ik heb zo'n prepaid mastercard van moneybookers. kost wel 10euro per jaarquote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:39 schreef DarkNoize het volgende:
Vanavond (als ik beschikking heb over een Visa card) dit horloge bestellen bij TinyDeal:
http://www.tinydeal.com/a(...)4-3424a-p-42133.html
Wat moet ik verwachten qua levertijd bij deze site? 2/3 weken?
EDIT: Op de site vind ik nu 7 tot 25 dagen, achja we zien het wel![]()
Wat is het voordeel tov paypal?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:54 schreef redboyke het volgende:
[..]
ik heb zo'n prepaid mastercard van moneybookers. kost wel 10euro per jaar
mss dat dat iets voor jou is.
Ik heb die voor je met metalen band. Mag je wel van me hebben want draag hem niet.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:39 schreef DarkNoize het volgende:
Vanavond (als ik beschikking heb over een Visa card) dit horloge bestellen bij TinyDeal:
Op DX is 't wat goedkoper: Klik En waarschijnlijk dezelfde levertijd.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:39 schreef DarkNoize het volgende:
in belgie is er geen ideal dus dan zou ik 3 dagen moeten wachten voor dat geld op paypal sta.quote:
Dat is niet dezelfdequote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:06 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Op DX is 't wat goedkoper: Klik En waarschijnlijk dezelfde levertijd.
Mijn vader heeft een Visa card en daar kan je toch ook gewoon mee betalen? Daarom moet ik tot vanavond wachten.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:54 schreef redboyke het volgende:
[..]
ik heb zo'n prepaid mastercard van moneybookers. kost wel 10euro per jaar
mss dat dat iets voor jou is.
Ik wil juist géén stalen band. Op die sites staan echt mooie klokken, maar de meeste met stalen band, en heb geen zin om die weer te verwisselen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:00 schreef Repeating het volgende:
[..]
Ik heb die voor je met metalen band. Mag je wel van me hebben want draag hem niet.
Deze:
[ afbeelding ]
Ooh wat een goddelijke dag voor jouquote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:13 schreef Goddelijker het volgende:
Vandaag al 5 pakketjes binnen kregen.
Gewoon een andere koers,, enige die van belang is die van paypalquote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:17 schreef DarkNoize het volgende:
Op Tinydeals staat trouwens: $22,05 = ¤15,99
Op DealExtreme staat: $21,32 = ¤17,22
?
Dan moet je niet aan china shopping doenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:17 schreef redboyke het volgende:
ik heb zo'n usb wifi antenne gekocht op 22/09 maar is nog altijd niet binnen
ik haat wachten
Ja, en dan zie je zo'n gele envelop in de brievenbus liggen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:20 schreef Miniem het volgende:
[..]
Dan moet je niet aan china shopping doen![]()
Ik vind het leuk om te wachten, je weet immers nooit wanneer het binnen komt.
Meestal komen de enveloppen en pakketjes in 1x tegelijk bij mij
oh nu werkt die tracking wel. werkte precies niet in firefox.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:20 schreef Miniem het volgende:
[..]
Dan moet je niet aan china shopping doen![]()
Ik vind het leuk om te wachten, je weet immers nooit wanneer het binnen komt.
Meestal komen de enveloppen en pakketjes in 1x tegelijk bij mij
Ik zou maar vast voor de postbus gaan zitten! Je kan 'm over enkele weken wel verwachten...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:30 schreef redboyke het volgende:
[..]
oh nu werkt die tracking wel. werkte precies niet in firefox.
Destination - Belgium
The item ********** left Hong Kong for its destination on 10-Oct-2011
hoelang duurt dat van hong kong naar hier?
Niet die van mij. Doet het gewoon. Helaas kun je niet focussen, dat is wel minder...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:00 schreef monkeybrain het volgende:
Vorige week kapotte zaklamp ontvangen. FP sluit de RMA met het bericht "stuur maar terug".
Nu moet ik hun kont gaan trappen, stelletje idioten.
Net een zaklamp ontvangen, helemaal verrot. Nu gaan vechten met een Ebay gast.
Tinydeals, sturen weer een foute aansteker op.
Foute maat nato banden ontvangen uit Singapore, zijn net zo dom als Chinezen en ben nu met mailtje 6 bezig. Foto's zijn waarschijnlijk niet duidelijk genoeg voor die rijst hersenen.
Ik lijk wel vervloekt. De zaklampen shit daar ben ik nu wel van genezen. Snel mijn geld grijpen (hopelijk) en vluchten
Deze is wel in goede staat ontvangenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:02 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Niet die van mij. Doet het gewoon. Helaas kun je niet focussen, dat is wel minder...
Vanavond even wat pics voor de lurkers hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |