Dat is toch de bedoeling van kerst? De geboorte van Jezus vieren in de kerk?quote:
Mag jij ook meegourmetten.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:03 schreef Dastan het volgende:
Misschien woon ik tegen die tijd al in Amsterdam.
Ook op zoek?quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:03 schreef Dastan het volgende:
Misschien woon ik tegen die tijd al in Amsterdam.
slotjequote:Op zondag 9 oktober 2011 20:03 schreef Splutje het volgende:
Gewoon de sfeer van kerstPure gezelligheid, hopelijk sneeuw en prima uitgaansavonden
Nee, sneeuw is het beste wat er is.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Knaker sneeuw mag van mij wegblijven.Mensen die moeten reizen zijn hier altijd de dupe van.
Kutbussen die niet rijden, kuttreinen die niet rijden, alles is kut met sneeuw. Tenzij je binnen zit.
Blaadjes mogen voor de verandering ook wel eens aan de bomen blijven hangen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Knaker sneeuw mag van mij wegblijven.Mensen die moeten reizen zijn hier altijd de dupe van.
Kutbussen die niet rijden, kuttreinen die niet rijden, alles is kut met sneeuw. Tenzij je binnen zit.
Ja, ik ook, al is het een verwaarloosbare afstand.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:05 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik word zo schijtziek van die trein de hele tijd
Zo true.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:05 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik word zo schijtziek van die trein de hele tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |