abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 oktober 2011 @ 09:32:51 #51
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_103268467
OMG__!! Sla proviant in, en duik de schuilkelders in! Ze zijn gekomen! Het einde is nabij!

UFO gespot tijdens kwalificatie Korea

:')
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_103268862
Snel m'n aluhoedje pakken!
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  woensdag 19 oktober 2011 @ 10:30:47 #53
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_103270235
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 09:32 schreef Sinister-D- het volgende:
OMG__!! Sla proviant in, en duik de schuilkelders in! Ze zijn gekomen! Het einde is nabij!

UFO gespot tijdens kwalificatie Korea

:')
Kunnen ze honderd miljoen lichtjaar afleggen komen ze een weekend te laat voor het kampioenschap van Vettel. -O-
  woensdag 19 oktober 2011 @ 10:47:15 #54
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_103270749
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 09:32 schreef Sinister-D- het volgende:
OMG__!! Sla proviant in, en duik de schuilkelders in! Ze zijn gekomen! Het einde is nabij!

UFO gespot tijdens kwalificatie Korea

:')
Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat ik daar zie.
UI Made bij VanilleKwark.
  woensdag 19 oktober 2011 @ 11:15:52 #55
131800 Tarado
capô de fusca
pi_103271612
quote:
1s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 10:47 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat ik daar zie.
Het lijkt op een Unindentified Flying Object ;)
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 19 oktober 2011 @ 11:20:12 #56
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_103271774
Ben niet overtuigd moet ik zeggen. Het heeft imo wel wat weg van een helikopter namelijk.
Altijd onderweg naar het avontuur
  woensdag 19 oktober 2011 @ 11:21:49 #57
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_103271830
quote:
1s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 10:47 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat ik daar zie.
weerballon. Althans, als je 't aan de Amerikaanse overheid zou vragen.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  woensdag 19 oktober 2011 @ 11:22:37 #58
131800 Tarado
capô de fusca
pi_103271859
quote:
14s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 11:20 schreef Peterselieman het volgende:
Ben niet overtuigd moet ik zeggen. Het heeft imo wel wat weg van een helikopter namelijk.
Uiteraard maar UFO will ook niet zeggen dat het uit de ruimte komt, dat bedoel ik
  woensdag 19 oktober 2011 @ 11:26:01 #59
131800 Tarado
capô de fusca
pi_103271988
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 11:22 schreef Tarado het volgende:

[..]

Uiteraard maar UFO will ook niet zeggen dat het uit de ruimte komt, dat bedoel ik
Moet mezelf corrigeren :@ ik dacht dat de U voor Unindentified stond maar staat voor Unexplainable
  woensdag 19 oktober 2011 @ 13:04:51 #60
300252 Rembrand21
Rembrandt Harmenszoon van Rijn
pi_103275911
Nou nog maar even een nieuwe gerucht dan.

Deze kennen we al denk ik: Mercedes GP heeft getest met een F-Duct systeem in de voorvleugel.



En het lijkt er op dat A. Sutil volgend jaar (2012) zijn stoeltje kwijt is bij Force India. Hier komt een rijder die $$$$ meebrengt ipv die $$$$ kost.

Let wel het zijn allemaal geruchten :-)
Don’t mess too much with your hair, or by the time you're 40, it will look 85.
pi_103276054
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 13:04 schreef Rembrand21 het volgende:

En het lijkt er op dat A. Sutil volgend jaar (2012) zijn stoeltje kwijt is bij Force India. Hier komt een rijder die $$$$ meebrengt ipv die $$$$ kost.

Let wel het zijn allemaal geruchten :-)
Het stoeltje voor van de Garde? Hij gaat door Marcel Boekhoorn gefinancierd worden
Wie dit leest is gek
pi_103277036
Dan zit ie goed, aangezien het vermogen van Boekhoorn rond het miljard geschat wordt, geloof ik?
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  woensdag 19 oktober 2011 @ 13:34:10 #63
131800 Tarado
capô de fusca
pi_103277102
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 13:32 schreef Mikkie het volgende:
Dan zit ie goed, aangezien het vermogen van Boekhoorn rond het miljard geschat wordt, geloof ik?
wat zeggen ze ook alweer; het zit niet in het vele verdienen maar in het weinige uitgeven ;) , afwachten dus
pi_103278626
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 13:32 schreef Mikkie het volgende:
Dan zit ie goed, aangezien het vermogen van Boekhoorn rond het miljard geschat wordt, geloof ik?
Hij zit sowieso goed, want hij heeft met de dochter van die knakker heb ik begrepen.

Maargoed, ik zie hem eerlijk gezegd niet sneller zijn dan een Di Resta.
Sterker nog, ik moet nog zien dat ie uberhaupt de F1 haalt :{
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_103279609
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 13:04 schreef Rembrand21 het volgende:
Nou nog maar even een nieuwe gerucht dan.

Deze kennen we al denk ik: Mercedes GP heeft getest met een F-Duct systeem in de voorvleugel.

[ afbeelding ]

En het lijkt er op dat A. Sutil volgend jaar (2012) zijn stoeltje kwijt is bij Force India. Hier komt een rijder die $$$$ meebrengt ipv die $$$$ kost.

Let wel het zijn allemaal geruchten :-)
Silly season geruchten mogen in dit topic: F1 Silly Season 2012
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  woensdag 19 oktober 2011 @ 15:46:46 #66
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_103282777
quote:
7s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 14:10 schreef vosss het volgende:

[..]

Hij zit sowieso goed, want hij heeft met de dochter van die knakker heb ik begrepen.
Maar het is ongetwijfeld echte liefde. 14.gif
pi_103283800
wat zeggen ze ook alweer:

de snelste manier om miljonair te worden is om als miljardair een f1 team te starten :)
  woensdag 19 oktober 2011 @ 16:16:43 #68
131800 Tarado
capô de fusca
pi_103284239
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 16:07 schreef rooneyelst het volgende:
wat zeggen ze ook alweer:

de snelste manier om miljonair te worden is om als miljardair een f1 team te starten :)
ook een leuke :)
  woensdag 19 oktober 2011 @ 19:05:55 #69
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_103291320
heb eindelijk de Mercedes GP W01 1:18 binnen.
Wilde het even sharen :)
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_103291400
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 19:05 schreef nils7 het volgende:
heb eindelijk de Mercedes GP W01 1:18 binnen.
Wilde het even sharen :)
Heb je de versie van Schumacher of Rosberg?
  woensdag 19 oktober 2011 @ 19:18:21 #71
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_103291958
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 19:07 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Heb je de versie van Schumacher of Rosberg?
Schumacher, ben geen fan van 'm maar dit is toch de eerste Mercedes sinds decennia en Schumi is toch een levende legende.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_103292570
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 19:18 schreef nils7 het volgende:

[..]

Schumacher, ben geen fan van 'm maar dit is toch de eerste Mercedes sinds decennia en Schumi is toch een levende legende.
Had ik ook gedaan hoor. :P Sowieso is de Mercedes qua kleurstelling een ontzettend mooie wagen.
  woensdag 19 oktober 2011 @ 19:42:26 #73
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_103293049
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 19:05 schreef nils7 het volgende:
heb eindelijk de Mercedes GP W01 1:18 binnen.
Wilde het even sharen :)
Foto's?
UI Made bij VanilleKwark.
  woensdag 19 oktober 2011 @ 19:45:18 #74
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_103293198
UI Made bij VanilleKwark.
  woensdag 19 oktober 2011 @ 19:56:22 #75
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_103293777

:)

mijn hele collectie (allen 1:18)

*volgens mij al eens gepost hier
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  woensdag 19 oktober 2011 @ 20:00:00 #76
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_103293975
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 19:56 schreef nils7 het volgende:
[ afbeelding ]
:)

mijn hele collectie (allen 1:18)
[ afbeelding ]
*volgens mij al eens gepost hier
Nice! _O_ .
UI Made bij VanilleKwark.
  Moderator woensdag 19 oktober 2011 @ 20:03:07 #77
18653 crew  D.
pi_103294101
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 19:56 schreef nils7 het volgende:
[ afbeelding ]
:)

mijn hele collectie (allen 1:18)
[ afbeelding ]
*volgens mij al eens gepost hier
Allemaal dezelfde fabrikant?
pi_103294108
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 19:56 schreef nils7 het volgende:
[ afbeelding ]
:)
Netjes hoor. Waar heb je die Mercedes besteld?
quote:
mijn hele collectie (allen 1:18)
[ afbeelding ]
*volgens mij al eens gepost hier
Zo te zien heb jij de Damon Hill-versie van de Buzzin' Hornets-Jordan. Ik heb die van de enige echte Ralf Schumacher. _O_
  woensdag 19 oktober 2011 @ 20:09:03 #79
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_103294378
Heb de Mercedes bij GPworld gehaald :)
Super service want dit is mn tweede, bij de eerste zag ik (toen ik thuis kwam) dat de wishbone was afgebroken.
Netjes geswitched bij hem.

Nee niet dezelfde fabrikant de meeste zijn wel Paul's model art (AKA Minichamps).
De andere zijn hotwheels (omdat de Ferrari's vanaf 2000 incl. coureur alleen via hotwheels uit komen)

De indycar is gesigneerd door Arie zelf.

En de MP4-13 Hakkinen waren er maar 200 van gemaakt (heb blijkbaar een special edition ervan)
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  woensdag 19 oktober 2011 @ 20:14:55 #80
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_103294674
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 20:03 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Netjes hoor. Waar heb je die Mercedes besteld?

[..]

Zo te zien heb jij de Damon Hill-versie van de Buzzin' Hornets-Jordan. Ik heb die van de enige echte Ralf Schumacher. _O_
dit is de '99 Jordan, zijn teamgenoot was toen Frentzen.
Ik denk dat jij die van '98 bedoeld dan.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_103294823
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 20:14 schreef nils7 het volgende:

[..]

dit is de '99 Jordan, zijn teamgenoot was toen Frentzen.
Ik denk dat jij die van '98 bedoeld dan.
Ah, dat kon ik dan weer niet goed zien. Dan heb ik inderdaad de '98.

En nog bedankt voor de link. 14.gif
  woensdag 19 oktober 2011 @ 21:27:49 #82
34586 kepler
No bounce, no play
pi_103298818
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 19:56 schreef nils7 het volgende:
[ afbeelding ]
:)

mijn hele collectie (allen 1:18)
[ afbeelding ]
*volgens mij al eens gepost hier
_O_
The line is a dot to you!
  woensdag 19 oktober 2011 @ 21:43:57 #83
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_103299723
Ja ik heb ook nog Doornbos en Albers op 1:43
Omdat die niet op 1:18 uit kwamen :(

Beide zijn inmiddels gehavend -O- (door anderen :% )
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_103300277
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 13:04 schreef Rembrand21 het volgende:

En het lijkt er op dat A. Sutil volgend jaar (2012) zijn stoeltje kwijt is bij Force India. Hier komt een rijder die $$$$ meebrengt ipv die $$$$ kost.

Let wel het zijn allemaal geruchten :-)
Het lijkt me toch dat als ze Sutil lozen, ze Nico Hulkenberg in die auto zetten?
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_103313054
Is dat wel de goede Mercedes? Heb namelijk ook wel eens de showcar als model gezien namelijk.

Dat was de Brawn auto in Mercedes kleuren.
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
  donderdag 20 oktober 2011 @ 08:27:00 #86
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_103313779
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 21:53 schreef Kenju het volgende:

[..]

Het lijkt me toch dat als ze Sutil lozen, ze Nico Hulkenberg in die auto zetten?
Als Hulkenberg een zak geld meeneemt dus wel, dat is volgens geruchten de voorwaarde voor een FI zitje volgend jaar.
  donderdag 20 oktober 2011 @ 09:15:29 #87
131800 Tarado
capô de fusca
pi_103314335
Mark Webber column

I want to devote this column to Britain's Dan Wheldon, who died following a crash at the Las Vegas IndyCar race on Sunday.

I never raced against Dan but I spent a lot of time with him down at Brands Hatch when we were both instructors at the racing school in 1996-97.

It was difficult not to hit it off with him - he was a likeable bloke.

At that stage, I wasn't completely flush with mates in the UK - it wasn't long since I had come over from Australia - and Dan was someone who was of a similar age, doing a similar sort of thing, with whom I had a lot in common.

We had a lot of laughs, plenty of banter and lots of fun with the punters.

Dan set his life up in America not long after that, while I was racing in Europe. But I always loved to bump into him whenever he was in the UK, at a motorsport awards ceremony or whatever.

I was at Singapore airport waiting for a flight to Sydney when I first heard about the crash. I got a text message - from Luke, the son of my partner, Ann - telling me there had been a huge shunt and a lot of guys had been taken to hospital.

They had nowhere to go. Skill does not come into it. It's down to how the car reacts, what angle it goes at. You're an absolute passenger in that situation

One of those involved was Will Power, who I'm pretty close to, so I was thinking about him a lot. I know a lot of the guys in IndyCar pretty well, actually. Dario Franchitti, Ryan Briscoe, and Tony Kanaan, for example.

You just hope everyone's all right in situations like that and always assume they will be. But, about an hour after that first text, Luke informed me that Dan hadn't made it.

It was one of those awful, crushing moments. I didn't want to believe what I'd been told but then I saw the incident on TV and it was pretty clear there was a chance someone could have been seriously injured in that type of crash.

It was extremely nasty and a lot of the drivers didn't have a chance of avoiding it.

They had nowhere to go. Skill does not come into it. It's down to how the car reacts, what angle it goes at. You're an absolute passenger in that situation.

IndyCar can learn a heavy lesson from Sunday's crash. What organisers certainly have to do is work out how to stop cars leaving the ground and flying into the air in such situations.

It is a sad irony that Dan was the test driver for a new car that officials plan to introduce next year.

I've never raced on an oval track but I've spoken to a lot of the guys who have. One thing they don't like is the element of pack racing, especially on a short oval such as Las Vegas.

Running three wide on a track like that is not really racing. You're just getting a slipstream. Drivers look to move into a different lane - from the top to the bottom of the track, say - and things can happen.

At certain speeds, that is fine and no-one gets badly injured. But when you're doing 220mph in an open-wheeler, the cars can leave the ground by five or six metres and someone's going to get seriously hurt.

To have 30-odd single-seaters, nose to tail, with cold brakes. it's too much. Drivers feel this needs looking at.

In the accident that killed Dan, nearly half the field were running together and half of them ended up in the air. That's not right.

The crash affected a lot of people - you may have seen the footage of Dario, for example, sobbing in his car afterwards - and the public often wonder why racing drivers carry on after incidents like this.

I've had my share of bad accidents. Two Mercedes sports cars flipped on me in three days at Le Mans back in 1999. In the second of those shunts, I did think for a split second that I probably wasn't going to make it.

I'm sure you will have seen my accident in Valencia last year, too, when I took off after hitting the back of Heikki Kovalainen's Lotus. The car landed upside down before skidding into the barriers the right way up.
But safety has come on a long way in F1 and it's a different type of racing to IndyCars anyway.

Don't get me wrong, I know there are risks. Valencia could have gone either way for me, that's completely clear. But I feel it's safer than IndyCars. Or rallying or MotoGP, for that matter. That gives me confidence to race.

The vast majority of the time, my fate is in my hands. But there are three things that might let me down one day: the rain, what someone else might do that could put me at risk, and mechanical failure. That's racing.

When you're in your late teens and early-20s, you never think about that stuff. But, when you get a bit older, you think about it more because you're a bit wiser.

Still, when the helmet goes on, you don't think about the negative stuff. You race hard and do what's right.

As a professional racing driver, what's right is to drive the car completely on the limit and get as much as you can out of it. That means you put yourself in dangerous situations.

We know that generally everything will be OK, even when we do crash. We simply get back in the car and go again.

But I think it's a different question for the guys in America at the moment.

The Korean Grand Prix was a weekend to celebrate for my Red Bull Racing team. We wrapped up the constructors' championship after Sebastian Vettel won the race and I finished third.

We didn't talk much about the championship before the race because we thought it was a bit of a long shot given how fast McLaren looked.
But, as usual, you never know what's going to happen on race day.

I was sitting in a very good position on the prime tyre in my second stint, just behind Lewis Hamilton's McLaren.

If things had worked out, I should have been able to clear him by staying out longer before my second pit stop. Had that happened, I would have had a chance of going after Seb.

But the team were very keen for me to stop on the lap I did. They said they wanted to use my speed on new tyres to jump Lewis in the usual way - by changing tyres before him. But it turned out the lap I stopped was the same time as Lewis.

Following your competitor into the pits is one of the most frustrating things for a driver. It meant we were still stuck behind him and it was very hard to pass.

Although I was much faster in the last sector of the lap, he had better acceleration than me out of the first turn.

That meant I was too far behind to get past him into Turn Three at the end of the long straight, even with the help of the DRS overtaking device.

http://news.bbc.co.uk/spo(...)d&utm_medium=twitter
pi_103315270
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 19:56 schreef nils7 het volgende:

[ afbeelding ]
*volgens mij al eens gepost hier
En ook hier staat Lewis in het middelpunt van de belangstelling :( }:|
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  donderdag 20 oktober 2011 @ 09:59:45 #89
131800 Tarado
capô de fusca
pi_103315306
quote:
8s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 09:58 schreef vosss het volgende:

[..]

En ook hier staat Lewis in het middelpunt van de belangstelling :( }:|
? :) OK moest wel 3 keer kijken voor ik het zag

[ Bericht 9% gewijzigd door Tarado op 20-10-2011 10:14:18 ]
  donderdag 20 oktober 2011 @ 17:55:22 #90
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_103334103
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 03:54 schreef Waffle het volgende:
Is dat wel de goede Mercedes? Heb namelijk ook wel eens de showcar als model gezien namelijk.

Dat was de Brawn auto in Mercedes kleuren.
nee het is echt de MGP W01 ;)

Hier naast elkaar:

N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 20 oktober 2011 @ 17:57:06 #91
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_103334177
quote:
8s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 09:58 schreef vosss het volgende:

[..]

En ook hier staat Lewis in het middelpunt van de belangstelling :( }:|
wie?
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_103336486
Een scan van het artikel in Autosport over de 'F-Duct' van Mercedes:

http://i53.tinypic.com/2462aah.png
pi_103341878
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 18:50 schreef ElmarO het volgende:
Een scan van het artikel in Autosport over de 'F-Duct' van Mercedes:

http://i53.tinypic.com/2462aah.png
Interessant artikel.
Maar waarom moet de lucht pas bij een bepaalde snelheid 'getriggerd' worden om naar de diffuser geleid te worden? Want dat is blijkbaar het revolutionaire er aan.
Wie dit leest is gek
  donderdag 20 oktober 2011 @ 22:38:57 #94
34586 kepler
No bounce, no play
pi_103350086
quote:
99s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 20:27 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Interessant artikel.
Maar waarom moet de lucht pas bij een bepaalde snelheid 'getriggerd' worden om naar de diffuser geleid te worden? Want dat is blijkbaar het revolutionaire er aan.
Goede vraag, doordat ze het woord F-duct gebruiken dacht ik dat ze de weerstand over de voorvleugel verminderen bij hogere snelheid. Maar hier willen ze dus juist de grip verhogen door de lucht te herleiden naar de diffuser, wat je voornamelijk nodig hebt bij lagere snelheden :D
The line is a dot to you!
pi_103350731
quote:
10s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 17:57 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

wie?
Die neger :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_103350789
@nils, ik neem aan dat je die auto's normaal niet zo op die tafel hebt staan wel?

Wil je eens een fotootje maken van hoe ze er normaal gesproken bij staan? :)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  donderdag 20 oktober 2011 @ 23:00:18 #97
34586 kepler
No bounce, no play
pi_103351377
Ik lees net dat The Hulk heeft getekend bij Force India, en dat Sutil in gesprek is met Williams :)

(ik ga ff zoeken naar een berichtje :D)
The line is a dot to you!
  donderdag 20 oktober 2011 @ 23:02:45 #98
34586 kepler
No bounce, no play
pi_103351513
Ik kan nergens een bron vinden.....
The line is a dot to you!
pi_103351812
quote:
2s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 22:38 schreef kepler het volgende:

[..]

Goede vraag, doordat ze het woord F-duct gebruiken dacht ik dat ze de weerstand over de voorvleugel verminderen bij hogere snelheid. Maar hier willen ze dus juist de grip verhogen door de lucht te herleiden naar de diffuser, wat je voornamelijk nodig hebt bij lagere snelheden :D
Of het is bedoeld voor de snelle bochten, maar die zijn er steeds minder.
Wie dit leest is gek
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 00:04:33 #100
131800 Tarado
capô de fusca
pi_103354283
quote:
2s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 23:02 schreef kepler het volgende:
Ik kan nergens een bron vinden.....
Bron maar Duits en nog niet 100% bevestigd
2012: Hülkenberg wieder im Renncockpit!
von Dieter Rencken & Christian Nimmervoll
20. Oktober 2011 - 17:21 Uhr
quote:
Exklusiv: Nico Hülkenberg hat für 2012 als Rennfahrer bei Force India unterschrieben - Adrian Sutil muss sich einen neuen Arbeitgeber suchen

Nico Hülkenberg hat seinen Vertrag unterschrieben und gibt ein Comeback

(Motorsport-Total.com) - Nach einem Jahr Zwangspause auf der "Freitags-Ersatzbank" darf Nico Hülkenberg 2012 endlich wieder als Grand-Prix-Fahrer angreifen: Laut Informationen von 'Motorsport-Total.com' hat der 24-Jährige aus Emmerich am Dienstag einen Einjahresvertrag mit Optionen für 2013 bei Force India unterschrieben.

Offiziell bestätigt ist das noch nicht: "Nico und ich haben uns jetzt dazu entschieden, gar nichts mehr zur Fahrerfrage zu sagen, bis das Team dazu Stellung genommen hat", erklärt Hülkenbergs Manager Timo Gans am Telefon. Dass er die Nachricht nicht bestätigen kann, liegt vermutlich daran, dass Teamchef Vijay Mallya mehrfach angekündigt hat, die Bekanntgabe erst im Dezember öffentlich zu machen und davon unter keinen Umständen abweichen möchte.

Doch hinter den Kulissen ist längst alles unter Dach und Fach, angeblich auch mit Paul di Resta, der wohl nicht zuletzt dank der Unterstützung von Motorenhersteller Mercedes bleiben darf. Doch Sutil-Manager Manfred Zimmermann dementiert dies auf Anfrage von 'Motorsport-Total.com': "Das ist definitiv nicht richtig. Das Team - Vijay Mallya und Rob Fernley - haben mir gestern bestätigt, dass das ein Gerücht der Presse ist und nicht der Wahrheit entspricht."

"Wir sind in Verhandlungen mit dem Team", zeigt er sich zuversichtlich. "Wann das abgeschlossen sein wird, kann ich nicht sagen, aber wir warten sicherlich nicht bis zum 15. Dezember." Möglicherweise wird Sutil sich bemühen, den Kontakt zu Williams erneut aufzugreifen, wo er kürzlich vorstellig geworden sein soll. Beim einstigen Erfolgsteam aus Grove könnte das Cockpit von Rubens Barrichello frei werden.

Die Fahrerfrage bei Force India wurde diese Woche geklärt, nachdem die Optionen in den Verträgen von Hülkenberg und di Resta am 15. Oktober abgelaufen sind. In Südkorea konnten die Deals aber nicht unter Dach und Fach gebracht werden, weil weder Gans noch di Restas Manager Anthony Hamilton vor Ort waren. Die offizielle Bekanntgabe könnte sich wegen Mallyas Ankündigung vermutlich noch hinauszögern - oder auch schon beim Grand Prix von Indien stattfinden...
http://www.motorsport-tot(...)ockpit_11102013.html
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')