abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102885003

League of Legends

League of Legends (LoL) is een arena multiplayer spel waarin twee teams het tegen elkaar op nemen met als doel elkaars Kasteel te vernietigen.

Klinkt saai en makkelijk, is dat zo?

Nee.

Je moet een weg naar je vijand vrij maken, om zo bij de basis te kunnen komen en zo de Nexus te vernietigen, lees een stukje verder.

Het draait om twee teams, elk bestaande uit 5 Champions die elkaars Nexus moeten zien te vernietigen.
Dit is kan alleen gebeuren als er één van de drie Lanes vrij is gemaakt van de Turrets en de Inhibitor die het verdedigen tegen Minions en vijandelijke Champions.

Nu vraag je je misschien af wat is een Nexus, een Inhibitor en een Minion?

Champion = Een Champion is een held die je kiest om mee te strijden, er zijn verschillende varianten en types, denk aan een Tank, een Damage Dealer, een Support
Minion/Creep = Een hersenloze strijder die tot de dood de Lane aanvalt met de Turrets en de Champions die het verdedigen totdat de vijandelijke Inhibitor is vernietigt.
Turret = Kanon dat de Lane verdedigt tegen Champions en Minions.
Nexus = Een groot crystal in het midden van het kasteel, hier spawnen de minions uit, deze wil je dus verdedigen en die van de vijand vernietigen.
Inhibitor = Een crystal dat de Nexus beschermd, deze word weer beschermd door de Turrets.
Jungle/Forrest = Gebied tussen de Lanes waar monsters zitten die exp, gold en een tijdelijke kracht bonus geven.
Map/Arena = Veld waar je in strijdt.

Nou, hoe gaat dit te werk dan?
Als volgt;

Je hebt een Map/Arena;

Summoners Rift een 5v5 map.

Zoals je ziet zijn er 3 banen (Lanes) met daarin wat blauwe/paarse stippen(Turrets).
Elke lane heeft 3 Allied Turrents en 3 Enemy Turrents.

Elke Lane heeft dezelfde volgorde waarin de turrets moeten worden vernietigt, van buiten naar binnen ( dus van uit het midden naar de basis toe ).
Elke Lane heeft een Inhibitor die de Turrets van de Nexus beschermen tegen schade, deze Turrets beschermen weer de Nexus tegen schade.

De volgorde is dus; Turret 1, Turret 2, Turret 3, Inhibitor, Nexus Turret A, Nexus Turret B, en uiteindelijk de Nexus zelf.

De 2 turrets bij de Nexus en de Nexus zelf kunnen alleen aangevallen worden wanneer 1 van de 3 inhibitors vernietigd is.

Ok leuk, en die Champions, zitten er ook tieten bij?

Ja zeker! Heel veel tieten, want Riot ( de makers ) die houden van dikke tieten!
Er zijn dus veel Champions en ongeveer elke 2-3weken komt er een nieuwe bij.

Er zijn er op het moment (14-08-2011) 81 Champions waar uit je kunt kiezen.
Keuze genoeg dus.

Nu weet je een beetje over LoL en hoe het werkt;

Wil je het zelf proberen?

League of Legends EU

Vids

uitleg over turrets

Cinematic trailer

Dominion trailer (nieuwe gamemode)

Meer uitleg over minions/creatures

Community site links

CLGaming NA Top Tier ( High ELO ) team met links naar Live streams van matches etc, ook grappig forum.

Solomid Community site met handige info, tournaments etc

Chaox Marathon Overzicht van alle vids van de Chaox marathon

Lolstatistics Site waarop je scores van spelers en statistieken van Champions kunt vinden

Groepschat:
Voor FOK!kers is er een ingame chatkanaal FOK aangemaakt. In dit kanaal zijn je medefokkers te vinden en kun je makkelijk een premade of duo-queue afspreken zonder dat je iedereen via de friendslist individueel hoeft aan te spreken om dit te organiseren. Rechtsboven via het opties-icoontje in het chatvenster kun je autojoin aanzetten zodat het kanaal standaard opent bij het opstarten van het spel.

Teamspeak 3:
Voor FOK!kers die willen praten met andere FOK!kers tijdens het Gamen is het mogelijk om onze Teamspeak3 server te joinen.
Server: ts3.mrmanuel.nl:1337
Vraag om het FOK! lidmaatschap aan MrManuel!

Ingame name van FOK!kers

FOK!ker: Albert86
Naam ingame EU: Metalfreak86
Naam Ingame US: -

FOK!ker: backgammon
Naam ingame EU: Subligar
Naam ingame US: -

FOK!ker: Thormodo
Naam ingame EU: Thormodo

FOK!ker: nyny83
Naam ingame EU: PublicPervert
Naam ingame US: WeakAndPowerless

FOK!ker: Fruitsalade
Naam ingame EU: Jaiba

FOK!ker: Necrodeath
Naam ingame EU: Nerkhan (30)
Naam ingame EU: Necrodeath1 (lvl 11)

FOK!ker: MrManuel
Naam ingame EU: Melfino
Naam Ingame US: Melfino

FOK!ker: Zeroku
Naam ingame EU: HEER Jeffrey ( :') )

FOK!ker: Adames
Naam ingame EU:
Naam ingame US: Klara de Koe

FOK!ker: daankes
Naam ingame EU: Vraatje
Naam Ingame US: Vraatjuh

FOK!ker: Skweezer
Naam ingame EU: skz (30)
Naam ingame EU: skwzaR (13)
Naam Ingame US: skwzR (30)

FoK!ker: Waywardone
Naam ingame EU: Voarex
Naam ingame US:

FOK!ker: jespertje
Naam ingame EU: jespertje
Naam Ingame US: (US Nickname)

FOK!ker: Keselo
Naam ingame EU: Lujan
Naam Ingame US Lujan

FOK!ker: Nystiq
Naam ingame EU: Nystiq

FOK!ker: Xa1pt
Naam Ingame EU: Xaipt

FOK!ker znarch
Naam Ingame EU: karaqz

FOK!ker: Beardslasher
Naam ingame EU: Solyl (level 25 atm)
Naam Ingame US: Solyl (level 8)

FOK!ker: Tjado
Naam ingame EU: Tjado (level 13)

FOK!ker: flipp.
Naam ingame EU: Destregan (lvl 30)

FOK!ker: X_FoutBijRegistratie
Naam ingame EU: Nraz
Naam Ingame US: -"

FOK!ker: Dekkered
Naam ingame EU: levines

FOK!ker: TwenteFC
Naam ingame EU: DirkZz

FOK!ker: ezelbayraktar
Naam ingame EU: Wh1tefall

FOK!ker: Maisnon
Naam ingame EU: De Gulle Teef
Naam Ingame US:

FOK!ker: replay11nl
Naam ingame EU: iReplay
Naam Ingame US:

FOK!ker: Oplosthee
Naam ingame EU: Oploskoffie
Naam Ingame US:

FOK!ker: Cocotrimonium
Naam ingame EU: Nymphalidea

FOK!ker: tankless
Naam ingame EU: tanklessgunit(lvl 30)
Naam Ingame US: heb ik niet.

FOK!ker: J95
Naam ingame EU: Jordykruse1

FOK!ker: Chocolatebear
Naam ingame EU: Isidoor

Wil je in de OP stuur me dan een PM in dit formaat;

FOK!ker: (je fok naam)
Naam ingame EU: (EU Nickname)
Naam Ingame US: (US Nickname)
"AAAAAHH ZENNE MOAT, WOARST VLEISCH"
pi_102885013
Lapo vorig topic:

quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 19:23 schreef ems. het volgende:
Breng je renekton nyny, we moeten 1v1 oefenen!
Btw, jouw maat had toch problemen vergelijkbaar met mijne? Mijne lijken verholpen door pando media booster te uninstallen en de service ip helper te stoppen.

Gvd ben ik laatste
pi_102885204
Ja tnx, als ik hem spreek vanavond zal ik het even tegen hem zeggen, kijken of het wat uitmaakt :)

Wat is die pando media booster trouwens? Dat zat bij die lolclient ofnie?

CLG tegen Dignitas trouwens live. Dig keiharde game 1 gewonnen, game 2 coming up;

http://esports.ign.com/ipl/tv/?starcraft2/live/ignproleague2
Conscience do cost.
  zondag 9 oktober 2011 @ 19:54:13 #4
256666 leeell
I know you're lonely
pi_102885397
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 19:50 schreef ems. het volgende:
Ja tnx, als ik hem spreek vanavond zal ik het even tegen hem zeggen, kijken of het wat uitmaakt :)

CLG tegen Dignitas trouwens live. Dig keiharde game 1 gewonnen, game 2 coming up;

gewoon download hulp progje
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_102885851
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 19:50 schreef ems. het volgende:

Ja het zit bij de lol client, maar uninstallen kan geen kwaad.

quote:
The Pando Media Booster is a tiny (2MB) UI-less client that enables you to cost effectively stream full-screen HD video by leveraging your viewer's collective spare bandwidth. Running as a secure transparent background service on your viewer's computer, the Media Booster optimizes video streams by intelligently streaming your videos from multiple sources; your CDN servers as well as the computer's of other viewers ("Peer Cloud").
pi_102886655
Waarom willen van die 12 jarige kinderen je tegenwoordig reporten voor KS. :')
  zondag 9 oktober 2011 @ 20:22:51 #7
164101 Thormodo
Nu inclusief tweede aap!
pi_102887184
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 19:16 schreef Maisnon het volgende:

[..]

Pas nog? de afgelopen 2 maanden niet. Hij was trouwens deze week eigenlijk free to play dus dan klopt het sowieso. En ik zeg ook dat het niet random is. En dat er categorien zijn.
Voor mijn gevoel had ik hem onlangs nog gespeeld, maar misschien vliegt mijn tijd ook wel snel voorbij. Er staat trouwens wel ergens een mooi overzicht op de LoL forums wanneer welke hero aan de beurt is geweest. En de rest van mijn verhaal was uiteraard @ EpicKnife gericht.
pi_102887785
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 20:22 schreef Thormodo het volgende:

[..]

Voor mijn gevoel had ik hem onlangs nog gespeeld, maar misschien vliegt mijn tijd ook wel snel voorbij. Er staat trouwens wel ergens een mooi overzicht op de LoL forums wanneer welke hero aan de beurt is geweest. En de rest van mijn verhaal was uiteraard @ EpicKnife gericht.
Ok, sorry :')

Ik wil gewoon graag Yorick denk ik :P
pi_102888915
Iemand die ergens een lijstje weet te vinden waar ik de champion sale geschiedenis kan zien?
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_102889647
Hoe zit dat met samengestelde teams? Als ik met twee mensen die ik ken een team vorm, is er dan een kans dat ik tegen een samengesteld team van vijf man kom? En hoe zit het als ik met één iemand een team vorm? Wat gebeurt er trouwens als je leaved tijdens het kiezen van een champion? Word je dan ook gebanned?

EDIT: Wauw, net verloren bij dominion. We stonden 300-50 voor en dan gaat er eentje afk en verliezen we :P. Wel echt jammer dat je zo erg afhankelijk van teammates bent.

[ Bericht 24% gewijzigd door Onmisbaar op 09-10-2011 21:45:15 ]
pi_102894942
we stonden net met dominion: 350 - 12 voor.
hebben we nog verloren door een akali die 1v4 een quadra kill maakte, tot 3 keer aan toe. Akali met hextech gunblade, Rabandon, Lich bane = GG?
ik heb er spijt van dat ik een skin voor haar heb gekocht. :'(
pi_102896575
Poeh, alweer verloren, twee man afk.. Battlefield 3 kan niet snel genoeg komen :P
pi_102897240
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 22:24 schreef Onmisbaar het volgende:
Poeh, alweer verloren, twee man afk.. Battlefield 3 kan niet snel genoeg komen :P
die wil ik ook halen misschien:D
  zondag 9 oktober 2011 @ 22:35:03 #14
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_102897370
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 20:58 schreef Onmisbaar het volgende:
Hoe zit dat met samengestelde teams? Als ik met twee mensen die ik ken een team vorm, is er dan een kans dat ik tegen een samengesteld team van vijf man kom? En hoe zit het als ik met één iemand een team vorm? Wat gebeurt er trouwens als je leaved tijdens het kiezen van een champion? Word je dan ook gebanned?

EDIT: Wauw, net verloren bij dominion. We stonden 300-50 voor en dan gaat er eentje afk en verliezen we :P. Wel echt jammer dat je zo erg afhankelijk van teammates bent.
Als je met twee man queued kom je gewoon bij de rest. Pas bij 4 of 5 kom je bij arranged teams.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_102898030
@emsz maar je bent te goed voor me ;( In lane in ieder geval, het heeft dus een reden dat ik meestal jungle blijkbaar :D Alhoewel: gister wel een hele goede udyr in lane gespeeld. Stond na verloop van tijd 8/1, helaas door feedend team alsnog verloren.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_102898931
quote:
7s.gif Op zondag 9 oktober 2011 22:32 schreef EpicKnife het volgende:

[..]

die wil ik ook halen misschien:D
Mag jij die al spelen? Eerlijk zeggen?
pi_102899096
quote:
7s.gif Op zondag 9 oktober 2011 22:35 schreef Zeroku het volgende:

[..]

Als je met twee man queued kom je gewoon bij de rest. Pas bij 4 of 5 kom je bij arranged teams.
Oh, goeie zaak. Dankje!
pi_102899140
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 22:44 schreef nyny83 het volgende:
@emsz maar je bent te goed voor me ;( In lane in ieder geval, het heeft dus een reden dat ik meestal jungle blijkbaar :D
Daarom moeten we oefenen met je Renekton en dan kan je net zo hard ownen :P Ik heb bovendien ook nog een paar waar ik 1v1 beter in wil worden en zo helpen we elkaar.
Conscience do cost.
pi_102899152
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 22:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Mag jij die al spelen? Eerlijk zeggen?
ja :@
pi_102899861
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 23:01 schreef ems. het volgende:

[..]

Daarom moeten we oefenen met je Renekton en dan kan je net zo hard ownen :P Ik heb bovendien ook nog een paar waar ik 1v1 beter in wil worden en zo helpen we elkaar.
true, true. Ik kom zo nog even online. Ben nu ff tsm vs epik aan het kijken.
pi_102900298
Spannende pot! Leek al richting Epik te gaan, maar een paar goede acties van TSM en het gaat weer gelijkop.
pi_102900462
Wat is een leuke champion om mee te spelen? Enige die ik tot nu toe echt leuk vind is Karma.
pi_102900503
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 23:25 schreef Skillstorm het volgende:
Wat is een leuke champion om mee te spelen? Enige die ik tot nu toe echt leuk vind is Karma.
Lee Sin!
pi_102900721
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 23:25 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Lee Sin!
Nah. Dan moet ik junglen en dat vind ik kut.
pi_102900735
Lee Sin is ook een goede solo top hoor :) Als je van AP houdt zijn Anivia en Orianna leuke uitdagingen. Gragas ook wel.
pi_102900830
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 23:31 schreef nyny83 het volgende:
Lee Sin is ook een goede solo top hoor :) Als je van AP houdt zijn Anivia en Orianna leuke uitdagingen. Gragas ook wel.
Anivia geprobeerd. Echt niet leuk gewoon. Leuke spells maar ik ben er gewoon heel onhandig mee.
  zondag 9 oktober 2011 @ 23:36:23 #27
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_102900888
Gragas ben ik nu mee aan het oefenen met Q en R. Is best lastig.
pi_102901193
Ik probeer tristana wel, via facebook unlocked.
pi_102901651
Best leuk eigenlijk.
pi_102903667
Support in lage level random games is zo lastig. Werkt alleen als het team 'per ongeluk' goed is en dan is de vraag of je niet beter dan ook een nietsupport champ had moeten nemen.

Net ook weer met Janna, 0/1/12 ofzo. Ik deed echt mn best om meer assists te krijgen maar we hadden een Fiddle die 1/15 ging en leavede. Mijn lane mate durfde geen cs te pakken ondanks mn schilden enzo.

Akali werd dus gefeed, van de tegenstanders, en dat werd de meeste van ons fataal :P Mijn ene death was van een gank toen ik bot verdedigde.

Hun team was ook helemaal AP, dus ik zei al iets van 4 keer tegen ons team: neem mres, neem mres. Niemand behalve ik had mres.

tl;dr: support in solo que werkt niet low level, team feed en leaved, niet snappen dat je mres moet nemen, depressieve game ;(
pi_102905421
quote:
7s.gif Op zondag 9 oktober 2011 23:36 schreef Zeroku het volgende:
Gragas ben ik nu mee aan het oefenen met Q en R. Is best lastig.
Tipje, smartcast je Q. Maakt het wel zo makkelijk (wel eerst even de aoe grootte doorkrijgen). Win je gewoon net die fractie van een seconde mee dat ze eruit kunnen lopen. Als ze stilstaan, net iets achter ze gooien, lopen ze er 100% middenin weer terug.

@mais, supportmaokai <3 :)
pi_102905499
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 23:34 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Anivia geprobeerd. Echt niet leuk gewoon. Leuke spells maar ik ben er gewoon heel onhandig mee.
Blijven proberen. het is echt een beest van een champ
pi_102907843
E mikken, ulti eronder terwijl E in lucht is :) instaburst!
  maandag 10 oktober 2011 @ 10:51:41 #34
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_102908117
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 08:42 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:

[..]

Tipje, smartcast je Q. Maakt het wel zo makkelijk (wel eerst even de aoe grootte doorkrijgen). Win je gewoon net die fractie van een seconde mee dat ze eruit kunnen lopen. Als ze stilstaan, net iets achter ze gooien, lopen ze er 100% middenin weer terug.

Ja, nog ff wat co-op vs ai potjes om fatsoenlijk te richten. Die ulti gaat nu wel goed.
pi_102909095
quote:
Greetings Summoners!

We wanted to take this opportunity to preview some of the gameplay on our newest ranged DPS champion: Graves, the Outlaw.

This rough-and-tumble gunman uses a massive, hextech double-barreled shotgun to rain down death from a distance and punish any foolish varmints that get too close. For example, Buckshot shoots three quick shrapnel bursts in a cone in front of him. Unlike other multi-missile spells, however, all three Buckshot rounds can all hit the same target (although each individual projectile will deal slightly reduced damage).

Graves is also able to make it uncomfortable for foes to fight at his optimal range by throwing out Smoke Screen to limit enemy vision and slow them in an area, while Quick Draw lets him dash in for a quick shotgun blast or escape danger as needed. In this way he can control his positioning to set up maximum damage Buckshots.

Finally, Graves can use Collateral Damage to unleash a skill shot that nukes the first target it hits, spreading a cone of damage behind its target to hit anybody yellow enough to hide behind the tanks. While the single-target use is simple, properly utilizing the cone is what will separate the good Graves players from the great ones.

Our goal with Graves was to make a ranged DPS that had some incentive to get up close or make enemies think twice before getting in your face. While it’s completely possible to play Graves as a standard max-range carry, this dichotomy makes for skill differential without adding a high barrier to entry (or any hefty, paragraph-long tooltips). Whether trying to maximize the close-up damage of Buckshot, or setting up the 1-2 punch of Collateral Damage, we’re excited to add a champion with true grit to the ranged DPS lineup.
Leuke ultimate
  maandag 10 oktober 2011 @ 11:28:35 #36
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_102909143
Die ulti :'). Zal wel leuk worden bij noobstomping.
pi_102909282
Die ga ik zeker kopen, al lijkt me die quickdraw wel heeel erg op tumble
pi_102909371
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 11:33 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Die ga ik zeker kopen, al lijkt me die quickdraw wel heeel erg op tumble
Vind het ook niet passen bij zo'n champion
pi_102909426
Ik denk dat het een beetje eruit gaat zien zoals Deceive van Shako, maar dan zonder de invisibility. Dus dat hij ineens voor je staat in een beetje rookeffectje

Dan past het nog wel

In other news, maokai imba :)
pi_102909842
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 11:38 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Ik denk dat het een beetje eruit gaat zien zoals Deceive van Shako, maar dan zonder de invisibility. Dus dat hij ineens voor je staat in een beetje rookeffectje

Dan past het nog wel

In other news, maokai imba :)
No shit.
pi_102909869
SupportMaokai iig, CV nemen en dan stiekum vol AP gaan :) gets em every time in botlane ^^
pi_102910279
Super teemo laat me trouwens compleet siberisch
Conscience do cost.
pi_102911291
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 12:09 schreef ems. het volgende:
Super teemo laat me trouwens compleet siberisch
och, ik vind het wel humor op zich maar ik krijg er geen harde van :')
pi_102912041
Ach teemo is gewoon leuk :) beetje de humor erin houden
pi_102914260
Teemo is wel grappig maar die nieuwe skin lijkt me inderdaad niet echt veel aan...
Die nieuwe Greaves mechanics zien er wel leuk uit. Soort van Sivir achtige AD-carry gaat het worden volgens mij. Alleen heeft hij wel een escape dus hij zal ietsjes meer viable zijn denk ik...

Ben benieuwd wat ze ervan gaan maken in ieder geval, een nieuwe ranged AD binnen de standaard Ashe/ Vayne / Caitlyn trio zou erg leuk zijn.
pi_102914546
Tristana, MF, Urgot, Kogmaw?
pi_102914782
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 08:42 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:

[..]

Maokais support is wat anders vind ik :P
pi_102914850
Tegen Maokai als puur support moet je aggresief de ADcarry aanvallen, Maokai heeft geen shield of heal. Op lvl5 heb je beste burst ingame en kan je hun ADcarry ineens focussen :) Schrikken ze meestal wel van ^^ vanaf daar gewoon rod + casterboots/cdboots + deathcap + voidstaff + morellos

AP maokai ftw :)
pi_102915134
misschien niet letterlijk een schild en een heal, maar zn ult schild wel en zn passive healed wel :P

Laat ik het zo zeggen dan dat wat ik eerder zei, het meest lijkt te gelden voor Janna :')

Misschien ga ik wel een keertje voor de grap AD Janna doen _O-
pi_102915201
AD Janna is wel eens vaker geprobeerd.
pi_102915205
AD janna en AD sona zijn superleuk :) Vooral AD sona is best sterk en wordt snel onderschat
pi_102915336
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 14:53 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
AD janna en AD sona zijn superleuk :) Vooral AD sona is best sterk en wordt snel onderschat
Nooit gespeeld en gezien die AD sona. Wat is daar het idee achter? Aura en CDR lijkt me nog steeds vele malen beter.
pi_102915543
je kan ook als het moet the Brutaliser in je build stoppen :P

Ik weet niet precies hoe ik AD Janna zou doen, maar iets met zeal, brutaliser, en evt manamune eerst, misschien nog een zeal, dan Infinity Edge, Phantom Dancer, Black Cleaver, Ghostblade
pi_102915590
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 14:57 schreef Adames het volgende:

[..]

Nooit gespeeld en gezien die AD sona. Wat is daar het idee achter? Aura en CDR lijkt me nog steeds vele malen beter.
Is een speler high ELO die heet (volgens mij) The Hozz AD Sona

Zoek maar es op zn name, zijn wel wat replays/vods/guides
pi_102916542
Ik zat verdomme laatst nog bij een AD Sona in het team. Ik zat hem al te flippen toen hij AD ging bouwen, maar dat ging gewoon nog goed ook! Meneer had uiteindelijk toch te puike score van 13/2/14 of iets dergelijks. Het lijkt dus gewoon te werken ook.
pi_102916658
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 15:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik zat verdomme laatst nog bij een AD Sona in het team. Ik zat hem al te flippen toen hij AD ging bouwen, maar dat ging gewoon nog goed ook! Meneer had uiteindelijk toch te puike score van 13/2/14 of iets dergelijks. Het lijkt dus gewoon te werken ook.
OUD NIEUWS. Nee maar dat is ook 1 van de manieren waarop sona zeer goed is. Die build is bij mij al een poos bekend iig
pi_102916769
Bij mij dus totaal niet, aangezien ik nooit op de builds van Sona's let.
pi_102920265
Ik kan er een beetje slecht tegen als we na 10 minuten al 3 turrets hebben kapot gemaakt, ik verkondig dat ze nu wel voorzichtig moeten zijn, en iedereen dood blijft gaan doordat ze te overmoedig zijn daarna .

Heimerdinger disconnect ook nog eens want ja een kwartier voordat je naar je werk moet begin je natuurlijk een game :') wat een sukkel

En verloren. Bah
pi_102922022
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 15:38 schreef Lamabal het volgende:

[..]

OUD NIEUWS. Nee maar dat is ook 1 van de manieren waarop sona zeer goed is. Die build is bij mij al een poos bekend iig
Hij is bij mij ook wel bekend, maar je ziet hem vrijwel nooit.
pi_102923504
quote:
13s.gif Op maandag 10 oktober 2011 01:25 schreef Maisnon het volgende:
Support in lage level random games is zo lastig. Werkt alleen als het team 'per ongeluk' goed is en dan is de vraag of je niet beter dan ook een nietsupport champ had moeten nemen.

Net ook weer met Janna, 0/1/12 ofzo. Ik deed echt mn best om meer assists te krijgen maar we hadden een Fiddle die 1/15 ging en leavede. Mijn lane mate durfde geen cs te pakken ondanks mn schilden enzo.

Akali werd dus gefeed, van de tegenstanders, en dat werd de meeste van ons fataal :P Mijn ene death was van een gank toen ik bot verdedigde.

Hun team was ook helemaal AP, dus ik zei al iets van 4 keer tegen ons team: neem mres, neem mres. Niemand behalve ik had mres.

tl;dr: support in solo que werkt niet low level, team feed en leaved, niet snappen dat je mres moet nemen, depressieve game ;(
Met wie lane je dan? En welk level zit je nu?
Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
pi_102925098
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 18:32 schreef Thas het volgende:

[..]

Met wie lane je dan? En welk level zit je nu?
In dat geval Sion, puur omdat geen keus, de bot 2 waren premade en moesten samen natuurlijk

Het is mn 2e account, level 15 denk ik?

Maar omdat je dat zo vraagt zal het vast wel jaa op latere levels is het anders en met een andere lane partner werkte het wel blabla. Dat snap ik zelf ook, daarom zei ik al low levels in het verhaal
pi_102925541
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 19:14 schreef Maisnon het volgende:

[..]

In dat geval Sion, puur omdat geen keus, de bot 2 waren premade en moesten samen natuurlijk

Het is mn 2e account, level 15 denk ik?

Maar omdat je dat zo vraagt zal het vast wel jaa op latere levels is het anders en met een andere lane partner werkte het wel blabla. Dat snap ik zelf ook, daarom zei ik al low levels in het verhaal
Dat had ik niet in gedachte, maar goed :P

Het is meer van, het heeft gewoon geen zin om Janna te gaan spelen in een lane met Sion, dan kán je het ook gewoon niet goed doen.

Janna heeft echt een AD Ranged lane partner nodig, daar is die shield voor. Taric is daar al minder afhankelijk van, vind ik.
pi_102933825
Pff weer zo'n mongolen team. Heb het er langzaamaan mee gehad. En als heel ons team een Garen feed op mij na, ik de enige fatsoenlijke score heb, en die Garen me in de endgame chat gaat bashen en zeggen dat ik slecht speel omdat ik bad game zei, alsjeblieft.
  maandag 10 oktober 2011 @ 21:58:39 #64
304218 Nystiq
Een nette jongen
pi_102934633
Te Emo :')
pi_102934869
In de OP staat trouwens alleen info en uitleg over DR, niks over TT en dominion. Zou dat niet eens aangepast worden?
pi_102935957
Gelukkig, nu ge carried en gewonnen met dezelfde champ en dat maakt het weer goed :')
pi_102936474
Laatste potje 4v5 gewonnen. (ik carry natuurlijk wel weer B-) )
pi_102936644
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 22:01 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
In de OP staat trouwens alleen info en uitleg over DR, niks over TT en dominion. Zou dat niet eens aangepast worden?
TT :')
pi_102936680
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 21:44 schreef Maisnon het volgende:
Pff weer zo'n mongolen team. Heb het er langzaamaan mee gehad. En als heel ons team een Garen feed op mij na, ik de enige fatsoenlijke score heb, en die Garen me in de endgame chat gaat bashen en zeggen dat ik slecht speel omdat ik bad game zei, alsjeblieft.
ik doe eigenlijk "altijd" een duo queue op zijn minst, daar gaat het zoveel makkelijker mee.
pi_102937009
Ja zo'n vriend van me ingame waar ik nu wel eens mee speel heeft de text bug die er sinds de laatste patch is, dat je ingame geen text ziet :P

En hij deed dus ook mee :P maarja, daar kan je dus niet mee communiceren alleen een beetje pingen, haha :P 't ging gelukkig wel goed
pi_102938990
En over ranked en normal staat eigenlijk ook niks in de OP. Het hoeft geen handleiding te worden, maar iets meer info mag eigenlijk wel.
pi_102940781
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 22:36 schreef Maisnon het volgende:
Ja zo'n vriend van me ingame waar ik nu wel eens mee speel heeft de text bug die er sinds de laatste patch is, dat je ingame geen text ziet :P

En hij deed dus ook mee :P maarja, daar kan je dus niet mee communiceren alleen een beetje pingen, haha :P 't ging gelukkig wel goed
PING? ;(
pi_102941446
Ik kom er net pas achter dat een toren met elke hit meer schade doet tot wel 135% extra geloof ik
pi_102941877
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 23:57 schreef Maisnon het volgende:
Ik kom er net pas achter dat een toren met elke hit meer schade doet tot wel 135% extra geloof ik
klopt. late game 100 dmg > 135 > 175 > 235 > 295 etc.
pi_102941909
Een relevant feit voor iedereen.
Conscience do cost.
pi_102943069
Ik kwam er een beetje achter omdat ik wat over Poppy las.. als je zeg maar geen schade krijgt van de toren door wat dan ook (bvb haar ulti) dan blijft die turret wel steeds meer schade doen... dus zodra die ulti is afgelopen, krijg je ineens de volle lading :o
pi_102943071
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 21:58 schreef Nystiq het volgende:
Te Emo :')
waarom maakt iedereen er altijd te emo van. Het is gewoon teemo, maar in dat lettertype staat die dubbele e wat verder uit elkaar :')
pi_102943188
In de TT bedoel je? Daar staat gewoon Te Emo met een spatie, hoor.
pi_102943224
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 00:52 schreef nyny83 het volgende:

[..]

waarom maakt iedereen er altijd te emo van. Het is gewoon teemo, maar in dat lettertype staat die dubbele e wat verder uit elkaar :')
Omdat hij té emo is snappie? :P
pi_102943342
pi_102943378
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 01:24 schreef nyny83 het volgende:
[ afbeelding ]
Mundo goes where he pleases
pi_102943608
Yorick free :) zie je wel!
pi_102944385
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 02:23 schreef Maisnon het volgende:
Yup, je had gelijk :) Mooizo, want ik wil hem nu wel ff proberen. Aantal weken terug even mee gespeeld en toen was hij goed, maar dat was nog in de tijd dat hij als OP beschouwd werd. Daarna werd hij aardig generfd.
pi_102944643
Beetje saaie f2p :) alleen skarner had ik nog niet
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 09:00:15 #86
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_102945084
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 02:23 schreef Maisnon het volgende:
:D eindelijk.
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_102947259
Vind dit een heerlijke f2p week! Wou al een tijdje Leona en Ezreal proberen.
pi_102947535
Leona is best wel dependant op een team met veel dmg, Ezreal is tricky om zn passive up te houden mid en lategame.

Ik kan bijna cassio kopen en dan daar maar es 100 potjes mee :D
pi_102948273
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 11:03 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Ezreal is tricky om zn passive up te houden mid en lategame.
Hoezo? Op een gegeven moment (en zeker in teamfights) zit je toch standaard allesbehalve E te spammen en dan hou je hem automatisch up.
Conscience do cost.
pi_102948376
Omdat je niet altijd maar op 1 blek blijft staan, een beetje tegenstander zorgt ervoor dat je zoveel mogelijk last hebt van ze
pi_102948690
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 11:36 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Omdat je niet altijd maar op 1 blek blijft staan, een beetje tegenstander zorgt ervoor dat je zoveel mogelijk last hebt van ze
Het duurt 6!! seconden voordat die passive uitgaat. Als je 6 seconden geen damage doet in je teamfights ben je sowieso een waardeloze carry voor je team.
pi_102948767
Damage met je spells die ook moeten hitten, das niet altijd zo makkelijk , vooral in 3v3 of 2v2 fights bijv.
pi_102949008
Vind ik niet. Dat is juist vrij makkelijk tenzij je nog totaal onbekwaam bent met hem :P
Conscience do cost.
pi_102949060
Zeg niet dat het onmogelijk is, zeg alleen dat een echt goede ezreal die altijd up kan houden. 5 sec slacken == gg :)
pi_102949100
Nouja, het is natuurlijk optimaal om de hele tijd die 5 stacks up te houden, maar zonder doe je ook prima damage en je hebt stacks zo weer vol. Ik zou me er vooral niet -al- te druk maken om de stacks maar gewoon je Q of W proberen te raken.
Conscience do cost.
pi_102950141
Ezreal was 2 a 3 rotaties geleden nog f2p toch? Naja, Katarina wordt leuk om te proberen, rest boeit me niet zo.

Hopelijk veel falende Anivias en Ezreals deze week :+
pi_102951290
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 12:37 schreef znarch het volgende:
Ezreal was 2 a 3 rotaties geleden nog f2p toch? Naja, Katarina wordt leuk om te proberen, rest boeit me niet zo.

Hopelijk veel falende Anivias en Ezreals deze week :+
Kat is useless
pi_102951309
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 13:15 schreef Lamabal het volgende:

[..]

Kat is useless
Wat zeg je epicknife?
pi_102951387
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 13:16 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:

[..]

Wat zeg je epicknife?
Hoezo, hij heeft geen cc niks. Zijn damage valt ook wel mee
pi_102951583
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 13:16 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:

[..]

Wat zeg je epicknife?
Mee eens, nauwelijks games gewonnen door een Katarina.
pi_102951769
Ik vind Kat ook een van de mindere AP's maar ze is ook lang niet zo slecht als mensen willen doen geloven. Een vriend van mij speelt Kat altijd heel erg degelijk en verliest weinig zijn lane.

Ja er zijn bijna altijd betere alternatieven, maar als je een beetje met haar overweg kan doet ze nog steeds haar werk. Ze past prima in een setup waar zowel mid als top AP zijn en de Jungle een beetje tanky. (kuchamumukuch)

Als we het toch over underpowered hebben zou ik eerder olaf noemen.
Conscience do cost.
pi_102951843
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 13:18 schreef Lamabal het volgende:

[..]

Hoezo, hij heeft geen cc niks. Zijn damage valt ook wel mee
Snelle burst, in-and-out flash/blink skill die ook op eigen minions kan, extra skill om nog meer dmg te doen perma + added effects. En ulti met best wat dmg als je em kan pairen met een stun of slow (of als tegenstander geen stun up heeft). Ohja en per kill/assist gaan je CD naar beneden.
Ohja en geen mana dus je kan blijven spammen tot je een ons weegt.

En its a she not a he :)

Kat is behoorlijk situational, goed tegen bijv Ryze en nu Xerath
pi_102952334
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 13:32 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:

[..]

Snelle burst, in-and-out flash/blink skill die ook op eigen minions kan, extra skill om nog meer dmg te doen perma + added effects. En ulti met best wat dmg als je em kan pairen met een stun of slow (of als tegenstander geen stun up heeft). Ohja en per kill/assist gaan je CD naar beneden.

Kat is gewoon aardig simpel te counteren. Maar een champ zonder cc is nooit echt zo heeeull goed
pi_102952461
kat support je ook met een team met cc, kat is raw dmg. Je kan niet alles hebben
pi_102952489
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 13:52 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
kat support je ook met een team met cc, kat is raw dmg. Je kan niet alles hebben
Ik vind persoonlijk kat alleen goed als je zorg dat hij gefeed word. Voor de rest no ty
pi_102952510
Daar moet je ook zelf voor zorgen he ;)
pi_102952606
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 13:29 schreef ems. het volgende:
Als we het toch over underpowered hebben zou ik eerder olaf noemen.
Ja, verdomme. Ik was altijd een fervent Olaf-jungler, maar hij heeft maar weinig love gekregen in de afgelopen 20 patches dus anderen zijn hem gewoon voorbij gestreefd. Zit ik met mn dure Brolaf-skin ;(
pi_102952689
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 13:57 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Ja, verdomme. Ik was altijd een fervent Olaf-jungler, maar hij heeft maar weinig love gekregen in de afgelopen 20 patches dus anderen zijn hem gewoon voorbij gestreefd. Zit ik met mn dure Brolaf-skin ;(
In 3vs3 is hij nog wel nice
pi_102952694
Nog nooit gespeeld, juist omdat ik hoor dattie ruk is :/ jammer, concept is wel leuk.

Ze mogen van mij nog wel een paar champs tweaken. Trist dr E op next attack, Pantheon zn E grotere range, Shen zn taunt langer om maar es mee te beginnen
pi_102952708
Of TF zijn ulti range. Zo lelijk dat ie generfd is
pi_102952725
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:00 schreef Lamabal het volgende:
Of TF zijn ulti range. Zo lelijk dat ie generfd is
Om hard backdooren tegen te gaan, ik snap em nog wel. In lanephase issie niet anders en je hebt altijd nog die vision.
pi_102952865
Ezreal + Ancient Golem buff = een heleboel dooie tegenstanders :*

Volgende champ aankoop: Ezreal.
pi_102954515
Ik ga Ez ook maar eens proberne. Even smartcast instellen anders is het niet te doen denk ik :D
pi_102954962
Hoeveel fps hebben jullie btw? Ik rond de 100-120 op hoogste graphics. :')
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 15:02:48 #115
148823 znarch
ondertitel
pi_102955068
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:47 schreef nyny83 het volgende:
Ik ga Ez ook maar eens proberne. Even smartcast instellen anders is het niet te doen denk ik :D
Smartcasten is handiger idd :P
pi_102955499
On the topic of Katarina wel/niet slecht, ik vind sowieso dat de verschillen qua nuttigheid van champions sterk worden onderschat door de gemiddelde LoL speler. Er is echt wel een goede reden waarom je van de 70+ champions er maximaal een stuk of 30 gaat zien in een tournament, die zijn gewoon duidelijk beter dan de andere 40. Vooral in ranked is het heel makkelijk om slechte champions te counterpicken. Ik snap dat in normal mensen willen spelen waar ze zin in hebben, vooral doen, je speelt voor de lol, maar ik stoor me er echt aan dat mensen in ranked geen goede champions picken..

quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 15:02 schreef znarch het volgende:

[..]

Smartcasten is handiger idd :P
Soms faalt smartcast wel. Ik noem een Vayne, als je dan te snel achter elkaar smartcast E ramt, doet hij het soms niet omdat hij dan steeds op de helft van de animation stopt, zeer vervelend.

quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 13:59 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Nog nooit gespeeld, juist omdat ik hoor dattie ruk is :/ jammer, concept is wel leuk.

Ze mogen van mij nog wel een paar champs tweaken. Trist dr E op next attack, Pantheon zn E grotere range, Shen zn taunt langer om maar es mee te beginnen
Tristana moet je heel erg mee oppassen met buffs, dat wordt héél snel OP. Champs met global teleport ultis zijn eigenlijk niet te balancen, dat is gewoon een dikke designfout geweest wat Riot ook verkapt heeft toegegeven. Overigens ownt Pantheon echt verschrikkelijk hard in dominion en kan hij het ook wel goed doen op SR, ik vind zo'n buff geen goed idee.
pi_102955739
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 13:32 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:

[..]

Katarina is op 2 manieren een typische snowball champion, als je team het goed doet zorgt een Kat ervoor dat je alleen maar sneller wint door inderdaad haar hoge damage. Daarnaast is ze zonder items wel erg zwak en nutteloos, met items gaat haar damage ook erg hard mee.
Behalve dat ik niet zo'n fan ben van dit soort champions blijf ik er bij dat ik vrijwel nog nooit door een goede Katarina heb gewonnen. Wel vaker potjes gehad dat een Katarina met of tegen me na 20 minuten 10/0 oid stond, toch geeft dat niet veel garantie voor de uitkomst van het spel. Ze is zo dood en ze kan nauwelijks pushen. Dat terwijl je bij een 10/0 mordekaiser, tryndamere of pre-nerf Twitch wel kon opgeven.

quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:00 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:

[..]

Om hard backdooren tegen te gaan, ik snap em nog wel. In lanephase issie niet anders en je hebt altijd nog die vision.
De enige die goed kon backdooren was Twitch, daar was het gewoon niet meer leuk. Bij TF vond ik het nog wel meevallen, deze nerf haalde gelijk te veel weg.
pi_102957053
Nouja de TF en Panthultis haalden eerder het hele splitpushen onderuit.
pi_102957983
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:47 schreef nyny83 het volgende:
12/1/18 op mn US account :')
pi_102958080
Maar? FPS tijdens spelen?
pi_102958478
100
pi_102958819
HAha ik heb net 30 op d elaagste graphics. Ik speel op een laptop met Intel videokaartje :')
pi_102959061
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 16:31 schreef nyny83 het volgende:
HAha ik heb net 30 op d elaagste graphics. Ik speel op een laptop met Intel videokaartje :')
Ik dropte ooit naar 41, ik vond dat al onspeelbaar. :')
pi_102960711
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 16:12 schreef nyny83 het volgende:

[..]

12/1/18 op mn US account :')
1v1 ez mid! :P
Conscience do cost.
pi_102960745
Hier weer 2 goede tips voor de LoLlende Fokkers:

Tip: Als de enemies Blitz/Nid gaan, speel dan Vayne/Sona.
Tip: Speel geen Blitz/Nid tegen Vayne/Sona.
pi_102966787
Doe dan cait/nid of cait/blitz Verder kan je die lane best winnen hoor ;)
Conscience do cost.
pi_102966917
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 17:16 schreef ems. het volgende:

[..]

1v1 ez mid! :P
whehe ik had gewoon dik mazzel hoor. Hun Tristana was beter op mid (farmde beter, had mijn toren eerder neer), maar omdat ze een beetje overmoedig werd kon ik haar killen en raakte ik op de rest van haar team steeds meer gefeed.
pi_102969691
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 19:35 schreef ems. het volgende:
Doe dan cait/nid of cait/blitz Verder kan je die lane best winnen hoor ;)
Met Cait wel ja, met Blitz/Nid, succes ermee, gaat hem echt niet worden. Vayne levelt condemn eerst, Blitz/Nid zitten alleen maar in de bush, Sona CV't 1 keer en hoppa 50% health weg van nid op lvl 5 (dus lvl 3 condemn) en de kill is binnen.

Nu weer 3 wins op rij, zullen dus wel weer een paar losses aan zitten te komen. Net een Nocturne die endgame (45 min) mij als Vayne dacht te 1v1en :')
Ik had Berserker's Greaves, Black Cleaver, Phantom Dancer, Madred's en een vol gestackte Bloodthirster, de enige die het dan winnen zijn Jax en Akali als ik geen oracles heb. Ja en natuurlijk types als Malzahar als die al hun cd's blowen, maar die zijn dood voor de condemn stun afgelopen is. Sowieso tegen puur AD win je het eigenlijk altijd als je bijna full build hebt en het high speelt.
pi_102971872
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 19:38 schreef nyny83 het volgende:

[..]

whehe ik had gewoon dik mazzel hoor. Hun Tristana was beter op mid (farmde beter, had mijn toren eerder neer), maar omdat ze een beetje overmoedig werd kon ik haar killen en raakte ik op de rest van haar team steeds meer gefeed.
Ik bedoelde meer dat ik ezreal onlangs had gehaald en er ff normal mee wil oefenen. Ik speel hem vrijwel altijd als we dominion doen maar normal heb ik er nog nauwelijks mee gedaan. Moet ik ook even oefenen want caitlyn is leuk en schandalig OP maar begint zo langzamerhand wel mijn neus uit te komen :P
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 20:24 schreef Thas het volgende:

[..]

Met Cait wel ja, met Blitz/Nid, succes ermee, gaat hem echt niet worden. Vayne levelt condemn eerst, Blitz/Nid zitten alleen maar in de bush, Sona CV't 1 keer en hoppa 50% health weg van nid op lvl 5 (dus lvl 3 condemn) en de kill is binnen.
Haha, ik geef je ook wel gelijk hoor. Over het algemeen ben je keihard in het nadeel en al helemaal als je vayne vroege kills geeft. Ik denk echter dat met wat terughoudend spelen in het begin, goede speertjes en sneaky pulls je het nog best ver kan schoppen. Als je op level 2 FB weggeeft aan Vayne dan gaat het hem sowieso niet meer worden.

Ik heb trouwens (ik heb dit al eerder gezegd maar het blijft relevant) wel gemerkt dat garen in combinatie met een stunner/slower erg gevaarlijk is voor de standaard ranged AD/support bot. Ook garen/blitzcrank werkt als een charm. Op level 2 een pull/knockup/silence/spin/exhaust/ignite overleeft bijna niemand op level 2 zonder flash, en je kan niet flashen als je silenced bent.

Heel veel games samen met een blitz gedaan en het werkte belachelijk goed. Probeer het eens als je boos bent op easymode adranged/support lanes ;)
quote:
Nu weer 3 wins op rij, zullen dus wel weer een paar losses aan zitten te komen. Net een Nocturne die endgame (45 min) mij als Vayne dacht te 1v1en :')
Ik had Berserker's Greaves, Black Cleaver, Phantom Dancer, Madred's en een vol gestackte Bloodthirster, de enige die het dan winnen zijn Jax en Akali als ik geen oracles heb. Ja en natuurlijk types als Malzahar als die al hun cd's blowen, maar die zijn dood voor de condemn stun afgelopen is. Sowieso tegen puur AD win je het eigenlijk altijd als je bijna full build hebt en het high speelt.
En mocht het dan echt moeten gooi je er gewoon nog een exhaust overheen :+
Conscience do cost.
pi_102973798
vanavond met een vriend die Kat speelt telkens bot lane gedaan, en dat ik dan AD Sona ben :P

5 potjes op een rij, alles gewonnen, allemaal surrenders ook :P

AD Sona is echt tof, laatste potje had ik iets van 11/4/14
pi_102975520
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 20:57 schreef ems. het volgende:

[..]

En mocht het dan echt moeten gooi je er gewoon nog een exhaust overheen :+
Yup, behalve tegen een Jax dus, of een goede Akali, daar ga je niks aan doen.

Ik vind Junglers trouwens erg overrated. Ik durf zelfs te zeggen dat van tot aan de 1400 elo het 0 uitmaakt of je een jungler hebt en dat het onder de 1100 zelfs een voordeel is. De meeste normal games die ik speel zonder jungler, terwijl de enemy wel een jungler heeft, win ik, puur omdat de enemy 9/10 keer niet weet hoe hij een 1v2 lane goed handlet, daar moet je je champ er goed voor kijken en gewoon een goede speler voor zijn.
pi_102976115
Dan zijn het toch vooral noob junglers die overrated zijn? Ik ben altijd aan het smullen als ik 1v2 top mag. Met renekton is het dan een eitje en als je dan ook nog eens een jungler hebt die met dubbele buff uit de brush komt stormen heb je zo 2 kills.

Als je tegen een lastige lane zit solo top moet je gewoon geen risico's nemen terwijl je toch zoveel mogelijk farm/xp probeert te vangen. De lane pusht automatisch wel en na een tijdje zijn jij en je jungler waarschijnlijk een stuk sterker dan de 2 top.
Conscience do cost.
pi_102976337
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 21:47 schreef Thas het volgende:

[..]

Yup, behalve tegen een Jax dus, of een goede Akali, daar ga je niks aan doen.

Ik vind Junglers trouwens erg overrated. Ik durf zelfs te zeggen dat van tot aan de 1400 elo het 0 uitmaakt of je een jungler hebt en dat het onder de 1100 zelfs een voordeel is. De meeste normal games die ik speel zonder jungler, terwijl de enemy wel een jungler heeft, win ik, puur omdat de enemy 9/10 keer niet weet hoe hij een 1v2 lane goed handlet, daar moet je je champ er goed voor kijken en gewoon een goede speler voor zijn.
Ligt meer er aan dat een goede Jungler spelen vrij lastig is. Maar als je die eenmaal hebt is het ook op laag ELO een enorm voordeel.
pi_102976790
Hahaha, net een team fight bij de base van de enemy. IEDEREEN behalve ik is dood omdat ik een beetje van het gevecht wegging, ik destroyde de laatste turret en de laatste minion spawner (weet niet hoe het heet). En vervolgens de nexus. _O-
pi_102977452
Inhibitor heet zo'n dingetje
pi_102977878
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 22:14 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Inhibitor heet zo'n dingetje
Ohja.
pi_102978873
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 21:56 schreef ems. het volgende:
Met renekton is het dan een eitje
Ok, ik noem eens een combo, Swain+Xin. Hoe ga je niet gedenied worden van alle xp?

quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 21:56 schreef ems. het volgende:
Als je tegen een lastige lane zit solo top moet je gewoon geen risico's nemen terwijl je toch zoveel mogelijk farm/xp probeert te vangen. De lane pusht automatisch wel en na een tijdje zijn jij en je jungler waarschijnlijk een stuk sterker dan de 2 top.
Tsja, in mijn ervaring valt dat dus tegen, dat "stuk sterker", ook omdat je niet kan farmen tegen een lastige lane 1v2 met de meeste solo top champions. Dat de lane automatisch pusht, dat duurt ten eerste een tijdje, en als het dan gebeurt pushen ze gelijk de tower in en dan pusht hij weer precies de andere kant op.
pi_102981590
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 22:37 schreef Thas het volgende:

Ok, ik noem eens een combo, Swain+Xin. Hoe ga je niet gedenied worden van alle xp?

Gezien swain en xin allebei hun farm en levels hartstikke nodig hebben en doorgaans classes zijn die danwel solo lane danwel jungle gaan kan ik ervanuitgaan dat ze allebei proberen te lasthitten. (of swain gaat 'support' en is de rest van de game waardeloos) Dat levert genoeg push op om hun creeps in ieder geval soms onder de toren te krijgen en dan zit je sowieso in XP range en met wat cooldowns kan je ook daar vrij degelijk lasthitten. Daarnaast kan je met je E>Q>W>E combo zelfs een beetje harassen hier en daar, zonder zelf meteen zwaar de lul te zijn en zorgt je doran's regen + Q voor de nodige sustainability.

Het blijft afwegen en het allerbelangrijkste is dat je -niet dood moet gaan-. Zo vaak zie ik solo top tóch proberen om die ene lasthit te pakken of tóch net in xp range te staan terwijl ze al lang back hadden moeten gaan. Het draait om geduld en gretigheid, en hoe minder je van dat laatste hebt hoe beter het 2v1 gaat. Accepteer dat je soms xp/gold gedenied wordt, accepteer dat jouw toren wat sneller down gaat dan die van hen en laat ze bloeden als je level 6 bent.

Een goede jungler gankt/support trouwens op lanes waar het nodig is. Als ik solo top moet tegen 2 lastige champs vraag ik mijn jungler altijd om mijn lane wat extra aandacht te geven en in te vallen als ik back moet. Zo hou je de toren levend en de tegenstand bescheiden.
quote:
Tsja, in mijn ervaring valt dat dus tegen, dat "stuk sterker", ook omdat je niet kan farmen tegen een lastige lane 1v2 met de meeste solo top champions. Dat de lane automatisch pusht, dat duurt ten eerste een tijdje, en als het dan gebeurt pushen ze gelijk de tower in en dan pusht hij weer precies de andere kant op.
Renekton is dan ook juist één van die champs die 1v2 goed kan handlen en dan ook nog de luxe heeft om af en toe agressief te spelen (als mensen op level 6 een foutje maken kan je met je ult makkelijk 1v2 diven... en dan ook nog kans hebben op double kill) . Natuurlijk is het lastiger om 1v2 te spelen, maar in ruil daarvoor ben jij sneller hoger level en zal je farm niet héél veel verschillen met die van swain en xin die alles hebben moeten delen. Ondertussen hebben jullie een jungler die ook farmed, gankt waar het nodig is en de hele tijd een onzekere factor speelt in de hoofden van het andere team.

Ik zeg niet dat mijn tactiek feilloos is en ik heb vaak genoeg solo top gefaald. Wel denk ik dat je over het algemeen stukken beter af bent met één iemand die solo top xp vangt en een jungler die de psychological warfare voert, gankt en ook nog eens solo xp/gold casht.
Conscience do cost.
pi_102982018
Weer een leuke AD Sona match :P

Vijandelijke Singed ging AP all the way, was best pijnlijk. Die Fling is schijnbaar + 100% ap damage
pi_102982208
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 23:19 schreef ems. het volgende:

[..]

Gezien swain en xin allebei hun farm en levels hartstikke nodig hebben en doorgaans classes zijn die danwel solo lane danwel jungle gaan kan ik ervanuitgaan dat ze allebei proberen te lasthitten. (of swain gaat 'support' en is de rest van de game waardeloos) Dat levert genoeg push op om hun creeps in ieder geval soms onder de toren te krijgen en dan zit je sowieso in XP range en met wat cooldowns kan je ook daar vrij degelijk lasthitten. Daarnaast kan je met je E>Q>W>E combo zelfs een beetje harassen hier en daar, zonder zelf meteen zwaar de lul te zijn en zorgt je doran's regen + Q voor de nodige sustainability.

Het ding is juist dat als ik xin+swain speel, we gewoon gezellig met z'n 2en in de enemy bush gaan staan en gaan denyen, al kost het last hits. Als renekton dan probeert te last hitten, doet Swain z'n root, dasht Xin erin en daar gaat minstens de halve HP van Renek maar normaal hebben we dan al een kill. Als renekton gewoon een stuk achter z'n minions blijft zonder te proberen te last hitten, maar net wel in XP range staat, dan dash ik er als xin gewoon op af en kan Renek niks doen omdat als hij terugvecht het dan 1v2 is. Early game heeft die combinatie trouwensjuist geen levels nodig, ik ben er vrij zeker van dat Xin de gene is die het meeste damage doet op lvl 1 van alle champions. Ik wil wel eens met die combo tegen je spelen in een custom game hoor, misschien heb je wel gelijk en hou je het gewoon vol :P

Ik hoop trouwens dat WorldElite weer snel tegen EU/NA speelt, erg jammer dat ze niet meedoen aan IEM New York. Wat waren ze goed zeg, ik ben helemaal fanboy :@ *O*

[ Bericht 4% gewijzigd door Thas op 11-10-2011 23:40:07 ]
pi_102983813
Net een potje gedaan met allemaal vrienden, hele team op skype enzo. Potje duurde een uur. :')
Was wel episch en gewonnen natuurlijk. _O_

pi_102984334
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 23:29 schreef Thas het volgende:

[..]

Het ding is juist dat als ik xin+swain speel, we gewoon gezellig met z'n 2en in de enemy bush gaan staan en gaan denyen, al kost het last hits. Als renekton dan probeert te last hitten, doet Swain z'n root, dasht Xin erin en daar gaat minstens de halve HP van Renek maar normaal hebben we dan al een kill.
Daarom probeer je ook niet te lasthitten en al helemaal niet als er 2 gasten in de bush staan te wachten om je te gangrapen :P Ik zeg net dat het ultieme doel van 1v2 overleven is en bushes zonder cv facechecken staat dan onderaan het lijstje wat verstandig is om te doen in die situatie.
quote:
Als renekton gewoon een stuk achter z'n minions blijft zonder te proberen te last hitten, maar net wel in XP range staat, dan dash ik er als xin gewoon op af en kan Renek niks doen omdat als hij terugvecht het dan 1v2 is.
Nouja, hij kan je even snel lifestealen en een stun gooien en eventuele followups ontwijken met zijn E. Maar nogmaals, dan sta je maar buiten xp range, het gaat erom dat je blijft leven en je kan mij nooit 100% denyen, zeker niet met de dreiging van een jungler die zomaar tevoorschijn springt met red buff en hoger level.
quote:
Early game heeft die combinatie trouwensjuist geen levels nodig, ik ben er vrij zeker van dat Xin de gene is die het meeste damage doet op lvl 1 van alle champions. Ik wil wel eens met die combo tegen je spelen in een custom game hoor, misschien heb je wel gelijk en hou je het gewoon vol :P
Ik verlies het sowieso als ik er achteloos 1v2 in spring ja, zeker voor level 6. Maar dat is gewoon logica en hoop ik zo min mogelijk te doen :P

Ik accept die challenge trouwens graag, maar dan lijkt het me wel zo handig (en eerlijk, gezien het winnen van een solo top lane ook afhangt van je jungler/mid) dat je met een heel team komt tegen mijn team. Ga ik wel solo top renekton, jullie xin/swain top zonder jungler. Afgezien van een leuk potje kunnen wij meteen even de proef op de som nemen top 8-)
Conscience do cost.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 08:03:12 #143
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_102987480
Gisteren een paar potjes met Ezreal gedaan.

Best lastig om goed te spelen maar zooooo leuk om te spelen :D

1 potje dominion 3 classics. wel alle 4 gewonnen maar jesus wat heb ik gefeed :')

Gisteren een premade gemaakt met:
mijn vriendin - amumu
haar broertje - twitch
vriend uit engeland - pantheon
zijn vriendin - kennen
ik - swain

Met zn alle op TS, en dat maakt zoveel verschil. Ik stond mid, Ryze was ook mid > /denied . Elke call van top missing oid, ernaar toe waggelen (want kom op swain waggelt die ouwe knakker) twitch was altijd in de buurt = win

ik en twitch waren zo ontzettend gefeed. Op een gegeven moment. Hij en ik liepen ergens in de jungle, checken een bushje: WTF dat zijn er 4, rennen!
exhaust op Cho gath > W op de rest.
R > E >Q (ondertussen pantheon Ulti)
En twitch maar knallen.

paar seconden later, heel hun team plat. door de laatste 4 torens heen gewalst en gewonnen !

erg leuk potje
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_102987830
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 00:02 schreef Skillstorm het volgende:
Net een potje gedaan met allemaal vrienden, hele team op skype enzo. Potje duurde een uur. :')
Was wel episch en gewonnen natuurlijk. _O_

[ afbeelding ]
Lol @ Phantomdancers. :@ stacken. Vind ik zo'n faal he

[ Bericht 2% gewijzigd door Lamabal op 12-10-2011 09:07:26 ]
pi_102988024
Phantomdancers. Ach ligt aan teamcompo. Zou zelf eerder voor een extra BT gaan
pi_102989169
Tweede phantom dancers ipv boots is op AD carries anders een prima keuze.
pi_102989308
Die nidalee build is ook raar
pi_102989534
Die farm van Shaco vergeleken met Nocturne O+
pi_102989588
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 10:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Die farm van Shaco vergeleken met Nocturne O+
Jungle nocturne vs AP shaco. HMMM.

Anyway, beetje jammer hoor skillstorm. Dat je dragon ball z kijkt :<
pi_102990126
AP shako blijft wel lachen :) Wolves pakken, blue pakken, snel naar hun wraiths en 2/3 boxes in brush daar. Ez kill
pi_102990425
Heb nu stuk of 10 potjes met Ezreal gehad en vind hem toch een van de vetste champions :@ Mystic Shot spammen O+

Net mid met een overmoedige Twitch. Knalt in stealth om vervolgens achter me te verschijnen. 5 stacks passive en een Mystic Shot met ~1 seconde cooldown :D Hij had geen schijn van kans.
pi_102991209
Zat met Shaco in bot, we lokken warwick in de bosjes, BAM First Blood dmv jacks in the boxes. :')

(Dat potje met dat plaatje)
pi_102992022
Warwick op bot? Shako op bot? whut :)
pi_102992237

Geen idee of ik hem goed bouw, maar serieus. Ezreal!! O+
pi_102992278
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 11:50 schreef Metonae het volgende:
[ afbeelding ]

Koop IPV IE gewoon nog een bloodthirster en laat manamune lekker hangen ;)

Hoewel ik nooit zo vol offensive zou gaan, tenzij de game easy gaat worden.
Conscience do cost.
pi_102992346
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 11:51 schreef ems. het volgende:

[..]

Koop IPV IE gewoon nog een bloodthirster en laat manamune lekker hangen ;)

Hoewel ik nooit zo vol offensive zou gaan.
Manamune heb ik omdat ik geld overhad. Ik koop earlygame vaak die Tear of the Goddess om niet al te snel zonder mana te zitten.
pi_102992374
Lekker lasthitten en je Q puur proberen te gebruiken voor herassment als het kan. Zou je niet al teveel mana moeten kosten
pi_102992610
quote:
[ afbeelding ]

Ik zou voor een Last Whisper gaan, alhoewel ze geen defensive items gekocht hebben.
pi_102993720
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 12:03 schreef Lamabal het volgende:

[..]

Ik zou voor een Last Whisper gaan, alhoewel ze geen defensive items gekocht hebben.
Waarom zou je dan voor Last Whisper gaan? :D Liever nog een BT dan.
Conscience do cost.
pi_102994094
Idd, alleen als tegenstander echt heavy armor heeft / gaat is dat viable boven een extra bt
pi_102994387
LW helpt al bij een armor stat van 110 ofzo
pi_102994425
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 13:00 schreef Lamabal het volgende:
LW helpt al bij een armor stat van 110 ofzo
Dus je zou hem alleen kopen voor die debiele Leona.
pi_102994553
En toen zei ik: Alhoewel ze geen defensive items hadden gekocht.
pi_102994800
Dus eigenlijk zou je voor BT gaan tenzij ze wél defensive items hadden gekocht ;)
Conscience do cost.
pi_102996059
quote:
[ afbeelding ]

Ik pak persoonlijk altijd gewoon blauwe buff als het ff kan en dan gewoon Berserker schoenen. Blauwe buff+runes/masteries moet meer dan genoeg cooldown reduction zijn.
pi_102996330
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 00:17 schreef ems. het volgende:

[..]

Daarom probeer je ook niet te lasthitten en al helemaal niet als er 2 gasten in de bush staan te wachten om je te gangrapen :P Ik zeg net dat het ultieme doel van 1v2 overleven is en bushes zonder cv facechecken staat dan onderaan het lijstje wat verstandig is om te doen in die situatie.

Ik accept die challenge trouwens graag, maar dan lijkt het me wel zo handig (en eerlijk, gezien het winnen van een solo top lane ook afhangt van je jungler/mid) dat je met een heel team komt tegen mijn team. Ga ik wel solo top renekton, jullie xin/swain top zonder jungler. Afgezien van een leuk potje kunnen wij meteen even de proef op de som nemen top 8-)
Hmm tsja ik heb geen vast team waarmee ik speel ofzo, ik queue meestal met z'n 2en of 3en :P
pi_102996938
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 13:55 schreef znarch het volgende:

[..]

Ik pak persoonlijk altijd gewoon blauwe buff als het ff kan en dan gewoon Berserker schoenen. Blauwe buff+runes/masteries moet meer dan genoeg cooldown reduction zijn.
Beetje een waste van blauwe buff lijkt me zo...
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 14:03 schreef Thas het volgende:

[..]

Hmm tsja ik heb geen vast team waarmee ik speel ofzo, ik queue meestal met z'n 2en of 3en :P
Neem een paar fokkers mee :P
Conscience do cost.
pi_102997314
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 14:21 schreef ems. het volgende:

[..]

Beetje een waste van blauwe buff lijkt me zo...

[..]

Neem een paar fokkers mee :P
In normal games als je mid staat zonder jungler? (ga er ff van uit dat dat het geval was). Gewoon alles pakken wat je kan :7
pi_102997864
Ezreal is vet sterk :D Heb net veel kills met hem gehaald. Staat er nog een nerf voor hem op de kalender, of is het veilig om hem te kopen?
Wut?
pi_102998065
Ach ja, ik ga altijd uit vanuit dat Ezreal in ieder geval bot gaat en je een hardcore AP mid hebt staan die, als de jungle hem niet meer nodig heeft, altijd prioriteit heeft voor blue's.

Als je geen jungler hebt zou ik het af laten hangen van hoe sterk/goed je AP's zijn. Als Renekton ben ik ook niet vies van een rood/blue maar als een vayne/cait of dus brand/anivia hem wil, en ik zie dat het gewoon degelijke spelers zijn ping ik hem altijd voor ze.

Maar ja, grote kans dat ik dan ook blue had gepakt ja. Toch zou ik ook in random normal games de blue geven aan iemand die hem het beste op dat moment kan gebruiken en dat vind ik niet vaak ezreal.

En een nerf voor ezreal lijkt me erg onwaarschijnlijk. Het zou me niets verbazen als cait er binnenkort aan moet geloven tho' :+
Conscience do cost.
pi_102998108
Blue op renekton yakkie :)
pi_103006022
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
welke van deze lijst zijn nog musthaves/viable/waard om te kopen als het om carryen, fun 2 play en games winnen gaat? :)
pi_103007341
Welke van de 3 wil je nou:? Alle 3 tegelijk gaat niet, dan zou iedereen die champ spelen.
pi_103008202
Echt weer een epicnoob-vraag :')
Conscience do cost.
pi_103009584
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 19:04 schreef nyny83 het volgende:
Welke van de 3 wil je nou:? Alle 3 tegelijk gaat niet, dan zou iedereen die champ spelen.
meest viable.
pi_103009791
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 19:24 schreef ems. het volgende:
Echt weer een epicnoob-vraag :')
kap nou eens met die irritante kutreacties. ik denk dat je je erg groot voor doet hier.

mag ik een foto van je irl zien?
pi_103010537
quote:
7s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 19:53 schreef EpicKnife het volgende:

[..]

kap nou eens met die irritante kutreacties. ik denk dat je je erg groot voor doet hier.

mag ik een foto van je irl zien?
Mag ik een foto van je zusje?
pi_103011234
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 20:05 schreef Lamabal het volgende:

[..]

Mag ik een foto van je zusje?
als ik een zusje had wel ja.
pi_103011577
Staat een foto van me in mijn fotoboek. En ik ben ook slechts 1.85 meter lang hoor, dat mag je best weten ;)

Wat mijn lengte of uiterlijk verder met dit alles te maken heeft is mij een raadsel, ik vond het alleen grappig om te zien dat ik nog geeneens naar de user had gekeken en ik wist al meteen dat het van jou is. Wellicht kan je proberen voortaan eerst even zelf logisch na te denken voordat je ons weer gaat treiteren met vragen waar geen zinnig antwoord op te geven valt omdat het helemaal van jezelf afhangt.
Conscience do cost.
pi_103012050
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 20:20 schreef ems. het volgende:
Staat een foto van me in mijn fotoboek. En ik ben ook slechts 1.85 meter lang hoor, dat mag je best weten ;)

Wat mijn lengte of uiterlijk verder met dit alles te maken heeft is mij een raadsel, ik vond het alleen grappig om te zien dat ik nog geeneens naar de user had gekeken en ik wist al meteen dat het van jou is. Wellicht kan je proberen voortaan eerst even zelf logisch na te denken voordat je ons weer gaat treiteren met vragen waar geen zinnig antwoord op te geven valt omdat het helemaal van jezelf afhangt.
Je ziet eruit als best een toffe gast :)

En jij dan epicknife? Waar blijft jouw pic?
pi_103017129
wie heeft zin om een potje te spelen nu?? gewoon normale game. ben lvl 30. relatief weinig zin in soloqueue atm, omdat ik altijd met noobs/leavers terecht kom
pi_103017789
quote:

Slechts 1,85 :') Ik ben 1,75, wees blij.
pi_103018162
ik ben ook begonnen het is echt verslavend
pi_103018195
quote:

wow wat ben jij een knappe jongen, no homo :@
hoe maak je zo'n fotoboek dan. misschien dat ik dan ook maar een 2 jaar oude pic upload :P ik hou niet van foto's maken
pi_103018397
Nordic&East servers zijn nu helemaal aan de klote. Iedereen in de game lagged em helemaal kapot.

Edit: West ook zo?
pi_103018513
quote:
7s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 22:14 schreef EpicKnife het volgende:

[..]

hoe maak je zo'n fotoboek dan. misschien dat ik dan ook maar een 2 jaar oude pic upload :P ik hou niet van foto's maken
:')
pi_103018555
quote:
14s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 22:19 schreef Adames het volgende:

[..]

hij is wel knap, eerlijk ;)
pi_103018593
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 22:17 schreef Metonae het volgende:
Nordic&East servers zijn nu helemaal aan de klote. Iedereen in de game lagged em helemaal kapot.

Edit: West ook zo?
Gisteren wel wat last van lag op NA. Ping zat op 500 ipv 150.
pi_103018640
quote:
7s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 22:19 schreef EpicKnife het volgende:

[..]

hij is wel knap, eerlijk ;)
dat heb je nu inderdaad duidelijk laten merken.
pi_103018676
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 22:20 schreef Adames het volgende:

[..]

dat heb je nu inderdaad duidelijk laten merken.
pi_103018881
quote:

[..]

Zoooo, je eerste zaadlozing, hoe was het? ^O^
pi_103019000
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 22:24 schreef znarch het volgende:

[..]

Zoooo, je eerste zaadlozing, hoe was het? ^O^
voelde goed man
pi_103021910
werkt bij jullie pvp.net chat?
pi_103021957
Half wel, half niet.
pi_103027744
quote:

[..]

You know how I know you're gay?
pi_103027932
EpicGay!
pi_103030324
Xerath is toch best wel leuk te spelen :) enige over in team, achter turret staan met je W aan en Q/R gooien :) ez defence ^^
pi_103031564
Xerath moet dikke range nerf krijgen.
pi_103031647
Hmm ik kan niet echt zeggen dat ik heel veel last van Xeraths gehad heb.
pi_103031736
Ik kan dat wel zeggen. Tering wat een range
pi_103031889
Ja dat is zn W, gewoon close combatten of wachten tottie eruit gaat. Het is juist wat Xerath maakt wattie is
pi_103031905
Crosspost van Tweakerts:

Gister even een ranked game gecarried met Gangplank. Mijn team zag er niet heel sterk uit en in het begin liep het ook niet lekker (behalve voor mijzelf dan, ik stond 3/0/3) en hun trynd raakte gefeed in farm en kills. Uiteindelijk ging het lekkerder lopen toen onze Leona haar tankitems kreeg en echt precies snapte wat ik steeds wilde en vice versa. Steeds initieerde een van ons 2 (mijn ult of haar pull) en dan ging de ander er gelijk achteraan. De rest van het team moest dan ook wel volgen en zo wonnen we eigenlijk alle teamfights. Uiteindelijk ben ik met 12/0/26 ofzo geeindigd

Wat trouwens wel heel erg hielp was dat ik niet ben gaan ragen op onze worst karthus in human history. Die gast stond op mid na 20 minuten geloof ik 1/4/1 en op 50 cs ofzo. Uiteindelijk kon hij wat assists oppakken in teamfights met zijn ulti en begon hij ook damage te doen en eindigde hij nog best redelijk. Als we op hem waren gaan ragen had hij misschien wel vrolijk 1/12/1 geeindigd en hadden we verloren.
pi_103031928
Noh wat een hartverwarmend verhaal :)
pi_103031935
aye, hoezo post je dit
pi_103033233
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 11:28 schreef Lamabal het volgende:
Xerath moet dikke range nerf krijgen.
Ik vind xerath echt zwak als je een beetje competente jungler hebt is hij zo hard het zaadje.
pi_103033557
Want?
pi_103033623
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 12:37 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Want?
Weinig escapes buiten flash, kleine movement speed burst die min of meer verwaarloosbaar is, geen stun of snare, en meeste xeraths die in turret mode zitten krijgen soort van tunnelvisie die er voor zorgt dat ze niet meer opletten om wat er om hun heen gebeurd en dus makkelijk te ganken zijn.
pi_103033639
Correctie, wel een stun, maar weinig xeraths nog goed die stun zien gebruiken.
pi_103033692
Niet zo lastig... E + Q erover, niet echt iets wat je fout kan doen ofzo.... Meeste AP carrys hebben alleen flash. Daarbij heeft Xerath zn rangevoordeel, dus hij kan dichter bij tower blijven. Beetje het idee dat je alleen maar met een Xerath heb gespeeld die snel dood ging door eigen fout ...
pi_103033697
Ik vind Xerath, voor zover ik heb kunnen zien, tamelijk balanced. Ik heb nog niet het genoegen gehad om tegen hem te mogen midden maar ik vermoed dat brand early nog wel net wat sterker is. Zelfde E+Q verhaal trouwens, zonder die verwaarlosbare speedboost.
Conscience do cost.
pi_103033736
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 12:43 schreef ems. het volgende:
Ik vind Xerath, voor zover ik heb kunnen zien, tamelijk balanced. Ik heb nog niet het genoegen gehad om tegen hem te mogen midden maar ik vermoed dat brand early nog wel net wat sterker is.
Klopt, tot lvl6 zeker, daarna ist echt een kwestie van Xerath om zn W te timen en brand om Xerath zn W te denyen
pi_103033821
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 11:41 schreef Lamabal het volgende:
aye, hoezo post je dit
Gewoon, lief dagboek enzo. Soms heb je gewoon zin om even je verhaal te doen.
pi_103038828
RP gekregen voor mn 'dedication in de tribunal' :) woei
pi_103039582
Krijg je tegenwoordig RP voor tribunal ipv IP?
pi_103039668
Omg, wat irriteer ik mij dood aan mensen die steeds een game spelen met een poppetje dat ze voor de eerste keer bespelen...
pi_103039982
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 15:54 schreef flipp. het volgende:
Krijg je tegenwoordig RP voor tribunal ipv IP?
Ik krijg altijd IP. Bij wie heb je onder het bureau gezeten om RP te krijgen omNOM? "dedication" jaja ;)
pi_103040332
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 15:56 schreef Anonymousey het volgende:
Omg, wat irriteer ik mij dood aan mensen die steeds een game spelen met een poppetje dat ze voor de eerste keer bespelen...
In normal eigenlijk geen ramp, en bij ranked ook niet altijd een drama. Moet je wel een ervaren speler hebben, anders faalt hij.
pi_103041567
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 16:14 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

In normal eigenlijk geen ramp, en bij ranked ook niet altijd een drama. Moet je wel een ervaren speler hebben, anders faalt hij.
In normals is het prima, daar zijn normals tenslotte voor bedoeld. Als je competitief wilt spelen moet je ranked gaan doen.

In ranked vind ik het wel een beetje jammer. Daar moet je gewoon altijd proberen vol voor de winst te gaan met je team en dus een character spelen dat je een beetje ligt. Tuurlijk hoef je niet altijd je beste character te spelen, maar wel in ieder geval eentje die in de teamcompositie past en die je een beetje onder de knie hebt.
pi_103041777
Vooral die lui die in ranked instalocken op Jungle Jarvan, dan ingame zeggen 'first time jungle first time jarvan'

zuchttttt
pi_103042414
Iemand trouwens een invite gekregen voor de public beta environment? Ik in ieder geval niet...
  donderdag 13 oktober 2011 @ 17:36:19 #221
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_103043329
Nou, ik heb het ook gedownload en mijn eerste potjes gespeeld. Heb veel DOTA en Heroes of Newerth gespeeld dus we gaan zien hoe het gaat :) .

Al de eerste 2 potjes erachter gekomen dat mensen echt geen idee hebben wat ze doen in ieder geval :{ .
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
  donderdag 13 oktober 2011 @ 17:40:19 #222
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_103043452
Is een Atma's heel raar om te nemen als Ashe zijnde (na IE en PD ofc)?
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_103043563
Nou, het geeft natuurlijk wat damage en armor maar daar zijn betere alternatieven voor (tenzij je een warmog's hebt, maar die heb je niet op ashe). Als je dan toch iets moet kopen zou ik lekker bloodthirster halen, aan die lifesteal heb je een stuk meer dan dat beetje armor.

quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 17:36 schreef Salamando het volgende:
Nou, ik heb het ook gedownload en mijn eerste potjes gespeeld. Heb veel DOTA en Heroes of Newerth gespeeld dus we gaan zien hoe het gaat :) .

Al de eerste 2 potjes erachter gekomen dat mensen echt geen idee hebben wat ze doen in ieder geval :{ .
Klopt, dat blijft een flinke tijd zo, ook op level 30. Gewoon zo snel mogelijk levelen ;)
Conscience do cost.
pi_103044075
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 17:40 schreef Bullet-tooth het volgende:
Is een Atma's heel raar om te nemen als Ashe zijnde (na IE en PD ofc)?
Ja, als ik al armor zou halen zou ik eerder voor Glacial Shroud of Guardian Angel gaan. Banshees is voor MR en HP wel fijn, zeker omdat Catalyst natuurlijk een heerlijk early/mid item is.
pi_103047174
Kun je imho als goedkoop alternatief voor de Shroud beter een Wardens Mail voor de health regen en de slow nemen, of als alternatief voor de GA een Randuins Omen. Slow, CDR, health, health regen en een redelijke active in een teamfight.

De Wardens is goedkoper dan de Shroud qua goud en bied meer armor. De RO is iets duurder dan de GA maar bied ook meer voordelen in het algemeen, aangezien Ashe toch als een malle achter de tanks hoort te staan.

Maar Atma's of atmogs is inderdaad geen ideale build, aangezien het directe voordeel van atmogs (damage door de health) pas na besteding van het volledige bedrag van vijfduizendnogwat ontstaat. Ben je dus 5k kwijt voor het begint te werken.

Alleen Atma's voegt véél minder toe dan bijvoorbeeld Bloodthirster of zelfs een cleaver
pi_103060295
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 08:39 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:

[..]

You know how I know you're gay?
mensen kunnen niet tegen humor hier. zoveel jongens die elkaar mooiboy/lekker ding etc noemen
pi_103061701
Ik wil Te Emo wel eens een keer proberen, maar dan verspil ik weer IP door hem te kopen. Maar hij lijkt me wel leuk om te spelen. Ben alleen bang om als noob gezien te worden omdat ik hem speel. :') Waar ik mij wel niet druk om maak. :')
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 00:15:52 #228
148823 znarch
ondertitel
pi_103061900
quote:
7s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 23:37 schreef EpicKnife het volgende:

[..]

mensen kunnen niet tegen humor hier. zoveel jongens die elkaar mooiboy/lekker ding etc noemen
In de gayscene misschien ja.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 00:16:42 #229
148823 znarch
ondertitel
pi_103061931
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 00:10 schreef Skillstorm het volgende:
Ik wil Te Emo wel eens een keer proberen, maar dan verspil ik weer IP door hem te kopen. Maar hij lijkt me wel leuk om te spelen. Ben alleen bang om als noob gezien te worden omdat ik hem speel. :') Waar ik mij wel niet druk om maak. :')
Teemo is best leuk hoor :) gewoon guide lezen en gaaaaan. Zo duur id hij niet?
pi_103062472
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 00:10 schreef Skillstorm het volgende:
Maak je niet druk, teemo is best leuk. Op lager niveau nog erg goed ook eigenlijk.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 01:05:26 #231
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_103063370
AD Teemo is zo simpel :P.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 01:09:57 #232
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_103063445
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 00:15 schreef znarch het volgende:

[..]

In de gayscene misschien ja.
:')_ :D.
pi_103063521
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 01:05 schreef Zeroku het volgende:
AD Teemo is zo simpel :P.
Speelt niet vrijwel iedereen hem hybrid?
pi_103063537
Ik zie hem meestal of AP gaan of AD...

Hybrid is hoogstens een ap item op een ad teemo :P
pi_103063568
Ik bedoel wat ik zie is hoogstens een AP item, dat hoeft niet zo te zijn. Ik kan niet editten dus dan maar zo :')
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 01:21:40 #236
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_103063609
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 01:14 schreef Adames het volgende:

[..]

Speelt niet vrijwel iedereen hem hybrid?
Geen idee. Als ik hem speel, speel ik hem altijd vol AD.
pi_103063619
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 01:21 schreef Zeroku het volgende:

[..]

Geen idee. Als ik hem speel, speel ik hem altijd vol AD.
Geen Last Whisper/Malady/Bloodrazer combi?
pi_103063694
Dat is toch AD. Of heb je het over attack speed
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 01:43:45 #239
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_103063789
Godver, mensen zijn echt kut _O- , echt elke game wel iemand die een keer of 13 onnodig doodvalt :').

Edit: en nu 3v5 winnen _O-

[ Bericht 18% gewijzigd door Salamando op 14-10-2011 02:30:03 ]
pi_103065728
Lowlvl is dat nog wel vaak zo sala :) komt wel goed op lvl30 :)
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 09:00:53 #241
308208 Bisamrat
komt wel goed schatje
pi_103065932
Ik ben pas level 5 en heb nog geen humans vs humans gedaan. Vind de CPU al een uitdaging om te verslaan ;), maar meestal lukt het wel. Moet toch maar eens uitzoeken wat de beste runes en build zijn voor mijn champion (Sivir). Misschien dat dat het iets makkelijker maakt of toch een andere hero kiezen :9.
pi_103066068
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 09:00 schreef Bisamrat het volgende:
Ik ben pas level 5 en heb nog geen humans vs humans gedaan. Vind de CPU al een uitdaging om te verslaan ;), maar meestal lukt het wel. Moet toch maar eens uitzoeken wat de beste runes en build zijn voor mijn champion (Sivir). Misschien dat dat het iets makkelijker maakt of toch een andere hero kiezen :9.
Ik zal op lvl 5 nog geen runes kopen.
Die runes zijn nog waardeloos .
pi_103066078
Inderdaad, spaar je IP lekker voor een handjevol champs die je leuk vindt, en koop op lvl20 tier3 runes.
pi_103066083
Voordat je over 20 bent geen runes kopen. Wachten op tier 3
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 09:16:37 #245
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_103066220
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 01:22 schreef Adames het volgende:

[..]

Geen Last Whisper/Malady/Bloodrazer combi?
nee, IF, Phantom Dancer en Bloodthirster.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 09:20:57 #246
308208 Bisamrat
komt wel goed schatje
pi_103066303
Ok runes kopen wachten we dus mee, iemand nog suggesties voor leuke champions? Ben niet zo van de tank / melee champions, want dan ga ik te snel dood dus het liefst ranged champions.
pi_103066538
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 09:20 schreef Bisamrat het volgende:
Ok runes kopen wachten we dus mee, iemand nog suggesties voor leuke champions? Ben niet zo van de tank / melee champions, want dan ga ik te snel dood dus het liefst ranged champions.
Leuke champs verschilt echt per speler. Ranged champs heb je zoals: Ashe,Caitlynn,Miss fortune kog maw , vayne. Daarnaast heb je shitload of mage champs

Als ik jou was zou ik eerst voor ashe gaan omdat ze aardig goedkoop is qua IP
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 09:33:51 #248
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_103066572
quote:
Ryze.
pi_103066683
Annie is een leuke om mee te oefenen. Je Q kost geen mana als je je target killed, kan je mooi mee oefenen om te lasthitten.
pi_103066830
quote:
Tipje: spaar wel wat IP voor die runes. Ze zijn best duur als je het allemaal bij elkaar optelt.
pi_103067030
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 09:46 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Tipje: spaar wel wat IP voor die runes. Ze zijn best duur als je het allemaal bij elkaar optelt.
Level 5 dude.
pi_103067582
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 09:55 schreef Lamabal het volgende:

[..]

Level 5 dude.
Rekensommetje. Stel we gaan uit van de standaard 2 runepages. Wat je dan wilt hebben is:

Armorpen reds = 9x410=3690
Magicpen reds = 9x410=3690

Flat armor yellows = 9x205=1845
Mana regen yellows = 9x205=1845

Magicres/lvl blues = 9x205=1845
AP/lvl blues = 9x410 = 3690

Armorpen of flat AD quints = 3x1025=3075
Flat AP quints = 3x1025=3075

Dit is een vrij goedkope runeset waarmee je slechts 2 pages vult en alleen voor AD en AP carry. Voor tanks, supports en junglers wil je over het algemeen andere runepages hebben als het even kan en die kosten 6300 IP per stuk, tenzij je er RP aan uit wilt geven. Alleen dit setje kost al 3x3690 + 3x1845 = 22755 IP. Dat zijn behoorlijk wat potjes spelen en dan heb je alleen nog maar de basics
pi_103067670
Yeah so what? Full rune page komt pas van pas na level 28? So genoeg tijd
pi_103067810
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 10:25 schreef Lamabal het volgende:
Yeah so what? Full rune page komt pas van pas na level 28? So genoeg tijd
Als je alleen champs koopt waar je in de free2play week goed mee bent en leuk vindt en niet lukraak iedereen koopt die je leuk lijkt is het genoeg ja. Ik zeg toch niet dat hij volop moet gaan sparen voor runes, alleen dat je het wel een beetje in je achterhoofd moet houden.
pi_103067921
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 10:32 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Als je alleen champs koopt waar je in de free2play week goed mee bent en leuk vindt en niet lukraak iedereen koopt die je leuk lijkt is het genoeg ja. Ik zeg toch niet dat hij volop moet gaan sparen voor runes, alleen dat je het wel een beetje in je achterhoofd moet houden.
Boeiend, ook al ben je level 30 en heb je geen goeie runes. Zoek eerst maar een leuke champ
pi_103067997
Voordat je level 30 bent heb je al 300 games gespeeld met het huidige IP-systeem. Dat lijkt me wel voldoende om minimaal een paar leuke champs uit te zoeken.
pi_103068408
Ja maar er zijn zoveel champs dus je weet niet welke leuk is
pi_103068898
Je hebt voor lvl30 zat tijd om te bepalen welke champs je wel of niet leuk vindt. Die je niet kan spelen zijn guides en vods genoeg voor.
  vrijdag 14 oktober 2011 @ 11:42:32 #259
341750 Piperidine
Is een baas(e).
pi_103069681
quote:
Zoals hier al gezegd is, is het handig om IP te sparen, maar goedkope en makkelijk speelbare Champions (ranged) zijn Ashe, Annie en Ryze onder andere.
pi_103069758
Of lees een van de 28 andere topics door, waar ook minstens 10x hetzelfde antwoord in staat per topic
pi_103070273
Hoef je inderdaad maar een paar duizend reacties na te lezen. Heb je ook weer wat te doen op je vrijdagavond.
pi_103070397
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 11:42 schreef Piperidine het volgende:

[..]

Zoals hier al gezegd is, is het handig om IP te sparen, maar goedkope en makkelijk speelbare Champions (ranged) zijn Ashe, Annie en Ryze onder andere.
Een goede Ryze is anders best zeldzaam :P
Conscience do cost.
pi_103070530
Gisteravond een leuk potje gedraaid. Custom 3 vs 3 op Summoners Rift, NL tegen scandinaviers. Cho'Gath, Jax en Mordekaiser tegen Amumu, Anivia en Master Yi. Wát een verkrachting zeg, Full AP Cho'Gath bleek toch best wel veel schade te doen, zelfs met zijn auto-attacks. :')

Nu mijn vraagje: aangezien ik erg weinig ranked speel en maar sporadisch naar streams kijk, heb ik geen flauw idee van de viability van Cho'Gath in ranked games.

Kan Cho daar standhouden, of zijn andere AP's toch handiger? Full AP Cho'Gath bedoel ik dan, met alleen Armor en MR van GA, Abyssal Scepter en Zhonya's. Of wordt dat makkelijk gecounterd in ranked? Aangenomen dat het met mijn spel zelf wel snor zit.
pi_103070962
AP Cho is niet viable in ranked. TankCho destemeer toplane. Cho kan je op 80% dmgreduction bouwen, zowel spells als normal attacks. Combineer dat met een GA ... naja niet dood te krijgen. Terwijl je wel kan stunnen, silencen en autoattacken.

En natuurlijk yordles omnomnommen :)

Full AP is gewoon niet zo handig, daar zijn betere alternatieven voor.
pi_103071775
Ik heb gemerkt dat in normal games hybrid het lekkerst werkt voor cho. Meestal begin ik dan met RoA, gevolgd door frozen heart of banshee's veil. Dan afhankelijk van hoe sterk/squishy de tegenstand is meer AP of juist meer defense.

Zelfs als ik de enige tankoptie ben begin ik met RoA en gaat het nog prima. Cho kan solo top meestal wel makkelijk handlen dankzij passive dus lasthits hoeft geen probleem te zijn.
Conscience do cost.
pi_103073890
In ranked wordt Cho voornamelijk beetje hybrid gespeeld. Dus wat je zegt, die AP items die ook defensive stats geven. Standaard opening is RoA en dan ligt het eraan waar je tegen speeld. Soms wordt een FoN gerushed, soms FH en als het goed gaat wordt AP gerushed.
pi_103078830
aan de oooooverkant
pi_103079168
25/4/7 met Akali en nog verliezen. ;(
pi_103079753
Zometeen ff Teemo spelen.
pi_103081029
Speelde met dikke lag, ging niet echt lekker, disconnecte er ineens 2 uit het andere team :') toch nog gewonnen
pi_103082694
Wow, Teemo is leuk om te spelen.
pi_103083499
Nah vind ik niet
pi_103083603
Ik vind hem ook verschrikkelijk saai, maar iedereen zijn meug :P
Conscience do cost.
pi_103084892
Hoe kan je hem saai vinden? Damn het is leuk. Net eerste potje gedaan. 2 mensen waren gequit van ons team vanaf het begin, dus het was 3 vs 5. Toch hielden we het lang uit en hadden 46 teamkills, zei hadden er 31. :P Die paddo's zijn geniaal.

Een keer hadden 3 champs een turret vernietigt in mid, 2de turret die in de lane zelf staat. Dus ze gingen naar de eerste turret in de base, een Twitch een Annie en een Akali. Ik maak dus snel die Twitch af omdat hij low health af, annie en akali zijn een beetje op mij aan het inhakken. Twitch dood, ik bijna dood, ik heb BIJNA akali dood doet ze stealth.

Gelukkig had ik nog net een paddo neergelegd voordat ik doodging waardoor akali alsnog doodging toen ze erin liep nadat ik dood was gegaan. _O_

Daarbij kon ik die Twitch soms zien omdat hij in mijn paddo stapte. Gefailde gank.
pi_103085060
Ik vind hem zo point&click. Zelfs caitlynn heeft meer shit wat ze in ieder geval moet mikken :'(
Conscience do cost.
pi_103085442
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 19:06 schreef ems. het volgende:
Ik vind hem zo point&click. Zelfs caitlynn heeft meer shit wat ze in ieder geval moet mikken :'(
Alle champions zijn point& click....
pi_103085727
Ik doel uiteraard op zijn totale gebrek aan skillshots.

Bovendien is het een stuk minder klik met smartcast :P
Conscience do cost.
pi_103087843
Sona is fun :>
pi_103094313
AP Teemo is, samen met AP Shaco, verschrikkelijk irritant. Ren je met 700 hp een brush in, donder je op een verdwaalde paddestoel. Eerst heb je het idee van 'Nah, overleef ik wel, Teemo's paddestoelen doen niet erg veel damage.', ben je ineens kats dood.
pi_103100828
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 21:57 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
AP Teemo is, samen met AP Shaco, verschrikkelijk irritant. Ren je met 700 hp een brush in, donder je op een verdwaalde paddestoel. Eerst heb je het idee van 'Nah, overleef ik wel, Teemo's paddestoelen doen niet erg veel damage.', ben je ineens kats dood.
Die shrooms zijn inderdaad erg eng met vol AP. Maar buiten z'n shrooms is AP teemo echt 3 keer niets...
pi_103104965
Weer 2 ip reductions: karthus en twitch, beide eerst 6300 ip zijn nu in kosten gehalveerd. Op forum voorspellen de meeste zeurpieten al dat die twee champs de komende paar dagen in iedere match voor zullen komen :P
pi_103105116
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 02:29 schreef Cornelis83 het volgende:
Weer 2 ip reductions: karthus en twitch, beide eerst 6300 ip zijn nu in kosten gehalveerd. Op forum voorspellen de meeste zeurpieten al dat die twee champs de komende paar dagen in iedere match voor zullen komen :P
Dat vind ik eigenlijk wel tof, want ik wil de ondergewaardeerde twitch eens proberen. Ik weet dat er best veel mensen negatief tegenover staan, maar ondanks dat blijft ie me fascineren :P

Plus in lage level spel heb ik niet veel van z'n zwaktes gemerkt
pi_103105296
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2011 21:57 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
AP Shaco is sleeper OP in solo queue, AP Teemo niet, zeer groot verschil.
pi_103108841
Maar wel gigantisch irritant.
pi_103110070
Oracle GG
Conscience do cost.
pi_103110700
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 02:29 schreef Cornelis83 het volgende:
Sinds de reduction van Anivia, Corki en Blitz heb ik alleen Anivia nog maar voorbij zien komen. Dus dat gejank op die forums is echt de grootste bullshit ever :P
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 14:19:19 #288
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_103112371
Ik ga Karthus wel halen.
pi_103112678
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 14:19 schreef Zeroku het volgende:
Ik ga Karthus wel halen.
1. Rush into the middle of a teamfight
2. Do tons of damage to everyone
3. Die
4. Hit R
5. Profit.
(6. Receive stacks)
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 15:48:40 #290
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_103114494
Ik weet hoe hij werkt.
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 17:32:40 #291
328555 backgammon
All that Jazz
pi_103117715
Het beste sinds de Galio patch moet toch wel de Mute knop in het scoreboard zijn, te veel gezeur in game..

Hebben jullie ook niet dat als je de chat helemaal uit zet dat je gewoon automatisch veel beter speelt?
hey sexy, ooohhh you already know!
pi_103117849
Ik zie de chat geeneens meer.
Conscience do cost.
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 17:40:46 #293
328555 backgammon
All that Jazz
pi_103118013
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 17:36 schreef ems. het volgende:
Ik zie de chat geeneens meer.
gg
hey sexy, ooohhh you already know!
pi_103125398
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 14:32 schreef nyny83 het volgende:

[..]

1. Rush into the middle of a teamfight
2. Do tons of damage to everyone
3. Die
3b. Lose stacks
4. Hit R
5. Profit.
(6. Receive stacks)
fixed
  zaterdag 15 oktober 2011 @ 21:56:28 #295
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_103127507
Nou, ik begin zowaar met mensen te komen die communiceren :').
  zondag 16 oktober 2011 @ 02:11:08 #296
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_103137236
12/0/10 met Warwick ranked.
pi_103137259
Teemo is gewoon zo fucking leuk om te spelen he. _O_

Overal paddo's neerleggen. _O_ Mensen helpen ontsnappen d.m.v paddo's. _O_
Een mijnenveld maken van de bosjes in de lane waar je zit. _O_ Enemy die bang is om in de bosjes te lopen. _O_ Oh en mensen in bosjes lokken waar je 4 van die paddo's hebt zitten om vervolgens de vijand te killen ipv andersom.
pi_103137266
quote:
6s.gif Op zondag 16 oktober 2011 02:11 schreef Zeroku het volgende:
12/0/10 met Warwick ranked.
WW was de eerste champ die ik kocht. Was zeker leuk om te spelen. Vooral door zijn ulti. :Y
  zondag 16 oktober 2011 @ 02:18:03 #299
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_103137338
Speel hem normaal jungle. Is ook echt simpel en die ganks zijn 9/10 keer dodelijk.
pi_103144147
WW ganks zijn helaas pas goed op lvl6, vooral zonder red :s
pi_103144151
slotjehijack!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: