quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:51 schreef PdeHoog het volgende:
![]()
BTW, de wereld gaat echt zwaar achteruit......
[ afbeelding ]
Zelfs hiervoor al een apparaat
Geen ideequote:Op zondag 9 oktober 2011 15:52 schreef motorbloempje het volgende:
wat is er mis met een muffinblik en een oven?
Racistquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:56 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen!
En nu heb ik zin in croissants (maar niet van die donkere).
Ik vind donker soms heel lekker hoor! Bij chocolade moet ik bijv geen witquote:
Trek een trui aan!quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:59 schreef Stereotomy het volgende:
Heb het koud, zal ik de verwarming aan draaien?
deze Isa?quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:56 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen!
pure chocola is de lekkerstequote:Op zondag 9 oktober 2011 15:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind donker soms heel lekker hoor! Bij chocolade moet ik bijv geen wit
zeurquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:01 schreef LieLie het volgende:
Het is echt herfst nu. Tijd om weer te gaan zeuren dat ik een bad wil:
Ik wil een bad.
Ik heb al een bodywarmer aan.quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Trek een trui aan!
Ik zit hier nog in mijn t-shirtje
Ik zeur daar in de zomer ook doodgewoon om hoorquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:01 schreef LieLie het volgende:
Het is echt herfst nu. Tijd om weer te gaan zeuren dat ik een bad wil:
Ik wil een bad.
leuk zijn die hè?quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]Ik zat te lezen omdat ik een hele erge schreivvouten verwachtte
En de blackface sheep van de TT Moblo ik hou zo van ze
Nou echt! Dan voel je gewoon bijna hoe het voelt om je in al dat fijne warme water te laten zakken. Maar dan kan dat dus nietquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zeur daar in de zomer ook doodgewoon om hoor![]()
Voel altijd enige jaloezie als een ander het heeft over 'in bad gaan'
Paar flessen whisky werkt ook hoorquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:05 schreef borisz het volgende:
En het is ook weer tijd om zo iets aan te schaffen
[ afbeelding ]
Buitenquote:
ff op postnl kijken hoeveel verzenden kostquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Oh, die van ons mag je zo hebben
Toen ik nog thuis woonde ging ik zelden in bad en we hadden gewoon een fijn badquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:09 schreef LieLie het volgende:
Nou echt! Dan voel je gewoon bijna hoe het voelt om je in al dat fijne warme water te laten zakken. Maar dan kan dat dus niet
quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Toen ik nog thuis woonde ging ik zelden in bad en we hadden gewoon een fijn bad
Bluezz heeft er hier net weer anderhalf uur in gelegen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:03 schreef Isabeau het volgende:
Ik zeur daar in de zomer ook doodgewoon om hoor![]()
Voel altijd enige jaloezie als een ander het heeft over 'in bad gaan'
Wat doe je dan op FOK!quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:23 schreef Bluezz het volgende:
Vanuit mn studio
Perfect werkt dit toch, lappie onder den arm en hier beneden lekker zingen
daarom... als je em eenmaal hebt en er een paar keer hebt ingelegen laat je em ook links liggen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:16 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik heb een bad, maar lig er nooit in.
Heb al 40 minuten oefenen erop zitten, nu lekker met muziek aan zonder koptel mailen en lezen.quote:
40 minuten.. kijk je uit dat je niet schor wordt?quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heb al 40 minuten oefenen erop zitten, nu lekker met muziek aan zonder koptel mailen en lezen.
I.D.E.A.A.L. op zo'n zondagmiddag. golfer boven met zn sportjes en ik hier beneden met mijn dingetjes
quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
ff op postnl kijken hoeveel verzenden kost
Nee hoor, tis ook luisteren, en doorzingen met de koortjes mee.quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:29 schreef FutureFairytale het volgende:
40 minuten.. kijk je uit dat je niet schor wordt?
Ik ben er ook net weer uitquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Bluezz heeft er hier net weer anderhalf uur in gelegen.
Ik zit nog te twijfelenquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:38 schreef Stereotomy het volgende:
Hm, vanavond die aflevering van Obese maar eens kijken, ff kijken waar al die ophef over is.
Gezond eten en vier uur per dag sporten. Niet echt schokkend.quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:38 schreef Stereotomy het volgende:
Hm, vanavond die aflevering van Obese maar eens kijken, ff kijken waar al die ophef over is.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:56 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen!
ik neem het op want moet om 20u tennissenquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:38 schreef Stereotomy het volgende:
heb het gisteren gezien... wel een leuke ventquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:48 schreef Stereotomy het volgende:
omg Rowan Atkinson die voor de premiere van Johnny English in Nederland is... die ziet er zo moe uit als hij voor de 23897e keer René Mioch moet begroeten
nah 4 uur per dag elke dag is best nogal veelquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:53 schreef LieLie het volgende:
[..]
Gezond eten en vier uur per dag sporten. Niet echt schokkend.
Kun je van gezond eten en sporten afvallen?quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:53 schreef LieLie het volgende:
[..]
Gezond eten en vier uur per dag sporten. Niet echt schokkend.
Ja shocking!quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kun je van gezond eten en sporten afvallen?
Ja, dus is het zo obvious dat hij is afgevallen..quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nah 4 uur per dag elke dag is best nogal veel
Dat laatste klinkt lekker, heb je daar een recept van?quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:58 schreef Sarabi het volgende:
Japanse omelet inderdaad en kip met limoen/gembersaus uit de wok
Gewoon een kant en klaar sausje uit de toko hierquote:Op zondag 9 oktober 2011 17:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat laatste klinkt lekker, heb je daar een recept van?
Ik had 99 na het opnieuw installeren!quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:14 schreef Sunnythesun het volgende:
LOL MiniSonnie is bezig met het installeren van updates: 5 van 36 is nu bezig.. gaat nog wel ff duren
quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:16 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik had 99 na het opnieuw installeren!
Zal die dat nou leuk vinden? Straks weer uit de kut van Maria komen?quote:
Boriszquote:Op zondag 9 oktober 2011 17:18 schreef borisz het volgende:
[..]
Zal die dat nou leuk vinden? Straks weer uit de kut van Maria komen?
quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:17 schreef Sunnythesun het volgende:
Maar de MiniSonnie is zoooooo cutezelfs als ik hem niet nodig had, was ie nog leuk
![]()
Gaaf he! Wat een artiest is dat ook. En zo cool, het is meteen echt een Triggerfinger nummer zoals hij het aanpaktquote:Op zondag 9 oktober 2011 17:18 schreef Bluezz het volgende:
Ik kijk nu de DWDD recordings, die Ruben Blok (?) geweldig
Ik weet niet hoe vies jij bent, maar ik heb in een dag niet heel erg veel 'vuil' opgebouwd hoorquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:26 schreef FutureFairytale het volgende:
daarom... als je em eenmaal hebt en er een paar keer hebt ingelegen laat je em ook links liggen.
daarbij is een douche schoner, in een bad zit je gewoon in je eigen vuil
Clichévrouwtje ookquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:26 schreef FutureFairytale het volgende:
daarom... als je em eenmaal hebt en er een paar keer hebt ingelegen laat je em ook links liggen.
daarbij is een douche schoner, in een bad zit je gewoon in je eigen vuil
Bij gebrek aan fatsoenlijke toko's hier dan zelf maar 's een keer sleutelen. Heb nog een lading gember in de vriezer liggen, evenals kipquote:Op zondag 9 oktober 2011 17:10 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Gewoon een kant en klaar sausje uit de toko hier
Wie had dat ooit gedachtquote:
Babi N.quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:25 schreef Sunnythesun het volgende:
Naast zijn grote broer:
[ afbeelding ]
![]()
Daar kun je niets over zeggenquote:Op zondag 9 oktober 2011 17:46 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]![]()
![]()
nu bezig met 16 van 36echt heel snel issie niet dus
Nou ja.. hij ís gewoon niet zo snel, dus dat zal vast mee spelen bij het installeren toch?quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Daar kun je niets over zeggenMisschien zit er wel een vertraging op de lijn OF heeft Ome Bill de upload afgeknepen
Het zou kunnenquote:Op zondag 9 oktober 2011 17:50 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou ja.. hij ís gewoon niet zo snel, dus dat zal vast mee spelen bij het installeren toch?
quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:56 schreef Isabeau het volgende:
Transformers 3 was zo mogelijk nog veel slechter dan 2
Volgens mij hebben wij op tv een stukje 1 gezien.. echt zo enormquote:Op zondag 9 oktober 2011 18:00 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb zowel 1, 2 als 3 niet gezienen dat houd ik ook maar zo denk ik
Het is veel aktie en weinig verhaal. Ideaal dusquote:Op zondag 9 oktober 2011 17:56 schreef Isabeau het volgende:
Transformers 3 was zo mogelijk nog veel slechter dan 2
Zelfs de aktie slaat nergens op in 3quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:10 schreef PdeHoog het volgende:
Het is veel aktie en weinig verhaal. Ideaal dusMaar het is duidelijk jouw type film niet
quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:00 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb zowel 1, 2 als 3 niet gezienen dat houd ik ook maar zo denk ik
Hoe vind je het, Superheavy?quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:50 schreef PdeHoog het volgende:
Nog maar ff Superheavy aanzetten voor tijdens het kokenNu beginnen aan het avondeten
Fusilli con zucchine ala scapese
Ik vind het wel tof. Juist die bijdrages vind ik het leukequote:Op zondag 9 oktober 2011 18:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hoe vind je het, Superheavy?
Ik vind hier en daar de bijdrages van Marley niet zo.
Klinkt goedquote:Op zondag 9 oktober 2011 18:59 schreef PdeHoog het volgende:
ZoDie pasta met courgette, munt en feta was errug ok
Ik voel een generatiekloofjequote:Op zondag 9 oktober 2011 18:41 schreef PdeHoog het volgende:
Ik vind het wel tof. Juist die bijdrages vind ik het leuke
Leuk Zetquote:Op zondag 9 oktober 2011 18:43 schreef z80 het volgende:
terug van uit eten. was weer lekker.
en een flipperkast + 2 blagen van rond de 10 jaar is. maar goed dat de kast geschikt is voor in een kroeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |