...quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:56 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Zoals die andere toffe van Montoya![]()
Deze blijft gewoon goed![]()
Ik denk dat je doelt op het verschil in kleur van de rood/geel en groen/blauwe strepen aan beide kanten? Dat hoort namelijk zoquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:01 schreef nils7 het volgende:
[..]
het zijn wel twee verschillende auto's op de foto kijk maar eens goed
Ze hebben er drie te koop. De prijs is 'vanaf'quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:01 schreef nils7 het volgende:
[..]
het zijn wel twee verschillende auto's op de foto kijk maar eens goed
Airbox is anders en de letters "mild seven" (voor de sidepods) zitten niet op dezelfde plekquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:11 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Ik denk dat je doelt op het verschil in kleur van de rood/geel en groen/blauwe strepen aan beide kanten? Dat hoort namelijk zo
"Marussia"quote:
Virgin heeft ook plannen voor naamswijziging
Naast Lotus Renault en Team Lotus wil ook Virgin Racing haar naam veranderen. Het team wil vanaf 2012 simpelweg Marussia gaan heten. Virgin Racing heeft daarvoor een verzoek ingediend bij de Formula One Commission.
De Russische sportwagenfabrikant Marussia werd vorig jaar al sponsor van het team, maar nam dit jaar een grotere rol op zich door titelsponsor te worden. In een poging deze relatie verder uit te bouwen wil het team de naam nu veranderen naar alleen Marussia. Ondanks dat Virgin straks niet meer terug te vinden zal zijn in de naam, zal het bedrijf wel partner blijven van het team. Zo zullen de logo’s van Virgin nog steeds zichtbaar zijn op de auto en zullen de bedrijven van Richard Branson zich in samenwerking met het team blijven richten op toekomstige projecten.
Om deze verandering door te kunnen voeren is echter de steun van achttien van de 26 leden uit de F1-commissie nodig. Team Lotus en Renault wachten ook nog op een beslissing over hun naamswijziging. Team Lotus wil vanaf volgend jaar verder als Caterham, Lotus Renault wil onder de naam Lotus verder
Jawel, want nu hoeven de achtervolgers de achterblijvers niet meer te lappen, terwijl ze dat zonder safety car wel zouden moeten. De coureur voorop wordt dus dubbel benadeeld en de achtervolgende coureur dubbel bevoordeeld. De safety car zou zo min mogelijk impact op de race moeten hebben, dus a.u.b. houden zoals het nu is.quote:Formula One is likely to tweak the safety car rules for the 2012 season.
The team bosses got together in India last weekend to discuss forcing lapped drivers to pull ahead of the safety car and join the back of the queue.
When that rule was last in place, there were complaints that 'cleaning up' the string of cars behind the safety car took too long, according to Auto Motor und Sport.
But when the race finally resumed, there was no danger the slower cars could affect the contests at the head of the field.
"Both ways have their advantages and their disadvantages," said Sauber team manager Beat Zehnder.
En dan heb je Hispania Rubbish Team ook nogquote:Op woensdag 2 november 2011 09:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wordt steeds meer A1 met die lelijke namen, Force India krijg ik ook altijd kippevel van
Het is wachten op Qatar Racing, Scuderia Abu Dhabi en Force Mao China.quote:Op woensdag 2 november 2011 09:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wordt steeds meer A1 met die lelijke namen, Force India krijg ik ook altijd kippevel van
Volgens mij wilden die STR overkopen als ik het mij goed herinner.quote:Op donderdag 3 november 2011 17:03 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
En dan heb je Hispania Rubbish Team ook nogEn was er en tijdje terug niet sprake van dat een of ander zandland met rijke sjeiken ook 'n team wou overkopen en omdopen tot nationaal team? Staat me iets van bij maar kan er niets meer over vinden.
Jeuhquote:
La sourcequote:
Bron: http://www.mtv3.fi/urheil(...)s-julki-abu-dhabissaquote:Tuore huhu: Räikkösen sopimus julki Abu Dhabissa
Kimi Räikkösen ja Williamsin F1-tallin välinen sopimus julkistetaan seuraavan F1-osakilpailun Abu Dhabin GP:n yhteydessä, kertoo tuore huhu.
Abu Dhabin GP-viikonloppu ajetaan reilun viikon kuluttua 11.-13. marraskuuta.
Williamsin odotetaan julkistavan Abu Dhabissa merkittävän sponsorisopimuksen, joka mahdollistaisi Räikkösen palkkaamisen. Williamsin tiedetään neuvotelleen ainakin Qatar National Bankin kanssa.
Williams-tallin taholta on aiemmin todettu, että ensi kauden kuljettajat julkistetaan ennen kauden päätöskisaa, joka ajetaan Brasiliassa marraskuun lopussa.
oke, had ik beter niet gedaanquote:Kimi Raikkonen en het Williams F1 team aangekondigd de overeenkomst tussen de F1-race in Abu Dhabi Grand Prix in de context, naar een recente gerucht.
Abu Dhabi Grand Prix weekend wordt aangedreven ongeveer een week na de 11 tot 13. november.
Williams zal naar verwachting openbaar te maken in Abu Dhabi, een belangrijke sponsor deal, waarbij het inhuren van Räikkönen mogelijk zou maken. Williams staat bekend om op zijn minst onderhandeld over de Qatar National Bank.
Williams werd eerder gevonden van chauffeurs het volgende seizoen bekend gemaakt voorafgaand aan de sluiting race, die in Brazilië uitgevoerd in eind november.
Nee, maar rood staat mij niet zo goed.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:40 schreef Peterselieman het volgende:
ben je nu bijna Ferrari-fan af?
Charisma van 'n blikje cola jaquote:Op donderdag 3 november 2011 21:31 schreef vosss het volgende:
Inderdaad. Ik vind het echt een geweldige charismatische kerel
quote:Nov 3 (Reuters) - Formula One stakeholders approved name changes for the Renault, Team Lotus and Virgin Racing teams at a commission meeting in Geneva on Thursday.
While none of the teams concerned would comment on the matter, which has still to be ratified by the governing FIA's world motor sport council next month, several Formula One sources told Reuters on condition of anonymity that the three requests had been accepted.
The decision will end the confusing situation of having two Malaysian-backed Renault-powered Lotus teams on the starting grid and also of a Renault team no longer owned by the French car maker.
Renault will become Lotus, the team's current title sponsor, next season while Team Lotus are changing their name to Caterham, the niche British sportscar maker they recently acquired.
The latter change will be the team's third name in as many years after entering Formula One in 2010 as Lotus Racing and then becoming Team Lotus for this season.
Virgin Racing had asked to be called Marussia, the Russian sportscar maker that is their major shareholder and title sponsor.
The requests had to be approved by 18 of the 26 members of the Formula One commission, of which International Automobile Federation president Jean Todt is one. (Reporting by Alan Baldwin, editing by Ken Ferris; For Reuters sports blog Left Field go to: blogs.reuters.com/sport)
Die nog erg fit ook, fietste laatst ik meen op de Mont Ventoux of een ander beroemde Franse helling Mark Webber er nog af (bergop uiteraard)quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:11 schreef Beach het volgende:
Le Professeur kan ook vast nog wel een zitje vinden.
quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:22 schreef vosss het volgende:
Jamaar Webber heeft natuurlijk sinds zijn fietsongeval een passage in zn contract staan waarin staat dat hij wel mag fietsen, maar dat hij een beetje rustig aan moet fietsen en niet voluit mag gaan he.
Prost zal dan ook wel een stukje lichter zijn, gezien zijn uitspraak dat hij van zijn helm hield want dan was ie toch nog iets groterquote:Op vrijdag 4 november 2011 13:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die nog erg fit ook, fietste laatst ik meen op de Mont Ventoux of een ander beroemde Franse helling Mark Webber er nog af (bergop uiteraard)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |