Oh ja?quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:06 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Wat een bullshit, ik woon nog geen honderd meter van een Marokkaanse moskee en mijn vriendin of buurvrouw zijn nog nooit lastig gevallen door de moskee gangers.
Moskee gangers zijn vaak fatsoenlijke mensen die daar komen om te bidden, niks meer en niks minder.
Er is wel een minpuntje en dat is het parkeren, maarja dat is niet hun probleem daar moet de gemeente maar wat aan doen.
Een clubhuis van een "blood and honour"-clubje naast je is ook een verrijking voor de buurt toch?quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:36 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik hoor hier zelfs mensen een ouderwets potje janken als moskeeën een goede functie vervullen. Die zelfde mensen bevochtigen hun instabiele oogjes niet als er een stadion of eetcafé bij ze wordt gedropt.
Onderbuikgevoelens? Zeker. Ben je dorstig? Ook dat.²
Ze predikken verder geen haat... welke denominatie ze verder ook hebben (en die vesschilt)quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:34 schreef Clan het volgende:
Ik zie ook wel eens een gebouw liggen van de vrijmetselaars, ik weet totaal niet wat ze binnen doen, maar ik heb er net zoveel problemen mee.
Waar slaat dit op?quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:23 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Een clubhuis van een "blood and honour"-clubje naast je is ook een verrijking voor de buurt toch?
Waarom zou je daar problemen mee hebben?quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:34 schreef Clan het volgende:
Ik zie ook wel eens een gebouw liggen van de vrijmetselaars, ik weet totaal niet wat ze binnen doen, maar ik heb er net zoveel problemen mee.
Dat onze knuffelmoslim alleen een verrijking vindt zodra het maar zijn cultuur betreft. Een groepje neonazi's zou er precies dezelfde opvatting bij overhouden maar die wil hij niet naast zich.quote:
Ik wil helemaal geen buren.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:51 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Dat onze knuffelmoslim alleen een verrijking vindt zodra het maar zijn cultuur betreft. Een groepje neonazi's zou er precies dezelfde opvatting bij overhouden maar die wil hij niet naast zich.
Ik word er niet saamhoriger van, van een moskee, dus mooi niet dat ik daar geld voor ga inleggen of verzamelen. Als je zoiets wil, moet je zelf zorgen dat je geen overlast oplevert, niet de buren die je overlast gaat veroorzaken.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Het is al eerder geroepen, het enige waar je echt last van zou kunnen hebben is het verminderde aantal beschikbare parkeerplekken. Als de buren nou vanuit een soort buurtcomité geld bij elkaar leggen kunnen ze wellicht een degelijk parkeerterrein laten aanleggen. Dan is dat probleem in ieder geval verholpen. Een bijkomend voordeel is de saamhorigheid die het oplevert.²
Het is toch een samenleving? Dan moet iedereen een steentje bijdragen. Je bent als groep altijd gebaat bij het kweken van goodwill.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik word er niet saamhoriger van, van een moskee, dus mooi niet dat ik daar geld voor ga inleggen of verzamelen. Als je zoiets wil, moet je zelf zorgen dat je geen overlast oplevert, niet de buren die je overlast gaat veroorzaken.
Een samenleving betekent dat je een buurt deelt. Van delen moet je niet verwachten dat je kan zeggen, oke allebei iets, dan krijg ik mijn moskee, maar dan mag jij voor de benodigde extra parkeerplaatsen betalen, mogen we allebei is, en dat iedereen daar dan blij mee is.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is toch een samenleving? Dan moet iedereen een steentje bijdragen. Je bent als groep altijd gebaat bij het kweken van goodwill.²
There goes the neightbourhood..quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Het is al eerder geroepen, het enige waar je echt last van zou kunnen hebben is het verminderde aantal beschikbare parkeerplekken. Als de buren nou vanuit een soort buurtcomité geld bij elkaar leggen kunnen ze wellicht een degelijk parkeerterrein laten aanleggen. Dan is dat probleem in ieder geval verholpen. Een bijkomend voordeel is de saamhorigheid die het oplevert.²
Werkt dat wel 2 kanten op - of moet een kant altijd geven en de andere altijd ontvangen ?quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is toch een samenleving? Dan moet iedereen een steentje bijdragen. Je bent als groep altijd gebaat bij het kweken van goodwill.²
Uiteraard. Wij werken en betalen belasting en jullie doen wat terug voor het feit dat we Nederland al putjescheppend hebben geholpen aan de opbouw.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:59 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Werkt dat wel 2 kanten op - of moet een kant altijd geven en de andere altijd ontvangen ?
Voor het feit dat we jullie hier binnenlieten zodat jullie een toekomst op konden bouwen? Als jij (jouw ouders) in je eigen land was gebleven, was je nooit zover in het leven gekomen als je nu bent, en daar moeten wij jou dankbaar voor zijn?quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:13 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Uiteraard. Wij werken en betalen belasting en jullie doen wat terug voor het feit dat we Nederland al putjescheppend hebben geholpen aan de opbouw.²
En het dan gek vinden dat moslims een slecht imago hebben?quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:13 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Uiteraard. Wij werken en betalen belasting en jullie doen wat terug voor het feit dat we Nederland al putjescheppend hebben geholpen aan de opbouw.²
quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:13 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hier geloof ik helemaal niets van. Uit de lucht gegrepen cijfers, speculatieve argumentatie en foutieve gevolgtrekkingen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
. Nou, this may come to a shock to you, minimaal 50% van de moslims in Nederland zijn gewoon conservatief. Het zijn niet de rijken die naar Nederland zijn gekomen met een opleiding.
Nou, ik kom vaak in 2 a 3 islamitisch wijken, daar is het iig minimaal 50 %. En ja, het zijn achterstandswijken.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hier geloof ik helemaal niets van. Uit de lucht gegrepen cijfers, speculatieve argumentatie en foutieve gevolgtrekkingen.
Welke stad en kerk is dat?quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:24 schreef du_ke het volgende:
[..]
De moskee hier om de hoek staat achter een kerk die tweemaal per zondag afgetopt vol zit.
Hear , hear.quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:20 schreef MouzurX het volgende:
Altijd frappant dat je niet tegen een moskee mag zijn omdat het een moskee is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |