Maar maar ik ben nu eenmaal een nice guy!quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:58 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Niet doen. Nice guys finish last.
Aah so..quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:58 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Soms wil je als pimp ook eens een zachtere relatie Argo.
En nu opent er iets anders en dan mijn chickie een slet noemen! Hypocriet..quote:
daarom is mijn vriend ook met vlagen een eckte klootzakquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:58 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Niet doen. Nice guys finish last.
Hey, mijn klachten zijn altijd terecht.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:59 schreef Argo het volgende:
[..]
Maar maar ik ben nu eenmaal een nice guy!
[..]
Aah so..
[..]
En nu opent er iets anders en dan mijn chickie een slet noemen! Hypocriet..
Dump hem en neem trio met mij en Meloewa. Dan kunnen jullie het goed maken!quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:59 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
daarom is mijn vriend ook met vlagen een eckte klootzak
Nee, dankjequote:Op zondag 9 oktober 2011 15:01 schreef Argo het volgende:
[..]
Dump hem en neem trio met mij en Meloewa. Dan kunnen jullie het goed maken!
Hahaha lurk moar plox.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:02 schreef Meloewa het volgende:
*Meloewa doet geen trio met lelijke meiden.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:02 schreef Meloewa het volgende:
Yes je bent er weer Meloewa ik wil het goed maken met je negeer me niet!quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:02 schreef Meloewa het volgende:
Val dood.quote:
TOPIC REPORT! einzzweipolizeiquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:04 schreef Argo het volgende:
[..]
Yes je bent er weer Meloewa ik wil het goed maken met je negeer me niet!
[..]
Val dood.
picsquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:05 schreef Argo het volgende:
[..]
Jij bent jaloers op Meloewa's mooie perfectie.
Moet je Meloewa vragen maar ik weet dat ze van binnen erg mooi is en van buiten ook daar ben ik van overtuigt!quote:
misschien wel, maar ze komt over als aids met een hartslag.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:09 schreef Argo het volgende:
[..]
Moet je Meloewa vragen maar ik weet dat ze van binnen erg mooi is en van buiten ook daar ben ik van overtuigt!
Jij en je mensenkennisquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:10 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
misschien wel, maar ze komt over als aids met een hartslag.
Ben al wegquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:11 schreef Argo het volgende:
[..]
Jij en je mensenkennisGa jij maar terug in je hoekje kleurplaten maken!
quote:
Dat is geen nieuws.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |