Dat kun je na 3x proberen ook blind lijkt me. Is gewoon QWERTYquote:Op maandag 10 oktober 2011 15:09 schreef Cid het volgende:
Ben benieuwd! Overigens heeft die Sony keypad geen backlight keyboardDus als je zoals ik nog wel eens in een beetje donkere kamer zit is het lastig typen.
Als er ook een grotere backspace op zit moet dat wel lukken jaquote:Op maandag 10 oktober 2011 15:15 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Dat kun je na 3x proberen ook blind lijkt me. Is gewoon QWERTY
Ongeveer 9quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:57 schreef Crimyclown het volgende:
Hoe moeilijk is het spel, twijfel erover om het spel te halen. Ben bang dat ik te weinig vrije tijd heb.
Jazeker welquote:
Pfff veel werk om te grinden naar jou level 57-ish.... zit op de 46 nu ofzoquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:16 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Jazeker wel
Maar even serieus, de game is pittig, niet onmogelijk. Gewoon big bang for yer buck en een absolute replayvalue (wegens de grote schaal, speciale events, side-area's etc). Must have imo. Tijd maak je maar.
Ik zal ff kijken welk level ik ben. Ik check je op PSN.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:17 schreef Cid het volgende:
[..]
Pfff veel werk om te grinden naar jou level 57-ish.... zit op de 46 nu ofzo
quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:40 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik zal ff kijken welk level ik ben. Ik check je op PSN.
73 uur uiteindelijk, wel alles verkend. Uitgespeeld op level 77.quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:20 schreef Nebo het volgende:
Damn, netjes. Hoeveel uur heb je er nou in zitten?
Pyromancy scalet niet met intelligence of faith, dus het maakt in principe niet uit waar hoe je levelt. Je kunt als je eenmaal de pyro-meester in de sewers hebt gered je catalyst upgraden. Ik zou in attunement investeren. Verder ook in strength en/of dexterity, omdat je ook een goede wapen moet kunnen dragen. Tenslotte is endurance ook handig. Er zijn niet echt strategieën voor bepaalde klassen, je kunt je character uiteindelijk zelf vormen naar wat je maar wilt.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:33 schreef eviLmotion het volgende:
Ow btw, ik mag de eerste parameter voor mijn pyromancer zetten, wat is een goede strategie voor de pyromancer? Is er misschien een site waar een goede strategie voor de pyromancer te vinden is??
quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:51 schreef Nebo het volgende:
FFFFUUUUUUUUUUU besteed ik mijn humanity om human te worden en knight Solaire op te roepen om me te helpen met die assholes op het dak, spring ik van het dak af zonder eerst mijn oude sterfplek aan te raken. Twee humanity weg, vierduizend souls en toekomstige hulp met die boss, fucksaus. Als je als undead je human-sterfplek aanraakt, word je zeker niet human of wel? Anders kan ik dat nog doen en snel een Homeward Bone gebruiken
Niet grappig, nu moet ik het alleen doen en dat is niet heel relaxedquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:38 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Nee je wordt niet human nee
Ik raakte net per ongeluk een Dragon Remain's aan? Blijkbaar summon je dan een evil Phantom? Het lukte helaas niet want mij QW$^%&^#$U$#@^@ router ligt te hoeren (ik zie wel berichten, summon signs en ik word zelf vaak gesummoned alleen is het dan altijd summoning failed![]()
![]()
Hij staat op DMZ en alles. Kutding
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. mooi zeg! Denk je dat je alles hebt gehad
Vetste game evah! period.Psn online ID: Tec-Insanity
-------------------------------------
ライブ速度は、決して死ぬ
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. te verslaan maar ik faal daar nog hevig in
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:37 schreef Poit het volgende:
Voor mij was het ook even geleden.. Gisteren 3 keer m'n best gedaan om deJe doet hem ook zielig alleen als undead?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. te verslaan maar ik faal daar nog hevig in
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
Jahquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:45 schreef Nebo het volgende:
[..]
Je doet hem ook zielig alleen als undead?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar mee is het echt een makkie vond ik.PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:01 schreef Cid het volgende:
[..]Ja, die heb ik net gehaald. Ben alleen nog niet sterk genoeg om hem met 1 hand te wielden. Denk toch maar even 3 levels grinden nog...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar mee is het echt een makkie vond ik.
Wil wel kunnen blokken.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:17 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, die heb ik net gehaald. Ben alleen nog niet sterk genoeg om hem met 1 hand te wielden. Denk toch maar even 3 levels grinden nog...
Wil wel kunnen blokken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
Bij een bonfire voor Level Up kiezen?quote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:25 schreef Cid het volgende:
[..]Ook een idee inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thnx! Ga het vanavond proberen.
* Poit moet nog veel leren in de wereld van DSOp donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Volgens mij niet ingame. Op teh interwebz zijn wel lijsten te vinden.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:29 schreef eviLmotion het volgende:
Kan ik ergens zien hoevele souls ik nodig heb voor een volgend level?
Hmmz, mjah ik had al redelijk wat internetz geplozen, maar ik moet dus nog even beter zoeken. Iig thnx to zo ver, al een stukje "frustratie" verdwenenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:32 schreef Poit het volgende:
[..]
Volgens mij niet ingame. Op teh interwebz zijn wel lijsten te vinden.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:36 schreef eviLmotion het volgende:
[..]
Hmmz, mjah ik had al redelijk wat internetz geplozen, maar ik moet dus nog even beter zoeken. Iig thnx to zo ver, al een stukje "frustratie" verdwenen
SPOILER: Souls for levelingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Noes. Was 25 ballen bij de MMquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:38 schreef Cid het volgende:
Hey Fruit, heb je nog zo'n keypad gehaald??
Nee, hij is vertraagtquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:05 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Noes. Was 25 ballen bij de MM(online 10).
Heeft iemand zijn guide al binnen via die ene website waar je hem kon preorderen?
Kutwinkel danquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:10 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Nee, hij is vertraagtAls je naar het boek gaat, staat dat ze er nog mee bezig zijn geloof ik. Echt balen!
Online besteld? Als je linkje hebt graagquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:05 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Noes. Was 25 ballen bij de MM(online 10).
Heeft iemand zijn guide al binnen via die ene website waar je hem kon preorderen?
12 euro met gratis verzendenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:20 schreef Cid het volgende:
[..]
Online besteld? Als je linkje hebt graagVoor 10 vind ik het nog wel te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |