tijd om de prehistorische knuppel weer van zolder te halen dusquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:40 schreef dawg het volgende:
[..]
wat nou ''?
dat is juist goed, aangezien veel mannen mietjes zijn en vrouwen niet aan hun haren de slaapkamer binnen slepen.
tijd voor een bril danquote:
als het zo overduidelijk is dat 2 mensen het tegelijk zijn dan vast welquote:
hoiquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:48 schreef Evie het volgende:
[..]Ook niet
maar misschien kijk ik gewoon nooit de goede kant op
Of knijp niet zo met je ogen als je naar zo'n oogverblindende man (met knuppel ^^) staat te kijken, dat scheelt vast ookquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:48 schreef Evie het volgende:
[..]Ook niet
maar misschien kijk ik gewoon nooit de goede kant op
quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:50 schreef Thornado het volgende:
[..]
Of knijp niet zo met je ogen als je naar zo'n oogverblindende man (met knuppel ^^) staat te kijken, dat scheelt vast ook
Tja..Fok! staat vol met oermannen en alle hobby's die daarbij horenquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:51 schreef Evie het volgende:
[..]Is best euhm intimiderend en eng ... vandaag
nou vooruit dan.. waar moet ik je aan je haren komen halen?quote:
Nee, Evie moet ons mannen veroveren...dus die trekt ons mannen juist mee aan de harenquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:53 schreef clevy het volgende:
[..]
nou vooruit dan.. waar moet ik je aan je haren komen halen?
Eerst moet ik je goedkeuren hoor, anders laat ik me niet bij de haren grijpenquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:53 schreef clevy het volgende:
[..]
nou vooruit dan.. waar moet ik je aan je haren komen halen?
pfff.. kapsones.. welk type test heb je in gedachten?quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:54 schreef Evie het volgende:
[..]
Eerst moet ik je goedkeuren hoor, anders laat ik me niet bij de haren grijpen
Test? Hm die aantrekkingskracht is er wel of niet.. is snel genoeg duidelijk, daar heb je geen test voor nodigquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:55 schreef clevy het volgende:
[..]
pfff.. kapsones.. welk type test heb je in gedachten?
gaat 'm niet worden danquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:56 schreef Evie het volgende:
[..]
Test? Hm die aantrekkingskracht is er wel of niet.. is snel genoeg duidelijk, daar heb je geen test voor nodig
Voor mijn baas heeft dat het ook wel. Geld verdienen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 08:34 schreef Cue_ het volgende:
Had het leven maar een bedoeling, dan kon je daarmee onderhandelen bij je baas
Vooral heel drukquote:Op maandag 10 oktober 2011 08:03 schreef Cue_ het volgende:
Babs.. nog beetje goed weekend gehad dan?
Ik ben blij met het werken, stuk minder vermoeiend dan het klussen wat ik thuis moet doen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 08:29 schreef Godtje het volgende:
Ja prima
Alleen een drukke week deze week.Met werk.
Waarom plannen ze alles tegelijk.
Vanwaar al dat klussen eig? Want een 'huisje gekocht' heb ik gemist volgens mijquote:Op maandag 10 oktober 2011 08:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vooral heel druk
Vrijdagavond naar Bijzonder Feestje geweest. Was een eenmalig iets van de stichting Gewoon Zwolle (cultuur/culinair promotie). Allerlei artiesten die alleen of met elkaar muziek maakten. Dus Muppetstuff met Esther Groenenberg en Martin Korthuis. Of Esther Groenenberg met Bertolf. Of Harm Wolters (volkszanger) met Typhoon en Rico (rapperts). Blaas of Glory (Heavy Metal Marching Band) waar Bertolf weer mee deed. Supergave avond met allerlei muziekstijlen door elkaar.
Zaterdag en zondag zwaar aan het klussen geweest. Onderbroken door lekker stappen op zaterdagavond.
Puik weekend
En hoe is die van jou gegaan?
Het huisje verkocht is niet gelukt, dus we hebben het huisje uit de verkoop gehaald en een plan gemaakt om in het huidige huis meer en betere ruimte te creeeren. Dus de komende 3 maand zijn we aan het slopen en bouwen. Vaste kast bouwen, badkamer verplaatsen, keuken verplaatsen, nieuwe vloer, alles behangen/schilderen. 1 1/3de muur er uit. Nieuw raam aan de voorkant. The works zeg maarquote:Op maandag 10 oktober 2011 09:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vanwaar al dat klussen eig? Want een 'huisje gekocht' heb ik gemist volgens mij![]()
Zozo, hard aan de slag dus! Maar dan wordt het wel echt jullie nieuwe stekkiequote:Op maandag 10 oktober 2011 09:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het huisje verkocht is niet gelukt, dus we hebben het huisje uit de verkoop gehaald en een plan gemaakt om in het huidige huis meer en betere ruimte te creeeren. Dus de komende 3 maand zijn we aan het slopen en bouwen. Vaste kast bouwen, badkamer verplaatsen, keuken verplaatsen, nieuwe vloer, alles behangen/schilderen. 1 1/3de muur er uit. Nieuw raam aan de voorkant. The works zeg maar
Ik had echt helemaal niets in de planning staan en keek er niet naar uit. Maar uiteindelijk toch wel wat dingen gedaanquote:
Haha, ik zat er ook al aan te denkenquote:Op maandag 10 oktober 2011 09:09 schreef stbabylon het volgende:
Zou Re/Daniel een TT change willen doen... als we het lief vragen...
Oeh, dat is een boel werk! Wel tofquote:Op maandag 10 oktober 2011 09:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het huisje verkocht is niet gelukt, dus we hebben het huisje uit de verkoop gehaald en een plan gemaakt om in het huidige huis meer en betere ruimte te creeeren. Dus de komende 3 maand zijn we aan het slopen en bouwen. Vaste kast bouwen, badkamer verplaatsen, keuken verplaatsen, nieuwe vloer, alles behangen/schilderen. 1 1/3de muur er uit. Nieuw raam aan de voorkant. The works zeg maar
Niet heel praktisch dat de slaapkamer tussen de keuken en de woonkamer zitquote:Op maandag 10 oktober 2011 09:27 schreef stbabylon het volgende:
http://a5.sphotos.ak.fbcd(...)69082_12300474_n.jpg
Foto van hoe het ongeveer gaat worden. Waar het bed komt, zit nu de keuken, waar de keuken komt, zit nu de badkamer, waar de badkamer kotm, zit nu een bed
Heb je zo'n "vingerstoel"?quote:Op maandag 10 oktober 2011 09:27 schreef stbabylon het volgende:
http://a5.sphotos.ak.fbcd(...)69082_12300474_n.jpg
Foto van hoe het ongeveer gaat worden. Waar het bed komt, zit nu de keuken, waar de keuken komt, zit nu de badkamer, waar de badkamer kotm, zit nu een bed
Dat is nu zo ja. Dat wordt dus andersquote:Op maandag 10 oktober 2011 09:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet heel praktisch dat de slaapkamer tussen de keuken en de woonkamer zit
Maar de tekening is toch van hoe het gaat worden?quote:Op maandag 10 oktober 2011 09:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is nu zo ja. Dat wordt dus anders
Jaquote:Op maandag 10 oktober 2011 09:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar de tekening is toch van hoe het gaat worden?
Alsof je kan lezen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 09:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja
Dus van voorkant naar achterkant: eet/leefkamer - keuken en badkamer - slaapkamer - tv-kamer/bibliotheek.
8+ meter aan boeken bitchesquote:Op maandag 10 oktober 2011 09:48 schreef Godtje het volgende:
1
[..]
Alsof je kan lezen.![]()
Je kan het beter peeshok noemen.
Wat ik dus zei. Wil je met vrienden voor de tv eten, dan dien je door de slaapkamer te komenquote:Op maandag 10 oktober 2011 09:48 schreef stbabylon het volgende:
Dus van voorkant naar achterkant: eet/leefkamer - keuken en badkamer - slaapkamer - tv-kamer/bibliotheek.
Met vrienden voor de tv hangen doe ik niet. Als mijn vrienden op bezoek komen ga ik niet passief zitten doenquote:Op maandag 10 oktober 2011 09:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat ik dus zei. Wil je met vrienden voor de tv eten, dan dien je door de slaapkamer te komen
quote:Op maandag 10 oktober 2011 09:50 schreef stbabylon het volgende:
Met vrienden voor de tv hangen doe ik niet. Als mijn vrienden op bezoek komen ga ik niet passief zitten doen
Dan zitten we dus aan de grote eettafel, die ik speciaal daarom zo groot heb gekocht
Moet het ook zeker niet zijn inderdaadquote:Op maandag 10 oktober 2011 09:54 schreef stbabylon het volgende:
Ik vind het ook heel prettig dat dat kastje niet meer het middelpunt van de belangrijkste ruimte is.
Aankomend weekend?quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:25 schreef stbabylon het volgende:
Heb je wel wat te zeggen over je weekend? Over je plannen?
Ik heb thuis een brief van een bedrijf uit Dublin... aangetekend... En nu kan ik niet wachten tot ik kan lezen wat ze mij willen bieden.quote:
Neequote:Op maandag 10 oktober 2011 10:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb thuis een brief van een bedrijf uit Dublin... aangetekend... En nu kan ik niet wachten tot ik kan lezen wat ze mij willen bieden.
Jij ook zo'n soort meeting?
google?quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb thuis een brief van een bedrijf uit Dublin... aangetekend... En nu kan ik niet wachten tot ik kan lezen wat ze mij willen bieden.
Jij ook zo'n soort meeting?
Dan maakt ze hem zelf open?quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:28 schreef stbabylon het volgende:
Je zou het haast denken he.. Maar hoe is Peu aan mijn adres gekomen
Maar nee, denk het niet:
Globoforce Limited provides on-demand employee recognition software solutions. It serves manufacturing, media, consumer goods, high-tech, and pharmaceutical industries.
Vriendin heeft er voor getekend en mij op de hoogte gebracht. Had ze beter niet kunnen doen, want ik moet nog tot 18:15 wachten met open maken.
Die vrijheid heeft ze zeker, want ze moet vandaag nog behangen en afwassen. Net iets belangrijker dan aan de ketting te liggen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je denkt dat ze die vrijheid heeft?
[ afbeelding ]
Ik snap je welquote:Op maandag 10 oktober 2011 11:34 schreef stbabylon het volgende:
Ik wil hem openmakenIk wil het als eerste lezen. Bijzonder kinderachtig, ik weet het, maar toch
Waarom lees je de notulen terug? Zat je niet op te letten tijdens de meeting?quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:05 schreef Cue_ het volgende:
Echt geweldig de notulen die een collega heeft geschreven van het werkoverleg![]()
Enkele zinloze grappige opmerkingen tussen gezet
Iets met controleren of alles goed is genoteerd.quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:06 schreef Godtje het volgende:
Waarom lees je de notulen terug? Zat je niet op te letten tijdens de meeting?
En wat een naamquote:Op maandag 10 oktober 2011 12:34 schreef HeatWave het volgende:
De film was maar zo zo, maar damn wat was dit leuk om naar te kijken :
[ afbeelding ]
Airsoftquote:Op maandag 10 oktober 2011 13:20 schreef Cue_ het volgende:
GVD ik kom er niet onderuit om het afdelingsuitje te bedenken/regelen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |