voor jonge meisjes.
Zo ook zoiets vanmorgen:
Liep ik op het station.. zat een buitenlandse man van rond de 35 me de hele tijd aan te kijken.. Dus ik zo snel tempo doorlopen . Komt hij ineens naast me lopen.. en begint ineens een gesprek
Hij''Are you from Russia''? ik'' no'' hij'' where are you thán from? ik '' nederland?''
hij '' oh really?'' ik weer '' yessss'' hij'' You very beautifull'' ik'' thankyou''
Ik dacht dat het toen wel klaar was

Loopt hij helemaal mee naar mijn school.. en zit vanalles te vragen

vraagt of hij mijn nummer mag waarop ik zeg heb geen telefoon.

toen zei hij iets van: Can I atleast give you mine number? ik zo '' dont you think your a little bit too old for me'' cause i think so''
hij '' why??why? if you go out saturday with me you will see
Ik '' no please

''
Hij weer ontkennen en vanalles vragen inplaats mij met rust laten... en zegt hij weer ''you are very beautifull''
ik'' I bet you say that to every girl you see''
hij'' No,no i dont think every girl is beautiful'' Wijst hij naar zo'n meisje als voorbeeld:')
En bleef maar zeuren om mijn nummer hoe ik eindelijk aan was gekomen op school ..
Zat hij nog steeds de zeuren.. dus ik zeg van nooooo you are too olddddd. :
Hij No thats not true, hij wilde persee zijn nummer geven dus die schreef hij op een papier
Op school gelijk weggegooid!
Klacht : Oude mannen die niet inzien dat ze te oud zijn voor jonge meisjes en gewoon door gaan met lastig vallen. Denkt hij nu serieus dat ik hem op ging bellen..?!

Nee.
Dubbele klacht:(oude) mannen die niet inzien dat het allemaal geen zin heeft waar ze hun tijd in steken want dat gaat hoe dan ook niet uitwerken.