Ja, pas sinds een jaar. Het FIF had niks met de VVF te maken als groepering.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ze profileren zich in de media nadrukkelijk als 'Vrienden'
Appels-peren. Zij hadden toen zoveel geld in Feyenoord zitten dat zij zich juist wel bemoeiden met de bedrijfsvoering, tot aan de transfers aan toe.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:59 schreef Merkie het volgende:
[..]
Waarom zou iemand die niets met Feyenoord te maken heeft zich bemoeien met de bedrijfsvoering van Feyenoord? Als de Media Markt een Xbox 360 voor ¤50 verkoopt als stuntprijs ga ik me toch ook niet afvragen of dit wel goed is voor de financiėle toestand van Media Markt. Die verantwoordelijkheid hebben ze zelf.
Het had er juist alles mee te maken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:01 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja, pas sinds een jaar. Het FIF had niks met de VVF te maken als groepering.
Tuurlijk wel man.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:01 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja, pas sinds een jaar. Het FIF had niks met de VVF te maken als groepering.
De situatie PSV/Eindhoven is gewoonweg bizar. Als het Feyenoord zou overkomen zou ik erg in tweestrijd zijn. Aan de ene kant is het politiek gezien belachelijk (overheid die voor bank gaat spelenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:05 schreef Ritmo het volgende:
Toch kan ik niet geloven dat Feyenoord niet ala PSV een goede manier van veel geld binnenhalen heeft gevonden. Als ze daar in Eindhoven 40 miljoen 'binnen' kunnen halen, dan moet Feyenoord toch ook wel een dergelijke oplossing kunnen vinden? Of desnoods een groot bedrijf zoals Shell dat eens flink wat geld in de club pompt en in ruil 10 jaar de absolute hoofdsponsor mag zijn. Bedrijven moeten ook wel zien dat als Feyenoord 2 keer kampioen wordt, je een absoluut uithangbord voor je bedrijf hebt?
We zijn de grootste club van Nederland, misschien nog wel 2 keer zo groot als PSV. Waarom lijkt het alsof we VVV zijn, die voor elke miljoen keihard moeite moeten doen?
Gemeente Eindhoven wilde gewoon die grond in bezit hebben. Zo simpel is dat.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:11 schreef Merkie het volgende:
[..]
De situatie PSV/Eindhoven is gewoonweg bizar. Als het Feyenoord zou overkomen zou ik erg in tweestrijd zijn. Aan de ene kant is het politiek gezien belachelijk (overheid die voor bank gaat spelen), aan de andere kant zou het voor Feyenoord natuurlijk heel goed zijn. Maar ik weet niet hoe ik dat aan iemand die niets met voetbal zou hebben goed zou moeten praten.
Ik denk dat het er mee te maken heeft dat Feyenoord de afgelopen 10 jaar nauwelijks iets gepresteerd heeft (UEFA Cup is ook al bijna 20 jaar geleden). PSV speelde vaak CL, werd 4x op rij kampioen. Dat geeft heel veel exposure als sponsor zijnde. Als Feyenoord de komende 5 jaar 2x kampioen wordt en 3x CL speelt, dan staan de sponsors wel in de rij denk ik.
Wel zo gunstig dat ze meteen voor ¤20 miljoen aan spelers konden kopen terwijl ze bijna failliet waren. Compleet onnodig, en erg veel risico. Een dubieuze deal waarbij de waarde van de grond van het trainingscomplex eveneens dubieus is en het risico voor 100% op het bordje van de belastingbetaler komt te liggen. Dat de (lokale) overheid zich met zulke zaken bezig houdt is compleet belachelijk.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gemeente Eindhoven wilde gewoon die grond in bezit hebben. Zo simpel is dat.
En de nieuwe constructie is alles behalve gunstige voor PSV qua rente en huur, neem dat nou maar van mij aan.
Het zou bij ons niet eens kunnen aangezien we niks hebben om te verkopen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:11 schreef Merkie het volgende:
[..]
De situatie PSV/Eindhoven is gewoonweg bizar. Als het Feyenoord zou overkomen zou ik erg in tweestrijd zijn. Aan de ene kant is het politiek gezien belachelijk (overheid die voor bank gaat spelen, pure competitievervalsing ), aan de andere kant zou het voor Feyenoord natuurlijk heel goed zijn. Maar ik weet niet hoe ik dat aan iemand die niets met voetbal zou hebben goed zou moeten praten.
Precies, is gewoon een pachtdeal tussen gemeente en die club. Niks geen lening.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Het zou bij ons niet eens kunnen aangezien we niks hebben om te verkopen.
Geld is geld, als die deal er niet was had het geld gebruikt moeten worden om schulden af te lossen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Precies, is gewoon een pachtdeal tussen gemeente en die club. Niks geen lening.
En van dat geld zijn ook die spelers niet gehaald. Philips heeft ook eens nog een aardige smak geld in PSV gepompt. En ze hebben met o.a. Doedelzak aardig gebeurt op de transfermarkt.
Niet te vergelijken laat staan relevant met de situatie bij ons.
Prachtdeal wil ik het ook weer niet noemen vanuit de gemeente gezien. Maar het is inderdaad totaal niet te vergelijken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Precies, is gewoon een pachtdeal tussen gemeente en die club. Niks geen lening.
En van dat geld zijn ook die spelers niet gehaald. Philips heeft ook eens nog een aardige smak geld in PSV gepompt. En ze hebben met o.a. Doedelzak aardig gebeurt op de transfermarkt.
Niet te vergelijken laat staan relevant met de situatie bij ons.
Helemaal mee eens. Ik had ook nooit zoiets verwacht bij PSV. Maar toen het bij PSV gebeurde, dacht ik wel: als we toch zo bezig gaan, waarom dan niet bij ons?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:11 schreef Merkie het volgende:
[..]
De situatie PSV/Eindhoven is gewoonweg bizar. Als het Feyenoord zou overkomen zou ik erg in tweestrijd zijn. Aan de ene kant is het politiek gezien belachelijk (overheid die voor bank gaat spelen, pure competitievervalsing ), aan de andere kant zou het voor Feyenoord natuurlijk heel goed zijn. Maar ik weet niet hoe ik dat aan iemand die niets met voetbal zou hebben goed zou moeten praten.
Al wordt PSV 10 keer op rij kampioen en spelen ze halve finale CL; Feyenoord is met 2 keer op rij kampioen en 1 keer kwartfinale CL direct interessanter. Met alle respect voor PSV; in Feyenoord zit 200 % meer potentie dan in PSV. Bij PSV denk ik zelfs al dat ze wat dat betreft aan hun plafond zitten (qua populairiteit en groei) terwijl bij Feyenoord de bomen nog tot aan de hemel kunnen groeien.quote:Ik denk dat het er mee te maken heeft dat Feyenoord de afgelopen 10 jaar nauwelijks iets gepresteerd heeft (UEFA Cup is ook al bijna 10 jaar geleden). PSV speelde vaak CL, werd 4x op rij kampioen. Dat geeft heel veel exposure als sponsor zijnde. Als Feyenoord de komende 5 jaar 2x kampioen wordt en 3x CL speelt, dan staan de sponsors wel in de rij denk ik.
Nogmaals, omdat wij helemaal niks hebben om te verkopen. PSV had een lap grond in hartje centrum Eindhoven.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:22 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ik had ook nooit zoiets verwacht bij PSV. Maar toen het bij PSV gebeurde, dacht ik wel: als we toch zo bezig gaan, waarom dan niet bij ons?
Ik weet het. Maar toch. Ik kan niet geloven dat de VVF onze enige optie was, en dat er geen gunstigere en snellere opties waren.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Nogmaals, omdat wij helemaal niks hebben om te verkopen. PSV had een lap grond in hartje centrum Eindhoven.
Denk jij dan dat onze directie zo capabel is dat ze elke mogelijkheid gezien en geprobeerd hebben? Dan heb je wel veel vertrouwen in de heren moet ik zeggen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:27 schreef Caland het volgende:
De enige overgebleven optie was Feyenoord failliet laten gaan en vlak daarvoor de gemeente Rotterdam heel lief aankijken ja die ook vast wel hadden ingegrepen, maar er valt wat van te zeggen dat ze daar niet voor kozen.
Welke andere optie was er dan nog volgens jou?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:29 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Denk jij dan dat onze directie zo capabel is dat ze elke mogelijkheid gezien en geprobeerd hebben?
pachtdeal.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Prachtdeal wil ik het ook weer niet noemen vanuit de gemeente gezien. Maar het is inderdaad totaal niet te vergelijken.
Precies, dat is wat ik ook een beetje wat ik bedoel. Dat het jaren duurt voordat we daar vanaf zijn, dat is grotendeels de schuld van de huidige directie en PR/marketing afdeling. Mensen zien dat er geen zwaar wanbeleid gevoerd meer wordt (dat kan ook bijna niet) maar echt overtuigen dat er nu geweldig beleid gevoerd wordt en we keihard de goede kant op gaan doen ze niet. Als dat wel het geval was, was dat slechte imago heel snel weg geweest. Mensen vergeten erg snel.. Een jaar geleden was Feyenoord nog die club die zich elke keer belachelijk maakte op de transfermarkt, nu waren we deze zomer zo'n beetje de grote winnaar van de transferperiode. Iedereen is Beenhakker alweer helemaal vergeten.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:08 schreef Stokstaart het volgende:
Het merk Feyenoord staat anno 2011 denk ik eerder symbool voor wanbeleid, rellen en sportief falen dan voor positieve zaken.
Kost jaren en jaren voor we daar eindelijk een keer vanaf zijn.
Die rellen laatst zorgen er alleen maar voor dat sponsors huiverig zullen zijn en blijven om in Feyenoord te stappen. Of je het er verder nou mee eens was of niet.
Debiel gedrag op de transfermarkt zal een sponsor niet zo heel snel over vallen. Dat soort dingen gebeuren net zo goed bij andere grote clubs.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:12 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Precies, dat is wat ik ook een beetje wat ik bedoel. Dat het jaren duurt voordat we daar vanaf zijn, dat is grotendeels de schuld van de huidige directie en PR/marketing afdeling. Mensen zien dat er geen zwaar wanbeleid gevoerd meer wordt (dat kan ook bijna niet) maar echt overtuigen dat er nu geweldig beleid gevoerd wordt en we keihard de goede kant op gaan doen ze niet. Als dat wel het geval was, was dat slechte imago heel snel weg geweest. Mensen vergeten erg snel.. Een jaar geleden was Feyenoord nog die club die zich elke keer belachelijk maakte op de transfermarkt, nu waren we deze zomer zo'n beetje de grote winnaar van de transferperiode. Iedereen is Beenhakker alweer helemaal vergeten.
Maar met alle knulligheidjes en het slappe optreden naar buiten van directieleden staat het merk Feyenoord voor knulligheid en aanrommelen. En Gudde is daar echt het gezicht van. Hoewel Van Geel gelukkig het merk al iets minder knullig heeft gemaakt. Als we eenzelfde type er naast neerzetten als AD, dan kan heel Feyenoord al heel snel een betere uitstraling krijgen.
Wat ik bedoelde is dat mensen in de voetballerij heel snel vergeten als het om imago gaat. Met 1 goede tranferzomer zullen niet opeens alle sponsoren over de brug komen idd, maar het versterkt het imago van de club als geheel natuurlijk wel, als een bedrijf dat weet wat het doet, en daadkrachtig handelt. Zeker als er nog meer van die transferperiode's volgen, weet over 1 of 2 jaar niemand meer dat we Swerts en Lumbs haalden. Waarmee ik niet wil zeggen dat we er puur met transfers zijn.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Debiel gedrag op de transfermarkt zal een sponsor niet zo heel snel over vallen. Dat soort dingen gebeuren net zo goed bij andere grote clubs.
Die mongolen (ook al keur ik het gedrag zwaar af) zijn natuurlijk wel een beetje door Gudde etc. tot hun gedrag gekomen. Niemand ging tekeer om Van Geel. En waarom niet? Omdat er geen Feyenoord-supporter zal zijn die niet ziet hoe goed die man bezig is. Dat ze zo tegen andere directieleden tekeer gaan, is ook niet zonder reden. Zij hebben jarenlang gefaald, en hebben nu nog steeds niet laten zien dat ze het tegenwoordig wél zeer goed doen. Gudde en v. Well hadden net als Jacobs gewoon allang hun vertrek aan moeten kondigen.quote:Maar je kunt als bedrijf met enige maatschappelijke betrokkenheid natuurlijk niet je goede naam verbinden aan een stel mongolen die door de politie met getrokken vuurwapens uit het Maasgebouw geweerd moeten worden.
Zelfde geld voor een schadeverzekering als ASR.
Dat zijn geen argumenten van relmongolen. Het is ook helemaal geen argument, eerder een constatering. Vraag me trouwens af wie jij onder de relmongolen verstaat. Heb namelijk nog nooit zo iemand horen praten over het wanbeleid.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:37 schreef Ritmo het volgende:
Overigens slaan die rel-mongolen natuurlijk veels te ver door, door ook te eisen dat Blokland etc. opstappen. Zeker als je hun 'argumenten' ziet. "OMFG BLOKLAND DRINKT CHAMPAGNE OP DE VERGADERING, GOOI HET MAASGEBOUW PLAT!"
Bedoel je deze mongool?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:31 schreef Ritmo het volgende:
Die mongolen (ook al keur ik het gedrag zwaar af) zijn natuurlijk wel een beetje door Gudde etc. tot hun gedrag gekomen.
Moet je niet te letterlijk nemenquote:Op zondag 9 oktober 2011 08:36 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat zijn geen argumenten van relmongolen. Het is ook helemaal geen argument, eerder een constatering. Vraag me trouwens af wie jij onder de relmongolen verstaat. Heb namelijk nog nooit zo iemand horen praten over het wanbeleid.
Nee, haar schat ik hoger in dat dat volk dat het Maasgebouw wou afbreken.quote:Op zondag 9 oktober 2011 08:57 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Bedoel je deze mongool?
[ afbeelding ]
edit text weg gehaald blabla pacht pracht katerquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gemeente Eindhoven wilde gewoon die grond in bezit hebben. Zo simpel is dat.
En de nieuwe constructie is alles behalve gunstige voor PSV qua rente en huur, neem dat nou maar van mij aan.
Natuurlijk wel, heb hem ook opgenomen en ga straks die 2e helft nog een aantal keer bekijken, smullen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 12:48 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Heb je niet genoten van NL - Moldavie dan?
Wat is de rating van Guidetti?quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:11 schreef Siyara het volgende:
Heerlijk om in Fifa 12 tegen Ajax te spelen en ze met 15-0 van het veld af te tikken. Nu lekker verder dromen
okquote:Op zondag 9 oktober 2011 12:03 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
edit text weg gehaald blabla pacht pracht kater
77quote:
Wtf, ik won ook met 15-0. Waarvan 3 Achahbar, 3 Guidetti en 9 keer de speler die mijn achternaam draagt.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:11 schreef Siyara het volgende:
Heerlijk om in Fifa 12 tegen Ajax te spelen en ze met 15-0 van het veld af te tikken. Nu lekker verder dromen
El Ahmadi ?quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wtf, ik won ook met 15-0. Waarvan 3 Achahbar, 3 Guidetti en 9 keer de speler die mijn achternaam draagt..
Geen idee.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:02 schreef kapiteintje het volgende:
En wie is de beste Feyenoord-speler in Fifa 12?
Had ik ook niet verwacht hoor.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Geen idee.
Maar we hebben niet eens gouden spelers
Met een beetje geluk zit je dan om 8u in de kroeg in Deventer.quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:16 schreef Maastoren het volgende:
Op de dag van Go Ahead - Feyenoord heb ik een tentamen van 16.30 tot 17.30. Balen zeg
Dat is waar. Maar zit liever vanaf een uur of 1 al in de kroeg.quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Met een beetje geluk zit je dan om 8u in de kroeg in Deventer.
Hij kan ze beter voor ons bewarenquote:Op zondag 9 oktober 2011 18:29 schreef kapiteintje het volgende:
Guidetti met Jong Zweden wederom niet gescoord. Ze mogen van lieverlee toch wel een keer komen he.
De moeite waard? Dan neem ik m ff op.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:12 schreef Paul-89 het volgende:
Nog meer mensen Blue Moon Rising gekeken op Eredivisie Live ?
Ik heb echt genoten. Gaat eigenlijk alleen maar over hoe echte supporters hun club volgen en hoe ze alles beleven.quote:
Ok bedankt voor de tip!quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:49 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik heb echt genoten. Gaat eigenlijk alleen maar over hoe echte supporters hun club volgen en hoe ze alles beleven.
Ook wel wat herkennings momentjes.
Kut Wijnaldum met zn gejankquote:Wijnaldum: Geen begrip voor hoe mensen over mij denken
Toen Georginio Wijnaldum deze zomer van Feyenoord naar PSV verkaste, werd hem dat door de aanhang van de Rotterdammers niet in dank afgenomen. De middenvelder werd naar eigen zeggen voor 'van alles en nog wat uitgemaakt'. Toch deed de kritiek weinig met Wijnaldum. 'Ik kon er niks mee. Het ging het ene oor in en het andere oor uit.'
Vrijdagavond was Wijnaldum tijdens het duel tussen het Nederlands elftal en Moldaviė voor het eerst sinds zijn overstap terug in De Kuip. De middenvelder, die negentig minuten op de bank bleef zitten, schudde de handen van een aantal bekenden. De fans lijken inmiddels vrede te hebben met het vertrek van het jeugdproduct van de Rotterdammers.
Moeilijke periode
De eerste weken na de veelbesproken overstap naar Eindhoven was dat echter wel anders. 'In het begin was dat heel erg, je wordt voor alles uitgemaakt', vertelt de twintigjarige international aan RTV Rijnmond. 'Maar ik heb geen begrip voor hoe de mensen over mij denken. Ik ging er niet mee zitten, maar het was wel een moeilijke periode. De mensen die je altijd steunden waren ineens tegen je, dat is het vervelendste wat er is.'
Succes via de ping
Wijnaldum is zijn oude ploegmakkers niet vergeten. 'Ik ben blij dat het heel goed met Feyenoord ging. Nu gaat het iets minder, maar het is overdreven om dan al van slag te raken. Natuurlijk moet Feyenoord thuis altijd winnen, maar het is nog vroeg in het seizoen en ik zie niet zoveel problemen', zei de technicus, die nog voldoende contact heeft met zijn voormalig ploeggenoten. 'Ik heb ze op de ping en wens ze succes voor de wedstrijden. Ook ben ik vrijdag nog langs meneer Van Geel (technisch directeur Feyenoord, red.) geweest. Dat is prettig.' (Redactie)
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)ver-mij-denken.dhtml
Als mensen maar niet gaan klappen zoals bij Oranje vrijdagquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:23 schreef Caland het volgende:
Oja. Dat is waar ook.
Moet nog steeds een pallet aanstekers bestellen voor de decembermaanden.
Wat dan?quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als mensen maar niet gaan klappen zoals bij Oranje vrijdag
Toen hij ging warmlopen begon het klapvee te applaudisseren.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat dan?
Ik klap wel hoor, als hij met een brancard het veld afgaat.
Ja. Dat is toch vrij normaal. Zullen weinig Feyenorders zitten tijdens zo'n wedstrijdquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Toen hij ging warmlopen begon het klapvee te applaudisseren.
Dat is totaal anders.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:40 schreef Helpmefok het volgende:
Verder is wat dat betreft Castaignos ook een klerelijertje. Hoe hij die transfer naar Inter wist te versieren... Ik kan me de berichten nog herinneren. "We tekenen niet bij".
Ik snap niet dat Feijenoorders minder met zijn verraad zitten. Hoewel het dan voornamelijk om die tyfuszaakwaarnemer van hem gaat
Agreed, internationale transfer (wat laat zien dat we nog steeds IN IEDER GEVAL een opleidingscentrum voor het BUITENland zijn), een contractfout door Beenhakker en onze huisjurist met HBO-diplomaquote:
Ik kan me voorstellen dat die jongen naar Inter wou, waren zelfs al mensen van Inter bij hem thuis geweest met allerlei leuke verhalen. En dan is er eigenlijk geen weg meer terug. Dat zo'n club je hoofd op hol brengt kan ik begrijpen maar PSV of Twente ?quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Agreed, internationale transfer (wat laat zien dat we nog steeds IN IEDER GEVAL een opleidingscentrum voor het BUITENland zijn), een contractfout door Beenhakker en onze huisjurist met HBO-diploma, en een jongen die ook echt de top verdient (had alleen beter bij ons kunnen blijven om verder te komen, want hij gaat nu gewoon keihard falen).
Maar die draaitechnieken die Feijenoord ernstig benadeeld hebben reken ik ook hem zwaar aan.
Waar slaat dit op, het is toch logisch dat als Mokotjo geen speeltijd krijgt dat hij dan weg wil om zich te ontwikkelen? Of denk je dat hij meteen bij clubs als Psv en Twente aan de slag kan?quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:40 schreef Helpmefok het volgende:
Alleen al om een signaal uit te stralen naar bijvoorbeeld Mokotjo, die een aantal weken geleden ook al zat te janken dat hij niet zou bijtekenen als hij niet meer speeltijd zou krijgen.
Ja klopt voor 2 jaar.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:17 schreef Fuszy het volgende:
Ik dacht dat er bij Mokotjo een clausule in zijn contract stond voor meerdere jaren. Daarom wilde van Geel nog niet gaan praten.
Eens idd.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:48 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat die jongen naar Inter wou, waren zelfs al mensen van Inter bij hem thuis geweest met allerlei leuke verhalen. En dan is er eigenlijk geen weg meer terug. Dat zo'n club je hoofd op hol brengt kan ik begrijpen maar PSV of Twente ?
Stel hij voelt zich hier echt niet op zijn plek en een basisplek zal er niet inzitten, dan lijkt mij een transfer naar een middenmoter niet ondenkbaar of wel?quote:
Een uitleenbeurt misschien.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:21 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Stel hij voelt zich hier echt niet op zijn plek en een basisplek zal er niet inzitten, dan lijkt mij een transfer naar een middenmoter niet ondenkbaar of wel?
Idd. Niet elke jeugdspeler die het in eerste instantie net niet haalt moet je zomaar laten vertrekken. Verhuur hem dan.quote:
Ze zouden het moeten verbieden.quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:49 schreef Caland het volgende:
Marokko heeft zich trouwens gekwalificeerd voor de Afrika cup. Geen idee of El Ahmadi heeft gespeeld, maar die zullen we dus missen na de winterstop (oa 'klassieker' in de Kuip)
Idd. Kan Feyenoord zoiets niet tegenhouden?quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ze zouden het moeten verbieden.
Misschien over een paar jaar, maar nu zeker nog niet.quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:45 schreef Ritmo het volgende:
AD sportwereld pleit overigens voor Clasie in Oranje. Denk niet dat die jongen ooit het Nederlands elftal haalt (zeker niet komend EK al), jullie wel?
quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:45 schreef Ritmo het volgende:
AD sportwereld pleit overigens voor Clasie in Oranje. Denk niet dat die jongen ooit het Nederlands elftal haalt (zeker niet komend EK al), jullie wel?
Zit hij aan de groeihormonen dan??quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Als die jongen blijft ballen zoals hij nu doet komt hij echt nog wel uit in het Nederlands elftal hoor. Die gozer heeft op zijn leeftijd al aardig wat gelijkenissen met Van der Vaart en minderee mate Sneijder op die leeftijd.
Als zijn ontwikkeling blijft doorgaan in het huidige tempo wordt deze jongen een hele grote.
Precies andersom.quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]Als die jongen blijft ballen zoals hij nu doet komt hij echt nog wel uit in het Nederlands elftal hoor. Die gozer heeft op zijn leeftijd al aardig wat gelijkenissen met Van der Vaart en minderee mate Sneijder op die leeftijd.
Als zijn ontwikkeling blijft doorgaan in het huidige tempo wordt deze jongen een hele grote.
Je bedoelt de namen (Sneijder, VdV)? Iedereen vindt hem meer op Sneijder lijken, ik deel die mening niet. Vind hem juist iets weghebben van VdV...quote:
Ik niet, VdV is veel technischer en gaat veel meer diep/16 in, Sneijder is de man van het overzicht en het passen en heeft ook meer rust.quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je bedoelt de namen (Sneijder, VdV)? Iedereen vindt hem meer op Sneijder lijken, ik deel die mening niet. Vind hem juist iets weghebben van VdV...
Ik heb juist de indruk dat Clasie bij veel assists verantwoordelijk is (a la VdV). Meer dan Sneijder.quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:08 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik niet, VdV is veel technischer en gaat veel meer diep/16 in, Sneijder is de man van het overzicht en het passen en heeft ook meer rust.
Hij is wel het type speler waar mensen graag naar kijken.quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:45 schreef Ritmo het volgende:
Sneijder geeft meer assists dan VdV hoor.quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb juist de indruk dat Clasie bij veel assists verantwoordelijk is (a la VdV). Meer dan Sneijder.
Maar ik begrijp de vergelijking met Sneijder ook wel.
Wat is techniek? Sneijder z'n pass, aanname en schot zijn (zeker die 3 gecombineerd in 1 speler) toch zeldzaam goed. Zoals van der Vaart lopen er in Europa nog wel 10 spelers rond, zoals Sneijder absoluut niet.quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:08 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik niet, VdV is veel technischer en gaat veel meer diep/16 in, Sneijder is de man van het overzicht en het passen en heeft ook meer rust.
Dat overkwam mij in Fifa 2012. Hij wilde niet bijtekenen. Heb verschrikkelijk staan schelden op 'm en 'm op de tribune gezetquote:
Serieus?quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat overkwam mij in Fifa 2012. Hij wilde niet bijtekenen. Heb verschrikkelijk staan schelden op 'm en 'm op de tribune gezet
quote:Feyenoord-VVV en Ajax-Feyenoord gratis te zien bij Eredivisie Live
Eredivisie Live houdt komende twee weken de “Nationale Eredivisie Live 10-daagse”. Gedurende 10 dagen wordt het hoofdkanaal van Eredivisie Live gratis opengezet voor alle digitale TV abonnees. Onder andere Ziggo, UPC en Digitenne doen mee. Aanstaande zondag is daardoor Feyenoord - VVV gratis te zien en volgende week zondag Ajax - Feyenoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |