Ow klein stukje lopen, valt mee. Zou niet weten welke kant ik op moet tot nu toe. Maar een sleutel en het vogelnest in FS. Ik dacht dat stuk al helemaal uitgekamd te hebben.quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:22 schreef Jesse_ het volgende:
Nee idd
Maar als je al in Blighttown bent is het niet de moeite om nog terug te gaan.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:05 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Daar hoor je ook nog niet te zijnDaar was ik al achter. Ben er ook achter dat ik (veel) meer moet grinden, en vaker mn souls moet besteden bij de bonfire, anders is het niet te doen. Die knights inde undead Burg slopen me steedsSPOILER: start vd gameOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Misschien was sorcery gaan toch niet zo handig.
SPOILER: eindbaas GardensOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb nu de ring, dus mijn volgende doel zijn de Four Kings. BRING IT SUCKAS
Ik heb overigens niet die 20k aan souls neer heb gelegd voor die deur open te makenEr is nog een 2e weg naar dat gebied
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 16-10-2011 21:42:44 ]
quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:46 schreef Silv het volgende:
Heb ik die Bell Gargoyles bijna verslagen, pleur ik naar beneden.![]()
Dat is mij ook 2 keer gebeurdquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:46 schreef Silv het volgende:
Gebeurde bij mij ookquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:46 schreef Silv het volgende:
Dat is wel handig denk ik om te hebben. Niemand van mijn vriendenlijst speelt het spel op het momentquote:Op maandag 17 oktober 2011 12:10 schreef Catch_me het volgende:
Is er ergens een lijst van xbox 360 spelers die dit spelen? Ik zoek online matties voor dit helse spel![]()
GT: KoningDerp
quote:Dark Souls krijgt patch
From Software heeft op hun website een aantal punten neergezet die verbeterd zullen worden in een aankomende patch voor Dark Souls. Er komt meer in de patch maar dat heeft de ontwikkelaar nog niet bekendgemaakt. Er zullen onder andere enkele multiplayer-problemen aangepakt gaan worden.
De patch is momenteel alleen nog voor de PS3-gebruikers en dit al de derde patch die ze krijgen voor Dark Souls. Bekijk de bekendgemaakte patchdetails hieronder en lees onze Dark Souls-recensie hier.
Fixes to certain spells and effects:
- Magic Shield, Strong Magic Shield
- Tranquil Walk of Peace
- Ring of Fog, etc.
Unlimited uses of magic and items
Regular weapons rebalanced against reinforced weapons
Adjustments to the player matching conditions
Loading problems when switching between maps
WAAR IS DIE BONFIREquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:55 schreef Nebo het volgende:
Ik ben nu Blighttown ingegaan via de andere ingang (Depths), maar sjesus, je moet echt uitkijken waar je looptinmiddels wel aangekomen bij de bonfire, eens zien of ik uit kan vogelen hoe deze verbonden is met de andere ingang en waar ik verder moet!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rise Against site.. Come join us!
PSN: MoodChange
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-- Schrijf ook mee!
All ur base belong to us.
De ene zit inderdaad helemaal beneden. Als je via de Depths komt, kun je het beste naar beneden springen links achterin na die eerste paar trollen (probeer naar het platform te springen waar een item ligt, als je dat niet haalt val je in de goede richting) en dan nog een stukje verder lopen. Anders moet je flink wat trappen op en af om het te vinden.quote:
Ik weet waar je bentquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lolquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:22 schreef seto het volgende:
Dark Souls in een notendop:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |