Nee, die hebben een 6310.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:06 schreef EllaN het volgende:
Ach, beschaafde mensen hebben natuurlijk ook geen BB.
Jup dat zag ik ookal. ik heb er persoonlijk 'kut bb 'van gemaakt. Lastig huiswerk maken nuquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:01 schreef EllaN het volgende:
[..]
In bijna elk van die tweets over ping staat "KK".
Hoe triest.
Que?quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:06 schreef EllaN het volgende:
Whehe, die heb ik inderdaad ook nog.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:07 schreef EllaN het volgende:
[..]
Die hebben gewoon nog steeds de Nokia 3310 van vroegah.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:06 schreef EllaN het volgende:
Pacman!!!quote:
Ik had al een mobiele telefoon in 1962, helaas mochten we die niet houden en de afstand was ook maar zo'n 6 kmquote:
ik mis een camera, qwerty toestenbord, beeldscherm en de headsetplugin. Zal wel balen zijn geweestquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:15 schreef Clan het volgende:
[..]
Ik had al een mobiele telefoon in 1962, helaas mochten we die niet houden en de afstand was ook maar zo'n 6 km![]()
[ afbeelding ]
Kon je daar wel mee pingen offehh..?quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:15 schreef Clan het volgende:
[..]
Ik had al een mobiele telefoon in 1962, helaas mochten we die niet houden en de afstand was ook maar zo'n 6 km![]()
[ afbeelding ]
Tuurlijk!quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:18 schreef EllaN het volgende:
[..]
Kon je daar wel mee pingen offehh..?
quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tuurlijk!
Papa India November Golf.
Antwoord was vaak: Papa Oscar November Golf.
streams? Wtfquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:20 schreef EllaN het volgende:
Haha ik zie nu pas dat die geenstijl stream op "kk ping" staat. Hehheeee dan is er nog hoop voor de jeugd!
Die tijdlijn op geen stijl. Ik dacht dat hij alles pakte waar Ping in staat, maar hij pakt alles waar KK ping in staat. Dus dan is er nog hoop voor de wereldquote:
Als Braamyo dat grapje had gemaakt had jequote:
Voor de wereld wel ja. Buiten Nederland zullen niet veel mensen kk gebruiken als afkorting voor (kut)kanker.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:22 schreef EllaN het volgende:
[..]
Die tijdlijn op geen stijl. Ik dacht dat hij alles pakte waar Ping in staat, maar hij pakt alles waar KK ping in staat. Dus dan is er nog hoop voor de wereld.
Vind het echt een leuke grap hoor C4quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als Braamyo dat grapje had gemaakt had jegepost.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |