We shall seequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:53 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Lijkt me lekker! Maar dan zonder kokos.Kan je dille en dragon trouwens zo lang meekoken?
Stamppot andijvie? Pasta carbonara?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:10 schreef FutureFairytale het volgende:
hoooi!
ik weet niet wat ik moet eten
oh lekker, welk broodje?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:14 schreef Isabeau het volgende:
Waar heb je zin in FFT?
Wij hebben heel simpel een broodje bij Subway gehaald![]()
Morgen maak ik een Hollandsche pot klaar. Nu had ik echt geen zin om te koken.
pasta carbonara had ik gisterenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:16 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Stamppot andijvie? Pasta carbonara?
Ik had patat en een bereklauw. Ik ben niet zo lekker, maar daardoor heb ik eindelijk weer trek.
Een nieuw erg pittig broodje met vlees en pepers. Ik vond hem erg lekker.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:23 schreef FutureFairytale het volgende:
oh lekker, welk broodje?
ik had zin in hamburgers maar had al boodschappen gedaan en geen zin om weer terug te gaan om hamburgers en uien te kopen. ik heb de oven net aangezet, er gaat een chicken cuisine in. benieuwd wat het is.
Dat is mooi ja!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
pasta carbonara had ik gisteren
ooh jumm patat en een bereklauw!weet je wat fijn is; snackbar hier heeft geen lekkere patat (vind ik). komt goed uit
Ik ben ook helemaal fan van gorgonzolaquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:28 schreef LieLie het volgende:
Oh, wat is gorgonzola toch lekker
Met de stoofpeertjes ook, en het vleesje was goed.
ooh ik vind pittig wel lekker, zou em graag willen proberen. 'helaas' hier in de buurt geen subway, burger king of kfc. heb je al wel eens een patatje in België gegeten? is patat in dierenvet gebakken.. heerlijk!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een nieuw erg pittig broodje met vlees en pepers. Ik vond hem erg lekker.
En ja, goed dat de patat niet zo lekker isVroeger hadden ze op station Groningen echt de lekkerste frietjes ooit! Nooit meer lekkerdere gegeten. Het probleem was alleen dat ik iets te vaak de neiging had een bakje patat mee de trein in te nemen toen ik daar studeerde
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:39 schreef PdeHoog het volgende:
Ik kan niet koken plannen}:| Mijn pannen staan nog zeker 35 minuten in de vaatwasserEn ik heb trek
Mag ookquote:
quote:
Krentebollen! Wat een straf!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:41 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mag ook
[..]Denk dat ik maar een paar krentebollen ga nuttigen met wat roomboter
Ik ga morgen roombotercake bakken heb ik besloten
Nietquote:
Ja dat dusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |