Helemaal wel, jij deed toen vaag tegen mij.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:18 schreef Dastan het volgende:
[..]
Onterecht dat ik dan de klappen vang.
Daarom bleef ik ook compleet verbouwereerd achter.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:48 schreef Dastan het volgende:
[..]
Zo gebaar ik ook vaak. Nooit aan die andere betekenis gedacht.
Kom maar op mijn schouder uithuilen lieffie.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:23 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Daarom bleef ik ook compleet verbouwereerd achter.
uiteraard, was toch maar 1 aflevering achteraf, was er 1 vergetenquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:24 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, absoluut. Spannend man. Loop jij weer helemaal bij?
Nee, ik wil liever noiken in de koiken.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Kom maar op mijn schouder uithuilen lieffie.
Met wie?quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:26 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee, ik wil liever noiken in de koiken.
Hehe eindelijk rust, GlowMouse zet dat filter maar uit.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:27 schreef leeell het volgende:
ik ga 2 uurtjes klaverjassen, gedraag jullie zelf
filter, wat filterquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Met wie?
[..]
Hehe eindelijk rust, GlowMouse zet dat filter maar uit.
o?quote:
quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:30 schreef Dastan het volgende:
leeell hapte o, o, o, klinker trollkoning filter DAT GELOOF JE TOCH NIET![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zonde van de koffiequote:Op zondag 9 oktober 2011 15:36 schreef Splutje het volgende:
Net een volle kop koffie over mijn bed + telefoon gegooid waardoor mijn telly nu echt overleden isRIP aan de nabestaanden
telefoon bij de kachel neerleggen of in een bak met ongekookte rijst en hij moet het binnenkort weer doen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:36 schreef Splutje het volgende:
Net een volle kop koffie over mijn bed + telefoon gegooid waardoor mijn telly nu echt overleden isRIP aan de nabestaanden
Doe normaal idioot straks doen mensen dit echt nog.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:45 schreef Kaasrol het volgende:
Je kunt 'm ook in de magnetron stoppen. Wel eerst even de batterij eruit halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |