Ja maar als nu iedereen dat zegtquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:19 schreef Myraela het volgende:
Kom op man, je mag iemand toch best niet aantrekkelijk vinden, wat is dit nou weer voor gehuil.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:20 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het doet mij een beetje denken aan je eigen reacties op anderen.
Komt op hetzelfde neer.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:21 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Maar goed, ik heb liever dat iemand zegt, sorry, je bent mijn type niet, dan 'ik zou je nooit doen' denk ik..
Naar jou toe, bedoel je?quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:20 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het doet mij een beetje denken aan je eigen reacties op anderen.
Ja, maar hij weet 't nu heus wel.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:19 schreef Myraela het volgende:
Kom op man, je mag iemand toch best niet aantrekkelijk vinden, wat is dit nou weer voor gehuil.
Mensen hebben geen sex met je als je niet aantrekkelijk bentquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja maar als nu iedereen dat zegtniemand van vind mij aantrekkelijk zo wel uiterlijk als innerlijk.
Ik heb echt nog nooit iemand gehoord die mijn aantrekkelijk vond.
Heb je het ook al naar mij gezegd ja? Ik doelde eigenlijk op Straw en Lant.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:21 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Naar jou toe, bedoel je?
[..]
Ja, maar hij weet 't nu heus wel.
Dan ga ik dus nooit seks hebbenquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:21 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Mensen hebben geen sex met je als je niet aantrekkelijk bent
Ik val veelal op innerlijk. Detroit is eigenlijk de enige die ik ontzettend aantrekkelijk vind van beide kanten.
Maar het blijft hetzelfde, die tact maakt dan ook niet meer uit. Stel nou, jouw geliefde detroit zegt "zou je dat toetje wel nemen?' of "je hebt meer vetjes gekregen."quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:22 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Klopt, maar het eerste is met meer tact gezegdVind ik althans
Ben je dat vergeten? Straw daagt toch echt uit met bepaalde opmerkingen, actie reactie.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:22 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Heb je het ook al naar mij gezegd ja? Ik doelde eigenlijk op Straw en Lant.
Dus omdat hij al zo slecht over zichzelf denkt mag het niet meer gezegd worden? Het is niet alsof Faye hier de hele tijd op tijn zit te haten of iets.quote:
Neuj die zegt t gerust zonder tact, maar na zo'n tijd mag dat ook wel. Ik verkies de subtiele aanpak als ik iemand niet of nauwelijks kenquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:25 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Maar het blijft hetzelfde, die tact maakt dan ook niet meer uit. Stel nou, jouw geliefde detroit zegt "zou je dat toetje wel nemen?' of "je hebt meer vetjes gekregen."
maakt een tactvolle aanpak het dan minder?
Achja, mensen kunnen beter gelijk weten wat voor een vlees ze in de kuip hebben. En ik ben nou eenmaal niet altijd even tactvol.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:26 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Neuj die zegt t gerust zonder tact, maar na zo'n tijd mag dat ook wel. Ik verkies de subtiele aanpak als ik iemand niet of nauwelijks ken
Blijkbaar is het niet blijven hangen, maar goed jij weet eigenlijk ook niet hoe ik eruit zie dus misschien kwam het daarom niet aan dan.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:25 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ben je dat vergeten? Straw daagt toch echt uit met bepaalde opmerkingen, actie reactie.
Ze heeft het al eens eerder gezegd (dat weet ik 100% zeker) toen ze hier net kwam posten kwam ze ook met zo'n soort opmerking. Het gaat mij erom dat hij dat heus wel weet nu, nergens voor nodig om nog zo'n opmerking te plaatsen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dus omdat hij al zo slecht over zichzelf denkt mag het niet meer gezegd worden? Het is niet alsof Faye hier de hele tijd op tijn zit te haten of iets.
Dat heb ik echt nietquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:27 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ze heeft het al eens eerder gezegd (dat weet ik 100% zeker) toen ze hier net kwam posten kwam ze ook met zo'n soort opmerking. Het gaat mij erom dat hij dat heus wel weet nu, nergens voor nodig om nog zo'n opmerking te plaatsen.
Ik weet wel hoe jij eruit ziet (alleen is dat volgens jou een oude foto).quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:27 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Blijkbaar is het niet blijven hangen, maar goed jij weet eigenlijk ook niet hoe ik eruit zie dus misschien kwam het daarom niet aan dan.
Jij daagt zelf ook zoveel uit, hypocrietje.
Kloptquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:25 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Lul niet, je hebt al eerder seks gehad.
Dat is waarquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:26 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
je hebt al sex gehad, daar doelde ik op
Ik kan er maar niet aan wennenquote:
Nee, jij beweert enkel een foto van mij gezien te hebben. Als je er überhaupt al eentje bent tegengekomen moet het wel een oude foto zijn, dus vandaar dat je eigenlijk niet weet hoe ik eruit zie.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:29 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik weet wel hoe jij eruit ziet (alleen is dat volgens jou een oude foto).
Is ook zo, maar Straw net zo goed, valt ook niet meer te ontkennen als we teruggaan in de posthistory.
Maarja, zelfmedelijden is ook niet echt sexy he.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kloptdat neemt niet weg dat wat jij zegt bijna iedereen tegen mij zegt.
Ik ben moeders mooiste niet. Gelukkig ben ik niet enigst kind. Dus als ze daar niet op afknappen dan is het wel als ik mijn mond open doen en wat doms zeg.
GVD waarom ben ik zo fucking debiel.
[..]
Dat is waar
Dat heb je nog altijd zelf onder controle hoor.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kloptdat neemt niet weg dat wat jij zegt bijna iedereen tegen mij zegt.
Ik ben moeders mooiste niet. Gelukkig ben ik niet enigst kind. Dus als ze daar niet op afknappen dan is het wel als ik mijn mond open doen en wat doms zeg.
GVD waarom ben ik zo fucking debiel.
[..]
Dat is waar
Ik weet nou wel waar jouw rare ava vandaan komtquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:30 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik kan er maar niet aan wennenHet zal wel wat zeggen over mijn creativiteit dat ik nog nooit had bedacht dat mijn nickname ook zo te interpreteren is
Heb ik ook echt gezien, mfn. Ik ga er niet vanuit dat je ineens drastisch bent veranderd, vandaar.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:30 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee, jij beweert enkel een foto van mij gezien te hebben. Als je er überhaupt al eentje bent tegengekomen moet het wel een oude foto zijn, dus vandaar dat je eigenlijk niet weet hoe ik eruit zie.
Dat weet ik ook wel. Ik wil mij ook verdomme niet zo voelen. Ik ben nu wel een keertje klaar met al die onzin. Fuck it.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:31 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Maarja, zelfmedelijden is ook niet echt sexy he.
Mijn tip van vandaag: zelfvertrouwen is sexy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |