Weekjes waren altijd mijn favoriete onderdeel van het bladquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:05 schreef Borizzz het volgende:
Een weekje in de regen
Een weekje verliefd
Een weekje...
Die mag inderdaad wel vaker.
Goofy geeft les, Donald vs Bolderbast mag van mij elke week wel.
In het vorige topic werd het weekje van het afgelopen nummer niet leuk gevonden.quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:33 schreef diederikdukkie het volgende:
Waar slaat de titel op,een weekje is baas.
Pas dan de TT nog even aan.quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:13 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
In het vorige topic werd het weekje van het afgelopen nummer niet leuk gevonden.
Of een paar weken terug toen hij een paparazzi was en Parijsje Heeldom ging fotograferenquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:46 schreef Borizzz het volgende:
Soms zijn het ook de kleine details die de Donald Duck leuk maken.
Bijvoorbeeld deze week: donald doet alles om de tango te leren dansen. Hij leest boeken getiteld Tango in de diepte, Tango in tanga, Van Mango tot Tango
Vervolgens gaat hij naar El shoppe del Tanguerro, een tangokleding speciaalzaak.
Die Duck heb ik nu voor me (leesmap), geweldig verhaal, en geweldige woordspelingen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:22 schreef OneTeaspoon het volgende:
[..]
Of een paar weken terug toen hij een paparazzi was en Parijsje Heeldom ging fotograferen
Die was ook vet jaquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:22 schreef OneTeaspoon het volgende:
[..]
Of een paar weken terug toen hij een paparazzi was en Parijsje Heeldom ging fotograferen
Die zijn simpelweg klote. Ik snap ook niet waarom ze Carioca weggehaald hebben. Die was toch al ondervertegenwoordigd.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:24 schreef Nina-Sanders het volgende:
Wat is er gebeurd met de strips op de achterkant? Ik vind de strips best wel flauw eindigen tegenwoordig?
Hoe komt, een nieuwe waardeloze tekenaar?
ik had er ook al een aangemaaktquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:08 schreef kanovinnie het volgende:
Nu nog 1 toch? Heb er net 1 op slot gedaan. Waar is die derde dan?
had ik pas ook. Had gelijk gebeld en had dinsdag een nieuwequote:
Die van mij komt tegenwoordig op donderdagquote:
Het is vaak een potpouuri van Nederlandse, Duitse, Scandinavische en Amerikaanse strips, al zijn die laatste vooral de oudere verhalen (vaak met dikke lijnen getekend).quote:Op donderdag 27 oktober 2011 18:50 schreef Quisho het volgende:
Ik vraag me af hoe ze het maken. Importeren ze de strips uit de US en zetten ze dan nederlandse teksten neer of wordt het echt hier getekend en geschreven?
waar staat die?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:57 schreef bijdehand het volgende:
Het 'weekje' op facebook is ook heel leuk
Bij foti's denk ik. Kwamen toen elke dag op mn prikbord.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |