quote:
Heeft ook helemaal geen nut maar moet dat dan?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:45 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Uhu, gelukkig wel.
[..]
Mja, weenie, zie het nut er niet van in om mezelf 4 keer per week helemaal kachel te zuipen, maar goed.
Nee hoor, maar ik snap dat niet zo. Misschien komt het omdat ik al een oude oma van 21 ben.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:46 schreef Splutje het volgende:
[..]
Heeft ook helemaal geen nut maar moet dat dan?
Ja daarom, wijn slaat lekker snel aan en zo.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:46 schreef Heroinjunk het volgende:
Sander je kent me toch, van wijn ben ik na 2 glazen helemaal kacheltjelam.
Maar koek, zie jij geen nut in het leven zonder jezelf 4 keer per week kacheltjelam te zuipen dan?
Ja, zeker na een dag werken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:48 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja daarom, wijn slaat lekker snel aan en zo.
Baas jij.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:48 schreef yosander het volgende:
Gister ging ik kuikentjes op werk dronken voeren
Was algemeen bedoelt, geen persoonlijke aanvalquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:46 schreef Heroinjunk het volgende:
Sander je kent me toch, van wijn ben ik na 2 glazen helemaal kacheltjelam.
Maar koek, zie jij geen nut in het leven zonder jezelf 4 keer per week kacheltjelam te zuipen dan?
hij speelt derde vioolquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
THATHIM HOE BELANGRIJK BEN JIJ IN DIE FANFARE DAN?
Wacht! Even de animal cops bellen dit kan niet zo langer!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:48 schreef yosander het volgende:
Gister ging ik kuikentjes op werk dronken voeren
Oh nee, ik vatte het ook niet als aanval op. Ik vroeg me dat gewoon af.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:48 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Was algemeen bedoelt, geen persoonlijke aanval. Dat is mijn punt ook, het nut van het leven is lol hebben en dat is voor iedereen anders.
maandag 14:00 uur.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:47 schreef Splutje het volgende:
Ga je naar Australië? Holy shit ouwe daar kun je pas feesten
Jaloersquote:
Zeer belangrijk.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
THATHIM HOE BELANGRIJK BEN JIJ IN DIE FANFARE DAN?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |