Toen ik zei hvj wjnmk wzntb Zei je het ook terug!!quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:16 schreef Meloewa het volgende:
Ik weet alleen dat Argo geobsedeerd is door mij.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:18 schreef Argo het volgende:
[..]
Toen ik zei hvj wjnmk wzntb Zei je het ook terug!!
Nee. Niet waardigquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:19 schreef Dimens het volgende:
Kan iemand mij vertellen of Meloewa ook pics heeft geplaatst in dat topic, ik wil weten of dat topic iets waard is.
okay. Mij kan je wegdragen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:18 schreef Argo het volgende:
[..]
Toen ik zei hvj wjnmk wzntb Zei je het ook terug!!
Ok.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:21 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Jij dan met je aandachtshoerige gifjes![]()
Godver.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:21 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
wederom gaat het allemaal over jou.
Precies zoals meloewa het wil
quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:21 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Jij dan met je aandachtshoerige gifjes![]()
Godver.
Hahahahahhahahaquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:22 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Dan ben je stil.......Onnozel wijf.
Ja eh, jij maakt je hier druk om, ik naai gewoon graag mensen op. KLB, kindje, KLB...quote:
Maak je geen zorgen ik sta aan je kant ik weet de waarheid!quote:
Beetje dimmen niet zo tuffi doen heh.quote:
Oke , maar ik care niet.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:24 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ja eh, jij maakt je hier druk om, ik naai gewoon graag mensen op. KLB, kindje, KLB...
hoezo dimmen? ik vind het zeer onwaarschijnlijk dat dat serieus is.... lijkt op een grote troll.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:24 schreef Argo het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen ik sta aan je kant ik weet de waarheid!
[..]
Beetje dimmen tegen Meloewa heh makker!
Ik zou morgen een tafeltje voor twee reserveren in een 5 sterrenrestaurant. Maak je een goede indruk.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:24 schreef Argo het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen ik sta aan je kant ik weet de waarheid!
[..]
Beetje dimmen tegen Meloewa heh makker!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |