abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 18:57:17 #101
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_102850357
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 18:43 schreef Specularium het volgende:

[..]

Poppenkastpop vindt het normaal.
Excuus dan, ik dacht dat hij het niet sarcastisch bedoelde. :)
We zullen zien, zei de blinde.
pi_102850360
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 18:54 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ach als jij het moreel verantwoord vindt met meisjes van 9 te trouwen of niet-moslims 2e rangs burgers te maken of mensen tot de dood te stenigen voor een kus aan de buurvrouw geven dat zegt dat meer over jou dan over mij.

Blijft bizar dat mensen die zogenaamd tegen discriminatie zijn discriminatie van de andere kant op opeens wel vinden kunnen.
Leuke manier van discussieren heb jij, zodra iemand het niet eens is met je of jouw argumenten niet onderkent leg jij die maar woorden in de mond.

Ik weet niet waar je het over hebt in je 2e zin, verklaar je eens nader.
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 19:07:09 #103
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_102850642
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 17:29 schreef fokker2012 het volgende:

[..]

:')

En waarom is hij een verrader? Aan welk ander land is hij loyaal? :')

Nee, Wilders is de echte landverrader die loyaal is aan Israël.
Ga je bakkes scheren grapjas
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 19:08:38 #104
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_102850677
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 17:57 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dat weet ik wel zeker. Onder het mom van De Islam is het dan toegestaan 'vijanden' van diezelfde Islam te doden.
DAS DISKRIMANAZI :(
pi_102851303
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 18:42 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

...
Mensen die hiervoor zijn zijn moreel net zo laakbaar als neo-nazis.
...
Als je dit meent begrijp ik niet waarom je in het debat zeer vasthoudend inhakt op alles wat moslim of islam is, maar we je nooit op dezelfde toon horen over rechts-extremisten. Dat is niet erg consequent.
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 20:05:42 #106
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_102852394
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 19:31 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Als je dit meent begrijp ik niet waarom je in het debat zeer vasthoudend inhakt op alles wat moslim of islam is, maar we je nooit op dezelfde toon horen over rechts-extremisten. Dat is niet erg consequent.
Hoe vallen die precies te vergelijken :?
pi_102852532
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 19:31 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Ik wil dat best nu benadrukken hoor. Neo-nazis en alles wat in die hoek valt zijn geestelijk gestoord. Gek. Tuig. Kan je niets mee.

Maar ik zie dat niet als prioriteit, ze zijn slechts een splintergroepering die niemand serieus neemt. Ze mochten willen dat ze zoveel aanhang, vrijheid, subsidies, groei, aanhangers en salonfähigkeit hadden als de islam dat heeft.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_102852834
Ik vrees ook voor de baardmannen uit de bergen
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 20:17:48 #109
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_102852835
Het aids van de samenleving :r
Ik ben inmiddels overleden
pi_102854360
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 20:05 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Hoe vallen die precies te vergelijken :?
De vergelijking werd niet door mij gemaakt, maar door Die_Hofstadtgruppe.
  † In Memoriam † zaterdag 8 oktober 2011 @ 21:06:40 #111
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_102854362
Wat een lange teentjes hebben die baard-gasten altijd. Als het nou nog indruk maakte...
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_102854745
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 20:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ik wil dat best nu benadrukken hoor. Neo-nazis en alles wat in die hoek valt zijn geestelijk gestoord. Gek. Tuig. Kan je niets mee.

Maar ik zie dat niet als prioriteit, ze zijn slechts een splintergroepering die niemand serieus neemt. Ze mochten willen dat ze zoveel aanhang, vrijheid, subsidies, groei, aanhangers en salonfähigkeit hadden als de islam dat heeft.
Maar je gebruikt voortdurend voorbeelden en argumenten die op het grootste deel van de moslims niet van toepassing zijn. De extremistische islam in Nederland bestaat uit een kleine groep, zoals ook de groep radicale christenen erg beperkt is. Het aantal niqaabdraagsters in Nederland bedraagt 200 a 300. Verreweg de meeste moslims in Nederland streven helemaal geen sharia na in de zin van steniging voor overspel of afgehakte handen voor diefstal. Die lui zijn er wel, maar het is een kleine groep, net als dat de neo-nazi's een kleine groep vormen. Als je consequent bent neem je die laatsten dus met hetzelfde fanatisme op de korrel als waarmee je keer op keer tegen de islam tekeer gaat.
pi_102854945
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 21:17 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Maar je gebruikt voortdurend voorbeelden en argumenten die op het grootste deel van de moslims niet van toepassing zijn. De extremistische islam in Nederland bestaat uit een kleine groep, zoals ook de groep radicale christenen erg beperkt is. Het aantal niqaabdraagsters in Nederland bedraagt 200 a 300. Verreweg de meeste moslims in Nederland streven helemaal geen sharia na in de zin van steniging voor overspel of afgehakte handen voor diefstal. Die lui zijn er wel, maar het is een kleine groep, net als dat de neo-nazi's een kleine groep vormen. Als je consequent bent neem je die laatsten dus met hetzelfde fanatisme op de korrel als waarmee je keer op keer tegen de islam tekeer gaat.
De extremistische islam groeit in NL. In Europa. Wereldwijd. De extremistische ggggristenen nemen in rap tempo af. Al decennia.

Kwestie van pragmatisch zijn.
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_102855558
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 21:23 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

De extremistische islam groeit in NL. In Europa. Wereldwijd. De extremistische ggggristenen nemen in rap tempo af. Al decennia.

Kwestie van pragmatisch zijn.
Ik noem dat islamofoob, niet pragmatisch.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 08-10-2011 21:41:21 ]
pi_102856248
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 21:40 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Ik noem dat islamofoob, niet pragmatisch.
Leuk dat je dat zo noemt, maar dat maakt het nog niet waar.

Hoe noem je iemand die het Christendom belachelijk maakt? Christanofood? Die stoute Gerard Reve toch! Vuile Christanofoob! :(
pi_102856927
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 18:40 schreef Capi het volgende:

[..]

Hij zegt het niet te erkennen en voor shariawetgeving te zijn, ok, dat mag. Strafbare feiten? Nee, moreel verwerpelijk, ja. En nu? Moet de vrijheid waar die baard gebruik van maakt dan beperkt voor worden?

En ik ben zeker niet bang, ik bemerk bij jou eerder angst op gezien de hevigheid van je toon.
Ik lees geen bangheid of angst in zijn betoog.

Ook al trekt hij soms heftiger van leer dan ik zou doen deel ik zijn verontwaardiging en zorgen over hoe dit soort taferelen in Nederland en in Den Haag plaats vinden.

Ik woon ook in Den Haag en zie hier de groeiende invloed van een bekrompen denkwereld die meekomt met de instroom van bepaalde groeperingen uit voornamelijk moslimlanden.

Ik zie persoonlijk totaal geen voordelen aan, geen bijdragen aan, geen verrijking van cultuur of wat dan ook aan dit land door die instroom.

Ik zie persoonlijk geen voordeel aan het kunstmatig terugdraaien van de tijd en het aanpassen van ons recht en opofferen van onze cultuur ten voordele van deze groepen vreemdelingen.

Ik hoor wel steeds vaker luide eisen , schreeuwen om aandacht , het afdwingen van aparte en speciale rechten komende uit een hoek van mensen die hier zich komen vestigen met een antiek gedachtegoed dat hier totaal niet hoort en of past in deze moderne samenleving.

En helaas zich ook veelal beroepend op en in naam van een geloof dat hier geen invloed meer had.

Had. Zeg ik.

Want in tegenstelling tot de ontkerkelijking en de enorme afname van de macht van religie in Nederland lijkt de Islam opeens zich steeds meer op te dringen aan onze maatschappij.

Goedschiks en kwaadschiks.

Het debiele en beschamende vertoon op Het Plein van gisteren is in mijn ogen een grove provocatie van en in hun eigen woorden een oorlogsverklaring aan dit land.

Dat dit soort acties getolereerd worden heeft denk ik alles te maken met het politiek correct handelen van instanties en ik denk ook de angst voor een reactie bij weigering.

Zwichten voor een debiel en achterlijk gedachtegoed noem ik dat.

Maar nu zo'n multiculti circusvertoning toch mag vraag ik me af :

Waar waren de vooruitstrevende moslims?

Dit was hun kans openlijk hun afkeer van deze antieke en misbruikte vorm van Islam duidelijk te maken.

Waar waren in vredesnaam de tegenacties van de vrouwen , van de strijdbare feministen tegen dit openlijk vertoon van onderdrukking en schandalig bebaard macho vertoon?

Was dit een protest van rechts extremisten geweest , of van christelijke extremisten dan had het Plein terecht vol gestaan met actievoerders.

Waar , oh waar , waren ze nu?

Zitten ze in de knoop met hun geweten omdat ze eigenlijk wel inzien dat wat deze baardmannen eisen volkomen fout is maar dat ze tegelijkertijd dat openlijk nooit durven-mogen roepen omdat dat tegen hun code is? Of zwichten ook zij voor angst en zo ook voor een debiel gedachtegoed?

Ik heb ze helaas allemaal niet gehoord. En dat is jammer. Een gemiste kans.

Wat deze extreme spookdames en bebaarde heren betreft , ze hebben zich aan de Nederlandse wet te houden en zich aan te passen.

En doen ze dat niet dan moeten ze ofwel de gevolgen ondervinden en gaan betalen of gaan leven in een land waar ze zich helemaal kunnen uitleven.

De dames verscholen in hun tent en baardmans als bewaker ervoor.
pi_102857827
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 22:15 schreef DrMabuse het volgende:

[..]

Ik lees geen bangheid of angst in zijn betoog.

Ook al trekt hij soms heftiger van leer dan ik zou doen deel ik zijn verontwaardiging en zorgen over hoe dit soort taferelen in Nederland en in Den Haag plaats vinden.

Ik woon ook in Den Haag en zie hier de groeiende invloed van een bekrompen denkwereld die meekomt met de instroom van bepaalde groeperingen uit voornamelijk moslimlanden.

Ik zie persoonlijk totaal geen voordelen aan, geen bijdragen aan, geen verrijking van cultuur of wat dan ook aan dit land door die instroom.

Ik zie persoonlijk geen voordeel aan het kunstmatig terugdraaien van de tijd en het aanpassen van ons recht en opofferen van onze cultuur ten voordele van deze groepen vreemdelingen.

Ik hoor wel steeds vaker luide eisen , schreeuwen om aandacht , het afdwingen van aparte en speciale rechten komende uit een hoek van mensen die hier zich komen vestigen met een antiek gedachtegoed dat hier totaal niet hoort en of past in deze moderne samenleving.

En helaas zich ook veelal beroepend op en in naam van een geloof dat hier geen invloed meer had.

Had. Zeg ik.

Want in tegenstelling tot de ontkerkelijking en de enorme afname van de macht van religie in Nederland lijkt de Islam opeens zich steeds meer op te dringen aan onze maatschappij.

Goedschiks en kwaadschiks.

Het debiele en beschamende vertoon op Het Plein van gisteren is in mijn ogen een grove provocatie van en in hun eigen woorden een oorlogsverklaring aan dit land.

Dat dit soort acties getolereerd worden heeft denk ik alles te maken met het politiek correct handelen van instanties en ik denk ook de angst voor een reactie bij weigering.

Zwichten voor een debiel en achterlijk gedachtegoed noem ik dat.

Maar nu zo'n multiculti circusvertoning toch mag vraag ik me af :

Waar waren de vooruitstrevende moslims?

Dit was hun kans openlijk hun afkeer van deze antieke en misbruikte vorm van Islam duidelijk te maken.

Waar waren in vredesnaam de tegenacties van de vrouwen , van de strijdbare feministen tegen dit openlijk vertoon van onderdrukking en schandalig bebaard macho vertoon?

Was dit een protest van rechts extremisten geweest , of van christelijke extremisten dan had het Plein terecht vol gestaan met actievoerders.

Waar , oh waar , waren ze nu?

Zitten ze in de knoop met hun geweten omdat ze eigenlijk wel inzien dat wat deze baardmannen eisen volkomen fout is maar dat ze tegelijkertijd dat openlijk nooit durven-mogen roepen omdat dat tegen hun code is? Of zwichten ook zij voor angst en zo ook voor een debiel gedachtegoed?

Ik heb ze helaas allemaal niet gehoord. En dat is jammer. Een gemiste kans.

Wat deze extreme spookdames en bebaarde heren betreft , ze hebben zich aan de Nederlandse wet te houden en zich aan te passen.

En doen ze dat niet dan moeten ze ofwel de gevolgen ondervinden en gaan betalen of gaan leven in een land waar ze zich helemaal kunnen uitleven.

QFT.
pi_102858074
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 21:56 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Leuk dat je dat zo noemt, maar dat maakt het nog niet waar.

Hoe noem je iemand die het Christendom belachelijk maakt? Christanofood? Die stoute Gerard Reve toch! Vuile Christanofoob! :(
Waar jij komt worden alle bananen op slag recht?
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 22:58:47 #119
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_102858377
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 22:15 schreef DrMabuse het volgende:

[..]
Dat was het inderdaad.
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 23:04:34 #120
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_102858620
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 23:04 schreef slashdotter3 het volgende:
Ik heb een Trouw artikel erbij gevonden:

[ afbeelding ]
Wow, wat een ophef over een groepje van maar 40 demonstranten. Afgaande op het fanatisme van Die_Hofstadtgruppe kreeg ik het idee dat heel het Plein volgestroomd was met extremisten.
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 23:12:50 #122
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_102858771
Het leven zou zoveel makkelijker zijn als we dit soort knuppels gewoon konden deporteren.

"je vindt dit een kutland? Prima, opgerot uit dit kutland!!"
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 23:14:42 #123
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_102858836
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 23:12 schreef slashdotter3 het volgende:
Het leven zou zoveel makkelijker zijn als we dit soort knuppels gewoon konden deporteren.

"je vindt dit een kutland? Prima, opgerot uit dit kutland!!"
Het is natuurlijk gewoon een zonde om constructief te werken aan je eigen land..

Of bedoel je de ongeschorenen? :D

Als ik het eerde had geweten had ik wel een paar werkschoenen en oude kleding aangetrokken, misschien bomberjack lenen en dan met bivakmuts er naast gaan staan, kijken of hun democratische recht dan nog steeds zo heilig was :')
pi_102859098
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 23:07 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Wow, wat een ophef over een groepje van maar 40 demonstranten. Afgaande op het fanatisme van Die_Hofstadtgruppe kreeg ik het idee dat heel het Plein volgestroomd was met extremisten.
Alsof dit het enige wapenfeit was. Dat gedownplay wordt echt lachwekkend. Eerst is het niet waar en als je dan bewijs toont is het niet genoeg. Never enough.
pi_102859383
Powned die normale vragen stelt. Right. Wat bedoelt TS met 'bang dat het zoontje ziek wordt'? Waarvan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')