Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
PC Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:DaBruno10 (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
kaassoldaat (laucas)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:Stetoe (Cara)
Hamstert (De-Hamster)
quote:
Je moet ook 29 meterquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:38 schreef Crimyclown het volgende:
Hoe moet ik nu een vrije trap er vanaf 29 meter of meer inschieten op de xbox360 met mijn prof. Lukt voor geen meter.
Oh, kan dus niet. Word uit de webapp gekickt..quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:39 schreef Lindgren. het volgende:
Best wel apart dat je niet in de webapp kunt als je op console bent aangemeld, maar andersom wel.
Dat kan ook niet toch..ik krijg dan alsnog de melding op de webapp.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:39 schreef Lindgren. het volgende:
Best wel apart dat je niet in de webapp kunt als je op console bent aangemeld, maar andersom wel.
You'd wish.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:46 schreef GuRBuH het volgende:
Wat moet die foto van mn vriendin in de OP?
In Friesland worden pareltjes geboren. Doutzen (L)quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:46 schreef GuRBuH het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door StijnDa op 09-10-2011 21:56:06 ]
quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:50 schreef StijnDa het volgende:
Die TT![]()
Die foto in de TT
Pic is goedmaker van slechte TTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Kan wel? Gewoon kick off be a pro of carriere als speler startenquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:50 schreef zerokil het volgende:
Hoe train je snel je Prof?
In Fifa 11 had je een optie dat je met je prof kon voetballen maar vind dat nu nergens meer.
Wow, wtf is dat?quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:57 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit iets nieuws, die unlock?
Heb je weer internet?quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:57 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Kan wel? Gewoon kick off be a pro of carriere als speler starten![]()
Weet iemand hoe ik mijn VP kan verhuizen in mijn carriere? Hij speelt nu waarschijnlijk nog bij PSV maar ik zit bij Milan...
Kut verkeerde topiquequote:
Doe is opschietenquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:59 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Kut verkeerde topique![]()
Als mijn zusje de kabel heeft meegenomen en Danny's trucje werkt, ja binnenkort
?quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:57 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Zat er ieder jaar in..quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:57 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Wss krijg je Goldpack, zo te zien wat er in op het kaartje staat.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:57 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
Nooit eerder gezien, en ik heb toch wel redelijk wat packs geopend. Ik heb nu een gratis 5k pack die op me wacht in de store. Maar mn TP zit bijna vol dus ik wacht ffquote:
Toch maar geopendquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:02 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Nooit eerder gezien, en ik heb toch wel redelijk wat packs geopend. Ik heb nu een gratis 5k pack die op me wacht in de store. Maar mn TP zit bijna vol dus ik wacht ff
Speelde er net ook opquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:08 schreef Vijf_voor het volgende:
Dat sneeuw veld![]()
Oogverblindend, alle spelers lopen in een zwart tenue
Haha ik wilde dat ook net neerzetten!quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:46 schreef GuRBuH het volgende:
Bruin haar > Blond Haarquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:17 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Haha ik wilde dat ook net neerzetten!
Alleen is mijne blond
Je druk maken om haarkleur.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:20 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Bruin haar > Blond Haar
Tenzij Donkerblond
Heb al keer 'voor de grap' gezegd dat ze het bruin moet verven maar trapt ze niet inquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:20 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Bruin haar > Blond Haar
Tenzij Donkeblond +O
quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:24 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Je druk maken om haarkleur.
Goed Fifa dagje vandaagMeest wins, en profit
Sarcasmequote:Op zondag 9 oktober 2011 22:24 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Je druk maken om haarkleur.
Goed Fifa dagje vandaagMeest wins, en profit
Het gaat om het innerlijk toch? (:quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:28 schreef Santello het volgende:
Waarom heeft ultimatedb zo'n lelijke site?
Mocht je willenquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:29 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Het gaat om het innerlijk toch? (:
Pato is veel te duur. Harregarre had m voor 2,6kquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:36 schreef GotenSSJ het volgende:
Waarom worden mijn Mata voor 22,5k en Pato voor 46,5k nou niet verkocht![]()
Zijn zowat de laagste prijzen op de markt volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |