Kan hij er ook bij zettenquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:46 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Aantal sterren gaat ook om bankspelers.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:57 schreef BDIL het volgende:
Wat een gvd kutspel... elke keer dat jij scoort scoren zij binnen 5 min erna...
quote:
Nee haha was het maar zo speel potje in de beker tegen man city:Pquote:
Dan zit je in verkeerde topic maat.quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:05 schreef BDIL het volgende:
[..]
Nee haha was het maar zo speel potje in de beker tegen man city:P
Ik zit in het goede topic hoor speelde hele tijd fut en nu 1e potje zo en ik scoor dus deel ik het doelpunt even...quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:06 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dan zit je in verkeerde topic maat.
Hangt ervanaf of hij de keeper keihard laat uitrennen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:06 schreef zerokil het volgende:
Ok
Als jullie de keeper willen voorbij spelen doen jullie dat dan met de rechter stick? of gewoon opeens de andere kant op dribbelen?
Er was verwarring over Ronaldo, dat zegt genoeg.quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:07 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik zit in het goede topic hoor speelde hele tijd fut en nu 1e potje zo en ik scoor dus deel ik het doelpunt even...
Als hij de keeper laat uitkomen en je staat 30 meter van de goal gewoon curl en schieten drukken anders randje 16 rechter joystick of gewoon afspelen en inschietenquote:Op zondag 9 oktober 2011 23:06 schreef zerokil het volgende:
Ok
Als jullie de keeper willen voorbij spelen doen jullie dat dan met de rechter stick? of gewoon opeens de andere kant op dribbelen?
120.000 aan pakjes?quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:08 schreef Santello het volgende:
al 16 pakjes geopend. Ik ga lekker door.
Hopelijk IF Boussoufa.quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:11 schreef Santello het volgende:
[..]
Had een Forlan, Lahm, Gervinho en nog een paar.
Marokko is aan het vlammen tegen Tanzania![]()
Alles telt mee, positie, formatie, competitie, nationaliteit, etc.quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:16 schreef Burrito het volgende:
Kan iemand me uitleggen wat ik nu het beste kan gaan doen? Ik heb een team gekregen net dus ik neem aan dat ik op zoek moet gaan naar betere spelers. Maakt het uit op welke positie? Of moet ik anders doen
Helemaal aan jouquote:Op zondag 9 oktober 2011 23:16 schreef Burrito het volgende:
Kan iemand me uitleggen wat ik nu het beste kan gaan doen? Ik heb een team gekregen net dus ik neem aan dat ik op zoek moet gaan naar betere spelers. Maakt het uit op welke positie? Of moet ik anders doen
Ik had een paar topics terug gevraagd waarom je in China ging wonen trouwens.quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:18 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Mag ook, voor m'n Bontkragenteam.
Is er een beste formatie? Of is elke formatie in principe evengoed als de anderquote:Op zondag 9 oktober 2011 23:19 schreef Santello het volgende:
[..]
Helemaal aan jou![]()
Let er wel op dat spelers met 9 chemistry beter spelen (sneller aannemen, beter schieten etc)
Hoe krijg je 9 chemistry per speler? Dat doe je door spelers op te stellen die de formatie hebben waar jij op speelt, die op hun favoriete positie spelen ( LW RW etc), die naast spelers staat waar ze mee linken ( zelfde competitie, nationaliteit etc)
Vriendin woont en werkt daar.quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:19 schreef Santello het volgende:
Ik had een paar topics terug gevraagd waarom je in China ging wonen trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |