De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te luiquote:
Sommige mensen zijn gewoon niet geschikt om stoer te zijnquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:16 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ohw![]()
Maar ik wil ook stoer zijn
[..]
OV
Maar je verlaat ons dan toch niet he!!!!!quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:12 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Als ik mocht kiezen liefst in een Arabisch land.
3e jaar gaan we op studiestage 4 maanden naar caïro of rabat
Maarmaarmaarquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:17 schreef Beach het volgende:
[..]
Te lui
[..]
Sommige mensen zijn gewoon niet geschikt om stoer te zijn
quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:18 schreef MarokkaanseKip het volgende:
dag. niet huilen in mijn afwezigheid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
Je hebt vannacht toch al geleerdquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:18 schreef MarokkaanseKip het volgende:
IK HUIL NU AL DAMMIT!quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:18 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Je bent heel stoer.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:18 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Maarmaarmaar![]()
Ik word piloot en kan quad rijden en heb wel eens geschoten, dan ben ik toch heul stoer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is a time of cumming and going.
Je stijgt wel op de coolheidslijst zo.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:18 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Maarmaarmaar![]()
Ik word piloot en kan quad rijden en heb wel eens geschoten, dan ben ik toch heul stoer?
quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:19 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Je bent heel stoer.
nu alleen nog stoppelbaardjeHihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool en stoer is niet hetzelfde, wel een domper ditquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:19 schreef Beach het volgende:
[..]
Je stijgt wel op de coolheidslijst zo.
Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
deal with itquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:19 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hihi
[..]
Cool en stoer is niet hetzelfde, wel een domper dit
quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:19 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Je bent heel stoer.
nu alleen nog stoppelbaardjeidd dank kan je als het mislukt over 2 jaar op de kermis werken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je maintiendrai
Voorgerecht van pompoensoep, verder eend, kwartel, gratin dauphinois en nog iets van groenten en als toetje tiramisu.quote:
Nouquote:
Gefrituurd neem ik aan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |