakje in zn hand dat net nog in die gast zijn aars zat
quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:27 schreef Palomar het volgende:
Die kop van Alberto ook toen hij dat zei.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:27 schreef Palomar het volgende:
dat was grappigquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Die kop van Alberto ook toen hij dat zei.
Wat een geld voor een beetje bakpoederquote:
Peter R de vries shot hequote:Op zondag 9 oktober 2011 22:29 schreef OverRated het volgende:
weer die auto in beeld met 0% toegevoegde waarde
in zijn anus verstoppenquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
en wat doettie met zijn geld in de TBS kliniek
Ik denk het wel ja overdosis!quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
zijn maten die zich dood hebben gesnoven
preciesquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:30 schreef Ties02 het volgende:
Oja nu is iedereen geschokt, verontrust maar gebeurt er weer niks
Helaas jaquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:30 schreef Ties02 het volgende:
Oja nu is iedereen geschokt, verontrust maar gebeurt er weer niks
of een Sante Fe!quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:31 schreef Palomar het volgende:
STEL JE VOOR DAT HET EEN BAZOOKKA WAS OF EEN ATOOMBOM!!!!
quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:29 schreef WcPot het volgende:
[..]
Wat een geld voor een beetje bakpoeder
hem kennende, de man!quote:
Das werk voor Rob GEus met zn lamp.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
'en nu gaan we de kwaliteit van de coke testen, dit is wat de TBSers gebruiken, zou het veilig en schoon zijn?'
na deze coke is echt ranzig, sperma stukken er inquote:
Alberto houdt van coke uit aars.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |