De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb nog wel een backup plan nodigquote:Op zondag 9 oktober 2011 02:06 schreef Stokstaart het volgende:
nee niet jaloers roburt maar me zusje vond je lekker dus daarom
En mijn nichtje dan?quote:Op zondag 9 oktober 2011 02:06 schreef Roburtt het volgende:
[..]
ik heb nog wel een backup plan nodig
nee heb je niet.quote:Op zondag 9 oktober 2011 02:06 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ik stuur je via DM niet in de topic zetten okquote:Op zondag 9 oktober 2011 02:06 schreef Roburtt het volgende:
[..]
mooiquote:
is goedquote:Op zondag 9 oktober 2011 02:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik stuur je via DM niet in de topic zetten ok
Jaa moet toch pissenquote:Op zondag 9 oktober 2011 02:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
kom me eens ophalen uit je badkamer xoxoxooxox
oke ik wacht in spanning afquote:Op zondag 9 oktober 2011 02:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja zo
begint interessant te worden
quote:Op zondag 9 oktober 2011 02:07 schreef coban het volgende:
REZANIA IK DACHT ER IS IETS BELANGRIJKS GA JIJ VIEZE SMILEY DOEN
tevens jellybeanz hier
Beachquote:
Awh, wat schattig!quote:Op zondag 9 oktober 2011 02:10 schreef coban het volgende:
Heeey bietsjsjjsjsjsjsjssjsjjsjjjjjj
Rezania. Knuppel!
Nooit meerquote:Op zondag 9 oktober 2011 02:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Beach
Wanneer gaan we die radio weer rellen![]()
heyquote:Op zondag 9 oktober 2011 02:10 schreef coban het volgende:
Heeey bietsjsjjsjsjsjsjssjsjjsjjjjjj
Rezania. Knuppel!
Ik nietquote:
DE STAD EN MENSEN BEWONDEREN O EN EEN JONGEN.quote:Op zondag 9 oktober 2011 02:11 schreef FreezePop het volgende:
[..]
wat ging je doen dan :I:O:O:O:O:O?
Jaquote:
Niet. Ik ben alles, maar dan ook allesbehalve schattig. HOOR JE ME?quote:
Bah jongens.quote:Op zondag 9 oktober 2011 02:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
DE STAD EN MENSEN BEWONDEREN O EN EEN JONGEN.
[..]
Ja
HOMOquote:Op zondag 9 oktober 2011 02:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Ja
Die onwetendheid is juist zo schattig!quote:Op zondag 9 oktober 2011 02:11 schreef coban het volgende:
[..]
Niet. Ik ben alles, maar dan ook allesbehalve schattig. HOOR JE ME?
Vrouwen daarentegen.quote:
Kan er ook niets aandoen dat ik mij gisteren heb omgebouwd en nu op vrouwen en mannen mag vallen.quote:
leuke jongen?quote:Op zondag 9 oktober 2011 02:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Ja
Ben je pussy geworden of wat is ditquote:Op zondag 9 oktober 2011 02:10 schreef Beach het volgende:
[..]
Nooit meerdie tijd is gelukkig voorbij.
Je hebt me nieteens gezien ik lijk op romana.quote:Op zondag 9 oktober 2011 02:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die onwetendheid is juist zo schattig!
quote:Op zondag 9 oktober 2011 02:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ben je pussy geworden of wat is dit
Je persoonlijkheid is schattig!quote:Op zondag 9 oktober 2011 02:13 schreef coban het volgende:
[..]
Je hebt me nieteens gezien ik lijk op romana.
Heb je dat wel aan papa en mama gevraagd?quote:Op zondag 9 oktober 2011 02:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vrouwen daarentegen.
[..]
Kan er ook niets aandoen dat ik mij gisteren heb omgebouwd en nu op vrouwen en mannen mag vallen.
Ik vat het maar op als een complimentquote:Op zondag 9 oktober 2011 02:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je persoonlijkheid is schattig!Je uiterlijk niet.
Nee ik ben volwassenquote:Op zondag 9 oktober 2011 02:14 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Heb je dat wel aan papa en mama gevraagd?
Die fase is voorbijquote:
Nee want raar accent daar moest ik van bijkomen, niet gewend enzo.quote:
Schijt aan de overheid je bent gewoon gebrainwasht he?quote:Op zondag 9 oktober 2011 02:14 schreef Beach het volgende:
[..]
Nee ik gedraag me liever volwassen nu.
Maar dat accent hoor je niet meer zodra je zoentquote:Op zondag 9 oktober 2011 02:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee ik ben volwassen
[..]
Die fase is voorbij
[..]
Nee want raar accent daar moest ik van bijkomen, niet gewend enzo.
Welterusten.quote:
ze is van mij hequote:
Shit goeie, tip voor de volgende keer!quote:Op zondag 9 oktober 2011 02:16 schreef Beach het volgende:
[..]
Maar dat accent hoor je niet meer zodra je zoent
Nee. Ik ben echt volwassen gewordenquote:Op zondag 9 oktober 2011 02:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Schijt aan de overheid je bent gewoon gebrainwasht he?
eerste de 1 nu de ander.quote:Op zondag 9 oktober 2011 02:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee ik ben volwassen
[..]
Die fase is voorbij
[..]
Nee want raar accent daar moest ik van bijkomen, niet gewend enzo.
Ik zit vol met goede dating adviezen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 02:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Shit goeie, tip voor de volgende keer!
quote:Op zondag 9 oktober 2011 02:16 schreef coban het volgende:
Bijna iedereen hier vind ik heel lief en krijgt een knuffel
Jammerquote:
Ik ook?quote:Op zondag 9 oktober 2011 02:16 schreef coban het volgende:
Accenten jaquote:
Knuffel terug lieve Tsjobanquote:Op zondag 9 oktober 2011 02:16 schreef coban het volgende:
Breng een boek uit, en voor deze tip krijg ik je boek gratis.quote:
ik luister enkel naar mensen zonder vriend / vriendin. je weetz, beste stuurlui staan aan wal!quote:
Nu ben ik gewoon een goede gast.quote:Op zondag 9 oktober 2011 02:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jammer
Je was altijd een goeie rellegast op FOK!
Nah, die markt is al verzadigd.quote:Op zondag 9 oktober 2011 02:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Accenten ja
[..]
Knuffel terug lieve Tsjoban
[..]
Breng een boek uit, en voor deze tip krijg ik je boek gratis.
Kom je uit Brabant ?quote:
Zachte g.quote:
kk stad is datquote:
Nou je bent serieus de eerste aardige brabander die ik tegenkom op FOK!quote:
* Rezania knuffelt coban.quote:Op zondag 9 oktober 2011 02:19 schreef coban het volgende:
[..]
Nee jij als enige niet
Haha grapje je schrok he
Jij hebt niet zo'n Turks-Nederlands accent?quote:
mk?quote:Op zondag 9 oktober 2011 02:20 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Haten op het mooiste, beste stuk van Nederland
quote:Op zondag 9 oktober 2011 02:20 schreef FreezePop het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 oktober 2011 02:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nou je bent serieus de eerste aardige brabander die ik tegenkom op FOK!
Almere het beste stuk Nederland noemenquote:Op zondag 9 oktober 2011 02:20 schreef FreezePop het volgende:
[..]
en aight danquote:Op zondag 9 oktober 2011 02:20 schreef Stokstaart het volgende:
Owja Fanta is ook tof die komt uit Eindhoven
Neequote:Op zondag 9 oktober 2011 02:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
* Rezania knuffelt coban.Wat schattig!
[..]
Jij hebt niet zo'n Turks-Nederlands accent?
Almere ligt in Flevolandquote:Op zondag 9 oktober 2011 02:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Almere het beste stuk Nederland noemen
Ik dacht dat ze echt niet anders konden praten.quote:Op zondag 9 oktober 2011 02:22 schreef coban het volgende:
[..]
Nee
Dat is geen 'accent' maar dat doen die fuckers expres. Kan ik ook, kan jij ook.
Die is ook chill iddquote:
Je vergeet Groot- Amsterdam.quote:Op zondag 9 oktober 2011 02:21 schreef FreezePop het volgende:
Samen met noord-kennemerland natuurlijk.
Een pot nat jongen, enige is dat je aan de andere kant van de IJselzee woontquote:Op zondag 9 oktober 2011 02:22 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Almere ligt in Flevoland. Alkmaar is waar het is.
Ja maar jij blijkt iedereen uit te schelden op tc met mijn naamquote:
Niet waar, dat is een leugen. Dat zou ik nooit doenquote:Op zondag 9 oktober 2011 02:23 schreef coban het volgende:
[..]
Ja maar jij blijkt iedereen uit te schelden op tc met mijn naam
Mja voel me wel vereerd ja
Serieus?quote:Op zondag 9 oktober 2011 02:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze echt niet anders konden praten.
Ik was er zelf bij je zei vieze woorden als 'neuk'quote:Op zondag 9 oktober 2011 02:23 schreef Intronic het volgende:
[..]
Niet waar, dat is een leugen. Dat zou ik nooit doen
waar is het allefesquote:
die van Snufland is beter:quote:
Ja, ik dacht dat hetzelfde probleem hadden als ik heb als ik een engels accent probeer te faken, het lukt net niet helemaal.quote:
Diequote:Op zondag 9 oktober 2011 02:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
die van Snufland is beter:
[ afbeelding ]
Eens, raar volk dat het is.quote:
In Zuid-Holland of zo?quote:
Nohhhquote:Op zondag 9 oktober 2011 02:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, ik dacht dat hetzelfde probleem hadden als ik heb als ik een engels accent probeer te faken, het lukt net niet helemaal.
Alphenquote:Op zondag 9 oktober 2011 02:25 schreef Dalando het volgende:
wassap ik ben een allefenaar ik pra zo pla als eh maar kah
quote:Op zondag 9 oktober 2011 02:25 schreef Beach het volgende:
[..]
De één is je leeftijd de ander je taal?
jaquote:Op zondag 9 oktober 2011 02:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Eens, raar volk dat het is.
[..]
In Zuid-Holland of zo?
Oeiquote:Op zondag 9 oktober 2011 02:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Alphen![]()
Ik heb in Gouwerak gewoond
allee zui hollahquote:
Gemaakt uit de regen die gejat is van Iran.quote:
Jawel daarom nam ik het niet persoonlijk opquote:Op zondag 9 oktober 2011 02:26 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik ben scherp, maar ik hou van je weet je toch
quote:
Anders wel?quote:Op zondag 9 oktober 2011 02:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jawel daarom nam ik het niet persoonlijk op
Incestkinderen FTWquote:Op zondag 9 oktober 2011 02:27 schreef Intronic het volgende:
Doordat de Urkers vrijwel alleen onderling trouwden, hebben de Urkers veel erfelijke eigenschappen met elkaar gemeen.
Goeden muzakquote:
Sinds wanneer luister jij hardstylequote:
ben jij allefenaa?quote:Op zondag 9 oktober 2011 02:28 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ey kankah kop moek je es op je kankah smoel sloan of wat!
Iets met dat het vroegâh een eiland was.quote:Op zondag 9 oktober 2011 02:27 schreef Intronic het volgende:
Doordat de Urkers vrijwel alleen onderling trouwden, hebben de Urkers veel erfelijke eigenschappen met elkaar gemeen.
droom over mequote:Op zondag 9 oktober 2011 02:28 schreef coban het volgende:
Mja nu ga ik echt echt slapen kusjes op jullie voorhoofds enzo blabla doei kusjens![]()
Die komt ook uit Urkquote:
trusten naamgenootquote:Op zondag 9 oktober 2011 02:28 schreef coban het volgende:
Mja nu ga ik echt echt slapen kusjes op jullie voorhoofds enzo blabla doei kusjens![]()
Welterusten.quote:Op zondag 9 oktober 2011 02:28 schreef coban het volgende:
Dat valt reuze meequote:Op zondag 9 oktober 2011 02:28 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
mensen die niet begrijpen wat inteelt precies doet met je genen en bepaalde erfelijke ziekten
omdat het mag is het nog niet gezond enzo. nou ja google it.quote:Op zondag 9 oktober 2011 02:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee
Je eigen nicht en neef neuken schijnt ook gewoon te mogen
Slaap zachyquote:Op zondag 9 oktober 2011 02:28 schreef coban het volgende:
Ik steeds meer en ben nu vooral op zoek naar de nummers uit begin 2000quote:Op zondag 9 oktober 2011 02:29 schreef Beach het volgende:
[..]
Ah. Ik luister het eigenlijk steeds minder.
Inderdaadquote:
Dat heb je zo gevonden.quote:Op zondag 9 oktober 2011 02:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Slaap zachy
[..]
Ik steeds meer en ben nu vooral op zoek naar de nummers uit begin 2000
[..]
InderdaadDie gaat altijd even harder als ie voorbij komt.
Of dat moment dat de Hoogste tijd van Andre Hazes spelenquote:Op zondag 9 oktober 2011 02:30 schreef Dalando het volgende:
daar zou ik zo graag bij willen hebben gestaan
Nou intronic, leuke gedachte.quote:Op zondag 9 oktober 2011 02:31 schreef Rezania het volgende:
Nog even fappen op pics van Intronic en dan ga ik ook slapen.Welterusten iedereen.
Echt?quote:
kusjequote:Op zondag 9 oktober 2011 02:31 schreef Rezania het volgende:
Nog even fappen op pics van Intronic en dan ga ik ook slapen.Welterusten iedereen.
Oftewel, ik heb nu geen zin om allerlei artiesten op te gaan noemenquote:
Waar woon je dan?quote:Op zondag 9 oktober 2011 02:32 schreef Intronic het volgende:
[..]
ja man echt baas, en lekker dichtbij
Dat is zowat om de hoekquote:
weet je wat spannend isquote:
Nah ik werd het zat na 10 keer.quote:Op zondag 9 oktober 2011 02:36 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
weet je wat spannend is
met een stuk vlees op je hoofd balancerend een hok ingaan met 3 hongerige tijgers
't is lekker koud. niet te koud.quote:
moet ik je opwarmenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Nou dan moet ik mijn positie veranderen. Dan heb ik het ook lekker koud.quote:
quote:Op zondag 9 oktober 2011 02:38 schreef Beach het volgende:
[..]
moet ik je opwarmenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelukkig ik ookquote:Op zondag 9 oktober 2011 02:38 schreef Dalando het volgende:
En ik weet wel een paar manieren waardoor vrouwen het warm krijgen.![]()
ik ook. degeen die altijd goed werkt hier is de electrische dekenquote:Op zondag 9 oktober 2011 02:38 schreef Dalando het volgende:
En ik weet wel een paar manieren waardoor vrouwen het warm krijgen.
Die had ik ook even bekeken jaquote:Op zondag 9 oktober 2011 02:38 schreef Intronic het volgende:
http://events.q-dance.nl/2011-11_26-november_qlimax/
oke kusjes en groetjes aan de pousjesquote:
jij ook alquote:Op zondag 9 oktober 2011 02:40 schreef Flippiee het volgende:
Ja mijn bed roept, slaap lekker alvastmijn wekker gaat al bijna
mensen
wekker
zondagen
Kusjes
quote:Op zondag 9 oktober 2011 02:40 schreef Flippiee het volgende:
Ja mijn bed roept, slaap lekker alvastmijn wekker gaat al bijna
mensen
wekker
zondagen
Kusjes
de watquote:Op zondag 9 oktober 2011 02:40 schreef Dalando het volgende:
[..]
oke kusjes en groetjes aan de pousjes
pousjes hahahaahahaha ik ga altijd stuk als je dat zegtquote:Op zondag 9 oktober 2011 02:40 schreef Dalando het volgende:
[..]
oke kusjes en groetjes aan de pousjes
je hebt wel humor dat is wat je zo leuk maaktquote:
Awwh.quote:Op zondag 9 oktober 2011 02:41 schreef Dalando het volgende:
[..]
je hebt wel humor dat is wat je zo leuk maakt
Pijnlijk dezequote:Op zondag 9 oktober 2011 02:41 schreef Dalando het volgende:
[..]
je hebt wel humor dat is wat je zo leuk maakt
Ja maarja, afkomst bepaalt alles idd.quote:Op zondag 9 oktober 2011 02:42 schreef Dalando het volgende:
En het Marokkaanse wat je zo baas maakt.
Meeste mensen associëren Marokkanen toch eerder met problemen en ellende dan met bazigheid.quote:Op zondag 9 oktober 2011 02:42 schreef Dalando het volgende:
En het Marokkaanse wat je zo baas maakt.
Ja maar die mensen weten niet eh mattie tazz fakaquote:Op zondag 9 oktober 2011 02:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Meeste mensen associëren Marokkanen toch eerder met problemen en ellende dan met bazigheid.
ik haat ze ook gwn hoor tfoe overlast, problemen en asociaalquote:Op zondag 9 oktober 2011 02:44 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja maar die mensen weten niet eh mattie tazz faka
Ja en je geslacht. Jij blij dat je marokkaanse kip bent!quote:Op zondag 9 oktober 2011 02:43 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja maarja, afkomst bepaalt alles idd.
haha
Marokkanen zijn in de meeste gevallen gewoon niet baas. Marokkaansen wel.quote:Op zondag 9 oktober 2011 02:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Meeste mensen associëren Marokkanen toch eerder met problemen en ellende dan met bazigheid.
Zoals deze zekerquote:Op zondag 9 oktober 2011 02:46 schreef Dalando het volgende:
[..]
Marokkanen zijn in de meeste gevallen gewoon niet baas. Marokkaansen wel.
nee, meestal stem ik nietquote:
En ze bezoeken je huis (zelfs als je zelf niet thuis bent)quote:Op zondag 9 oktober 2011 02:51 schreef Plastic_zak het volgende:
Marokkanen zijn aardigZe vragen altijd of ik problemen heb
2008 belde okequote:Op zondag 9 oktober 2011 02:51 schreef Plastic_zak het volgende:
Marokkanen zijn aardigZe vragen altijd of ik problemen heb
Jij bent ook zo eentje zekerquote:
Rot je toch op danquote:
Latersquote:
Wrm niet?quote:Op zondag 9 oktober 2011 02:54 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik zou wel met je willen dealen maar dat mag zeker niet van je?
Ah jij bent zo eentje.quote:Op zondag 9 oktober 2011 02:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Rot je toch op dan
Laat je broers lekker dealen
Ja PVV schatje nou goed?quote:
quote:Op zondag 9 oktober 2011 03:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja PVV schatje nou goed?
50% van je volk is crimineel, ik doe niet aan vooroodelen maar 50% of meer mag je er van uit gaan.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 02:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Rot je toch op dan
Laat je broers lekker dealen
quote:Op zondag 9 oktober 2011 03:01 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ben jij een klein racistje
lieffffffffff * aai aai *ik vind racistjes altijd skattig
nee het is meer zoals ik mongooltjes ook skattig vind. niet zo slim maar zeker wel lief zo nu en dan!quote:
daarom hielden je ouders ook zoveel van je.quote:Op zondag 9 oktober 2011 03:02 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nee het is meer zoals ik mongooltjes ook skattig vind. niet zo slim maar zeker wel lief zo nu en dan!
Wat?quote:Op zondag 9 oktober 2011 03:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja PVV schatje nou goed?
50% van je volk is crimineel, ik doe niet aan vooroodelen maar 50% of meer mag je er van uit gaan.
IS HET WAAR OF NIET? STAAT ER EEN LEUGEN? ZEG HET MEquote:
mijn iq was 132 de laatste keer dat ie getest is. technisch dus niet mogelijk.quote:Op zondag 9 oktober 2011 03:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
daarom hielden je ouders ook zoveel van je.
het is jouw stelling. dus dien jij hem te bewijzen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 03:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
IS HET WAAR OF NIET? STAAT ER EEN LEUGEN? ZEG HET ME
Je bent gehersenspoeld.quote:Op zondag 9 oktober 2011 03:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
IS HET WAAR OF NIET? STAAT ER EEN LEUGEN? ZEG HET ME
Het zijn de statistieken van het CBS die dat aangeven ja!quote:
linkje naar de exacte cijfers die aangeven dat meer dan 50% van de marokkanen crimineel is dan svpquote:Op zondag 9 oktober 2011 03:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Het zijn de statistieken van het CBS die dat aangeven ja!
quote:Op zondag 9 oktober 2011 03:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Het zijn de statistieken van het CBS die dat aangeven ja!
Ik heb het over de Marokkaanse jongen ja?quote:Op zondag 9 oktober 2011 03:10 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
linkje naar de exacte cijfers die aangeven dat meer dan 50% van de marokkanen crimineel is dan svp
je had het over het hele volk. maar ok vooruit, we vergeven je de goedkoopheid, ik geloof ook niet dat jij kan aantonen dat 50% van de marokkaanse jongeren (jongens?) crimineel is. be my guestquote:Op zondag 9 oktober 2011 03:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja PVV schatje nou goed?
quote:Op zondag 9 oktober 2011 03:11 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
nadat we hier met hem klaar zijn mag je hem ook sukkel noemen![]()
http://nos.nl/artikel/167(...)ing-met-politie.htmlquote:Op zondag 9 oktober 2011 03:14 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
je had het over het hele volk. maar ok vooruit, we vergeven je de goedkoopheid, ik geloof ook niet dat jij kan aantonen dat 50% van de marokkaanse jongeren (jongens?) crimineel is. be my guestcijfers en bronnen aub.
Slijmbal ben jij ook hequote:
50% is dus niet crimineel.quote:Op zondag 9 oktober 2011 03:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/167(...)ing-met-politie.html
En nou niet meer lullen sukkeltje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |