Goed, bij deze een update

Ik heb de oude trapleuning in ere hersteld

![wjweah.jpg]()
Hij was helemaal gesloopt door de oude bewoners, er zat een dichte betimmering die afgewerkt was met fijn stinkend zachtboard. Gelukkig waren her en der in de constructie oude trapspijlen "gebruikt" als vul latjes. Die heb ik bewaard bij het slopen en toen na laten maken. Wat je hier dus ziet is zowel een replica van de oude leuning als replica's van de originele spijlen

Bovenaan zit een stukje recht:
![2jd1ctg.jpg]()
Ook hiervan waren gelukkig nog wat spijlen beschikbaar. De balk die over de grond ligt is nog een originele die ook ergens ingetimmerd zat, die heb ik bewaard en voor deze klus op maat gemaakt.
![2ag55du.jpg]()
...en een traphekje voor onze klusheld in spe!
De muren zitten nu vrijwel helemaal in het gips.
Dan vandaag nog deurposten van lijsten voorzien: Ook hier weer originele lijsten bij laten maken.
![2gsmsdj.jpg]()
Zo ziet het eruit met de deur erin....het wordt al wat!
![24uz6he.jpg]()
Verder als laatste een heel klein voorproefje van wat vertikaal lijstwerk wat ik ga gebruiken om kastjes af te scheiden e.d.
![bi74uu.jpg]()
Volgende update volgt er meer. Wat vinden jullie er van?
Pic voor Mannenkoor Karrenspoor:
Ik heb goed nieuws en slecht nieuws.
Goede nieuws is dat ik een vorst voor je heb. Slechte nieuws is dat het er slechts 1 is. In een zak waarvan ik dacht dat er een rijtje vorsten in zou zitten bleek 1 vorst te zitten en verder een setje normale pannen. Voor mij is 1 vorst waardeloos dus je mag hem komen halen.
[ Bericht 10% gewijzigd door TR08 op 02-03-2014 20:51:32 ]