Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
PC Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:DaBruno10 (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
kaassoldaat (laucas)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:Stetoe (Cara)
Hamstert (De-Hamster)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig niet.quote:Op zondag 9 oktober 2011 10:24 schreef TheFastOne het volgende:
Als een contract afgelopen is gaat de speler toch niet automatisch weg?
Was bij de eerste FUT wel..drama was datquote:
Dat hoort erbij. Als je er dan een Braziliaanse keeper in gaat zetten kan je net zo goed geen Argentijns team maken. Er zijn ook wel betere linksbacks, ook wel betere centrumverdedigers etc etc etcquote:
Ik mis je held Busquetsquote:Op zondag 9 oktober 2011 11:05 schreef psychedelicate het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#hmHPGnAsbbCpx
Het is me al opgevallen dat 4-2-3-1 op het moment niks voor mij is. Falcao staat normaal gesproken al redelijk alleen voorin, maar als Fàbregas door die bug ook nog een meter naast Xavi gaat staan ontstaat er natuurlijk helemaal een enorm gat. Daarnaast is het duo Puyol en Piqué in deze FIFA misschien ook niet het beste duo nu PAC een nog grotere invloed heeft.
Iniesta was trouwens fucking duur. Op UltimateDB stond 180/190k, ik heb 'm met een shitload geluk voor 206k kunnen kopen. De anderen gingen voor 215k+.
Oh, en Falcao is best slecht. De faggot.
True, tenzij er echt een bepaald fysiek punt de boel kan compenserenquote:Op zondag 9 oktober 2011 11:08 schreef psychedelicate het volgende:
In het echt verkies ik heb natuurlijk boven een Mascherano, maar het is FIFA. 86 zal vrijwel altijd beter zijn dan 83.
IF Higuain is best cheap..nog geen 90Kquote:Op zondag 9 oktober 2011 11:10 schreef psychedelicate het volgende:
Zijn passing is zo bizar slecht. Een simpele 1-2 is al te moeilijk voor hem en daarnaast is hij ook nog eens verschrikkelijk traag. Ik ga denk ik even Nilmar, Higuain of Benzema proberen.
Ik denk dat ik moet kiezen tussen Benzema (87 PAC, 80 SHO) en Torres (86 PAC, 84 SHO en in FIFA11 was het best een beest qua strength en shit). Betekent wel dat ik weer even de markt op moet voor Torres, though.quote:Op zondag 9 oktober 2011 11:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
IF Higuain is best cheap..nog geen 90K
edit: maar 81 pace is voor een lonely striker wel vrij brak
Barcaprijzen vallen me best mee trouwens..had Xavi als 92 wel duurder verwacht in dit stadium van het spel
Iniesta wel vrij prijzig, maar hij is ook wel erg goed dit jaar
Truequote:Op zondag 9 oktober 2011 10:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat hoort erbij. Als je er dan een Braziliaanse keeper in gaat zetten kan je net zo goed geen Argentijns team maken. Er zijn ook wel betere linksbacks, ook wel betere centrumverdedigers etc etc etc
Weet nog niet. Moet nog spelenquote:
Torres' schot is waanzinnig, en die pace is ook goed.quote:Op zondag 9 oktober 2011 11:16 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Ik denk dat ik moet kiezen tussen Benzema (87 PAC, 80 SHO) en Torres (86 PAC, 84 SHO en in FIFA11 was het best een beest qua strength en shit). Betekent wel dat ik weer even de markt op moet voor Torres, though.
Omver geblazen? Dacht dat hij juist zo sterk was. Gelukkig speel ik vrijwel altijd alles via de grond.quote:Op zondag 9 oktober 2011 11:23 schreef Michaelvanb het volgende:
nadeel is natuurlijk dat ie omver geblazen wordt door sterke verdedigers en slecht in de lucht is, dus je zal m veel in de voeten moeten aanspelen of een sterke aanvaller ernaast zetten
Ald verder alle formaties en posities kloppen kan je goed nog wel rond de 100 uitkomen, maar naast team chemistry is individual chemistry ook erg belangrijk en die zal dan voor een aardig aantal spelers wel kut zijn. Dat is ook direct de uitdaging aan deze spelmodus..kunst is om een team te bouwen waarmee je dan eventueel net wat bruggetjes kan bouwen. Overigens is het ook prima als de spelers uit een ander land komen maar wel in dezelfde competitie spelen..dat links ook gewoon.quote:Op zondag 9 oktober 2011 11:29 schreef De-Hamster het volgende:
Is het echt erg om bijvoorbeeld 7/8 nederlandse, italiaanse, franse spelers te hebben en dan de rest uit een ander land bijv. engeland of heb je dan nog wel een chemistry van 80 oid
Misschien een spelmaker toevoegen als rechter centrale middenvelder..Pastore ipv Lucho?quote:Op zondag 9 oktober 2011 11:39 schreef Rijst het volgende:
Argentinie speelt kut.Of ik had gewoon een goede tegenstander.
Bij mij heeft Klose de hoogste goal ratio. Gemiddeld 4x scoren per wedstrijd.quote:Op zondag 9 oktober 2011 11:23 schreef Michaelvanb het volgende:
Yep, torres scoort gemiddeld 2,5 doelpunt per wedstrijd bij mij
speel 41212..
goede pace en lekker schot
nadeel is natuurlijk dat ie omver geblazen wordt door sterke verdedigers en slecht in de lucht is, dus je zal m veel in de voeten moeten aanspelen of een sterke aanvaller ernaast zetten
Ben Arfa. 24 uit 5quote:Op zondag 9 oktober 2011 12:09 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Bij mij heeft Klose de hoogste goal ratio. Gemiddeld 4x scoren per wedstrijd.
Hij heeft dan wel pas 1 wedstrijd gespeeld maar daar letten we maar even niet op.
Het is altijd zo verleidelijk he.quote:Op zondag 9 oktober 2011 12:18 schreef Sodeju het volgende:
Ik koop echt nooit meer van die premium gold packs, van de 15 die ik heb gekocht echt geen een fatsoenlijke speler er in.
Serie A is goedkoper. Liga BBVA kan je het meest verbeteren. Het ligt gewoon aan welke spelers jou goed lijken!quote:
Oke thanks.quote:Op zondag 9 oktober 2011 12:53 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Serie A is goedkoper. Liga BBVA kan je het meest verbeteren. Het ligt gewoon aan welke spelers jou goed lijken!
Ja weetik, maar ik ga eerst goede aanvallers/middenvelder halen.quote:
nog nooit meegemaakt.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:12 schreef laucas het volgende:
Nog mensen last van disconnects na een game?
Ik ben bezig met Serie A team, mag ik er misschien eentje van jou ?quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:13 schreef Cara het volgende:
Mijn team is af![]()
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#dGXq35EsbbCAh
Nou ja, nooit helemaal af natuurliijk. Welliton is een monster, maar zijn minpunt is dribbelen.
Misschien heeft iemand nog leuke ideetjes voor de plekken Kaka/Welliton?
Je team is af maar je wilt wel suggesties voor verbeteringen.... vrouwenlogica?quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:13 schreef Cara het volgende:
Mijn team is af![]()
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#dGXq35EsbbCAh
Nou ja, nooit helemaal af natuurliijk. Welliton is een monster, maar zijn minpunt is dribbelen.
Misschien heeft iemand nog leuke ideetjes voor de plekken Kaka/Welliton?
Best vaak. Toevallig gisteren 4x, maar heb ze minder dan in het begin. Het valt me wel op dat ik ze elke keer heb als ik dik aan het winnen ben. 4 á 5 doelpunten voor. Ook vaak als de tegenstander zelf uit de wedstrijd stapt. Zeer frustrerend.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:12 schreef laucas het volgende:
Nog mensen last van disconnects na een game?
Heb er 3 gespeeld en 3x een DC na de game, ook als ik tegen een vriend speel.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:16 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Best vaak. Toevallig gisteren 4x, maar heb ze minder dan in het begin. Het valt me wel op dat ik ze elke keer heb als ik dik aan het winnen ben. 4 á 5 doelpunten voor. Ook vaak als de tegenstander zelf uit de wedstrijd stapt. Zeer frustrerend.
Ligt het niet aan je eigen verbinding?quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:22 schreef laucas het volgende:
[..]
Heb er 3 gespeeld en 3x een DC na de game, ook als ik tegen een vriend speel.
Je gebruikt geen custom formatie he? Dat schijnt nogal problemen te veroorzaken..quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:22 schreef laucas het volgende:
[..]
Heb er 3 gespeeld en 3x een DC na de game, ook als ik tegen een vriend speel.
Hamsik is ideaal om mee te handelen. Ik heb er in totaal zo'n 20 voor 3/4k gekocht en steeds weer voor 6/7k verkocht.quote:
Ja kanwel, maar ik neem hem op in me team.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:43 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Hamsik is ideaal om mee te handelen. Ik heb er in totaal zo'n 20 voor 3/4k gekocht en steeds weer voor 6/7k verkocht.
Nee.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:24 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Je gebruikt geen custom formatie he? Dat schijnt nogal problemen te veroorzaken..
Ik had daar bij de vorige FIFA helemaal geen last van, dat was meer incidenteel een enkele keer.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:24 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ligt het niet aan je eigen verbinding?
Waarom doe je ze weg? Leuk team welquote:Op zondag 9 oktober 2011 13:50 schreef el-blanchito het volgende:
heeft iemand interresse in m'n silvers sweden eredivisie team?
https://www.ea.com/uk/foo(...)ow-off#kEAqBhSZbbCBL
Nee, dat hoeft niet. Je trainers zorgen ervoor dat je een bonus krijgt als je een kaart toepast. Die bonus werkt dus alleen icm een kaart. Hoe meer trainers je hebt, hoe groter het percentage. Als je dus op +25% zit dan krijg je bij een +20 fitnesskaart +20+5 (100% +25%). Zo geldt het ook voor de overige trainers die bijvoorbeeld shooting etc hebben. Ik gebruik zelf alleen fitness en contractkaarten, dus de rest van de coaches boeien me persoonlijk niet.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:54 schreef Miertje88 het volgende:
Wanneer ik bij club--->staf kijk, zie ik dat ik op dit moment 3 conditietrainers heb die in totaal voor +13% conditie zorgen. Is het de bedoeling om dit naar +100 te krijgen? Wat heeft het voor effect? Want dan moet ik dus tig conditietrainers halen, en dit geld dan ook voor fysiotrainers...?
Ja en de wingbacks zijn ook niet uit NL, maar in zijn geval heeft hij geen andere opties en Stenman en Granq hebben in ieder geval eredivisierootsquote:
jquote:
ik heb wel weer zin om een neiuw teampje te bouwen, ik moet alleen weer wat origineels bedenken. ik vond dit wel leukquote:
ja, ach. ze hebben wel een eredivisie verledenquote:
Ja, maar er zijn ook wel silvers met een verleden in de Eredivisie. Petter Hansson, Daniel Majstorovic en Jonas Olsson.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:58 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
j
[..]
ik heb wel weer zin om een neiuw teampje te bouwen, ik moet alleen weer wat origineels bedenken. ik vond dit wel leuk
[..]
ja, ach. ze hebben wel een eredivisie verleden
Neem een shirtje voor me meequote:Op zondag 9 oktober 2011 13:59 schreef Dudeweiser het volgende:
Nou ik ben naar Rome, tot over een week
Maar soms kom ik bij de veiling spelers tegen waarvan de stats zijn geboost, hoe zit dit dan?quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, dat hoeft niet. Je trainers zorgen ervoor dat je een bonus krijgt als je een kaart toepast. Die bonus werkt dus alleen icm een kaart. Hoe meer trainers je hebt, hoe groter het percentage. Als je dus op +25% zit dan krijg je bij een +20 fitnesskaart +20+5 (100% +25%). Zo geldt het ook voor de overige trainers die bijvoorbeeld shooting etc hebben. Ik gebruik zelf alleen fitness en contractkaarten, dus de rest van de coaches boeien me persoonlijk niet.
Voor 1 wedstrijd inderdaad.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:08 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
Maar soms kom ik bij de veiling spelers tegen waarvan de stats zijn geboost, hoe zit dit dan?
Of is dat voor 1 enkele wedstrijd ofzo?
Gebruik de database, dan zie je wat de laagste bin is en hoeveel minuten hij op de veiling staatquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:08 schreef Heskeysucks het volgende:
Jezus he, 4-3-2-1 formatie kaarten kan je echt nergens vinden.
Dankje, maar ik heb al bedacht dat ik 4-3-3 ga spelen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gebruik de database, dan zie je wat de laagste bin is en hoeveel minuten hij op de veiling staat
Daar kan je hetzelfde mee doen natuurlijk. Ook makkelijk om koopjes te spotten. Zelf al flink wat formatie en positiekaarten snel mee kunnen kopen omdat ze een veel te lage bin hadden.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:15 schreef Heskeysucks het volgende:
[..]
Dankje, maar ik heb al bedacht dat ik 4-3-3 ga spelen.
Haha, alsof jij 60e gaat uitgeven voor mijquote:
They are BEAST?quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:21 schreef Tim86 het volgende:
Wat hebben Luc Castaignos en Thiago Silva gemeen in FUT?
ze kijken allebei of ze moeten schijten?quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:21 schreef Tim86 het volgende:
Wat hebben Luc Castaignos en Thiago Silva gemeen in FUT?
Best wel.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ze kijken allebei of ze moeten schijten?
MOet je maar geen PSV spelers kopen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:27 schreef zerokil het volgende:
Ik heb echt veel te veel blessures, weet iemand hoe je dit kan voorkomen?
Moet je bijv. een fitness coach ofzo aanschaffen voor je Team?
Winnaarquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ze kijken allebei of ze moeten schijten?
quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:27 schreef zerokil het volgende:
Moet je bijv. een fitness coach ofzo aanschaffen voor je Team?
Misschien moet je het nog een keer vragen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:07 schreef zerokil het volgende:
Moet je bijv. een fitness coach ofzo aanschaffen?
Hij heeft niet door dat ie het gister verneukt heeft en niemand m mag.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[..]
Misschien moet je het nog een keer vragen.
Voor mijn gevoel zijn IF silvers op het goedkoopst de laatste dagen, maar prijs is al wel behoor laag zie ik. Ik had hem voor 25K op dag 1 en dacht een koopje te hebbenquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:29 schreef GuRBuH het volgende:
Gaat de prijs van IF Elm nog dalen komende dagen, of is nu een goed moment om hem te halen?
[..]
Hij heeft niet door dat ie het gister verneukt heeft en niemand m mag.
Als je fitness aan het begin van de pot laag is, is de kans groter dat je spelers geblesseerd raken. Zo, dat was 'm. Fitness coaches helpen niet. Die helpen alleen als je een fitnesskaartje gebruikt.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:30 schreef zerokil het volgende:
Zal ik zeker doen als ik geen antwoord heb gekregen.
Elm zijn prijs gaat zeker dalen maar of je zo lang wil wachten is jou keuze.
Op Xbox zou ie nu gemiddeld 15k ofzo zijn volgens de DB. Dat zal misschien enigszins afwijken door de manier waarop het berekend word. Op PS3 liggen de prijzen nog rond de 25k. Ik heb m nu voor 24,5k in 4-1-2-1-2 gehaald. Ik ga dit jaar alle silver/bronze Eredivisie IF's sparen dus ik vind het wel best. Ik verdien het geld wel weer terug met traden.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel zijn IF silvers op het goedkoopst de laatste dagen, maar prijs is al wel behoor laag zie ik. Ik had hem voor 25K op dag 1 en dacht een koopje te hebben
Hoe veel blessures heb jij dan?quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:38 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Als je fitness aan het begin van de pot laag is, is de kans groter dat je spelers geblesseerd raken. Zo, dat was 'm. Fitness coaches helpen niet. Die helpen alleen als je een fitnesskaartje gebruikt.
is een neppe ook goed?quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:25 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Haha, alsof jij 60e gaat uitgeven voor mij
[..]
They are BEAST?
Ja tuurlijk, Lazio dan he. Skibril Cissé deropquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
is een neppe ook goed?AS of Lazio?
Wachten op het vliegveld is saaai man
haha natuurlijk met de prijs voordat hij het koopt!quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:11 schreef DannyDeko het volgende:
Hehe dan zit die jongen straks thuis met 5 shirtjes en een stel wanbetalende Fokkers
Laat maar zitten Kevin.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:12 schreef zerokil het volgende:
http://soccertriads.com/italian-teams/as-roma/cat_48.html
17 pond wtf?quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:12 schreef zerokil het volgende:
http://soccertriads.com/italian-teams/as-roma/cat_48.html
twitter:jpflathead twitterde op zondag 09-10-2011 om 15:21:08I just received a nice suggestion on the German forum. He wanted not only the average price but min and max as well. Now you see 3 lines reageer retweet
Bergkamp flickquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:46 schreef DannyDeko het volgende:
![]()
![]()
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/97287523
![]()
![]()
Als jij betaaldquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:54 schreef Dudeweiser het volgende:
Dus een Cisse lazio shirt voor gerben en een as roma shirt voor Ashraf
ik zal ns kijkenquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:56 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Als jij betaald
Net btw Silver toernooi gewonnen met Dutch Silvers
Niet meer nodig, toch bedanktquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:54 schreef Dudeweiser het volgende:
Effe serieus kijk uit voor de douane(kosten)..quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:54 schreef Dudeweiser het volgende:
ik bestel niks, ik koop het gewoon in Romequote:Op zondag 9 oktober 2011 15:59 schreef zerokil het volgende:
[..]
Effe serieus kijk uit voor de douane..
Als je 2/3 shirtjes besteld via die site dan krijg je ook extra kosten van de douane.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:03 schreef Rijst het volgende:
Verliezen van kinderen uit 1995Deze knul zeker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Verliezen van kinderen uit 1995Frustrerend heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Verliezen van kinderen uit 1995volgende week ga je nog een keer verliezen tegen iemand uit 95 als mn internet het weer doetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het houdt me jongquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:06 schreef DannyDeko het volgende:
Volgens mij ligt de leeftijd bij de FUTters hier best laag nog. Denk dat Tim met z'n 86 jaar toch wel de oudste is!
Ja maar je gaat toch via het vliegtuig, maar zal wel goed komenquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik bestel niks, ik koop het gewoon in Rome
Ratio van 30:1 zeker?quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:08 schreef Santello het volgende:
Wat heb ik spijt dat ik mijnt FUT 11 hier heb weggegeven. Kon het nu ruilen voor FUT12 coins.
Linkje? Ik heb nog flink wat teams in 11quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:08 schreef Santello het volgende:
Wat heb ik spijt dat ik mijnt FUT 11 hier heb weggegeven. Kon het nu ruilen voor FUT12 coins.
bedankt voor die 60k jaquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:08 schreef Santello het volgende:
Dan trekt ie dat kreng gewoon aanquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:09 schreef zerokil het volgende:
[..]
Ja maar je gaat toch via het vliegtuig, maar zal wel goed komen
Iemand?quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:53 schreef Fenomeno het volgende:
Misschien is het al gezegd maar kan iemand mij vertellen wat die rode/blauwe/groene lijnen betekenen op ultimatedb?
quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:34 schreef GuRBuH het volgende:
twitter:jpflathead twitterde op zondag 09-10-2011 om 15:21:08I just received a nice suggestion on the German forum. He wanted not only the average price but min and max as well. Now you see 3 lines reageer retweet
Ik denk dat...quote:
Bij ps3/xbox trading naar een speler zoeken, zie je 3 lijnen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:15 schreef zerokil het volgende:
Sorry maar ik weet niet welke lijnen je bedoelt.
Ja De Rossi is heel goed en goedkoop. Ik raad eerder Vidal aan, speelt echt geweldig!quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:25 schreef psychedelicate het volgende:
Wie is de beste Serie A CDM voor in een 4-1-2-1-2? Ik neig naar De Rossi, lijkt me een redelijke all-rounder met z'n PAC, PAS, DEF en HEA.
Heb hem altijd heel lekker vinden spelen, zowel in FIFA 11 als in FIFA 12 (Bij een vriend). Hij is een echte balafpakker. Aanvallend brengt hij minder, mjah CDM hequote:Op zondag 9 oktober 2011 16:25 schreef psychedelicate het volgende:
Wie is de beste Serie A CDM voor in een 4-1-2-1-2? Ik neig naar De Rossi, lijkt me een redelijke all-rounder met z'n PAC, PAS, DEF en HEA.
De Rossi is een beest. Kopt ook nog aardig wat ballen binnen en heeft een heerlijk schotquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:25 schreef psychedelicate het volgende:
Ik heb Krasic en speelt echt lekker, komt vaak mee en super schot.quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:33 schreef psychedelicate het volgende:
En als RM? Is Krasic nog steeds zo fijn om mee te spelen of is IF Maggio gewoon beter?
Werkt het alleen op XBOX of ook op PS3?quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:47 schreef Santello het volgende:
Ik zit nu dood nieuwe mails te maken en pakjes te openen.
Forlan binnen
Vast wel beiden. Alleen die gast had het over 4 pakjes, maar dat klopt niet want we zitten pas in de eerste maand, dus 2 pakjes per keer. 3k coins + spelers. emails onthouden en volgende maand opnieuwquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:55 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Werkt het alleen op XBOX of ook op PS3?
Ik kan mn nieuwe account niet koppelen aan mijn hoofdaccount, alleen maar een nieuwe aanmaken. Dus ik krijg alleen een starterpack nuquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:56 schreef Santello het volgende:
[..]
Vast wel beiden. Alleen die gast had het over 4 pakjes, maar dat klopt niet want we zitten pas in de eerste maand, dus 2 pakjes per keer. 3k coins + spelers. emails onthouden en volgende maand opnieuw
Ja Mash, ik heb je uitgenodigd voor FC Leverworst als het goed is... Dat is m. Alleen het wordt ondergesneeuwd doordat de topics zo snel gaan. Is ook een apart club topic voor trouwens alquote:
haha jammer!quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:14 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik kan mn nieuwe account niet koppelen aan mijn hoofdaccount, alleen maar een nieuwe aanmaken. Dus ik krijg alleen een starterpack nu
Nu nog even IF Elm gaan prijsfixenquote:Op zondag 9 oktober 2011 17:21 schreef Toefjes het volgende:
Zie trouwens in de ultimate db dat de prijzen van IF Wernbloom al verdubbeld zijn. Die gaat echt goud waard worden later dit jaar
hoe bedoel je?quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gebruik de database, dan zie je wat de laagste bin is en hoeveel minuten hij op de veiling staat
Je kan in de database ook formatie en positiekaarten opzoeken.quote:
Is Krasic weer goed als RW. Ik heb zelf liever een linkspoot op die positie maar Krasic was vorig jaar echt geweldig. Ik heb alleen nog geen een goede voorzet gegeven in alle potjes, ze gaan altijd naar een random plek lijkt het...quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:35 schreef Tim86 het volgende:
Heb zelf Krasic gehaald als RW, maar op RM zou ik het niet weten. Maggio is wel erg allround. Was een gruwelijke back ook in de vorige fifa (als RM).
quote:keep practising youth
Is het geen goed idee om een apart topic voor rages te maken?quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:07 schreef GuRBuH het volgende:
GODVERPINO. Speelde met mn Dutch Silvers tegen een gast met Gold UK, Pennant, Crouch dat spul. Ik begon meteen lekker met een goal in de 8e minuut. Daarna had ik meestal de bal maar mn aanvallen mislukten net bij de laatste pass of het schot ging mis. In de 68e minuut maakt ie gelijk met Muamba, uit een dwarrelende bal uit het niets. Iets daarna trapt zijn keeper de bal uit, over mijn Ramsteijn (Mertesacker van NL) en Donk (ook geen kleine jongen) heen, Ebanks-Blake kan makkelijk inschieten. Meteen daarna scoor ik een mooi goaltje met Castaignos: 2-2.
Begin verlenging gooit ie Hoillett en Puncheon erin, 2 snelle RW's. Heeft ie in de hele ET niks aan gehad want ik had al het balbezit en maakte ook een goal met Ricky. Krijgt die kneus in de laatste minuut een corner (toen wist ik al wat er ging gebeuren) en ja hoor al mn defenders maken ruimte voor hem om in te koppen. En ik heb het goed gezien want drie keer de herhaling moeten kijken. Njah, ik ben redelijk in penalties dus ik maak nog kans. Heb ik ineens gewoon GEEN powerbar meer in beeld
En nee, niet op die manier van Tim dat ie buiten beeld is hij is er gewoon niet. (heb dit ook altijd met de keeper). 4-3 verloren op penals.
Stuur ik m een berichtje met daarin dat het puur luck was (pinorage lvl 10) en verder nog redelijk netjes, stuurt ie terug:
[..]
(Sorry voor deze rage, zo lang mn handen typen kan ik mn controller niet door de kamer smijten)
Gewoon doen als je er zelf zin in hebt. Het blijft verslavend, omdat je nooit weet wat er in zitquote:
Misschien is dat ook wel een beetje HEEL veel gelukquote:Op zondag 9 oktober 2011 18:27 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ik heb gister Messi in een pakje gekregen..just saying
Ik zat er ook aan te denken, baggerslecht, maar met chemistry kom je wel ergensquote:
Stom hèquote:Op zondag 9 oktober 2011 18:39 schreef Heskeysucks het volgende:
Ik ben al een week niet meer op de Web app gekomen.. EA..
Toch maar geen Liga BBVA?quote:
Na 10 wedstrijden verliezen was ik mijn 86-rated BBVA team al weer zat, lol. In FUT11 was mijn Serie A team haast onverslaanbaar, dus ik ga nu weer voor Serie A.quote:
Ik ben ook bezig met Serie A team.quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:52 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Na 10 wedstrijden verliezen was ik mijn 86-rated BBVA team al weer zat, lol. In FUT11 was mijn Serie A team haast onverslaanbaar, dus ik ga nu weer voor Serie A.
Passing van Xavi, Iniesta en Fàbregas vallen vies tegen. Ik denk dat je passing echt op manual moet hebben staan wil je iets van die 90+ passing merken.
Ja ik ook, maar dan op Xboxquote:Op zondag 9 oktober 2011 18:55 schreef Silvanovisch het volgende:
Kan helemaal niet meer connecten met de EA servers? ;'(
Geen FUT, geen wedstrijden, niks nadaaaaa.. Meer met dit probleem nu? (PS3)
IF Cavani, Ibrahimovicquote:Op zondag 9 oktober 2011 18:53 schreef Heskeysucks het volgende:
[..]
Ik ben ook bezig met Serie A team.
Wow, dat is wel netjes.quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:57 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
4-1-2-1-2:
IF Cavani, Ibrahimovic
Sneijder
Lavezzi, Krasic
De Rossi
IF Lichtsteiner, Silva, Chiellini, Maicon
Stekelenburg
Dat moet mijn team worden. Ik sta natuurlijk open voor suggesties.
Het Begin van mij is dit:quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:57 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
IF Cavani, Ibrahimovic
Sneijder
Lavezzi, Krasic
De Rossi
IF Lichtsteiner, Silva, Chiellini, Maicon
Stekelenburg
Dat moet mijn team worden. Ik sta natuurlijk open voor suggesties.
Kan je laten zien? Ik ben wel benieuwd. Ik kan je wel paar tips geven.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:06 schreef TheFastOne het volgende:
Nou, mijn eerste dag FUT zit erop. Heel veel geleerd om dingen vooral NIET te doen.
Zo zag ik een Toivonen en een Nagatomo voor een heel zacht prijsje. Maar nu krijg ik die krengen niet meer weg
Heb als eerste een Koreaans bronze teamphe gemaakt. En het speelt heerlijk2 beest spitsen en een solide verdediging.
Ik wil ook een Serie A of een Frans team op gaan bouwen, maar heeft iemand nog tips in het algemeen?
Volgens mij is dat wel gemiddeld hoor. Ik zie hem wel vaker voor die prijs erop staan. Zelf moet ik echt even gaan kijken wat ik met mijn team wil gaan doen. Als ik iets wil veranderen moet ik toch echt van Ben Arfa af...quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:17 schreef Rijst het volgende:
4222 Lucio gekocht voor 27k. Weet niet of het goedkoop is maar hij stond er nog maar ent op dus toch maar gewaagd.
Kijk in de database en zoek de prijzen en auctions op..wij kennen die prijzen ook niet uit ons hoofd.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:06 schreef De-Hamster het volgende:
Wat kan ik vragen voor:
Vermaelen 5--2-1-2
Osvaldo 5-2-1-2
Bukharov 4-4-1-1
Carrizo 5-2-2-1
Kharja 4-2-2-2
Hangeland 4-2-2-2
Martins 4-2-3-1
Bosingwa 4-4-2
vragen, ik sta niet veel lager dan de andere aanbieders lijkt het maar toch koopt niemand ze.
Weet ik niet, hele weekend niet thuis geweestquote:Op zondag 9 oktober 2011 18:06 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Is Krasic weer goed als RW. Ik heb zelf liever een linkspoot op die positie maar Krasic was vorig jaar echt geweldig. Ik heb alleen nog geen een goede voorzet gegeven in alle potjes, ze gaan altijd naar een random plek lijkt het...
webapp doet het gewoonquote:
Haha, wat deed die keeper? Strak ingeschoten hoor!quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:27 schreef GuRBuH het volgende:
Hadouir
http://www.easports.com/media/play/video/97147356
Het was een vrije trap in de 90e minuut ofzo, bij 2-1 voor mij. Rond de middellijn en ik pass hem naar Donk (die hier de assist geeft) maar denk dat hij rekende op een 'voorzet' om snel verder te kunnen. Ik zag die keeper eerst niet eens, wilde gewoon uithalenquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, wat deed die keeper? Strak ingeschoten hoor!
Die is niet zo heel erg budgetquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:34 schreef zerokil het volgende:
Tip: Zet Cisse in de spits, wat een baas is dat zeg.
Speelt Ibra beetje fijn?quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:28 schreef Toefjes het volgende:
Ibrahimovic zn eerste wedstrijd, eerste balcontact :
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/97326977
En mijn eerste vrije trap gescoord in fifa 12, na 10 keer op de lat ofzo
Vragen of ibra fijn isquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:42 schreef zerokil het volgende:
[..]
Speelt Ibra beetje fijn?
In Fifa 12 zelf vind ik hem een beetje te sloom
Ik heb nu 1 potje gedaan, kan er nog niet te veel over zeggen, misschien dat mn tegenstander gewoon slecht was, maar samen met Cavani speelde het erg prettig. Stonden allebei vaak goed opgesteld, daardoor kon Ibra veel doen nog met zijn beperkte pace. En die vrije trappen zijn gewoon gratis doelpunten, als ik al van zon afstand met hem kan scoren.. Hoop ook nog op een aantal kopgoals uit hoekschoppenquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:42 schreef zerokil het volgende:
[..]
Speelt Ibra beetje fijn?
In Fifa 12 zelf vind ik hem een beetje te sloom
Helaas wel.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:56 schreef De-Hamster het volgende:
Telt een invalbeurt eigenlijk ook als een contractdag minder?
Nee ik ook nooit, maar het verhoogt wel de kans op blessures.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:57 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Helaas wel.Daarom wissel ik nooit. Anderen die wel wisselen?
Alleen als ik rood krijg of een blessure krijg. En soms ook nog wel eens als ik niet goed heb opgelet met hoeveel fitness mijn spelers hebben.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:57 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Helaas wel.Daarom wissel ik nooit. Anderen die wel wisselen?
Ja, het doet inderdaad even zeer, maar ja, de coins laten staan is ook zo nutteloos. Was er trouwens 115K voor kwijt, zag dat hij gemiddeld 120K deed, dus 100K wordt al lastig.quote:
Voor de niet chinezen. En wees niet bang ik heb het in Google vertaler gegooid!quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:13 schreef SuperHarregarre het volgende:
Mijn god! ;Pato voor 2600 coins. EPIC!
M'n hand trilt nog.
BIN?quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:13 schreef SuperHarregarre het volgende:
我的天啊!Pato voor 2600 coins. EPIC!
M'n hand trilt nog.
Relatief duur, maar wel goed inderdaad.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:41 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik kan je Kim Young Hoo aanraden. Beste spits die er is.
哈哈,真的嗎?quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:13 schreef SuperHarregarre het volgende:
我的天啊!Pato voor 2600 coins. EPIC!
M'n hand trilt nog.
Ja, niet doen. Slechte spelers, silver is beter.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:44 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Relatief duur, maar wel goed inderdaad.
Ik ga een Nederlands 4-1-2-1-2 Gold team maken, iemand suggesties?
Ik zag hett al, totaal geen mogelijkheden.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:53 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja, niet doen. Slechte spelers, silver is beter.
Of hij rekende de fifa 11 prijs.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:55 schreef zerokil het volgende:
Sowieso raar 2,6 als het nou 5,1 was dan was het gewoon zo'n type fout maar 2,6 is wel een raar bedrag.
Tenzij pato redelijk goedkoop is op Xbox..
Gewoon iemand die geen prijzen checkt en geld teveel heeft.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:55 schreef zerokil het volgende:
Sowieso raar 2,6 als het nou 5,1 was dan was het gewoon zo'n type fout maar 2,6 is wel een raar bedrag.
Tenzij pato redelijk goedkoop is op Xbox..
RB + A. (xbox)quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:11 schreef Fuszy het volgende:
Ik zie vaak iemand mij uitspelen met een soort van tikje naar de andere voet of een goal scoren, omdat je er dan net iets beter voor staat. Hoe doe je dat![]()
Heb overigens echt moeite met verdedigen. Zeker met het kappen en wat trucjes. verschrikkelijk
Heel herkenbaar, en als ik het doe blijft de tegenstander gewoon keurig voor me.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:11 schreef Fuszy het volgende:
Ik zie vaak iemand mij uitspelen met een soort van tikje naar de andere voet of een goal scoren, omdat je er dan net iets beter voor staat. Hoe doe je dat![]()
Heb overigens echt moeite met verdedigen. Zeker met het kappen en wat trucjes. verschrikkelijk
Zijn allemaal dezelfde spelers.quote:
Zo gaat het toch al de hele week..ik heb er nooit voor 2u 's nachts in kunnen komen...alleen tussen 2 en 9 ofzo..quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:26 schreef Heskeysucks het volgende:
Het is half10 en ik kom nog niet in webapp. :S
Bizarquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zo gaat het toch al de hele week..ik heb er nooit voor 2u 's nachts in kunnen komen...alleen tussen 2 en 9 ofzo..
Jij slaapt nooit?quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zo gaat het toch al de hele week..ik heb er nooit voor 2u 's nachts in kunnen komen...alleen tussen 2 en 9 ofzo..
Dat kan wanneer je dood bent.quote:
Geen idee, ik had al dagen niet meer dat scherm gezien.. Kom er steeds gewoon in. Log ook de hele tijd uit en weer in met verschillende accounts.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |