SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum, Outpost76, Symphonic en Melting.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download ze hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Last.FM account voor SAM gebruiken is dit mogelijk?
Ja, uiteraard is er door onze DJ's onderzoek gedaan om naar Last.fm een link te leggen. De handleiding is hier te volgen: (Waarschuwing kan technische info bevatten).
Handleiding voor Last.fm & Sam Scrobbling.18 november is er een radiomeet
zie hiervoor Radio 49 - MeetWhy am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
niet zeuren jijquote:
hoiquote:
NEEquote:
Jawelquote:
Wizards of Ooze isquote:
nee , ja zowat wat maakt dat uit hequote:
jaquote:
omdat dat tof isquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:14 schreef Akkerr het volgende:
Hoezo heeft iedereen ineens een rolluik voor z'n ava?
nog maar nog maar dat is al veel te laatquote:
Kusje op je neus, kleintjequote:Op zondag 9 oktober 2011 20:14 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
nee , ja zowat wat maakt dat uit he![]()
ik ben groter dan jouquote:
quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:15 schreef Akkerr het volgende:
Door de ava van the-brother-of-uzunumaki ff kijkhard Let's dance van Bowie opzet
"dan jij"quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:16 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
ik ben groter dan jou![]()
![]()
quote:
ditquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]. Je hebt liever dat de tijd nog sneller gaat
Waar staat dat?quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]. Je hebt liever dat de tijd nog sneller gaat
whaha tijd geleden dat ik me heb gemetenquote:
Meet hem je nog eens danquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:17 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
whaha tijd geleden dat ik me heb gemeten
jaquote:
dat vond ik ookquote:
suc6quote:
Ik ben goed in opmerkingen uit het verband te rukkenquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waar staat dat?
Ik heb het gevoel alsof het al een uur of elf is.
Omdat het al lang kinderbedtijd geweest is.quote:
jij ging lerenquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Omdat het al lang kinderbedtijd geweest is.
Ik heb Ziggo en ik heb nergens last van. Ik wil wel voor je kijken, moet je even je postcode doorsturen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:18 schreef LovelyLady het volgende:
Is er iemand die zo lief is en die wil kijken of er storing is bij.ziggo?
Eerst m'n matras nog op de grond mikkenquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ben goed in opmerkingen uit het verband te rukken
Dan wordt het snel bedtijd voor jou
ik zit niet bij ziggoquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:18 schreef LovelyLady het volgende:
quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:18 schreef LovelyLady het volgende:
jawel weet niksquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:22 schreef WickedTunes het volgende:
Is men moe of geen zin meer in spelletje?![]()
Ik weet het niet.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:22 schreef WickedTunes het volgende:
Is men moe of geen zin meer in spelletje?![]()
daarom vraag ik het ookquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]ik zit mobiel, Ziggo site wil niet echt lekker mobiel
Zeikerds!!!quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:23 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ik wil dat het weekend langer duurt
wat moet er in het glasquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:25 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Zeikerds!!!![]()
Het is pas 20.24u, je hebt nog avond voor je... glas halfvol, je weets
Bier!quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:25 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
wat moet er in het glas
Inderdaad, een dag ben je sowieso al kwijt aan huiswerkquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:23 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ik wil dat het weekend langer duurt
ik mag geen bierquote:
huiswerkquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Inderdaad, een dag ben je sowieso al kwijt aan huiswerk
Hihihi schattigquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:26 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
ik mag geen bier![]()
wil ook geen bier
ik ben ook schattig jeweetzquote:
Dat ben je zekerquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:26 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
ik ben ook schattig jeweetz
quote:
quote:
quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:29 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
wicked doorgaan met dezen muziek
watquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:36 schreef RockNijntje het volgende:
Is iBenny weer met vissen aan het gooien?
zal kijkenquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Er vallen vissen uit de lucht...
Ja dit.quote:
zullen we dan maar met zijn allen gaan winterslapen of zo?quote:
quote:
Dat lijkt me zo heerlijk hè, gewoon alleen leven in de lente en de zomerquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zullen we dan maar met zijn allen gaan winterslapen of zo?
quote:
Ik heb wel zin in iets als "Drinkd'roptotjedronkenwordt".quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:45 schreef WickedTunes het volgende:
Saaie donders hier...![]()
Heb juist wel zin in iets als "Eatpoopucat.com"
daar heb ik geen vet genoeg voorquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zullen we dan maar met zijn allen gaan winterslapen of zo?
watquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:45 schreef WickedTunes het volgende:
Saaie donders hier...![]()
Heb juist wel zin in iets als "www.eatpoopucat.com"
quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:45 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dat lijkt me zo heerlijk hè, gewoon alleen leven in de lente en de zomer
ik wel danquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar heb ik geen vet genoeg voor
Ik heb gewoon een lekke band en geen fietspompquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:49 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
iedereen is moe en sommige hebben een kater
okequote:Op zondag 9 oktober 2011 20:51 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een lekke band en geen fietspomp
ik geen fietsquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:51 schreef SiIk het volgende:
[..]
Je mag mijn bandenplaksetje wel hebben die ik ooit eens van de DistriQ heb gekregen, zeer lang geleden.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:51 schreef SiIk het volgende:
[..]
Met een fietspomp schiet je ook niet veel op als je band lek is... Dan heb je meer aan plakspulquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:51 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik heb een bandenplaksetje. De fietspomp is het probleem.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je mag mijn bandenplaksetje wel hebben die ik ooit eens van de DistriQ heb gekregen, zeer lang geleden.
Hoe weet ik dan waar ik moet plakken?quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Met een fietspomp schiet je ook niet veel op als je band lek is... Dan heb je meer aan plakspul.
Ja, ik had het woord 'alleen' er nog in moeten voegenquote:
ik ben moe dus ik passquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:55 schreef WickedTunes het volgende:
Laatste nummer van mij... Jack McDuff & George Benson![]()
Wie neemt het hierna over??
Tnx voor dit topidee.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ventiel er compleet uitdraaien en zelf blazen?
Ikzelf gebruik ook altijd een lijmklem om de solutie te laten harden.quote:
Tof. Kan jij me dan helpen als ik faal?quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ikzelf gebruik ook altijd een lijmklem om de solutie te laten harden.
Als je wil kan je morgen wel hier je band plakken.
quote:
Jawel. Ik moet wel zeggen dat karma hier ook opgaat. Dat wil zeggen, ik had een keer een lek in mijn band. Dus ik plakken. Daarna had ik weer een lek (op een andere plek ja). En weer. En weer. Steeds op andere plekken. Na 12 plekken (binnenkant buitenband ook gecontroleerd ja!) had ik zoiets van ik wil een nieuwe binnen én buitenband. Toen was ik het zo zat dat ik de duurste buitenband wilde, kevlar reïnforced en dat soort bende. Sindsdien nooit meer lek geweest. Beste investering van mijn leven man.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:00 schreef SiIk het volgende:
[..]
Tof. Kan jij me dan helpen als ik faal?
GA ER INquote:
okee, maar dan zet ik playlist aan...quote:
Jullie zijn nog niet legaal, dat weet je hèquote:
is goedquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:03 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
okee, maar dan zet ik playlist aan...
jaquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jullie zijn nog niet legaal, dat weet je hè?
Tegenwoordig gaan mensen ervoor naar de fietsenmaker. Raar ook eigenlijk dat je dit soort dingen niet op de lagere/middelbare school leert, want het is echt iets elementairs in Nederland, en met alle gescheiden ouders leer je dat niet meer zo vanzelfsprekend van je vader. Denk ik.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:01 schreef Zokunen het volgende:
Een band plakken is zo kinderlijk eenvoudig.
En als je er geen zin in hebt, gewoon een nieuwe binnenband er in leggen, dat kost ook iets van 5 euro ofzo.
Fixed. Ik heb overigens een maand of 13 geleden m'n binnenband laten vervangen, kan me alleen niet meer herinneren of dat voor of achter was.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jawel. Ik moet wel zeggen dat karma hier ook opgaat. Dat wil zeggen, ik had een keer een lek in mijn band. Dus ik plakken. Daarna had ik weer een lek (op een andere plek ja). En weer. En weer. Steeds op andere plekken. Na 12 plekken (binnenkant buitenband ook gecontroleerd ja!) had ik zoiets van ik wil een nieuwe binnen én buitenband. Toen was ik het zo zat dat ik de duurste buitenband wilde, kevlar reïnforced en dat soort bende. Sindsdien nooit meer lek geweest. Beste investering van mijn leven manvrouw.
Het is m'n achterband. Da's moeilijkquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:01 schreef Zokunen het volgende:
Een band plakken is zo kinderlijk eenvoudig.
En als je er geen zin in hebt, gewoon een nieuwe binnenband er in leggen, dat kost ook iets van 5 euro ofzo.
oke danquote:
Wat?quote:
Dopmoeren eraf draaien en dan je achtervork of hoe dat ook heet iets naar buiten trekken en er de binnenband tussenvrotten. Scheelt je een bak werk.quote:
dat kanquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:10 schreef SiIk het volgende:
Ik kan ook een nieuwe fiets kopen [ afbeelding ]
quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:10 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
dat kan
vis een optie ?
okequote:
Hoi Charmed ga jij draaien?quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:12 schreef charmed_angel het volgende:
Wie draait er?
Ik hoor andere muziek dan wat Guppy aangeeft
mn show was afgelopen, maar bot/Gup ging niet aan... nu draai ik playlist van 1 van mn vorige showsquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:12 schreef charmed_angel het volgende:
Wie draait er?
Ik hoor andere muziek dan wat Guppy aangeeft
Hoe gaat het met Kyra nu?quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
uhmzzzz, wat? Ik heb geen mic nog, even op payday wachten
neequote:Op zondag 9 oktober 2011 21:12 schreef RockNijntje het volgende:
Hihaho Bro heeft te veel vis gegeten
Bij mijn eerste lekke band ooit moest ik het meteen zelf doen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Tegenwoordig gaan mensen ervoor naar de fietsenmaker. Raar ook eigenlijk dat je dit soort dingen niet op de lagere/middelbare school leert, want het is echt iets elementairs in Nederland, en met alle gescheiden ouders leer je dat niet meer zo vanzelfsprekend van je vader. Denk ik.
tquote:
mwah ze ligt te slapen, vriendin van mij die dierenartsassistente is, denkt dat het een ontsteking isquote:
een zus jaquote:
Ik kan ook zelf banden plakken. Alleen de buitenband afhalen kan ik echt nietquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:15 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Bij mijn eerste lekke band ooit moest ik het meteen zelf doen.
Papa keek mee, maar ik moest het lek zoeken, schuren, plakken en er weer op leggen.
En zo hoort het ook vind ik.
Afhalen is makkelijker als het er op leggen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan ook zelf banden plakken. Alleen de buitenband afhalen kan ik echt niet.
Is Bro gelovigquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is die net zo gelovig als jij bent of minder/erger?
ja ook zo gelovigquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is die net zo gelovig als jij bent of minder/erger?
ja heb je daar problemen meequote:
Dat kan ik, vanzelfsprekend, ook nietquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:17 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Afhalen is makkelijker als het er op leggen.
Nee hoor, maar had het niet verwachtquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:17 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
ja heb je daar problemen mee
okequote:Op zondag 9 oktober 2011 21:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee hoor, maar had het niet verwacht.
gquote:
Niet negatief bedoeld hoorquote:
lol okequote:Op zondag 9 oktober 2011 21:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh, dan is ze waarschijnlijk wel schattig.
oke !quote:
lquote:
stoppenquote:
nee, niet die net uit is... X-men first class vond ik wel aardigquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:21 schreef charmed_angel het volgende:
Weten jullie nog leuke films die net uit zijn?
Wil een film kijken, maar weet niet welke
The Lion Kingquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:21 schreef charmed_angel het volgende:
Weten jullie nog leuke films die net uit zijn?
Wil een film kijken, maar weet niet welke
hmzzzzz daar hou ik niet zo vanquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:23 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
nee, niet die net uit is... X-men first class vond ik wel aardig
Dat kan nietquote:
quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kan niet.
Dan... Beauty and the Beast? Of Little Mermaid? Aristo Cats?.
Doeidagquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:27 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ik ga nog even beneden ofzo rondhangen of kijken als ik nog wat moet leren en dan slapen![]()
Atonement danquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben niet zo in de Tekenfilm-mood nu
Kung Fu Panda II al gezien?quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben niet zo in de Tekenfilm-mood nu
in de biosquote:
Goede filmquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die moet ik googlen
Nog nooit van gehoord
Enkel Inception gezien van die, die vond ik wel ok.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:33 schreef WickedTunes het volgende:
Klinkt interessant, laat je weten hoe die was?
Ik wil deze (nog) een keer kijken:
- Vidoq
- Smurfs
- Green Lantarn
- Inception (zonder in slaap te vallen)
ja smurfsquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:33 schreef WickedTunes het volgende:
- Vidoq
- Smurfs
- Green Lantarn
Hier:quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja smurfs
Ik kan hem alleen nergens vinden
Ik wil hem in het engels zien
Oh, Inception, die kan ik wel opzetten...quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:33 schreef WickedTunes het volgende:
- Vidoq
- Smurfs
- Green Lantarn
Suikertje!quote:
ja ik heb hem al gevondenquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:34 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Hier:
http://www.1channel.ch/watch-519535-The-Smurfs
Hola suikertaartjequote:
Oh, ik wil echt zooo graagquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:35 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Suikertje!![]()
Wil jij zo draaien misschien?
Kan? hoezo?quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, ik wil echt zooo graag![]()
ik kan het alleen nog niet![]()
heb je windows of mac?quote:
Het is heel makkelijk, ik kan het ookquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, ik wil echt zooo graag![]()
ik kan het alleen nog niet![]()
dan kan ik je helaas niet helpenquote:
Ik geloof wel dat ik het kan, maar dan wil ik wel graag weten hoequote:Op zondag 9 oktober 2011 21:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is heel makkelijk, ik kan het ook.
morgen ga ik met Knetter spelen, die wil het vast wel even laten zienquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:37 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
dan kan ik je helaas niet helpen
ach jawel... Knetter legt t gewoon haarfijn uit en alles... tis koekje, echt!quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat ik het kan, maar dan wil ik wel graag weten hoe
[..]
morgen ga ik met Knetter spelen, die wil het vast wel even laten zien![]()
maar dan wordt het niet zo
Tuulk! Maar ze is hier nu nietquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:39 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
ach jawel... Knetter legt t gewoon haarfijn uit en alles... tis koekje, echt!
Knetter kan je dat prima uitleggen jaquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat ik het kan, maar dan wil ik wel graag weten hoe
[..]
morgen ga ik met Knetter spelen, die wil het vast wel even laten zien![]()
maar dan wordt het niet zo
Vind ik ookquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Knetter kan je dat prima uitleggen ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If they've got a bazooka don't run away, it's easier to hit someone from a distance.
Run towards them and grab hold of them.!" (Eddie Izzard - Glorious)
quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:47 schreef WickedTunes het volgende:
Men (lees: Suikertje) wilde graag mijn playlistje hebben van de "raad de plaat-show"
Et voila!Dankjewel snoetepoedeltjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
ik wil het weten als jij je radio debuut maaktquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:46 schreef suikertaartje het volgende:
In mijn hoofd heb ik trouwens al 100 keer een playlist gemaakt, dus dat komt wel goed dan
Ik ga niet praten hoorquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik wil het weten als jij je radio debuut maakt
Ik heb de muziek afgezet. Als ik dat aan had laten staan wordt het niet beterquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:54 schreef WickedTunes het volgende:
Er wordt hier wel wat afgevloekt zeg....
Srry wel dat ik dan juist dit nr nu in de playlist heb staan... Komt de hoofdpijn niet echt ten goede
quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ga niet praten hoor![]()
Plus dat mijn radiodebuut al een tijdje geleden was, en dat heb je gehoord
Ben jij nog aan het draaien dan ja?quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:54 schreef WickedTunes het volgende:
Er wordt hier wel wat afgevloekt zeg....
Srry wel dat ik dan juist dit nr nu in de playlist heb staan... Komt de hoofdpijn niet echt ten goede
ja playlist van een vorige show, omdat botje het niet overnam... was stilte op de radioquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ben jij nog aan het draaien dan ja?
Ja, het is zo lullig niets te zeggen als ze je terugbellen hèquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]dat is waar ook , en toen sprak je wel
ik weet nog welk nummer je aanvroeg
Oh, dat kan nietquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:55 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
ja playlist van een vorige show, omdat botje het niet overnam... was stilte op de radio
quote:
Slaap lekkerquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:57 schreef Watertornado het volgende:
Jongens ik ga naar bed. Ik ben moe en voel me opeens ook helemaal niet lekker.
Mike Oldfield - Tubular Bells III (Secrets / Far above the clouds)quote:
ja maar van een serie ofzo?quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:58 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Mike Oldfield - Tubular Bells III (Secrets / Far above the clouds)
Bassie en Adriaan theme?quote:
en waaromquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, het is zo lullig niets te zeggen als ze je terugbellen hè![]()
Weet ik ook nog
ja iddquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
tubular bels, is dat niet van de exorcist?
omdat het een leuk liedje isquote:
ik daai nu playlist van show: miskende instrumenten (nogmaals)quote:
Heb je nog een goed triangel nummer?quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:03 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
ik daai nu playlist van show: miskende instrumenten (nogmaals)
ja.... zekerquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:04 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Heb je nog een goed triangel nummer?
dat is het danquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
tubular bels, is dat niet van de exorcist?
blaas instr?quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:06 schreef Zokunen het volgende:
Jammer dat ik niet op de naam kan komen van het meest geniale instrument ooit.
De panfluit, de tesla coil etc laat ie duidelijk achter zich.
Maar ik kan er nu echt niet opkomen :S
"Metalen staafje" duidelijker kan ik het op dit moment niet makenquote:
tin wissle?quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:07 schreef Zokunen het volgende:
[..]
"Metalen staafje" duidelijker kan ik het op dit moment niet maken
quote:
zeker, wel... bot/gup ging niet aan net.... ik draai nu de tijd vol.... wil je erin?quote:
Zeg het maar, ik heb de laptop nog aan staan.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:10 schreef mr-green het volgende:
[..]
Google pakt het wachtwoord wat ik invoer niet meer...
oh oh.... je bent verbannenquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:10 schreef mr-green het volgende:
[..]
Google pakt het wachtwoord wat ik invoer niet meer...
opgelostquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:10 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
zeker, wel... bot/gup ging niet aan net.... ik draai nu de tijd vol.... wil je erin?
wil je door blijven draaien?quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:10 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
zeker, wel... bot/gup ging niet aan net.... ik draai nu de tijd vol.... wil je erin?
Kheb nu playlist aanstaan van een vorige show... je mag er zo wel in hoor... ik draai al best alang vandaagquote:
kwart over erin?quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:12 schreef mr-green het volgende:
Ok ik ga even wat dance draaien
even alles goed zetten
Ja, moet ik nu wat op het rooster plempen of niet?quote:
toch moet ik nu aan Herman Finkers denkenquote:
timing!!!quote:
Drekst an had de trianelist zich vergist...quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
toch moet ik nu aan Herman Finkers denken
Graag gedaan hoor! Ff gaatje gevuld... Maar ik ga nog ff naar Green luisteren en dan plat. Ciao!quote:
en filtertjesquote:
quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:17 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Drekst an had de trianelist zich vergist...
buurt van Kamp'n... en ik ben al sinds jonge jaren helemaal leip van HF, ook in het Twents. D'rom had ik ook die show van Knetter gewonn' dacht ik.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]Dat ja
![]()
Dat je dat kunt zeg, kom je uit het ooooosten ofzoooo?
Oh, jij bent gewoon OOK mijn buurmanquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:20 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
buurt van Kamp'n... en ik ben al sinds jonge jaren helemaal leip van HF, ook in het Twents. D'rom had ik ook die show van Knetter gewonn' dacht ik.
Twents schrijven lukt je niet zo bestquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:20 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
buurt van Kamp'n... en ik ben al sinds jonge jaren helemaal leip van HF, ook in het Twents. D'rom had ik ook die show van Knetter gewonn' dacht ik.
Dat boeit ja toch niks, ajjet moar begrieptquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Twents schrijven lukt je niet zo best.
Ook? Waar dan?quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, jij bent gewoon OOK mijn buurman![]()
Ja, Herman![]()
twee keer in het echt gezien, echt geniaal die man![]()
![]()
![]()
Ghehe... thuis nooit plat leren praten, laat staan schrijvenquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Twents schrijven lukt je niet zo best.
Juustem! Ie begriept mien op oewe duumpies!quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat boeit ja toch niks, ajjet moar begriept
as always... the mix-koningquote:
Het boeit ook niks, het staat wel een beetje knudde, at random klinkers weglaten en ' toevoegenquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat boeit ja toch niks, ajjet moar begriept
Zwolle gewoonquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:26 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Ook? Waar dan?
En ik heb HF 1x live gezien (kalm an en rap 'n beetje)
ja, dat heb ik dus ookquote:[..]
Ghehe... thuis nooit plat leren praten, laat staan schrijven
Ik denk dat ik er juist geen hol van zou snappen als je echt Twents zou typenquote:[..]
Juustem! Ie begriept mien op oewe duumpies!
Zwolle leuk... heb ik grafische opl. gedaan.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zwolle gewoon![]()
Ik eentje in Carré (maar ik weet ineens niet meer welke)
En Na de Pauze
[..]
ja, dat heb ik dus ook
[..]
Ik denk dat ik er juist geen hol van zou snappen als je echt Twents zou typen
Is ook leuk, en ineens ken ik er allemaal fokkersquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:33 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Zwolle leuk... heb ik grafische opl. gedaan.
Na de Pauze heb ik alleen op internet gezien, was leuk, maar toch heel anders dan de shows voordat hij ziek werd![]()
Ik kan geeneens Twents, dus wees gerust![]()
BTW: ik zag foto's op je fobo. Heb je zoontje?
quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:34 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga er vandoor
Even serie kijken of een boekje lezen.
Green het klinkt lekkerThx
Doeg meisjequote:Op zondag 9 oktober 2011 22:34 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga er vandoor
Even serie kijken of een boekje lezen.
Green het klinkt lekkerThx
haha, hoe oud issie?quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Is ook leuk, en ineens ken ik er allemaal fokkers![]()
of dan in elk geval die die er regelmatig zijn of in de buurt wonen![]()
Die was zeker anders, maar ik vond hem (zeker live) wel heel indrukwekkend..
Ja, ik heb een zoontje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(sorry, ik word er altijd enthousiast van als iemand naar hem vraagt)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |