SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*Gooit er een snorkel achteraan zodat Orea nog wat lucht krijgtquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:45 schreef Spuuglokje het volgende:
En Orea, ik gooi even drie containers behangerslijm jouw kant op. Ik duim zó dat het goed gaat!
PZEquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:45 schreef prinseszondererwt het volgende:
Dikke kus voor mijsje. Wat een heftig besluit.
Mag ook ik uit de op voorlopig? Wij hebben besloten om even uit de medische molen te stappen.
Ik weet niet wat de achterliggende motivatie is maar ik hoop dat de adempauze jullie goed doetquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:45 schreef prinseszondererwt het volgende:
Dikke kus voor mijsje. Wat een heftig besluit.
Mag ook ik uit de op voorlopig? Wij hebben besloten om even uit de medische molen te stappen.
Ik hoop oprecht dat je ook lieve mensen om je heen hebt die stevige armen hebben waar je in weg kunt kruipen en die je de steun geven die je nodig hebt en die je ook verdiend!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:16 schreef mijsje het volgende:
Heel erg bedankt allemaal voor deze ontzettend lieve woorden.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 07:40 schreef Orea het volgende:
Je verwacht dat het lijntje dikker wordt, maar hij is veeeel lichter dan gisteren... bijna niet te zien...
Geloof dat ik maar even een paar dagen moet wachten en dan nog een test doe.. snap er geen klap van..
Dat is gewoon omdat hij eigenwijs is Orea.quote:Op zondag 9 oktober 2011 07:40 schreef Orea het volgende:
Je verwacht dat het lijntje dikker wordt, maar hij is veeeel lichter dan gisteren... bijna niet te zien...
Geloof dat ik maar even een paar dagen moet wachten en dan nog een test doe.. snap er geen klap van..
Dat!quote:Op zondag 9 oktober 2011 09:45 schreef flugeltje het volgende:
[..]Wacht idd maar een paar dagen af... Er zijn zoveel redenen waarom een lijntje ineens lichter of donkerder kan zijn...
Spannend Inca.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:18 schreef Incantrix het volgende:
Ehm, hiero gaat het wel ok, ben erg moe de laatste weken. Overmorgen heb ik mijn afspraak bij de Hematoloog, ben benieuwd (hoewel ik niet verwacht dat ze meteen al iets voor me kunnen doen).
Thnx lieverdquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:35 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Spannend Inca.
Hopelijk kunnen ze wel snel wat voor je doen en stap je dinsdag met veel vertrouwen weer uit de spreekkamer.
Bij mij werden cryo's altijd in eigen cyclus zonder hormonen teruggeplaatst... Ik heb bij 1 poging wel met pregnyl gespoten, na de eisprong.. Maar dat was meer een soort van dat hebbenw e nog niet geprobeerd doe dat maar eens, en het hielp niet dus.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:23 schreef bianca en michael het volgende:
Wat een verdriet hier toch allemaal, bah (waar ik zelf natuurlijk ook 'vrolijk' aan mee doe). Ik wil iedereen veel sterkte wensen met de genomen beslisingen.En een extra
voor Klumsy.
Hier nog steeds om de dag naar het ziekenhuis, ik vind dit meer gedoe dan een 'verse' IVF behandeling! Of ik krijg nu een VIP behandeling omdat ze nu Michael is overleden nog meer hun best willen doen mij zwanger te krijgenik weet het niet. Follikel lijkt te groeien, nu op 1,5, maar BMS blijft hangen op 4. Althans dat was de stand van afgelopen zondag, zometeen mag ik wéér. Ook ben ik vanaf zondag over de ovulatietesten aan het plassen, nog zonder resultaat.
Ik weet niet of ik er wel vertrouwen in heb op deze natuurlijke manier. Tenslotte als ik weer na 23 dagen ga menstrueren zou dat aankomende zondag al zijn, en als ik nu dan nog een eisprong moet hebben? Het lijkt me niet dat we het dan moeten wagen voor zondag nog een terugplaatsing te doen van een cryootje?
Heeft iemand hier ervaring met het terugplaatsen van een cryo in eigen cyclus en met ondersteunende hormonen?
Allereerst, ik heb niets normaals.... Ben ongeveer mijn hele vruchtbare leven aan de prikpil geweest en eenmaal daar vanaf aan de IVF pogingen/hormonen. Dit is nu voor het eerst sinds de miskraam dat het even op 'zijn beloop' is.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:43 schreef Orea het volgende:
Yup, afgelopen 3 maanden in eigen cyclus en komende maand nog een keer.
Ondersteunende meds vind mijn kliniek niet nodig. Het vergroot in mijn geval de kans op slagen in mijn geval niet. Het zou wellicht handig kunnen zijn wanneer je eigen luteale fase bijv. erg kort is, of je baarmoederslijmvlies rond eisprong erg laag. Maar dat is hier allemaal dik in orde.
als je eisprong nog moet komen is het onwaarschijnlijk dat je op dag 23 weer ongesteld wordt. Heb je eerder je eisprong gemeten, op welke dag deze is? Als je die 'normaal' op dag 10 hebt bijv. dan is op dag 23 ongesteld worden niet eens heel slecht... wat zegt het zkh over bijv. je baarmoederslijmvlies?
Maar natuurlijk wel een keertje zwanger geweest van een cryootje?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:26 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Bij mij werden cryo's altijd in eigen cyclus zonder hormonen teruggeplaatst... Ik heb bij 1 poging wel met pregnyl gespoten, na de eisprong.. Maar dat was meer een soort van dat hebbenw e nog niet geprobeerd doe dat maar eens, en het hielp niet dus.
quote:
Lief dat jullie het vragen maar ik heb niets te melden.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:38 schreef Incantrix het volgende:
Thnx lieverdEnneh, hoe is het met jou dan?
Oh ja.. Jennifer is een cryo en Leyla een verse.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:18 schreef bianca en michael het volgende:
[..]
Maar natuurlijk wel een keertje zwanger geweest van een cryootje?![]()
Sorry, ik ken jouw verhaal hier niet
Ik ben blij voor je! En goed nieuws dat je met beide soorten een keer 'succes' hebt gehad.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:50 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh ja.. Jennifer is een cryo en Leyla een verse.
En ik ben verder klaar met kinderen krijgen... Hoofdstuk afgesloten... Heerlijk.
Ik hoop dat het gelijk de laatste isquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:46 schreef Cathmar het volgende:
Mijn 1e IUI is goed gegaan gisteren en ik wacht het rustig twee weken af.
Ik hoop het!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:52 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik hoop dat het gelijk de laatste is![]()
quote:
Dank je. En iedereen bedankt voor alle lieve woorden.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:46 schreef Cathmar het volgende:
Ik wilde nog even zeggen tegen PZE:
ik weet niet of je dit nog leest, maar: sterkte en succes en rust jullie pauze. Ik hoop dat je de rust krijgt en samen kunnen (blijven) genieten van het leven. En natuurlijk hoop ik ook dat je wens ook snel uitkomt![]()
Ik moet nog bellen, maar dat gebeurd met een cito (zo heet het geloof ik) en dan heb ik dezelfde dag nog de uitslagquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:56 schreef klumsy het volgende:
Orea als je morgen bloed gaat laten prikken, hoe snel krijg je daar de uitslag dan van?
Heb je zelf nog een test gedaan?
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:11 schreef Orea het volgende:
Heb geen test meer gedaan, ook niet zoveel zin meer in eigk...
Bij zwangerschap, zodra er met de tweede bloedtest is aangetoond dat ik inderdaad dat syndroom heb.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:08 schreef wickie het volgende:
Inca, ga je nu dus al gelijk spuiten? Of start je als je merkt zwanger te zijn?
Bij mij wordt binnenkort ook onderzoek gedaan naar stollingsziektes aangezien ik nu 2x trombose heb gehad na de zwangerschap. Maar dat hoort niet in dit topic. Maar het bloedverdunners spuiten valt me echt alles mee.
Kan ik me heel goed voorstellenquote:Heb geen test meer gedaan, ook niet zoveel zin meer in eigk...
Kutzooi.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:32 schreef droomvrouwtje het volgende:
tja en toen dacht je ineens dat je zwanger was, doet een test die positief uitslaat om vervolgens nog 2 testen te doen die hardstikke negatief zijn.. Het was een eneverende namiddag![]()
Diep van binnen wist ik wel dat het niet kon, maar stiekem had ik even een sprankje hoop
Kut gewoon, heel erg kut.. als je even die 'euforie' hebt van 'zou het??? *stuiter*' en het is dan ws toch niet zo...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:06 schreef droomvrouwtje het volgende:
Idd kutzooi, merk dat het me toch meer doet dan ik zou willen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is ook de reden dat de hematoloog niet wilde wachten met het geven van bloedverdunners, en dat is waarom ik dinsdag toen ik weer buiten stond even enorm moest snotteren: er gebéuren dingen! Ik krijg hulp! Daarnaast de spanning: de dag van het plaatje kwam ook wat bloedverlies op gang en dat hield 5 dagen aan. Vandaag dus weer naar de gyn, die ons een een knippertje liet zienVolgens mijn berekening ben ik 7+4, volgens de gyn + de gemeten grootte ben ik 7 a 7+1.
Echt blij voel ik me nog niet, wel opgelucht dat tot nu toe alles goed lijkt te gaan.
Ik zou de mensen die mij ook op facebook hebben willen verzoeken daar niets te posten hierover, het is geen enorm geheim, maar ik heb er gewoon geen zin in om straks eventueel wéér de hele wereld het verhaal uit te moeten leggen mocht het weer misgaan.
(Eventuele) lurkers (haai, F.!Lees je nog mee? Originele manier om dit te vertellen aan je he?
) ook het verzoek hier niet elders over te posten ofzo.. Laat mij maar lekker in de waan dat F. De enige is
Dusseh, nouja, datte. Ik zou het fijn vinden er in elk geval érgens gewoon over te kunnen praten met mensen. Dus.3!
Ik zou vandaag bellen met de kliniek.. en guess what... vergetenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zit jij nou morgen op 1 wachtweek of al op 2, ben het even kwijtik hoop zo dat je ook doorgaat naar Z&G...
![]()
Week 1 pas...quote:zit jij nou morgen op 1 wachtweek of al op 2, ben het even kwijtik hoop zo dat je ook doorgaat naar Z&G...
Idd, is dat peridot van Chanel?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:52 schreef Keshet het volgende:
Trix!![]()
![]()
Een knipper!
![]()
En jemig mens, ik zit de hele dag al te F5'en. Kon je niet wat eerder updaten!?!![]()
![]()
Toffe nagellak op de streepjesfoto ook!
* Keshet doet een dansje!
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:55 schreef Kolonia het volgende:
Orea.![]()
Niet zo gek dat je nu even een dipje hebt. Het is ook allemaal sjit en oneerlijk.
Zeker nu je tegen een operatie aan zit te hikken, maar ook dat komt goed. Ik hoop dat je dipje snel weer over is en je het weer zonnig inziet.
[..]
Week 1 pas...
Vanaf nu voel ik dus van alles.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:07 schreef Incantrix het volgende:
Ennuhm, ja, ik ben vandaag ook weer in het ziekenhuis geweest. Ik heb namelijk nog wel meer te vertellen als wat de hematoloog zei. Zo deed ik bijna twee weken geleden ditte:IncaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt blij voel ik me nog niet, wel opgelucht dat tot nu toe alles goed lijkt te gaan.
Dusseh, nouja, datte. Ik zou het fijn vinden er in elk geval érgens gewoon over te kunnen praten met mensen. Dus.![]()
Ik lees hier maar zelden (ivm te gevoelig emo onderwerp voor self), maar hier moet ik toch ff op reageren met:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
plakkerdeplak!![]()
ow.. wat een goed en spannend nieuws!!
ik hoop zo voor je dat je binnenkort wel mega blij zult zijn!
met over 30(?) weken een mini-Stefje of Stefanietje
![]()
![]()
Ik duim mee!
[ Bericht 18% gewijzigd door -Caroline- op 14-10-2011 06:21:37 ]
Ja of ik lees gewoon eerst weer even verder voor ik een uitgebreide post plaatsquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:30 schreef droomvrouwtje het volgende:
Lucrin zorgt er voor dat ik in een kunstmatige overgang kom, het legt mijn hele hormoonhuishouding stil. Ik moet daarbij wel de pil blijven slikken vanwege de bijwerkingen
Ken je dat verhaal van die eieren en pasen?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:46 schreef Orea het volgende:
Waarom voel je je schuldig?niet doen joh! Nergens voor nodig
Iedereen is hier welkom hoor! Juist de succesverhalen hebben we hier in dit topic nodig
Fluug, ik praat misschien even voor DV, maar Lucrin legt je cyclus stil. Zet je tijdelijk in de overgang zeg maar. Bij IVF wordt het gebruikt zodat niet ineens je eigen cyclus ervoor zorgt dat je een eisprong hebt terwijl je een punctie aan het plannen bentin het geval van DV zorgt het ervoor dat de boel van binnen rustig wordt (de endo-haard zeg maar) het breidt zich dan dus niet verder uit! Geeft ook tijdens het gebruik veel minder pijnklachten!
M'n zus zit nu ook op de Lucrin vanwege haar endo. Zij heeft nauwelijks bijwerkingen gehad, maar zei vooral dat ze nu toch zoveel prettiger in haar vel zit. Niet telkens pijnstillers, makkelijk elk weekend plannen maken en je hormonaal gewoon rustiger voelen. Ik hoop dat dat voor jou ook geldtquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:30 schreef droomvrouwtje het volgende:
Lucrin zorgt er voor dat ik in een kunstmatige overgang kom, het legt mijn hele hormoonhuishouding stil. Ik moet daarbij wel de pil blijven slikken vanwege de bijwerkingen
Dank je wel DVquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 09:29 schreef droomvrouwtje het volgende:
@kahlie het bizare is, buiten enkele uitschieters om, ik vrij weinig pijn heb. Als je ziet in welke mate ik het heb stond de gyn daar best van te kijken, maar ik moet eerlijk toegeven dat ik de pijn ook niet meer als heftig bestempel, ti's aanwezig, maar gelukkig niet continu, het belemmerd mij niet in mijn dagelijks leven, of laat ik het anders zeggen, ik laat mij er niet door belemmeren, ik neem pijnstillers en ga gewoon.
Ik moet van de gyn gewoon de pil blijven slikken ivm de eventuele bijwerkingen.
Ik hoop voor je mee dat je zus gewoon meteen door mag, zou wel fijn zijn
Ik sluit me hier volledig bij aanquote:Op zondag 16 oktober 2011 11:17 schreef mrien het volgende:
Inca!!!!!! Ik had al een tijdje het gevoel dat je zwanger was, blijkt het ook nog te kloppen! Wat gaaf en ontzettend spannend ook! Ik hoop zo dat het goed zal gaan!
Knuffel voor jou Orea
Spannend Kolonia
En voor de andere dames ook een dikke knuffel
Buikpijn kan volgens mij alle kanten opquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:30 schreef Kolonia het volgende:
Hier buikpijn.![]()
Maar dat hoeft niets te zeggen, toch?
Nog niet, ik moet morgen en overmorgen ook vroeg op, dus als ik het kan rekken wacht ik tot woensdagochtend, dan weet ik het sowieso wel zeker. Dit ivm het liefst ochtendurine, maar ik sluit niet uit dat ik eerder al 's middags test natuurlijkquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:30 schreef Kolonia het volgende:
Spannend LB.
Heb je al een HCG-test durven gebruiken?
Ik hoop zo voor je dat het raak is.![]()
Lijkt me inderdaad dat dat op vanalles kan duidenquote:Hier buikpijn.![]()
Maar dat hoeft niets te zeggen, toch?
I second thatquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:06 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nog niet, ik moet morgen en overmorgen ook vroeg op, dus als ik het kan rekken wacht ik tot woensdagochtend, dan weet ik het sowieso wel zeker. Dit ivm het liefst ochtendurine, maar ik sluit niet uit dat ik eerder al 's middags test natuurlijk
[..]
Lijkt me inderdaad dat dat op vanalles kan duidende helft van de dames in 'wachten op het tweede streepje' meldt dat ze kramp hebben en ongesteld gaan worden, om vervolgens met een positieve test te komen.
Jouw twee supergoeie embryo's zijn vast gewoon plek aan het maken daarbinnenHang in there!
En hetzelfde geldt voor Cathmar natuurlijk!
Koloon, neequote:Op maandag 17 oktober 2011 19:05 schreef Kolonia het volgende:
Ongesteld en negatieve test.![]()
Geen zin om bij te lezen, sorry dames.
Lelijk woord ...quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:05 schreef Kolonia het volgende:
Godverdomme!quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:05 schreef Kolonia het volgende:
SPOILER: want flauwe modusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verdomme.quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:05 schreef Kolonia het volgende:
quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:05 schreef Incantrix het volgende:
Whehe, Lijnloos, beste tip tot nu toe
En thnx meiden, fijn het ff kwijt te kunnen. Het klinkt vast niet wereldschokkend, maar het brengt mijn wereld nogal in beweging op het moment..
Nou dat dus!!! Waarom moet het toch allemaal zo moeilijk, juist als het zo gewenst is!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:22 schreef flugeltje het volgende:
LB....
Verdomme meiden ik zou zo graag weer eens succes zien hier, bij jullie allemaal!!!!!!!
Ja, inderdaad... elke keer dat mn cyclus een beetje anders dan anders is, denk ik toch weer "het moet óóit toch eens raak zijn, dus zou het dan...?", en dan is het zó'n teleurstelling als alle hoop dan weer de grond in wordt geboord door bloedverlies en krampquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:21 schreef droomvrouwtje het volgende:
LB![]()
zo'n negatieve test hakt er toch telkens weer in
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:56 schreef Cathmar het volgende:
Nou, geen goed gevoel hier hoor. Al heel de week wat buikpijn na de IUI (vorige week maandag) maar nu erger wordende pijn en andere bijverschijnselen. Voor innesteling lijkt het me wat laat.
Lief Klumsy. Ik hoop het zo. Nu nog geen definitieve 'nee'. Ik ga maar eens heel vroeg slapen denk ik.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:14 schreef klumsy het volgende:
[..]
weet niet wat voor bijverschijnselen je hebt, maar buikpijn hoeft niet perse verkeerd te zijn,
ik kreeg een week voor ik kon testen ook hele erge buikpijn ( alsof ik mega ongesteld moest worden ) maar dat was een week later een hele positieve test!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat werkt het toch allemaal raar in je hoofd. Dat stomme wachten![]()
Ik ga denk ik door naar poging 2.
Ik heb mezelf even een internet beperking opgelegd. Geen google zoektochten en geen zwanger worden forums de komende dagen.
Ik ga nog maar eens een rondje shoppen.Met een meidenkwartet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat kan.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:43 schreef Cathmar het volgende:
Edit: zou het kunnen? Dat een test vals-negatief is? Als in: probeer het over een paar dagen nog eens?
Ja hoor, de hoeveelheid HCG in je urine kan te laag zijn om te meten. Vandaar dat op die tests vaak staat dat je ze met ochtendurine moet doen, die is geconcentreerder. Daarnaast is het mogelijk dat die toename in het begin heel langzaam gaat, volgens mij lopen er hier een paar dames rond die pas heel laat postitief testten.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:43 schreef Cathmar het volgende:
Edit: zou het kunnen? Dat een test vals-negatief is? Als in: probeer het over een paar dagen nog eens?
Hier in Tilburg zijn ze ook gesloten met kerst. Wel balen want dat is nog behoorlijk ver wegquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:01 schreef Kolonia het volgende:
[..]
UMCU is gesloten met kerst, dus onze volgende IVF wordt pas in 2012.
quote:UMCU is gesloten met kerst, dus onze volgende IVF wordt pas in 2012.
Ohquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:01 schreef Kolonia het volgende:
UMCU is gesloten met kerst, dus onze volgende IVF wordt pas in 2012.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:22 schreef klumsy het volgende:
Spannend LB, ben benieuwd wat je morgen te horen gaat krijgen! Succes in ieder geval
Pfff, heb echt mega buikpijn, en sinds net ook steken bij ( ik denk ) m'n baarmoedermond, die helemaal doorstralen naar beneden
echt niet normaal die steken... misschien dat ik ongesteld ga worden? Normaal heb ik amper een eisprong, maar dat zal nu na de bevalling wel helemaal door de war zijn...
Amen!!quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:31 schreef McLaura het volgende:
Ontzettend lieve meiden in dit topic,
Bijna 2 jaar geleden vertrok ik hier, na 3 jaar onbegrepen onvruchtbaarheid.
Ik vind het zo verrotte oneerlijk dat hier nog steeds meiden zijn, ik had toch echt gehoopt dat er niemand meer zou zijn hier.
Meiden, ik wens jullie allemaal een fantastische maand November... ook de lurkers en de meiden die niet in de OP staan.
Jullie wens is zo groot, zo ontzettend groot.... en hopelijk mag jullie geluk ooit even groot of groter worden.
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:31 schreef McLaura het volgende:
Ontzettend lieve meiden in dit topic,
Bijna 2 jaar geleden vertrok ik hier, na 3 jaar onbegrepen onvruchtbaarheid.
Ik vind het zo verrotte oneerlijk dat hier nog steeds meiden zijn, ik had toch echt gehoopt dat er niemand meer zou zijn hier.
Meiden, ik wens jullie allemaal een fantastische maand November... ook de lurkers en de meiden die niet in de OP staan.
Jullie wens is zo groot, zo ontzettend groot.... en hopelijk mag jullie geluk ooit even groot of groter worden.
Lief dat je aan me denktquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 13:13 schreef klumsy het volgende:
Ophelia hoe gaat het eigenlijk met jou? Al bijna een week geleden je eerste Gonal-F toch?
Is dat eigenlijk net zoiets als Pregnyl?
Misschien een eerste eisprong? Ik geloof dat een zwangerschap wat dat betreft ook wel eens iets in positieve zin kan omgooien. Fijn dat je weer een beetje aan het werk kan, ik kan me voorstellen dat het fijn is om wat om handen te hebben. Ik hoop in ieder geval dat we jou heel snel met een prachtig broertje of zusje voor jouw tweetal mogen zienquote:Buikpijn en steken zijn vandaag zo goed als weg gebleven, ook zo goed als geen bloed, dus ben benieuwd of ik nog "echt" ongesteld ga worden, of dat dit nog wat "nawerk" was van de bevalling...
Nog een kleine 2 weken en dan eindelijk uitslag van al het bloed en de placenta onderzoeken!
Vanaf volgende week ook weer een paar uurtjes werken, dus hopelijk gaat de tijd dan lekker snel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |