Btw, jouw maat had toch problemen vergelijkbaar met mijne? Mijne lijken verholpen door pando media booster te uninstallen en de service ip helper te stoppen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:23 schreef ems. het volgende:
Breng je renekton nyny, we moeten 1v1 oefenen!
gewoon download hulp progjequote:Op zondag 9 oktober 2011 19:50 schreef ems. het volgende:
Ja tnx, als ik hem spreek vanavond zal ik het even tegen hem zeggen, kijken of het wat uitmaakt
Wat is die pando media booster trouwens? Dat zat bij die lolclient ofnie?
CLG tegen Dignitas trouwens live. Dig keiharde game 1 gewonnen, game 2 coming up;
http://esports.ign.com/ipl/tv/?starcraft2/live/ignproleague2
Ja het zit bij de lol client, maar uninstallen kan geen kwaad.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:50 schreef ems. het volgende:
Ja tnx, als ik hem spreek vanavond zal ik het even tegen hem zeggen, kijken of het wat uitmaakt
Wat is die pando media booster trouwens? Dat zat bij die lolclient ofnie?
CLG tegen Dignitas trouwens live. Dig keiharde game 1 gewonnen, game 2 coming up;
http://esports.ign.com/ipl/tv/?starcraft2/live/ignproleague2
quote:The Pando Media Booster is a tiny (2MB) UI-less client that enables you to cost effectively stream full-screen HD video by leveraging your viewer's collective spare bandwidth. Running as a secure transparent background service on your viewer's computer, the Media Booster optimizes video streams by intelligently streaming your videos from multiple sources; your CDN servers as well as the computer's of other viewers ("Peer Cloud").
Voor mijn gevoel had ik hem onlangs nog gespeeld, maar misschien vliegt mijn tijd ook wel snel voorbij. Er staat trouwens wel ergens een mooi overzicht op de LoL forums wanneer welke hero aan de beurt is geweest. En de rest van mijn verhaal was uiteraard @ EpicKnife gericht.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:16 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Pas nog? de afgelopen 2 maanden niet. Hij was trouwens deze week eigenlijk free to play dus dan klopt het sowieso. En ik zeg ook dat het niet random is. En dat er categorien zijn.
Ok, sorryquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:22 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel had ik hem onlangs nog gespeeld, maar misschien vliegt mijn tijd ook wel snel voorbij. Er staat trouwens wel ergens een mooi overzicht op de LoL forums wanneer welke hero aan de beurt is geweest. En de rest van mijn verhaal was uiteraard @ EpicKnife gericht.
die wil ik ook halen misschien:Dquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:24 schreef Onmisbaar het volgende:
Poeh, alweer verloren, twee man afk.. Battlefield 3 kan niet snel genoeg komen
Als je met twee man queued kom je gewoon bij de rest. Pas bij 4 of 5 kom je bij arranged teams.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:58 schreef Onmisbaar het volgende:
Hoe zit dat met samengestelde teams? Als ik met twee mensen die ik ken een team vorm, is er dan een kans dat ik tegen een samengesteld team van vijf man kom? En hoe zit het als ik met één iemand een team vorm? Wat gebeurt er trouwens als je leaved tijdens het kiezen van een champion? Word je dan ook gebanned?
EDIT: Wauw, net verloren bij dominion. We stonden 300-50 voor en dan gaat er eentje afk en verliezen we. Wel echt jammer dat je zo erg afhankelijk van teammates bent.
Oh, goeie zaak. Dankje!quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:35 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Als je met twee man queued kom je gewoon bij de rest. Pas bij 4 of 5 kom je bij arranged teams.
Daarom moeten we oefenen met je Renekton en dan kan je net zo hard ownenquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:44 schreef nyny83 het volgende:
@emsz maar je bent te goed voor meIn lane in ieder geval, het heeft dus een reden dat ik meestal jungle blijkbaar
![]()
jaquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Mag jij die al spelen? Eerlijk zeggen?
true, true. Ik kom zo nog even online. Ben nu ff tsm vs epik aan het kijken.quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:01 schreef ems. het volgende:
[..]
Daarom moeten we oefenen met je Renekton en dan kan je net zo hard ownenIk heb bovendien ook nog een paar waar ik 1v1 beter in wil worden en zo helpen we elkaar.
Lee Sin!quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:25 schreef Skillstorm het volgende:
Wat is een leuke champion om mee te spelen? Enige die ik tot nu toe echt leuk vind is Karma.
Anivia geprobeerd. Echt niet leuk gewoon. Leuke spells maar ik ben er gewoon heel onhandig mee.quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:31 schreef nyny83 het volgende:
Lee Sin is ook een goede solo top hoorAls je van AP houdt zijn Anivia en Orianna leuke uitdagingen. Gragas ook wel.
Tipje, smartcast je Q. Maakt het wel zo makkelijk (wel eerst even de aoe grootte doorkrijgen). Win je gewoon net die fractie van een seconde mee dat ze eruit kunnen lopen. Als ze stilstaan, net iets achter ze gooien, lopen ze er 100% middenin weer terug.quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:36 schreef Zeroku het volgende:
Gragas ben ik nu mee aan het oefenen met Q en R. Is best lastig.
Blijven proberen. het is echt een beest van een champquote:Op zondag 9 oktober 2011 23:34 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Anivia geprobeerd. Echt niet leuk gewoon. Leuke spells maar ik ben er gewoon heel onhandig mee.
Ja, nog ff wat co-op vs ai potjes om fatsoenlijk te richten. Die ulti gaat nu wel goed.quote:Op maandag 10 oktober 2011 08:42 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Tipje, smartcast je Q. Maakt het wel zo makkelijk (wel eerst even de aoe grootte doorkrijgen). Win je gewoon net die fractie van een seconde mee dat ze eruit kunnen lopen. Als ze stilstaan, net iets achter ze gooien, lopen ze er 100% middenin weer terug.
@mais, supportmaokai <3
Leuke ultimatequote:Greetings Summoners!
We wanted to take this opportunity to preview some of the gameplay on our newest ranged DPS champion: Graves, the Outlaw.
This rough-and-tumble gunman uses a massive, hextech double-barreled shotgun to rain down death from a distance and punish any foolish varmints that get too close. For example, Buckshot shoots three quick shrapnel bursts in a cone in front of him. Unlike other multi-missile spells, however, all three Buckshot rounds can all hit the same target (although each individual projectile will deal slightly reduced damage).
Graves is also able to make it uncomfortable for foes to fight at his optimal range by throwing out Smoke Screen to limit enemy vision and slow them in an area, while Quick Draw lets him dash in for a quick shotgun blast or escape danger as needed. In this way he can control his positioning to set up maximum damage Buckshots.
Finally, Graves can use Collateral Damage to unleash a skill shot that nukes the first target it hits, spreading a cone of damage behind its target to hit anybody yellow enough to hide behind the tanks. While the single-target use is simple, properly utilizing the cone is what will separate the good Graves players from the great ones.
Our goal with Graves was to make a ranged DPS that had some incentive to get up close or make enemies think twice before getting in your face. While it’s completely possible to play Graves as a standard max-range carry, this dichotomy makes for skill differential without adding a high barrier to entry (or any hefty, paragraph-long tooltips). Whether trying to maximize the close-up damage of Buckshot, or setting up the 1-2 punch of Collateral Damage, we’re excited to add a champion with true grit to the ranged DPS lineup.
Vind het ook niet passen bij zo'n championquote:Op maandag 10 oktober 2011 11:33 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Die ga ik zeker kopen, al lijkt me die quickdraw wel heeel erg op tumble
No shit.quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:38 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Ik denk dat het een beetje eruit gaat zien zoals Deceive van Shako, maar dan zonder de invisibility. Dus dat hij ineens voor je staat in een beetje rookeffectje
Dan past het nog wel
In other news, maokai imba
och, ik vind het wel humor op zich maar ik krijg er geen harde vanquote:Op maandag 10 oktober 2011 12:09 schreef ems. het volgende:
Super teemo laat me trouwens compleet siberisch
Maokais support is wat anders vind ikquote:Op maandag 10 oktober 2011 08:42 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Tipje, smartcast je Q. Maakt het wel zo makkelijk (wel eerst even de aoe grootte doorkrijgen). Win je gewoon net die fractie van een seconde mee dat ze eruit kunnen lopen. Als ze stilstaan, net iets achter ze gooien, lopen ze er 100% middenin weer terug.
@mais, supportmaokai <3
Nooit gespeeld en gezien die AD sona. Wat is daar het idee achter? Aura en CDR lijkt me nog steeds vele malen beter.quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:53 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
AD janna en AD sona zijn superleukVooral AD sona is best sterk en wordt snel onderschat
Is een speler high ELO die heet (volgens mij) The Hozz AD Sonaquote:Op maandag 10 oktober 2011 14:57 schreef Adames het volgende:
[..]
Nooit gespeeld en gezien die AD sona. Wat is daar het idee achter? Aura en CDR lijkt me nog steeds vele malen beter.
OUD NIEUWS. Nee maar dat is ook 1 van de manieren waarop sona zeer goed is. Die build is bij mij al een poos bekend iigquote:Op maandag 10 oktober 2011 15:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik zat verdomme laatst nog bij een AD Sona in het team. Ik zat hem al te flippen toen hij AD ging bouwen, maar dat ging gewoon nog goed ook! Meneer had uiteindelijk toch te puike score van 13/2/14 of iets dergelijks. Het lijkt dus gewoon te werken ook.
Hij is bij mij ook wel bekend, maar je ziet hem vrijwel nooit.quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:38 schreef Lamabal het volgende:
[..]
OUD NIEUWS. Nee maar dat is ook 1 van de manieren waarop sona zeer goed is. Die build is bij mij al een poos bekend iig
Met wie lane je dan? En welk level zit je nu?quote:Op maandag 10 oktober 2011 01:25 schreef Maisnon het volgende:
Support in lage level random games is zo lastig. Werkt alleen als het team 'per ongeluk' goed is en dan is de vraag of je niet beter dan ook een nietsupport champ had moeten nemen.
Net ook weer met Janna, 0/1/12 ofzo. Ik deed echt mn best om meer assists te krijgen maar we hadden een Fiddle die 1/15 ging en leavede. Mijn lane mate durfde geen cs te pakken ondanks mn schilden enzo.
Akali werd dus gefeed, van de tegenstanders, en dat werd de meeste van ons fataalMijn ene death was van een gank toen ik bot verdedigde.
Hun team was ook helemaal AP, dus ik zei al iets van 4 keer tegen ons team: neem mres, neem mres. Niemand behalve ik had mres.
tl;dr: support in solo que werkt niet low level, team feed en leaved, niet snappen dat je mres moet nemen, depressieve game
In dat geval Sion, puur omdat geen keus, de bot 2 waren premade en moesten samen natuurlijkquote:Op maandag 10 oktober 2011 18:32 schreef Thas het volgende:
[..]
Met wie lane je dan? En welk level zit je nu?
Dat had ik niet in gedachte, maar goedquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:14 schreef Maisnon het volgende:
[..]
In dat geval Sion, puur omdat geen keus, de bot 2 waren premade en moesten samen natuurlijk
Het is mn 2e account, level 15 denk ik?
Maar omdat je dat zo vraagt zal het vast wel jaa op latere levels is het anders en met een andere lane partner werkte het wel blabla. Dat snap ik zelf ook, daarom zei ik al low levels in het verhaal
TTquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:01 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
In de OP staat trouwens alleen info en uitleg over DR, niks over TT en dominion. Zou dat niet eens aangepast worden?
ik doe eigenlijk "altijd" een duo queue op zijn minst, daar gaat het zoveel makkelijker mee.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:44 schreef Maisnon het volgende:
Pff weer zo'n mongolen team. Heb het er langzaamaan mee gehad. En als heel ons team een Garen feed op mij na, ik de enige fatsoenlijke score heb, en die Garen me in de endgame chat gaat bashen en zeggen dat ik slecht speel omdat ik bad game zei, alsjeblieft.
PING?quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:36 schreef Maisnon het volgende:
Ja zo'n vriend van me ingame waar ik nu wel eens mee speel heeft de text bug die er sinds de laatste patch is, dat je ingame geen text ziet
En hij deed dus ook meemaarja, daar kan je dus niet mee communiceren alleen een beetje pingen, haha
't ging gelukkig wel goed
klopt. late game 100 dmg > 135 > 175 > 235 > 295 etc.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:57 schreef Maisnon het volgende:
Ik kom er net pas achter dat een toren met elke hit meer schade doet tot wel 135% extra geloof ik
waarom maakt iedereen er altijd te emo van. Het is gewoon teemo, maar in dat lettertype staat die dubbele e wat verder uit elkaarquote:
Omdat hij té emo is snappie?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:52 schreef nyny83 het volgende:
[..]
waarom maakt iedereen er altijd te emo van. Het is gewoon teemo, maar in dat lettertype staat die dubbele e wat verder uit elkaar
Yup, je had gelijkquote:
quote:
Hoezo? Op een gegeven moment (en zeker in teamfights) zit je toch standaard allesbehalve E te spammen en dan hou je hem automatisch up.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:03 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Ezreal is tricky om zn passive up te houden mid en lategame.
Het duurt 6!! seconden voordat die passive uitgaat. Als je 6 seconden geen damage doet in je teamfights ben je sowieso een waardeloze carry voor je team.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:36 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Omdat je niet altijd maar op 1 blek blijft staan, een beetje tegenstander zorgt ervoor dat je zoveel mogelijk last hebt van ze
Kat is uselessquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:37 schreef znarch het volgende:
Ezreal was 2 a 3 rotaties geleden nog f2p toch? Naja, Katarina wordt leuk om te proberen, rest boeit me niet zo.
Hopelijk veel falende Anivias en Ezreals deze week
Snelle burst, in-and-out flash/blink skill die ook op eigen minions kan, extra skill om nog meer dmg te doen perma + added effects. En ulti met best wat dmg als je em kan pairen met een stun of slow (of als tegenstander geen stun up heeft). Ohja en per kill/assist gaan je CD naar beneden.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:18 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Hoezo, hij heeft geen cc niks. Zijn damage valt ook wel mee
Kat is gewoon aardig simpel te counteren. Maar een champ zonder cc is nooit echt zo heeeull goedquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:32 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Snelle burst, in-and-out flash/blink skill die ook op eigen minions kan, extra skill om nog meer dmg te doen perma + added effects. En ulti met best wat dmg als je em kan pairen met een stun of slow (of als tegenstander geen stun up heeft). Ohja en per kill/assist gaan je CD naar beneden.
Ohja en geen mana dus je kan blijven spammen tot je een ons weegt.
En its a she not a he
Kat is behoorlijk situational, goed tegen bijv Ryze en nu Xerath
Ik vind persoonlijk kat alleen goed als je zorg dat hij gefeed word. Voor de rest no tyquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:52 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
kat support je ook met een team met cc, kat is raw dmg. Je kan niet alles hebben
Ja, verdomme. Ik was altijd een fervent Olaf-jungler, maar hij heeft maar weinig love gekregen in de afgelopen 20 patches dus anderen zijn hem gewoon voorbij gestreefd. Zit ik met mn dure Brolaf-skinquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:29 schreef ems. het volgende:
Als we het toch over underpowered hebben zou ik eerder olaf noemen.
In 3vs3 is hij nog wel nicequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:57 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Ja, verdomme. Ik was altijd een fervent Olaf-jungler, maar hij heeft maar weinig love gekregen in de afgelopen 20 patches dus anderen zijn hem gewoon voorbij gestreefd. Zit ik met mn dure Brolaf-skin
Om hard backdooren tegen te gaan, ik snap em nog wel. In lanephase issie niet anders en je hebt altijd nog die vision.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:00 schreef Lamabal het volgende:
Of TF zijn ulti range. Zo lelijk dat ie generfd is
Smartcasten is handiger iddquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:47 schreef nyny83 het volgende:
Ik ga Ez ook maar eens proberne. Even smartcast instellen anders is het niet te doen denk ik
Soms faalt smartcast wel. Ik noem een Vayne, als je dan te snel achter elkaar smartcast E ramt, doet hij het soms niet omdat hij dan steeds op de helft van de animation stopt, zeer vervelend.quote:
Tristana moet je heel erg mee oppassen met buffs, dat wordt héél snel OP. Champs met global teleport ultis zijn eigenlijk niet te balancen, dat is gewoon een dikke designfout geweest wat Riot ook verkapt heeft toegegeven. Overigens ownt Pantheon echt verschrikkelijk hard in dominion en kan hij het ook wel goed doen op SR, ik vind zo'n buff geen goed idee.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:59 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
Nog nooit gespeeld, juist omdat ik hoor dattie ruk is :/ jammer, concept is wel leuk.
Ze mogen van mij nog wel een paar champs tweaken. Trist dr E op next attack, Pantheon zn E grotere range, Shen zn taunt langer om maar es mee te beginnen
Katarina is op 2 manieren een typische snowball champion, als je team het goed doet zorgt een Kat ervoor dat je alleen maar sneller wint door inderdaad haar hoge damage. Daarnaast is ze zonder items wel erg zwak en nutteloos, met items gaat haar damage ook erg hard mee.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:32 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Snelle burst, in-and-out flash/blink skill die ook op eigen minions kan, extra skill om nog meer dmg te doen perma + added effects. En ulti met best wat dmg als je em kan pairen met een stun of slow (of als tegenstander geen stun up heeft). Ohja en per kill/assist gaan je CD naar beneden.
Ohja en geen mana dus je kan blijven spammen tot je een ons weegt.
En its a she not a he
Kat is behoorlijk situational, goed tegen bijv Ryze en nu Xerath
De enige die goed kon backdooren was Twitch, daar was het gewoon niet meer leuk. Bij TF vond ik het nog wel meevallen, deze nerf haalde gelijk te veel weg.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:00 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
Om hard backdooren tegen te gaan, ik snap em nog wel. In lanephase issie niet anders en je hebt altijd nog die vision.
12/1/18 op mn US accountquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:47 schreef nyny83 het volgende:
Ik ga Ez ook maar eens proberne. Even smartcast instellen anders is het niet te doen denk ik
Ik dropte ooit naar 41, ik vond dat al onspeelbaar.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:31 schreef nyny83 het volgende:
HAha ik heb net 30 op d elaagste graphics. Ik speel op een laptop met Intel videokaartje
whehe ik had gewoon dik mazzel hoor. Hun Tristana was beter op mid (farmde beter, had mijn toren eerder neer), maar omdat ze een beetje overmoedig werd kon ik haar killen en raakte ik op de rest van haar team steeds meer gefeed.quote:
Met Cait wel ja, met Blitz/Nid, succes ermee, gaat hem echt niet worden. Vayne levelt condemn eerst, Blitz/Nid zitten alleen maar in de bush, Sona CV't 1 keer en hoppa 50% health weg van nid op lvl 5 (dus lvl 3 condemn) en de kill is binnen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:35 schreef ems. het volgende:
Doe dan cait/nid of cait/blitz Verder kan je die lane best winnen hoor
Ik bedoelde meer dat ik ezreal onlangs had gehaald en er ff normal mee wil oefenen. Ik speel hem vrijwel altijd als we dominion doen maar normal heb ik er nog nauwelijks mee gedaan. Moet ik ook even oefenen want caitlyn is leuk en schandalig OP maar begint zo langzamerhand wel mijn neus uit te komenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:38 schreef nyny83 het volgende:
[..]
whehe ik had gewoon dik mazzel hoor. Hun Tristana was beter op mid (farmde beter, had mijn toren eerder neer), maar omdat ze een beetje overmoedig werd kon ik haar killen en raakte ik op de rest van haar team steeds meer gefeed.
Haha, ik geef je ook wel gelijk hoor. Over het algemeen ben je keihard in het nadeel en al helemaal als je vayne vroege kills geeft. Ik denk echter dat met wat terughoudend spelen in het begin, goede speertjes en sneaky pulls je het nog best ver kan schoppen. Als je op level 2 FB weggeeft aan Vayne dan gaat het hem sowieso niet meer worden.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:24 schreef Thas het volgende:
[..]
Met Cait wel ja, met Blitz/Nid, succes ermee, gaat hem echt niet worden. Vayne levelt condemn eerst, Blitz/Nid zitten alleen maar in de bush, Sona CV't 1 keer en hoppa 50% health weg van nid op lvl 5 (dus lvl 3 condemn) en de kill is binnen.
En mocht het dan echt moeten gooi je er gewoon nog een exhaust overheenquote:Nu weer 3 wins op rij, zullen dus wel weer een paar losses aan zitten te komen. Net een Nocturne die endgame (45 min) mij als Vayne dacht te 1v1en
Ik had Berserker's Greaves, Black Cleaver, Phantom Dancer, Madred's en een vol gestackte Bloodthirster, de enige die het dan winnen zijn Jax en Akali als ik geen oracles heb. Ja en natuurlijk types als Malzahar als die al hun cd's blowen, maar die zijn dood voor de condemn stun afgelopen is. Sowieso tegen puur AD win je het eigenlijk altijd als je bijna full build hebt en het high speelt.
Yup, behalve tegen een Jax dus, of een goede Akali, daar ga je niks aan doen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:57 schreef ems. het volgende:
[..]
En mocht het dan echt moeten gooi je er gewoon nog een exhaust overheen
Ligt meer er aan dat een goede Jungler spelen vrij lastig is. Maar als je die eenmaal hebt is het ook op laag ELO een enorm voordeel.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:47 schreef Thas het volgende:
[..]
Yup, behalve tegen een Jax dus, of een goede Akali, daar ga je niks aan doen.
Ik vind Junglers trouwens erg overrated. Ik durf zelfs te zeggen dat van tot aan de 1400 elo het 0 uitmaakt of je een jungler hebt en dat het onder de 1100 zelfs een voordeel is. De meeste normal games die ik speel zonder jungler, terwijl de enemy wel een jungler heeft, win ik, puur omdat de enemy 9/10 keer niet weet hoe hij een 1v2 lane goed handlet, daar moet je je champ er goed voor kijken en gewoon een goede speler voor zijn.
Ohja.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:14 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Inhibitor heet zo'n dingetje
Ok, ik noem eens een combo, Swain+Xin. Hoe ga je niet gedenied worden van alle xp?quote:
Tsja, in mijn ervaring valt dat dus tegen, dat "stuk sterker", ook omdat je niet kan farmen tegen een lastige lane 1v2 met de meeste solo top champions. Dat de lane automatisch pusht, dat duurt ten eerste een tijdje, en als het dan gebeurt pushen ze gelijk de tower in en dan pusht hij weer precies de andere kant op.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:56 schreef ems. het volgende:
Als je tegen een lastige lane zit solo top moet je gewoon geen risico's nemen terwijl je toch zoveel mogelijk farm/xp probeert te vangen. De lane pusht automatisch wel en na een tijdje zijn jij en je jungler waarschijnlijk een stuk sterker dan de 2 top.
Gezien swain en xin allebei hun farm en levels hartstikke nodig hebben en doorgaans classes zijn die danwel solo lane danwel jungle gaan kan ik ervanuitgaan dat ze allebei proberen te lasthitten. (of swain gaat 'support' en is de rest van de game waardeloos) Dat levert genoeg push op om hun creeps in ieder geval soms onder de toren te krijgen en dan zit je sowieso in XP range en met wat cooldowns kan je ook daar vrij degelijk lasthitten. Daarnaast kan je met je E>Q>W>E combo zelfs een beetje harassen hier en daar, zonder zelf meteen zwaar de lul te zijn en zorgt je doran's regen + Q voor de nodige sustainability.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:37 schreef Thas het volgende:
Ok, ik noem eens een combo, Swain+Xin. Hoe ga je niet gedenied worden van alle xp?
Renekton is dan ook juist één van die champs die 1v2 goed kan handlen en dan ook nog de luxe heeft om af en toe agressief te spelen (als mensen op level 6 een foutje maken kan je met je ult makkelijk 1v2 diven... en dan ook nog kans hebben op double kill) . Natuurlijk is het lastiger om 1v2 te spelen, maar in ruil daarvoor ben jij sneller hoger level en zal je farm niet héél veel verschillen met die van swain en xin die alles hebben moeten delen. Ondertussen hebben jullie een jungler die ook farmed, gankt waar het nodig is en de hele tijd een onzekere factor speelt in de hoofden van het andere team.quote:Tsja, in mijn ervaring valt dat dus tegen, dat "stuk sterker", ook omdat je niet kan farmen tegen een lastige lane 1v2 met de meeste solo top champions. Dat de lane automatisch pusht, dat duurt ten eerste een tijdje, en als het dan gebeurt pushen ze gelijk de tower in en dan pusht hij weer precies de andere kant op.
Het ding is juist dat als ik xin+swain speel, we gewoon gezellig met z'n 2en in de enemy bush gaan staan en gaan denyen, al kost het last hits. Als renekton dan probeert te last hitten, doet Swain z'n root, dasht Xin erin en daar gaat minstens de halve HP van Renek maar normaal hebben we dan al een kill. Als renekton gewoon een stuk achter z'n minions blijft zonder te proberen te last hitten, maar net wel in XP range staat, dan dash ik er als xin gewoon op af en kan Renek niks doen omdat als hij terugvecht het dan 1v2 is. Early game heeft die combinatie trouwensjuist geen levels nodig, ik ben er vrij zeker van dat Xin de gene is die het meeste damage doet op lvl 1 van alle champions. Ik wil wel eens met die combo tegen je spelen in een custom game hoor, misschien heb je wel gelijk en hou je het gewoon volquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:19 schreef ems. het volgende:
[..]
Gezien swain en xin allebei hun farm en levels hartstikke nodig hebben en doorgaans classes zijn die danwel solo lane danwel jungle gaan kan ik ervanuitgaan dat ze allebei proberen te lasthitten. (of swain gaat 'support' en is de rest van de game waardeloos) Dat levert genoeg push op om hun creeps in ieder geval soms onder de toren te krijgen en dan zit je sowieso in XP range en met wat cooldowns kan je ook daar vrij degelijk lasthitten. Daarnaast kan je met je E>Q>W>E combo zelfs een beetje harassen hier en daar, zonder zelf meteen zwaar de lul te zijn en zorgt je doran's regen + Q voor de nodige sustainability.
Daarom probeer je ook niet te lasthitten en al helemaal niet als er 2 gasten in de bush staan te wachten om je te gangrapenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:29 schreef Thas het volgende:
[..]
Het ding is juist dat als ik xin+swain speel, we gewoon gezellig met z'n 2en in de enemy bush gaan staan en gaan denyen, al kost het last hits. Als renekton dan probeert te last hitten, doet Swain z'n root, dasht Xin erin en daar gaat minstens de halve HP van Renek maar normaal hebben we dan al een kill.
Nouja, hij kan je even snel lifestealen en een stun gooien en eventuele followups ontwijken met zijn E. Maar nogmaals, dan sta je maar buiten xp range, het gaat erom dat je blijft leven en je kan mij nooit 100% denyen, zeker niet met de dreiging van een jungler die zomaar tevoorschijn springt met red buff en hoger level.quote:Als renekton gewoon een stuk achter z'n minions blijft zonder te proberen te last hitten, maar net wel in XP range staat, dan dash ik er als xin gewoon op af en kan Renek niks doen omdat als hij terugvecht het dan 1v2 is.
Ik verlies het sowieso als ik er achteloos 1v2 in spring ja, zeker voor level 6. Maar dat is gewoon logica en hoop ik zo min mogelijk te doenquote:Early game heeft die combinatie trouwensjuist geen levels nodig, ik ben er vrij zeker van dat Xin de gene is die het meeste damage doet op lvl 1 van alle champions. Ik wil wel eens met die combo tegen je spelen in een custom game hoor, misschien heb je wel gelijk en hou je het gewoon vol
Lol @ Phantomdancers.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:02 schreef Skillstorm het volgende:
Net een potje gedaan met allemaal vrienden, hele team op skype enzo. Potje duurde een uur.![]()
Was wel episch en gewonnen natuurlijk.
[ afbeelding ]
Jungle nocturne vs AP shaco. HMMM.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Die farm van Shaco vergeleken met Nocturne
Koop IPV IE gewoon nog een bloodthirster en laat manamune lekker hangenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:50 schreef Metonae het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee of ik hem goed bouw, maar serieus. Ezreal!!
Manamune heb ik omdat ik geld overhad. Ik koop earlygame vaak die Tear of the Goddess om niet al te snel zonder mana te zitten.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:51 schreef ems. het volgende:
[..]
Koop IPV IE gewoon nog een bloodthirster en laat manamune lekker hangen
Hoewel ik nooit zo vol offensive zou gaan.
Ik zou voor een Last Whisper gaan, alhoewel ze geen defensive items gekocht hebben.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:50 schreef Metonae het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom zou je dan voor Last Whisper gaan?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:03 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ik zou voor een Last Whisper gaan, alhoewel ze geen defensive items gekocht hebben.
Dus je zou hem alleen kopen voor die debiele Leona.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:00 schreef Lamabal het volgende:
LW helpt al bij een armor stat van 110 ofzo
Ik pak persoonlijk altijd gewoon blauwe buff als het ff kan en dan gewoon Berserker schoenen. Blauwe buff+runes/masteries moet meer dan genoeg cooldown reduction zijn.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:50 schreef Metonae het volgende:
[ afbeelding ]
Hmm tsja ik heb geen vast team waarmee ik speel ofzo, ik queue meestal met z'n 2en of 3enquote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:17 schreef ems. het volgende:
[..]
Daarom probeer je ook niet te lasthitten en al helemaal niet als er 2 gasten in de bush staan te wachten om je te gangrapenIk zeg net dat het ultieme doel van 1v2 overleven is en bushes zonder cv facechecken staat dan onderaan het lijstje wat verstandig is om te doen in die situatie.
Ik accept die challenge trouwens graag, maar dan lijkt het me wel zo handig (en eerlijk, gezien het winnen van een solo top lane ook afhangt van je jungler/mid) dat je met een heel team komt tegen mijn team. Ga ik wel solo top renekton, jullie xin/swain top zonder jungler. Afgezien van een leuk potje kunnen wij meteen even de proef op de som nemen top
Beetje een waste van blauwe buff lijkt me zo...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:55 schreef znarch het volgende:
[..]
Ik pak persoonlijk altijd gewoon blauwe buff als het ff kan en dan gewoon Berserker schoenen. Blauwe buff+runes/masteries moet meer dan genoeg cooldown reduction zijn.
Neem een paar fokkers meequote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:03 schreef Thas het volgende:
[..]
Hmm tsja ik heb geen vast team waarmee ik speel ofzo, ik queue meestal met z'n 2en of 3en
In normal games als je mid staat zonder jungler? (ga er ff van uit dat dat het geval was). Gewoon alles pakken wat je kanquote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:21 schreef ems. het volgende:
[..]
Beetje een waste van blauwe buff lijkt me zo...
[..]
Neem een paar fokkers mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welke van deze lijst zijn nog musthaves/viable/waard om te kopen als het om carryen, fun 2 play en games winnen gaat?![]()
meest viable.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:04 schreef nyny83 het volgende:
Welke van de 3 wil je nou:? Alle 3 tegelijk gaat niet, dan zou iedereen die champ spelen.
kap nou eens met die irritante kutreacties. ik denk dat je je erg groot voor doet hier.quote:
Mag ik een foto van je zusje?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:53 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
kap nou eens met die irritante kutreacties. ik denk dat je je erg groot voor doet hier.
mag ik een foto van je irl zien?
Je ziet eruit als best een toffe gastquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:20 schreef ems. het volgende:
Staat een foto van me in mijn fotoboek. En ik ben ook slechts 1.85 meter lang hoor, dat mag je best weten
Wat mijn lengte of uiterlijk verder met dit alles te maken heeft is mij een raadsel, ik vond het alleen grappig om te zien dat ik nog geeneens naar de user had gekeken en ik wist al meteen dat het van jou is. Wellicht kan je proberen voortaan eerst even zelf logisch na te denken voordat je ons weer gaat treiteren met vragen waar geen zinnig antwoord op te geven valt omdat het helemaal van jezelf afhangt.
Slechts 1,85quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:20 schreef ems. het volgende:
Staat een foto van me in mijn fotoboek. En ik ben ook slechts 1.85 meter lang hoor, dat mag je best weten
Wat mijn lengte of uiterlijk verder met dit alles te maken heeft is mij een raadsel, ik vond het alleen grappig om te zien dat ik nog geeneens naar de user had gekeken en ik wist al meteen dat het van jou is. Wellicht kan je proberen voortaan eerst even zelf logisch na te denken voordat je ons weer gaat treiteren met vragen waar geen zinnig antwoord op te geven valt omdat het helemaal van jezelf afhangt.
wow wat ben jij een knappe jongen, no homoquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:20 schreef ems. het volgende:
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:14 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
wow wat ben jij een knappe jongen, no homo
hoe maak je zo'n fotoboek dan. misschien dat ik dan ook maar een 2 jaar oude pic uploadik hou niet van foto's maken
Gisteren wel wat last van lag op NA. Ping zat op 500 ipv 150.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:17 schreef Metonae het volgende:
Nordic&East servers zijn nu helemaal aan de klote. Iedereen in de game lagged em helemaal kapot.
Edit: West ook zo?
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:20 schreef Adames het volgende:
[..]
dat heb je nu inderdaad duidelijk laten merken.
Zoooo, je eerste zaadlozing, hoe was het?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:14 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
hoe maak je zo'n fotoboek dan. misschien dat ik dan ook maar een 2 jaar oude pic uploadik hou niet van foto's maken
voelde goed manquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:24 schreef znarch het volgende:
[..]
Zoooo, je eerste zaadlozing, hoe was het?
You know how I know you're gay?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:14 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
Ik vind xerath echt zwak als je een beetje competente jungler hebt is hij zo hard het zaadje.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:28 schreef Lamabal het volgende:
Xerath moet dikke range nerf krijgen.
Weinig escapes buiten flash, kleine movement speed burst die min of meer verwaarloosbaar is, geen stun of snare, en meeste xeraths die in turret mode zitten krijgen soort van tunnelvisie die er voor zorgt dat ze niet meer opletten om wat er om hun heen gebeurd en dus makkelijk te ganken zijn.quote:
Klopt, tot lvl6 zeker, daarna ist echt een kwestie van Xerath om zn W te timen en brand om Xerath zn W te denyenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:43 schreef ems. het volgende:
Ik vind Xerath, voor zover ik heb kunnen zien, tamelijk balanced. Ik heb nog niet het genoegen gehad om tegen hem te mogen midden maar ik vermoed dat brand early nog wel net wat sterker is.
Gewoon, lief dagboek enzo. Soms heb je gewoon zin om even je verhaal te doen.quote:
Ik krijg altijd IP. Bij wie heb je onder het bureau gezeten om RP te krijgen omNOM? "dedication" jajaquote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:54 schreef flipp. het volgende:
Krijg je tegenwoordig RP voor tribunal ipv IP?
In normal eigenlijk geen ramp, en bij ranked ook niet altijd een drama. Moet je wel een ervaren speler hebben, anders faalt hij.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:56 schreef Anonymousey het volgende:
Omg, wat irriteer ik mij dood aan mensen die steeds een game spelen met een poppetje dat ze voor de eerste keer bespelen...
In normals is het prima, daar zijn normals tenslotte voor bedoeld. Als je competitief wilt spelen moet je ranked gaan doen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:14 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
In normal eigenlijk geen ramp, en bij ranked ook niet altijd een drama. Moet je wel een ervaren speler hebben, anders faalt hij.
Klopt, dat blijft een flinke tijd zo, ook op level 30. Gewoon zo snel mogelijk levelenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:36 schreef Salamando het volgende:
Nou, ik heb het ook gedownload en mijn eerste potjes gespeeld. Heb veel DOTA en Heroes of Newerth gespeeld dus we gaan zien hoe het gaat.
Al de eerste 2 potjes erachter gekomen dat mensen echt geen idee hebben wat ze doen in ieder geval.
Ja, als ik al armor zou halen zou ik eerder voor Glacial Shroud of Guardian Angel gaan. Banshees is voor MR en HP wel fijn, zeker omdat Catalyst natuurlijk een heerlijk early/mid item is.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:40 schreef Bullet-tooth het volgende:
Is een Atma's heel raar om te nemen als Ashe zijnde (na IE en PD ofc)?
mensen kunnen niet tegen humor hier. zoveel jongens die elkaar mooiboy/lekker ding etc noemenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 08:39 schreef omNOMNOMNOMNOM het volgende:
[..]
You know how I know you're gay?
In de gayscene misschien ja.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:37 schreef EpicKnife het volgende:
[..]
mensen kunnen niet tegen humor hier. zoveel jongens die elkaar mooiboy/lekker ding etc noemen
Teemo is best leuk hoorquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:10 schreef Skillstorm het volgende:
Ik wil Te Emo wel eens een keer proberen, maar dan verspil ik weer IP door hem te kopen. Maar hij lijkt me wel leuk om te spelen. Ben alleen bang om als noob gezien te worden omdat ik hem speel.Waar ik mij wel niet druk om maak.
![]()
Maak je niet druk, teemo is best leuk. Op lager niveau nog erg goed ook eigenlijk.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:10 schreef Skillstorm het volgende:
Ik wil Te Emo wel eens een keer proberen, maar dan verspil ik weer IP door hem te kopen. Maar hij lijkt me wel leuk om te spelen. Ben alleen bang om als noob gezien te worden omdat ik hem speel.Waar ik mij wel niet druk om maak.
![]()
quote:
Geen idee. Als ik hem speel, speel ik hem altijd vol AD.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 01:14 schreef Adames het volgende:
[..]
Speelt niet vrijwel iedereen hem hybrid?
Geen Last Whisper/Malady/Bloodrazer combi?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 01:21 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Geen idee. Als ik hem speel, speel ik hem altijd vol AD.
Ik zal op lvl 5 nog geen runes kopen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:00 schreef Bisamrat het volgende:
Ik ben pas level 5 en heb nog geen humans vs humans gedaan. Vind de CPU al een uitdaging om te verslaan, maar meestal lukt het wel. Moet toch maar eens uitzoeken wat de beste runes en build zijn voor mijn champion (Sivir). Misschien dat dat het iets makkelijker maakt of toch een andere hero kiezen
.
nee, IF, Phantom Dancer en Bloodthirster.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 01:22 schreef Adames het volgende:
[..]
Geen Last Whisper/Malady/Bloodrazer combi?
Leuke champs verschilt echt per speler. Ranged champs heb je zoals: Ashe,Caitlynn,Miss fortune kog maw , vayne. Daarnaast heb je shitload of mage champsquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:20 schreef Bisamrat het volgende:
Ok runes kopen wachten we dus mee, iemand nog suggesties voor leuke champions? Ben niet zo van de tank / melee champions, want dan ga ik te snel dood dus het liefst ranged champions.
Ryze.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:20 schreef Bisamrat het volgende:
Ok runes kopen wachten we dus mee, iemand nog suggesties voor leuke champions? Ben niet zo van de tank / melee champions, want dan ga ik te snel dood dus het liefst ranged champions.
Tipje: spaar wel wat IP voor die runes. Ze zijn best duur als je het allemaal bij elkaar optelt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:20 schreef Bisamrat het volgende:
Level 5 dude.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:46 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Tipje: spaar wel wat IP voor die runes. Ze zijn best duur als je het allemaal bij elkaar optelt.
Rekensommetje. Stel we gaan uit van de standaard 2 runepages. Wat je dan wilt hebben is:quote:
Als je alleen champs koopt waar je in de free2play week goed mee bent en leuk vindt en niet lukraak iedereen koopt die je leuk lijkt is het genoeg ja. Ik zeg toch niet dat hij volop moet gaan sparen voor runes, alleen dat je het wel een beetje in je achterhoofd moet houden.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:25 schreef Lamabal het volgende:
Yeah so what? Full rune page komt pas van pas na level 28? So genoeg tijd
Boeiend, ook al ben je level 30 en heb je geen goeie runes. Zoek eerst maar een leuke champquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:32 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Als je alleen champs koopt waar je in de free2play week goed mee bent en leuk vindt en niet lukraak iedereen koopt die je leuk lijkt is het genoeg ja. Ik zeg toch niet dat hij volop moet gaan sparen voor runes, alleen dat je het wel een beetje in je achterhoofd moet houden.
Zoals hier al gezegd is, is het handig om IP te sparen, maar goedkope en makkelijk speelbare Champions (ranged) zijn Ashe, Annie en Ryze onder andere.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:20 schreef Bisamrat het volgende:
Een goede Ryze is anders best zeldzaamquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:42 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Zoals hier al gezegd is, is het handig om IP te sparen, maar goedkope en makkelijk speelbare Champions (ranged) zijn Ashe, Annie en Ryze onder andere.
Alle champions zijn point& click....quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:06 schreef ems. het volgende:
Ik vind hem zo point&click. Zelfs caitlynn heeft meer shit wat ze in ieder geval moet mikken
Die shrooms zijn inderdaad erg eng met vol AP. Maar buiten z'n shrooms is AP teemo echt 3 keer niets...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:57 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
AP Teemo is, samen met AP Shaco, verschrikkelijk irritant. Ren je met 700 hp een brush in, donder je op een verdwaalde paddestoel. Eerst heb je het idee van 'Nah, overleef ik wel, Teemo's paddestoelen doen niet erg veel damage.', ben je ineens kats dood.
Dat vind ik eigenlijk wel tof, want ik wil de ondergewaardeerde twitch eens proberen. Ik weet dat er best veel mensen negatief tegenover staan, maar ondanks dat blijft ie me fascinerenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 02:29 schreef Cornelis83 het volgende:
Weer 2 ip reductions: karthus en twitch, beide eerst 6300 ip zijn nu in kosten gehalveerd. Op forum voorspellen de meeste zeurpieten al dat die twee champs de komende paar dagen in iedere match voor zullen komen
AP Shaco is sleeper OP in solo queue, AP Teemo niet, zeer groot verschil.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:57 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
AP Teemo is, samen met AP Shaco, verschrikkelijk irritant. Ren je met 700 hp een brush in, donder je op een verdwaalde paddestoel. Eerst heb je het idee van 'Nah, overleef ik wel, Teemo's paddestoelen doen niet erg veel damage.', ben je ineens kats dood.
Sinds de reduction van Anivia, Corki en Blitz heb ik alleen Anivia nog maar voorbij zien komen. Dus dat gejank op die forums is echt de grootste bullshit everquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 02:29 schreef Cornelis83 het volgende:
Weer 2 ip reductions: karthus en twitch, beide eerst 6300 ip zijn nu in kosten gehalveerd. Op forum voorspellen de meeste zeurpieten al dat die twee champs de komende paar dagen in iedere match voor zullen komen
1. Rush into the middle of a teamfightquote:
fixedquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:32 schreef nyny83 het volgende:
[..]
1. Rush into the middle of a teamfight
2. Do tons of damage to everyone
3. Die
3b. Lose stacks
4. Hit R
5. Profit.
(6. Receive stacks)
Forum Opties | |
---|---|