Ik kwam op hetzelfde.quote:Op donderdag 14 juni 2012 18:14 schreef SilentSimon het volgende:
Iemand al die som uitgerekend op de achterkant deze week? (nr 25)
6:34 komt ie aan volgens mij15 uur 34 minuten onderweg.
Ik ga het wel lopen, maar o wee als ik Jopie tegenkom!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:30 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ik kwam op hetzelfde.
Som:
Jopie vertrekt om 15:00 van Haarlem naar Tuitjenhorn, een afstand van 53 km. Zijn gemiddelde snelheid is 5 km per uur. Onderweg stopt Jopie elk kwartier zeven minuten om uit te rusten. Hoe laat komt hij in Tuitjenhorn aan?
Wereldberoemde goochelaar, huilend in het bosquote:Op donderdag 14 juni 2012 16:55 schreef diederikdukkie het volgende:
Slecht nummer deze week. Heeft echt nut,kaartjes voor een goochelshow geven aan eekhoorns.
Ik, een Brabander, dacht ook al van HUH!!!>>>!>!?!??!?!quote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:31 schreef DeTolk het volgende:
En de Goofy die er in staat.
Afsluitdijk is volgens de DD de brug tussen Noord-Holland en DRENTHE!!!!
Ik ga een boze brief schrijven naar de DD
Ze waren vorige keer in Drenthe, dus vandaar, jij mislukte verenbaalquote:Op vrijdag 15 juni 2012 11:31 schreef DeTolk het volgende:
En de Goofy die er in staat.
Afsluitdijk is volgens de DD de brug tussen Noord-Holland en DRENTHE!!!!
Ik ga een boze brief schrijven naar de DD
Met Goofy?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 17:15 schreef diederikdukkie het volgende:
Volgende week gaat Mickey dus vreemd
Wie wel?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 16:54 schreef maurisioo het volgende:
Idd, en ik heb nooit iets gewonnen ermee.
Een nichtje van mij, een paar maanden nadat ze een abonnement had. En ik zit al 10 jaar te wachten.quote:
Aha. Wel jammer idd. Ik ben nu zo'n jaar lid,en ik dacht dat ik lang wachttequote:Op vrijdag 29 juni 2012 17:11 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Een nichtje van mij, een paar maanden nadat ze een abonnement had. En ik zit al 10 jaar te wachten.
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:41 schreef seto het volgende:
Kom er net achter dat al die verhalen in 2005 gereprint zijn in één verzamelingNu even op zoek naar een internationale shipper die niet 30 euro verzendkosten vraagt..
Hier die ene pagina trouwens;
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 13:44 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Als je die vindt, dan mag je dat hier plaatsen
Het heeft even geduurd, maar eindelijk is het dan zover: Het Levensverhaal van Oom Dagobert in een mooie gebonden editiequote:
Ga ik me voor aanmelden!quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:53 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het heeft even geduurd, maar eindelijk is het dan zover: Het Levensverhaal van Oom Dagobert in een mooie gebonden editie
Voorinschrijven kan hier: http://www.donaldduck.nl/dagobert.
Meer dan een jaar geleden.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:53 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het heeft even geduurd, maar eindelijk is het dan zover: Het Levensverhaal van Oom Dagobert in een mooie gebonden editie![]()
Voorinschrijven kan hier: http://www.donaldduck.nl/dagobert.
Kosten zijn ¤ 59,95 + ¤ 6,00 verzendkosten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |