Ik nietquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat heb je nog altijd zelf onder controle hoor.
Ik ben er niet van overtuigd dat je ook echt mijn foto gezien hebt, van mij heb je sowieso niks gekregen op dat gebied.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:32 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Heb ik ook echt gezien, mfn. Ik ga er niet vanuit dat je ineens drastisch bent veranderd, vandaar.
Jamaar dat heb je zelf in de hand, als ik me niet oké voel ga ik shoppen shoppen shopppppppen tot ik me weer helemaal jippie en lekker voel. Af en toe een keertje naar de kapper (of gewoon iets nieuws) Een hobby, iets wat je leuk vindt.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel. Ik wil mij ook verdomme niet zo voelen. Ik ben nu wel een keertje klaar met al die onzin. Fuck it.![]()
Helaas heb ik weinig zelfvertrouwen. En dat verbeteren lukt ook niet.
Past op zich goed bij de naam hè?quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:32 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik weet nou wel waar jouw rare ava vandaan komt
Ik heb jouw foto echt gezien alleen jij zei later dat dat een oude foto was.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:34 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik ben er niet van overtuigd dat je ook echt mijn foto gezien hebt, van mij heb je sowieso niks gekregen op dat gebied.
Daarnaast ben ik wel degelijk drastisch veranderd de afgelopen jaren.
Dank jequote:
Als ik mij zo voel kan ik mij niet concentreren en wil ook echt niets. Gelukkig gaat zo'n bui snel weer over.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:35 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Jamaar dat heb je zelf in de hand, als ik me niet oké voel ga ik shoppen shoppen shopppppppen tot ik me weer helemaal jippie en lekker voel. Af en toe een keertje naar de kapper (of gewoon iets nieuws) Een hobby, iets wat je leuk vindt.
Aaaah een toekomstige voetbalvrouw .quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:35 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Jamaar dat heb je zelf in de hand, als ik me niet oké voel ga ik shoppen shoppen shopppppppen tot ik me weer helemaal jippie en lekker voel. Af en toe een keertje naar de kapper (of gewoon iets nieuws)
Punt is, ik weet niet wat jij gezien hebt, jij weet niet of ik die persoon ben op de foto. Dus of het is niet mijn foto, of het is een oude.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:37 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik heb jouw foto echt gezien alleen jij zei later dat dat een oude foto was.![]()
Dat vind ik mooi voor je.
Of BN-erquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:38 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Aaaah een toekomstige voetbalvrouw .
En doen alsof? Langdurig gaat dat niet werken, maar misschien doorbreekt t je cirkel?quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel. Ik wil mij ook verdomme niet zo voelen. Ik ben nu wel een keertje klaar met al die onzin. Fuck it.![]()
Helaas heb ik weinig zelfvertrouwen. En dat verbeteren lukt ook niet.
Not really, ik draai 40 uur in de maand hamburgers om op de eerste plek mijn relatie te onderhouden, dan op de tweede plek alle leuke dingen te doen, derde plek sparen voor een macbook, spiegelreflecamera en romereis en dan komt shoppenquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:38 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Aaaah een toekomstige voetbalvrouw .
Ik denk dat je vrouw/vriendin van een BN'er bedoeldquote:
Dat heb ik dus ook wel eens. Vooral als ik die ene dame weer eens tegenkom...quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:38 schreef tijnbrein het volgende:
Als ik mij zo voel kan ik mij niet concentreren en wil ook echt niets. Gelukkig gaat zo'n bui snel weer over.
En hoe ga ik dat dan faken?quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:39 schreef Westerling het volgende:
[..]
En doen alsof? Langdurig gaat dat niet werken, maar misschien doorbreekt t je cirkel?
Ja dat ja. Of ze gaat gewoon met haar poes in de playboyquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:40 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Ik denk dat je vrouw/vriendin van een BN'er bedoeld
Welke ene dame?quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:41 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook wel eens. Vooral als ik die ene dame weer eens tegenkom...
Totdat je weer even niet lekker in je vel zit en dan staat shoppen weer op nr 1quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:40 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Not really, ik draai 40 uur in de maand hamburgers om op de eerste plek mijn relatie te onderhouden, dan op de tweede plek alle leuke dingen te doen, derde plek sparen voor een macbook, spiegelreflecamera en romereis en dan komt shoppen
Voilaquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:35 schreef Capstan het volgende:
[..]
Past op zich goed bij de naam hè?Ging jij overigens niet op zoek naar een andere?
Eentje waar ik iets voor voelde maar zij, zoals dat vaker gaat, niet voor mij. Probleem is dat ik haar nu nog regelmatig tegenkom en soms komt dat dan natuurlijk toch weer bovenquote:
Dat ligt eraan waar je onzekerheid uit blijkt. Als het je lichaamstaal is, ga je daar op letten. Dus niet schichtig om je heen kijken, kin omhoog en relaxter bewegen. Geen oogcontacten vermijden, niet anticiperend opzij springen voor iedereen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En hoe ga ik dat dan faken?
[..]
Ja dat ja. Of ze gaat gewoon met haar poes in de playboy
Maar het moet wel frustrerend zijn, continu beoordeeld worden op uiterlijk.quote:
neehoor, liefde is leukerquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:46 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Totdat je weer even niet lekker in je vel zit en dan staat shoppen weer op nr 1
Je gebruikte doorslaggevende argumentenquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:48 schreef Capstan het volgende:
[..]
Heb ik je nou met mijn post echt aan je voornemen om een nieuwe te zoeken herinnerd?
Dat is vervelend inderdaad. Dat gaat wel over. Gewoon niet aan denken.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:47 schreef Capstan het volgende:
[..]
Eentje waar ik iets voor voelde maar zij, zoals dat vaker gaat, niet voor mij. Probleem is dat ik haar nu nog regelmatig tegenkom en soms komt dat dan natuurlijk toch weer boven
Dat klinkt al als een mission impossible voor mij.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:47 schreef Westerling het volgende:
[..]
Dat ligt eraan waar je onzekerheid uit blijkt. Als het je lichaamstaal is, ga je daar op letten. Dus niet schichtig om je heen kijken, kin omhoog en relaxter bewegen. Geen oogcontacten vermijden, niet anticiperend opzij springen voor iedereen.
Ik weet natuurlijk niet of lichaamstaal je probleem is, maar zo ja dan is dit de manier om het te faken.
Door mij wel, hoor. Als je het zelf ook maar goed vindtquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:49 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Je gebruikte doorslaggevende argumenten
Issie goedgekeurd?
quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:50 schreef Capstan het volgende:
[..]
Door mij wel, hoor. Als je het zelf ook maar goed vindt
Wie zijn het?quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:50 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]1 van mijn favoriete tv-stelletjes
Het komt in dit geval ook vooral doordat zij op een nogal onplezierige manier duidelijk had gemaakt niets voor mij te voelen...quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:49 schreef tijnbrein het volgende:
Dat is vervelend inderdaad. Dat gaat wel over. Gewoon niet aan denken.
Het faken een mission impossible? Dat slaat toch nergens op? Dat kan iedereen. Ben ik zeker van.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is vervelend inderdaad. Dat gaat wel over. Gewoon niet aan denken.
[..]
Dat klinkt al als een mission impossible voor mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |