Hehequote:Op zondag 9 oktober 2011 22:37 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Pato is veel te duur. Harregarre had m voor 2,6k
Vette designs manquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:40 schreef Santello het volgende:
Die gast van ultimatedb heeft me ge-retweet!
Hij zei dat hij ernaar ging kijken(aantal sterren van je squad bij squad creator)
Aantal sterren gaat ook om bankspelers.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:40 schreef Santello het volgende:
Die gast van ultimatedb heeft me ge-retweet!
Hij zei dat hij ernaar ging kijken(aantal sterren van je squad bij squad creator)
Jan Peter Plathoofd ja, dat weet iedereenquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:50 schreef SuperHarregarre het volgende:
Natuurlijk is hij NL, dacht dat dat wel algemeen bekend was.
Kan hij er ook bij zettenquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:46 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Aantal sterren gaat ook om bankspelers.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:57 schreef BDIL het volgende:
Wat een gvd kutspel... elke keer dat jij scoort scoren zij binnen 5 min erna...
quote:
Nee haha was het maar zo speel potje in de beker tegen man city:Pquote:
Dan zit je in verkeerde topic maat.quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:05 schreef BDIL het volgende:
[..]
Nee haha was het maar zo speel potje in de beker tegen man city:P
Ik zit in het goede topic hoor speelde hele tijd fut en nu 1e potje zo en ik scoor dus deel ik het doelpunt even...quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:06 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dan zit je in verkeerde topic maat.
Hangt ervanaf of hij de keeper keihard laat uitrennen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:06 schreef zerokil het volgende:
Ok
Als jullie de keeper willen voorbij spelen doen jullie dat dan met de rechter stick? of gewoon opeens de andere kant op dribbelen?
Er was verwarring over Ronaldo, dat zegt genoeg.quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:07 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik zit in het goede topic hoor speelde hele tijd fut en nu 1e potje zo en ik scoor dus deel ik het doelpunt even...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |