Met een gebroken hart kan je behoorlijk in je maag zitten.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:09 schreef Argo het volgende:
[..]
Maar ik hou echt van haar. Ik weet niet wat ik zonder haar moet!
Argo is een troll dus geen zorgen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Met een gebroken hart kan je behoorlijk in je maag zitten.
In zo'n geval zou ik een chirurgische ingreep overwegen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Met een gebroken hart kan je behoorlijk in je maag zitten.
WAAROM ik wil veranderen wat jij maar wilt! Ik hou van jou!quote:
HOE DURF JE HOE DURF JE HET IS DAT IK GEEN DAMES SLA!quote:
Wel een gekke relatie. Zij weet niet eens dat ze een relatie heeft met TS.quote:
Ze weet het wel!!quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:15 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Wel een gekke relatie. Zij weet niet eens dat ze een relatie heeft met TS.
Argo, wat heb je gerookt?
Ouders die iets zien van je wat ze niet horen te zien.quote:
Toen ik zei hvj wjnmk wzntb Zei je het ook terug!!quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:16 schreef Meloewa het volgende:
Ik weet alleen dat Argo geobsedeerd is door mij.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:18 schreef Argo het volgende:
[..]
Toen ik zei hvj wjnmk wzntb Zei je het ook terug!!
Nee. Niet waardigquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:19 schreef Dimens het volgende:
Kan iemand mij vertellen of Meloewa ook pics heeft geplaatst in dat topic, ik wil weten of dat topic iets waard is.
okay. Mij kan je wegdragen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:18 schreef Argo het volgende:
[..]
Toen ik zei hvj wjnmk wzntb Zei je het ook terug!!
Ok.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:21 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Jij dan met je aandachtshoerige gifjes![]()
Godver.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:21 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
wederom gaat het allemaal over jou.
Precies zoals meloewa het wil
quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:21 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Jij dan met je aandachtshoerige gifjes![]()
Godver.
Hahahahahhahahaquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:22 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Dan ben je stil.......Onnozel wijf.
Ja eh, jij maakt je hier druk om, ik naai gewoon graag mensen op. KLB, kindje, KLB...quote:
Maak je geen zorgen ik sta aan je kant ik weet de waarheid!quote:
Beetje dimmen niet zo tuffi doen heh.quote:
Oke , maar ik care niet.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:24 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ja eh, jij maakt je hier druk om, ik naai gewoon graag mensen op. KLB, kindje, KLB...
hoezo dimmen? ik vind het zeer onwaarschijnlijk dat dat serieus is.... lijkt op een grote troll.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:24 schreef Argo het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen ik sta aan je kant ik weet de waarheid!
[..]
Beetje dimmen tegen Meloewa heh makker!
Ik zou morgen een tafeltje voor twee reserveren in een 5 sterrenrestaurant. Maak je een goede indruk.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:24 schreef Argo het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen ik sta aan je kant ik weet de waarheid!
[..]
Beetje dimmen tegen Meloewa heh makker!
quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:25 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
hoezo dimmen? ik vind het zeer onwaarschijnlijk dat dat serieus is.... lijkt op een grote troll.slet
Lelijkerdquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:26 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik gemerkt. 2 opmerkingen en je bent van slag. Jankbal
JONG niet zo tuffi doen heh anders kom ik langs met mijn bra's.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:25 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
hoezo dimmen? ik vind het zeer onwaarschijnlijk dat dat serieus is.... lijkt op een grote troll.
Pas op Akwasi pas op! jwz..Anders pak ik mijn pipa.quote:
Voor haar zijn 5 sterren niet genoeg ik wil haar meer geven dan dat!quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:25 schreef yes_no_maybe het volgende:
[..]
Ik zou morgen een tafeltje voor twee reserveren in een 5 sterrenrestaurant. Maak je een goede indruk.
quote:
NIET ZO TUFFI DOEN.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:26 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik gemerkt. 2 opmerkingen en je bent van slag. Jankbal
JE WERKT ME OP MIJN ZENUWEN!quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:27 schreef DeRakker. het volgende:
[..]![]()
![]()
maar een slet dat het erg vind als haar vader haar bloot ziet![]()
Omg hoe dom kan je zijn... hij heeft je gemaakt, laten opgroeien enz... hij is de enige man die haar zoveel in haar blootje heeft gezien... en nu preuts doen?
jongen ik steel van de rijke tata's, wat wil je doen?quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:27 schreef Argo het volgende:
[..]
JONG niet zo tuffi doen heh anders kom ik langs met mijn bra's.
Plagen ze je weer?quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:27 schreef Argo het volgende:
[..]
NIET ZO TUFFI DOEN.
[..]
JE WERKT ME OP MIJN ZENUWEN!
Kheb ringuhh je weet zelf.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:28 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
jongen ik steel van de rijke tata's, wat wil je doen?
Ik maak jou kapot ik sla je tantoe neer.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:28 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
jongen ik steel van de rijke tata's, wat wil je doen?
Ui-man!!quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:28 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Argo ZO HOSSEL JE GEEN MEIDEN MAN. NICE GUYS FINISH LAST!
Ja Pallas Meloewa vind mij raar maar ik wil het beste voor haar, haar beschermen voor haar zorgen wat ze maar wilt!quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:28 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Plagen ze je weer?
Boefjes zijn het!
JONGUH JIJ WIL EROP HE? IK ZOU MAAR UITKIJKEN TFOEEE.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:31 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
KOM DAN JONGEN. EN NEEM JE SLETJE MEE
Ze is vast vreemdgegaanquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:32 schreef Argo het volgende:
Meloewa ik hou van jou
Toon geen rouw
Jij bent het eind voor mij!
Wat moet ik zonder jou erbij
Jij bent mijn leven
Zonder jou heb ik geen streven
Ik kus je langzaam op je borst
Ik geef je drinken tegen de dorst
Ik hou van jou!
De slet. Met haar vader zeker.quote:
Jij wel bra als ik tegenover je sta ren je weg man jij bent slechts een internet gangstertje!quote:
TIS GEEN SLET! JIJ BENT HET MISSCHIEN!! Ps ik heb nog 50 euro over wil je?quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:31 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
KOM DAN JONGEN. EN NEEM JE SLETJE MEE
Ik heb je hulp nodig almachtige dame!quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:32 schreef Pallas-Athene het volgende:
DeRakker lijkt de strijd om Meloewa te gaan winnen.
Kom op Argo.
Doe beter je best.
Geef je het nu al op?quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:32 schreef Argo het volgende:
Meloewa ik hou van jou
Toon geen rouw
Jij bent het eind voor mij!
Wat moet ik zonder jou erbij
Jij bent mijn leven
Zonder jou heb ik geen streven
Ik kus je langzaam op je borst
Ik geef je drinken tegen de dorst
Ik hou van jou!
haha dat wil ik graag zienquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:33 schreef Argo het volgende:
[..]
Jij wel bra als ik tegenover je sta ren je weg man jij bent slechts een internet gangstertje!
Oh. Sorry danquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:34 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik zag het al, ik ben diep bedroefd
Ik heb hier een vriend naast me zitten die vind dat ik meer moet vragen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:33 schreef Argo het volgende:
[..]
Jij wel bra als ik tegenover je sta ren je weg man jij bent slechts een internet gangstertje!
[..]
TIS GEEN SLET! JIJ BENT HET MISSCHIEN!! Ps ik heb nog 50 euro over wil je?
[..]
Ik heb je hulp nodig almachtige dame!
Maar ik wel zonder haar! \quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:33 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Geef je het nu al op?![]()
Lijkt wel een afscheidsbrief... ze is niet dood hoor
Maak ik je nu ook droevig?quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:34 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik zag het al, ik ben diep bedroefd
Is dat Ansswa je pooier?quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:34 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik heb hier een vriend naast me zitten die vind dat ik meer moet vragen.
Dit hele topic is bedroevend.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:35 schreef Argo het volgende:
[..]
Maar ik wel zonder haar! \
[..]
Maak ik je nu ook droevig?
pimp heet datquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:34 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik heb hier een vriend naast me zitten die vind dat ik meer moet vragen.
Hoppa, nu wel. Als dat niet lief is weet ik het ook niet meer.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:35 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
geen eens een lief berichtje?Dat stelt me telleur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |