Dat kun je na 3x proberen ook blind lijkt me. Is gewoon QWERTYquote:Op maandag 10 oktober 2011 15:09 schreef Cid het volgende:
Ben benieuwd! Overigens heeft die Sony keypad geen backlight keyboardDus als je zoals ik nog wel eens in een beetje donkere kamer zit is het lastig typen.
Als er ook een grotere backspace op zit moet dat wel lukken jaquote:Op maandag 10 oktober 2011 15:15 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Dat kun je na 3x proberen ook blind lijkt me. Is gewoon QWERTY
Ongeveer 9quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:57 schreef Crimyclown het volgende:
Hoe moeilijk is het spel, twijfel erover om het spel te halen. Ben bang dat ik te weinig vrije tijd heb.
Jazeker welquote:
Pfff veel werk om te grinden naar jou level 57-ish.... zit op de 46 nu ofzoquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:16 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Jazeker wel
Maar even serieus, de game is pittig, niet onmogelijk. Gewoon big bang for yer buck en een absolute replayvalue (wegens de grote schaal, speciale events, side-area's etc). Must have imo. Tijd maak je maar.
Ik zal ff kijken welk level ik ben. Ik check je op PSN.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:17 schreef Cid het volgende:
[..]
Pfff veel werk om te grinden naar jou level 57-ish.... zit op de 46 nu ofzo
quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:40 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Ik zal ff kijken welk level ik ben. Ik check je op PSN.
73 uur uiteindelijk, wel alles verkend. Uitgespeeld op level 77.quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:20 schreef Nebo het volgende:
Damn, netjes. Hoeveel uur heb je er nou in zitten?
Pyromancy scalet niet met intelligence of faith, dus het maakt in principe niet uit waar hoe je levelt. Je kunt als je eenmaal de pyro-meester in de sewers hebt gered je catalyst upgraden. Ik zou in attunement investeren. Verder ook in strength en/of dexterity, omdat je ook een goede wapen moet kunnen dragen. Tenslotte is endurance ook handig. Er zijn niet echt strategieėn voor bepaalde klassen, je kunt je character uiteindelijk zelf vormen naar wat je maar wilt.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:33 schreef eviLmotion het volgende:
Ow btw, ik mag de eerste parameter voor mijn pyromancer zetten, wat is een goede strategie voor de pyromancer? Is er misschien een site waar een goede strategie voor de pyromancer te vinden is??
quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:51 schreef Nebo het volgende:
FFFFUUUUUUUUUUU besteed ik mijn humanity om human te worden en knight Solaire op te roepen om me te helpen met die assholes op het dak, spring ik van het dak af zonder eerst mijn oude sterfplek aan te raken. Twee humanity weg, vierduizend souls en toekomstige hulp met die boss, fucksaus. Als je als undead je human-sterfplek aanraakt, word je zeker niet human of wel? Anders kan ik dat nog doen en snel een Homeward Bone gebruiken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |