Kunnen ze honderd miljoen lichtjaar afleggen komen ze een weekend te laat voor het kampioenschap van Vettel.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:32 schreef Sinister-D- het volgende:
OMG__!! Sla proviant in, en duik de schuilkelders in! Ze zijn gekomen! Het einde is nabij!
UFO gespot tijdens kwalificatie Korea
Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat ik daar zie.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:32 schreef Sinister-D- het volgende:
OMG__!! Sla proviant in, en duik de schuilkelders in! Ze zijn gekomen! Het einde is nabij!
UFO gespot tijdens kwalificatie Korea
Het lijkt op een Unindentified Flying Objectquote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:47 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat ik daar zie.
weerballon. Althans, als je 't aan de Amerikaanse overheid zou vragen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:47 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat ik daar zie.
Uiteraard maar UFO will ook niet zeggen dat het uit de ruimte komt, dat bedoel ikquote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:20 schreef Peterselieman het volgende:
Ben niet overtuigd moet ik zeggen. Het heeft imo wel wat weg van een helikopter namelijk.
Moet mezelf corrigerenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Uiteraard maar UFO will ook niet zeggen dat het uit de ruimte komt, dat bedoel ik
Het stoeltje voor van de Garde? Hij gaat door Marcel Boekhoorn gefinancierd wordenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:04 schreef Rembrand21 het volgende:
En het lijkt er op dat A. Sutil volgend jaar (2012) zijn stoeltje kwijt is bij Force India. Hier komt een rijder die $$$$ meebrengt ipv die $$$$ kost.
Let wel het zijn allemaal geruchten :-)
wat zeggen ze ook alweer; het zit niet in het vele verdienen maar in het weinige uitgevenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:32 schreef Mikkie het volgende:
Dan zit ie goed, aangezien het vermogen van Boekhoorn rond het miljard geschat wordt, geloof ik?
Hij zit sowieso goed, want hij heeft met de dochter van die knakker heb ik begrepen.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:32 schreef Mikkie het volgende:
Dan zit ie goed, aangezien het vermogen van Boekhoorn rond het miljard geschat wordt, geloof ik?
Silly season geruchten mogen in dit topic: F1 Silly Season 2012quote:Op woensdag 19 oktober 2011 13:04 schreef Rembrand21 het volgende:
Nou nog maar even een nieuwe gerucht dan.
Deze kennen we al denk ik: Mercedes GP heeft getest met een F-Duct systeem in de voorvleugel.
[ afbeelding ]
En het lijkt er op dat A. Sutil volgend jaar (2012) zijn stoeltje kwijt is bij Force India. Hier komt een rijder die $$$$ meebrengt ipv die $$$$ kost.
Let wel het zijn allemaal geruchten :-)
Maar het is ongetwijfeld echte liefde.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 14:10 schreef vosss het volgende:
[..]
Hij zit sowieso goed, want hij heeft met de dochter van die knakker heb ik begrepen.
ook een leukequote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:07 schreef rooneyelst het volgende:
wat zeggen ze ook alweer:
de snelste manier om miljonair te worden is om als miljardair een f1 team te starten
Heb je de versie van Schumacher of Rosberg?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:05 schreef nils7 het volgende:
heb eindelijk de Mercedes GP W01 1:18 binnen.
Wilde het even sharen
Schumacher, ben geen fan van 'm maar dit is toch de eerste Mercedes sinds decennia en Schumi is toch een levende legende.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:07 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Heb je de versie van Schumacher of Rosberg?
Had ik ook gedaan hoor.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:18 schreef nils7 het volgende:
[..]
Schumacher, ben geen fan van 'm maar dit is toch de eerste Mercedes sinds decennia en Schumi is toch een levende legende.
Foto's?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:05 schreef nils7 het volgende:
heb eindelijk de Mercedes GP W01 1:18 binnen.
Wilde het even sharen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |