tijd om de prehistorische knuppel weer van zolder te halen dusquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:40 schreef dawg het volgende:
[..]
wat nou ''?
dat is juist goed, aangezien veel mannen mietjes zijn en vrouwen niet aan hun haren de slaapkamer binnen slepen.
tijd voor een bril danquote:
als het zo overduidelijk is dat 2 mensen het tegelijk zijn dan vast welquote:
hoiquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:48 schreef Evie het volgende:
[..]Ook niet
maar misschien kijk ik gewoon nooit de goede kant op
Of knijp niet zo met je ogen als je naar zo'n oogverblindende man (met knuppel ^^) staat te kijken, dat scheelt vast ookquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:48 schreef Evie het volgende:
[..]Ook niet
maar misschien kijk ik gewoon nooit de goede kant op
quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:50 schreef Thornado het volgende:
[..]
Of knijp niet zo met je ogen als je naar zo'n oogverblindende man (met knuppel ^^) staat te kijken, dat scheelt vast ook
Tja..Fok! staat vol met oermannen en alle hobby's die daarbij horenquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:51 schreef Evie het volgende:
[..]Is best euhm intimiderend en eng ... vandaag
nou vooruit dan.. waar moet ik je aan je haren komen halen?quote:
Nee, Evie moet ons mannen veroveren...dus die trekt ons mannen juist mee aan de harenquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:53 schreef clevy het volgende:
[..]
nou vooruit dan.. waar moet ik je aan je haren komen halen?
Eerst moet ik je goedkeuren hoor, anders laat ik me niet bij de haren grijpenquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:53 schreef clevy het volgende:
[..]
nou vooruit dan.. waar moet ik je aan je haren komen halen?
pfff.. kapsones.. welk type test heb je in gedachten?quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:54 schreef Evie het volgende:
[..]
Eerst moet ik je goedkeuren hoor, anders laat ik me niet bij de haren grijpen
Test? Hm die aantrekkingskracht is er wel of niet.. is snel genoeg duidelijk, daar heb je geen test voor nodigquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:55 schreef clevy het volgende:
[..]
pfff.. kapsones.. welk type test heb je in gedachten?
gaat 'm niet worden danquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:56 schreef Evie het volgende:
[..]
Test? Hm die aantrekkingskracht is er wel of niet.. is snel genoeg duidelijk, daar heb je geen test voor nodig
Voor mijn baas heeft dat het ook wel. Geld verdienen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 08:34 schreef Cue_ het volgende:
Had het leven maar een bedoeling, dan kon je daarmee onderhandelen bij je baas
Vooral heel drukquote:Op maandag 10 oktober 2011 08:03 schreef Cue_ het volgende:
Babs.. nog beetje goed weekend gehad dan?
Ik ben blij met het werken, stuk minder vermoeiend dan het klussen wat ik thuis moet doen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 08:29 schreef Godtje het volgende:
Ja prima
Alleen een drukke week deze week.Met werk.
Waarom plannen ze alles tegelijk.
Vanwaar al dat klussen eig? Want een 'huisje gekocht' heb ik gemist volgens mijquote:Op maandag 10 oktober 2011 08:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vooral heel druk
Vrijdagavond naar Bijzonder Feestje geweest. Was een eenmalig iets van de stichting Gewoon Zwolle (cultuur/culinair promotie). Allerlei artiesten die alleen of met elkaar muziek maakten. Dus Muppetstuff met Esther Groenenberg en Martin Korthuis. Of Esther Groenenberg met Bertolf. Of Harm Wolters (volkszanger) met Typhoon en Rico (rapperts). Blaas of Glory (Heavy Metal Marching Band) waar Bertolf weer mee deed. Supergave avond met allerlei muziekstijlen door elkaar.
Zaterdag en zondag zwaar aan het klussen geweest. Onderbroken door lekker stappen op zaterdagavond.
Puik weekend
En hoe is die van jou gegaan?
Het huisje verkocht is niet gelukt, dus we hebben het huisje uit de verkoop gehaald en een plan gemaakt om in het huidige huis meer en betere ruimte te creeeren. Dus de komende 3 maand zijn we aan het slopen en bouwen. Vaste kast bouwen, badkamer verplaatsen, keuken verplaatsen, nieuwe vloer, alles behangen/schilderen. 1 1/3de muur er uit. Nieuw raam aan de voorkant. The works zeg maarquote:Op maandag 10 oktober 2011 09:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vanwaar al dat klussen eig? Want een 'huisje gekocht' heb ik gemist volgens mij![]()
Zozo, hard aan de slag dus! Maar dan wordt het wel echt jullie nieuwe stekkiequote:Op maandag 10 oktober 2011 09:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het huisje verkocht is niet gelukt, dus we hebben het huisje uit de verkoop gehaald en een plan gemaakt om in het huidige huis meer en betere ruimte te creeeren. Dus de komende 3 maand zijn we aan het slopen en bouwen. Vaste kast bouwen, badkamer verplaatsen, keuken verplaatsen, nieuwe vloer, alles behangen/schilderen. 1 1/3de muur er uit. Nieuw raam aan de voorkant. The works zeg maar
Ik had echt helemaal niets in de planning staan en keek er niet naar uit. Maar uiteindelijk toch wel wat dingen gedaanquote:
Haha, ik zat er ook al aan te denkenquote:Op maandag 10 oktober 2011 09:09 schreef stbabylon het volgende:
Zou Re/Daniel een TT change willen doen... als we het lief vragen...
Oeh, dat is een boel werk! Wel tofquote:Op maandag 10 oktober 2011 09:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het huisje verkocht is niet gelukt, dus we hebben het huisje uit de verkoop gehaald en een plan gemaakt om in het huidige huis meer en betere ruimte te creeeren. Dus de komende 3 maand zijn we aan het slopen en bouwen. Vaste kast bouwen, badkamer verplaatsen, keuken verplaatsen, nieuwe vloer, alles behangen/schilderen. 1 1/3de muur er uit. Nieuw raam aan de voorkant. The works zeg maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |