je peert m?quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:37 schreef Meloewa het volgende:
Gewoonfaye![]()
Dit topic![]()
Stik erin met zn alle
Nee schatje niet gaan ik bescherm je ik doe alles voor je pleaase!! VERLAAT ME NIET!! IK KANN IET ZONDER JOU!quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:37 schreef Meloewa het volgende:
Gewoonfaye![]()
Dit topic![]()
Stik erin met zn alle
Dit gaat zo in mijn sig.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:37 schreef Meloewa het volgende:
Gewoonfaye![]()
Dit topic![]()
Stik erin met zn alle
grow some balls broquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:37 schreef Argo het volgende:
[..]
Nee schatje niet gaan ik bescherm je ik doe alles voor je pleaase!! VERLAAT ME NIET!! IK KANN IET ZONDER JOU!
Tis jouw schuld jullie pesten Meloewa maar ik zal iedereen neer slaan voor haar! Meloewa is mijn alles!quote:
Sorry dat ik zo uitviel schat maar je mag niet weg gaan ik ben wel blij dat ik een kusje van je kreeg. Maar blijf gewoon bij mij!quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:37 schreef Meloewa het volgende:
Gewoonfaye![]()
Dit topic![]()
Stik erin met zn alle
kom dan... je bent niks.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:38 schreef Argo het volgende:
[..]
Tis jouw schuld jullie pesten Meloewa maar ik zal iedereen neer slaan voor haar! Meloewa is mijn alles!
Bra je wilt me niet boos hebben! Tis dat ik niet kan zien door de tranen die uit mijn ogen vloeien anders was je allang dood!quote:
Ik dacht dat jij dit was.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:36 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Gast. Niet cool dat je foto's van me post.
Ja maar daar draag ik eens wat anders. Moet toch ook kunnen?quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:40 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij dit was.
[ afbeelding ]
ik hoef niet boos te worden om jou aan te kunnen mattie... je bent en blijft niks... wat voor omstandigheden ook.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:40 schreef Argo het volgende:
[..]
Bra je wilt me niet boos hebben! Tis dat ik niet kan zien door de tranen die uit mijn ogen vloeien anders was je allang dood!
Ik denk dat ze afknapte op je dichtkunstenquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:42 schreef Argo het volgende:
Meloewa
Rijmt op cola
Ik zal nooit meer een slok kunnen nemen
Zonder te denken aan jouw mooie perfecte benen
Ik hou van jou mijn liefde kent geen grenzen
Ik hoor buiten de regen plenzen
Maar nee het is bedrog het zijn mijn tranen
Die een zich een weg naar jou proberen te wanen!
het is idd om te huilenquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:44 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik denk dat ze afknapte op je dichtkunsten
quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:44 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik denk dat ze afknapte op je dichtkunsten
En toch faalde hetquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:45 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Moet wel zeggen, ze liegen er niet om!
[ afbeelding ]
Kom op Argo je kan het.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:45 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[ afbeelding ]
Zeer zeker alleen deze aso's weten niet wat kunst is!quote:
hahah rinkelen met een bel? tis geen koequote:Op zondag 9 oktober 2011 14:47 schreef Argo het volgende:
[..]
Zeer zeker alleen deze aso's weten niet wat kunst is!
Meloewa jij en ik zijn voor elkaar bestemd
Maar ik weet niet waarom je remt
Ga ik te snel?
Rinkel maar met een bel
En ik doe wat jij zegt!
quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:45 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[ afbeelding ]
Rakkerquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:47 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
hahah rinkelen met een bel? tis geen koe
en wij?quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:49 schreef gewoonfaye het volgende:
WTF, mijn vriend en ik komen uit op 70%
FOK! users hebben geen relaties.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:49 schreef gewoonfaye het volgende:
WTF, mijn vriend en ik komen uit op 70%
Ik dis je dadelijk net zo hard als ik de rakker disde in een rap battle dus beter kijk je uit!quote:
Ontmoet op FOK! dus? Nice.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:53 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Jawel, en het is nog een fokker ook
Ook nog eens in KLBquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:53 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Ontmoet op FOK! dus? Nice.
Volgens mij is het stiekem UiMan.
Shhhtquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:53 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Ontmoet op FOK! dus? Nice.
Volgens mij is het stiekem UiMan.
Ansswa dus.quote:
Meloewa praat niet meer met mij ik denk dat ik haar wat lieve gedichtjes ga sturen!quote:
Waar heb jij het over beste pimp!quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:57 schreef Akwasi het volgende:
Jongens er is dus nog hoop voor ons. Gewoon in KLB hangen en die chicks komen vanzelf.
Nee, ik opende een topic.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:57 schreef Akwasi het volgende:
Jongens er is dus nog hoop voor ons. Gewoon in KLB hangen en die chicks komen vanzelf.
Niet doen. Nice guys finish last.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:57 schreef Argo het volgende:
[..]
Meloewa praat niet meer met mij ik denk dat ik haar wat lieve gedichtjes ga sturen!
Maar maar ik ben nu eenmaal een nice guy!quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:58 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Niet doen. Nice guys finish last.
Aah so..quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:58 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Soms wil je als pimp ook eens een zachtere relatie Argo.
En nu opent er iets anders en dan mijn chickie een slet noemen! Hypocriet..quote:
daarom is mijn vriend ook met vlagen een eckte klootzakquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:58 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Niet doen. Nice guys finish last.
Hey, mijn klachten zijn altijd terecht.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:59 schreef Argo het volgende:
[..]
Maar maar ik ben nu eenmaal een nice guy!
[..]
Aah so..
[..]
En nu opent er iets anders en dan mijn chickie een slet noemen! Hypocriet..
Dump hem en neem trio met mij en Meloewa. Dan kunnen jullie het goed maken!quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:59 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
daarom is mijn vriend ook met vlagen een eckte klootzak
Nee, dankjequote:Op zondag 9 oktober 2011 15:01 schreef Argo het volgende:
[..]
Dump hem en neem trio met mij en Meloewa. Dan kunnen jullie het goed maken!
Hahaha lurk moar plox.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:02 schreef Meloewa het volgende:
*Meloewa doet geen trio met lelijke meiden.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:02 schreef Meloewa het volgende:
Yes je bent er weer Meloewa ik wil het goed maken met je negeer me niet!quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:02 schreef Meloewa het volgende:
Val dood.quote:
TOPIC REPORT! einzzweipolizeiquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:04 schreef Argo het volgende:
[..]
Yes je bent er weer Meloewa ik wil het goed maken met je negeer me niet!
[..]
Val dood.
picsquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:05 schreef Argo het volgende:
[..]
Jij bent jaloers op Meloewa's mooie perfectie.
Moet je Meloewa vragen maar ik weet dat ze van binnen erg mooi is en van buiten ook daar ben ik van overtuigt!quote:
misschien wel, maar ze komt over als aids met een hartslag.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:09 schreef Argo het volgende:
[..]
Moet je Meloewa vragen maar ik weet dat ze van binnen erg mooi is en van buiten ook daar ben ik van overtuigt!
Jij en je mensenkennisquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:10 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
misschien wel, maar ze komt over als aids met een hartslag.
Ben al wegquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:11 schreef Argo het volgende:
[..]
Jij en je mensenkennisGa jij maar terug in je hoekje kleurplaten maken!
quote:
Dat is geen nieuws.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |